abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 mei 2008 @ 16:25:11 #1
163650 Greys
pi_58783039
Hoe krijg ik het voor elkaar, vanuit hier een topic sluiten

In het vorige topic een foto impressie van het park hier, mooiiiiiii!
En dit was mijn laatste post:
quote:
Nou weet je dat ik echt aan je gedacht heb oh-oh, met je hondjes!
Het zou hier voor jou ook helemaal super zijn! Dat saaie klopt wel, want er is verder geen bal te doen hier. Ik zit nu in de receptie met mijn laptopje en dat is best even een welkome onderbreking
Bink heeft echt de tijd van dr leven met die meren hier en de trappetjes, zodat ze er niet in hoeft te plonsen want dat durft ze niet. Als ze nog meer zou wandelen hier zouden d'r pootjes slijten! Verder ga ik straks even de sauna testen en in het bubbelbad hangen en daarna.... rapapaaaaaa... met toastjes en vreterij de eerste voorronde van het Songfestival kijken!

Gister bij Conleche en Heer C was heel erg leuk, had er eigenlijk wel langer willen blijven (en Bink ook!!!).
Ze had de allerlekkerste broodjes voor ons klaargemaakt

Ik ben hier trouwens vanmiddag gebeten door een hond! In mijn pols en elleboog! Gelukkig had ik een spijkerjackie aan, nu heb ik schaafplekken en blauwe plekken er van. Maar ik moet er niet aan denken als ik dat jackie niet aan had Hij zat aan een lange lijn vast bij een van de huisjes van andere gasten, maar de lijn was iets te lang en toen ik iets tegen die dame zei die daar zat (we hadden ze onderweg al een keer gezien toen ze ook met hun hond liepen) toen vloog die hond op me af en beet me twee keer. Ze maakte er eigenlijk een beetje van dat het mijn eigen schuld was, omdat ik één voet van het algemene pad af zette op hun pad en de hond waakt normaal thuis, dus nu over dat huisje. AUW!
Ik was te beduusd en te geschrokken om boos te worden en pas toen ik weer in ons eigen huisje was (Heer G was er niet bij toen het gebeurde en Bink gelukkig ook niet!) toen begon het zeer te doen en blauw te worden.

Nou ja, niets wat een bubbelbad niet kan verzachten zullen we maar zeggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 mei 2008 @ 16:28:05 #2
163650 Greys
pi_58783095
Ik ga weer even terug naar het huisje. Zal morgen weer een update posten

Co, had je het kabeltje van het fototoestel nog gevonden zodat je de niet-zo-verliefde-verloofdes kunt posten?

allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:39:24 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58783333
Die verloofdes heb ik al vorbij zien komen hoor.
Jeetje, ik had zo'n leuke topictitel in gedachten omdat jij m hoogstwaarschijnlijk niet ging worden, hoe krijg je het voor elkaar.
Ow ik zag me echt wel heerlijk zitten daar hoor, stapel boeken mee, heel de dag wandelen, GEEN pc, hemels! Hebben jullie de sauna al ingewijd???
Wel balen van die hond zeg, als je geen jasje aangehad had was je echt niet blij geweest.
Ik neem aan dat Heer G. wel even heel macho voor zn meissie op die mensen is afgestapt?
Amuseer je vanavond, ik ga denk ik kijken puur voor de gein en vanachter de naaimachine
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58783479
Hihi! hoe krijg je het voor elkaar om toch het topic te moeten openen! Heb het smsje niet gezien, maar je weet: ik en mijn mobiel, das niet een gelukkige match! Het ziet er echt prachtig uit zeg! Mooi weer ook!

Wat een stom mens zeg om jou de schuld te geven! En een rothond natuurlijk. Meneer C. is helemaal verliefd op de Bink. Hij probeert nu ook Koekie te laten boksen, maar dat zit er niet in
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:52 #5
176471 oh-oh
pi_58783605
Kan Binkie boksen?
Billy bokst ook !

Bink & Bill.
Jee dat klinkt goed zeg!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:04:36 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58783868
Greys, mooie foto's zeg! Het klinkt daar echt hemels

Maar wat debiel van die hond Dat kan toch niet jouw schuld zijn joh! Bah, lijkt me echt eng Ik ben al bang voor alle honden die groter zijn dan kattenformaat
Nou ja, genietze nog even!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:38:05 #7
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58784496
Ziet er knus uit Greys, lekker relaxen
Succes met je blauwe plekken, gewoon een beetje zielig doen en heer G. gaat de hele dag voor je rennen.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_58785989
Hello ladies,
Greys...vort, hijs die kont van je in de sauna ipv te fokken. Fokken doe je maar ergens anders
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58786225

Greyssie Net, op de terugweg, moest ik speciaal aan jou denken. Ik fietste op het fietspad (goh?) en voor mij stak een mama-eend over met 3 kleine ukkies. Had het laatste ukje bijna onder mijn wiel Dus ik stoppen, en ff kijken.. Mama-eend rende gauw naar het struikje wat links van mij stond, en naast dat struikje begon weer een weg dus ik was even benieuwd wat ze zou doen. Natuurlijk ging ze zo ver mogelijk weg van mij. Dus ik ook maar een stukje verder rechtdoor. Hoor ik ineens rechts van mij net zulk gepiep als links.. Zitten er nog 2 kleine uks in de sloot, al roepend om hun mama die niet naar hen toe durfde omdat ik er tussen stond..
Ik nog een stukje verder naar voren, en toen durfde mama-eend wel, en ging ze samen met de gehoorzame drie terug naar de achtergebleven 2..

Wat een geweldig uitzicht!!! En wat een stomme hond met baas zeg
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:53:34 #10
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58789960
ik ben opzoek naar ander kattevoer. nu krijgen de dames altijd Whiskas, omdat Pipo voor heel wat allergisch is (ze wordt dan helemaal kaal) eigenlijk en hier reageert ze niet op.
maar toch ben ik ergens bang dat er teveel zout in zit (wat overal beweerd wordt), iemand een suggestie ? ik las dat Hills een goede is ?
Poes is 12, Stinkie, Pipo en Drolletje zijn 9

Lekker dan Greys, fijn zo'n hond eigenaar op de camping Je hebt toch wel je prikjes gehad he ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:07:22 #11
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58792198
Stinkie en Drolletje?
Leuke namen

Ik heb voer van Royal Canin, Whiskas en van de Aldi. Allemaal speciaal voor oudere binnenkatten, maar ik moet toegeven dat ik niet echt op de ingredienten heb gelet... Ze doet het er verder goed op
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:21:43 #12
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58792508
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:07 schreef MissBliss het volgende:
Stinkie en Drolletje?
Leuke namen

Ik heb voer van Royal Canin, Whiskas en van de Aldi. Allemaal speciaal voor oudere binnenkatten, maar ik moet toegeven dat ik niet echt op de ingredienten heb gelet... Ze doet het er verder goed op
Mjah Stinkie/Stinkerd heette vroeger (en bij de DA nogsteeds) Goudhaartje (ooit zo door een vriend van mn nicht zo genoemt door dr kleur), maar ze laat onwijs veel ruftjes, echt vreselijk, dus werd het Stinkie
Drolletje, heet voluit Drolletje Drie (ze heeft een beetje een poepkleurtje en was het 3e poesje uit het nest Pipo, Stinkie en Drol komen uit een nestje van 6 bij ons geboren) en dat werd toen dr pootje geamputeerd moest worden Drolletje Driepoot
Normaal roepen ze bij de DA altijd de dieren op als ze binnen mogen komen, die van ons doet dat vreemd genoeg niet

Aldi voer kan Pipo niet tegen, Royal Canin hebben we nog niet geprobeerd volgens mij.
Mijn dames komen overigens wel buiten (al is het tegenwoordig niet meer verder dan de tuin, ze zijn niet zo gecharmeerd van het kattenhuis op de hoek en blijven dus bij huis)
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:26:27 #13
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58792596
Goudhaartje is nog erger
Drolletje Driepoot Fantastisch!

Van Royal Canin heb je allerlei varianten, tot aan 'voor de kieskeurige poes' toe ( ) dus er zit vast wel wat geschikts bij. Anders vraag je wat proefzakjes bij de dierenwinkel, ik krijg er bijna altijd wel 1
Ziggy played guitar
pi_58792840
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:21 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Mjah Stinkie/Stinkerd heette vroeger (en bij de DA nogsteeds) Goudhaartje (ooit zo door een vriend van mn nicht zo genoemt door dr kleur), maar ze laat onwijs veel ruftjes, echt vreselijk, dus werd het Stinkie
Drolletje, heet voluit Drolletje Drie (ze heeft een beetje een poepkleurtje en was het 3e poesje uit het nest Pipo, Stinkie en Drol komen uit een nestje van 6 bij ons geboren) en dat werd toen dr pootje geamputeerd moest worden Drolletje Driepoot
Normaal roepen ze bij de DA altijd de dieren op als ze binnen mogen komen, die van ons doet dat vreemd genoeg niet

Aldi voer kan Pipo niet tegen, Royal Canin hebben we nog niet geprobeerd volgens mij.
Mijn dames komen overigens wel buiten (al is het tegenwoordig niet meer verder dan de tuin, ze zijn niet zo gecharmeerd van het kattenhuis op de hoek en blijven dus bij huis)
Aldi heeft tegenwoordig ook premium voer (brokjes) dat er hier erg goed in gaat. net zo goed als Hills
Het goedkope (brokjes) voer van de Aldi vreten ze niet. De goedkope blikjes ook niet, maar de pate dan weer wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:42:51 #15
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58792889
Zijn die Premium brokjes totaal anders dan de cheap versie dan ?
Alexis heet dat alsik me niet vergis, het waren altijd rode en blauwe dozen, Pipo wordt van die helemaal kaal en jeukerig, echt heel sneu
Royal Canin schrijf ik op het lijstje, eens kijken wat ze allemaal hebben
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:51:20 #16
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58793032
Die Premium brokjes zijn idd anders dan Alexis
Ziggy played guitar
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:58:28 #17
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58793147
Onze katten doen het super op Royal Canin

Net 8 dagen Kreta geboekt....jeuj!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:12:30 #18
176471 oh-oh
pi_58796011
Mogge!
Jeuj Ing, vakantie!
Ik word net gevraagd of ik niet in augustus op iemand's huis in Alkmaar wil passen, met 3 honden en een sphynx dr bij.
Nou dat lijkt me wel wat .
Alleen kan ik geen 3 weken , dus ff kijken of we nog iemand kunnen charteren.
Het verschil tussen premium en normaal is doorgaans dat er in premium voer geen toevoegingen zitten als smaakstoffen / kleurstoffen/ houdbaarheidsstoffen etc.
Mijn honden krijgen dat al jaren niet meer, scheelt een hoop hoor, qua stank ( aan beide einden) .
T allerbeste is natuurlijk gewoon rauw voeren.
Drolletje Driepoot
( Groucho Marx )
pi_58796107
Leuk Ing!

Hier ook een redelijk kieskeurige Chip, had laatst geen zin om naar de Aldi te gaan en had blikvoer van de AH eigen merk meegenomen.. Maar dat bliefde madam niet.. Nu kan ze wel wat lijen, als we er niet zijn krijgt ze ook geen blikvoer, maar heb toch maar weer van de Aldi gekocht. En de premium brokken van de Aldi voor oudere katten krijgt ze daarnaast, net als bij Nok..

Goedemorgen trouwens allemaal!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:21:25 #20
176471 oh-oh
pi_58796175
Heeft dus doodleuk een van die bejaarden hier dr vakantie verzet van juli naar augustus ( drie volle weken ) zonder t ff te zeggen.
"Ja nee want jij had toch nog niks gepland dus het maakt toch niet uit???"
Ow mèn, ik baaaaaaaaaaaaaal dr zo van.
Mn werk is zo leuk maar die drie zuurpruimen zijn zoooooo naar
Nu kan ik dus in juli vrij nemen of in oktober, want de maanden augustus en september hebben ze elk achter elkaar 3 weken non stop verlof en dr kan maar 1 persoon tegelijk vrij hebben.
( Groucho Marx )
pi_58798343
nah, oh-oh! das ook niet sociaal zeg!
Ook als je geen vakantie hebt gepland is het toch wel fijn om te weten wanneer je vakantie hebt?!
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:13:16 #22
176471 oh-oh
pi_58802091
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef Morretje het volgende:
nah, oh-oh! das ook niet sociaal zeg!
Ook als je geen vakantie hebt gepland is het toch wel fijn om te weten wanneer je vakantie hebt?!
MAARRRRRR Ze wilde zo graag dat ik op dr kennel kom passen dat ze dr vakantie heeft omgezet naar wanneer ik wel kan
Ik heb voor t eerst in 6 jaar dus zomaar 3 hele weken vakantie
En ik ga ook nog echt weg ook
Ik zie t echt al helemaal zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 21-05-2008 14:35:25 ]
( Groucho Marx )
pi_58806257
Niet dat ik tijd heb om hier rond te hangen maar geen topic zonder mij natuurlijk
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 mei 2008 @ 18:04:40 #24
163650 Greys
pi_58806345
Dizzy heeft het veel te druk met daten enzo natuurlijk

Hoi meisjes! Even weer lezen hoor, ik kan geen 24 uur zonder jullie
Is de foto van de Koek en de Bink al langsgekomen dan? Heb ik die gemist? Ik ga snel in het vorige topic kijken dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58806601
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:04 schreef Greys het volgende:
Dizzy heeft het veel te druk met daten enzo natuurlijk

Hoi meisjes! Even weer lezen hoor, ik kan geen 24 uur zonder jullie
Is de foto van de Koek en de Bink al langsgekomen dan? Heb ik die gemist? Ik ga snel in het vorige topic kijken dan!
Het is nog waar ook

De foto's zijn al langs gekomen en ze waren leuk. Hoe krijg je trouwens twee hondjes zo stil te zitten voor een foto??
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')