quote:Nou weet je dat ik echt aan je gedacht heb oh-oh, met je hondjes!
Het zou hier voor jou ook helemaal super zijn! Dat saaie klopt wel, want er is verder geen bal te doen hier. Ik zit nu in de receptie met mijn laptopje en dat is best even een welkome onderbreking
Bink heeft echt de tijd van dr leven met die meren hier en de trappetjes, zodat ze er niet in hoeft te plonsen want dat durft ze niet. Als ze nog meer zou wandelen hier zouden d'r pootjes slijten! Verder ga ik straks even de sauna testen en in het bubbelbad hangen en daarna.... rapapaaaaaa... met toastjes en vreterij de eerste voorronde van het Songfestival kijken!![]()
![]()
Gister bij Conleche en Heer C was heel erg leuk, had er eigenlijk wel langer willen blijven (en Bink ook!!!).
Ze had de allerlekkerste broodjes voor ons klaargemaakt
Ik ben hier trouwens vanmiddag gebeten door een hond!In mijn pols en elleboog! Gelukkig had ik een spijkerjackie aan, nu heb ik schaafplekken en blauwe plekken er van. Maar ik moet er niet aan denken als ik dat jackie niet aan had Hij zat aan een lange lijn vast bij een van de huisjes van andere gasten, maar de lijn was iets te lang en toen ik iets tegen die dame zei die daar zat (we hadden ze onderweg al een keer gezien toen ze ook met hun hond liepen) toen vloog die hond op me af en beet me twee keer. Ze maakte er eigenlijk een beetje van dat het mijn eigen schuld was, omdat ik één voet van het algemene pad af zette op hun pad en de hond waakt normaal thuis, dus nu over dat huisje. AUW!
Ik was te beduusd en te geschrokken om boos te worden en pas toen ik weer in ons eigen huisje was (Heer G was er niet bij toen het gebeurde en Bink gelukkig ook niet!) toen begon het zeer te doen en blauw te worden.
Nou ja, niets wat een bubbelbad niet kan verzachten zullen we maar zeggen![]()
Mjah Stinkie/Stinkerd heette vroeger (en bij de DA nogsteeds) Goudhaartje (ooit zo door een vriend van mn nicht zo genoemt door dr kleur), maar ze laat onwijs veel ruftjes, echt vreselijk, dus werd het Stinkiequote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:07 schreef MissBliss het volgende:
Stinkie en Drolletje?![]()
Leuke namen
Ik heb voer van Royal Canin, Whiskas en van de Aldi. Allemaal speciaal voor oudere binnenkatten, maar ik moet toegeven dat ik niet echt op de ingredienten heb gelet... Ze doet het er verder goed op
Aldi heeft tegenwoordig ook premium voer (brokjes) dat er hier erg goed in gaat. net zo goed als Hillsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mjah Stinkie/Stinkerd heette vroeger (en bij de DA nogsteeds) Goudhaartje (ooit zo door een vriend van mn nicht zo genoemt door dr kleur), maar ze laat onwijs veel ruftjes, echt vreselijk, dus werd het Stinkie![]()
Drolletje, heet voluit Drolletje Drie (ze heeft een beetje een poepkleurtje en was het 3e poesje uit het nest Pipo, Stinkie en Drol komen uit een nestje van 6 bij ons geboren) en dat werd toen dr pootje geamputeerd moest worden Drolletje Driepoot![]()
Normaal roepen ze bij de DA altijd de dieren op als ze binnen mogen komen, die van ons doet dat vreemd genoeg niet
Aldi voer kan Pipo niet tegen, Royal Canin hebben we nog niet geprobeerd volgens mij.
Mijn dames komen overigens wel buiten (al is het tegenwoordig niet meer verder dan de tuin, ze zijn niet zo gecharmeerd van het kattenhuis op de hoek en blijven dus bij huis)
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:07 schreef Morretje het volgende:
nah, oh-oh! das ook niet sociaal zeg!![]()
![]()
Ook als je geen vakantie hebt gepland is het toch wel fijn om te weten wanneer je vakantie hebt?!
Het is nog waar ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:04 schreef Greys het volgende:
Dizzy heeft het veel te druk met daten enzo natuurlijk
Hoi meisjes!![]()
Even weer lezen hoor, ik kan geen 24 uur zonder jullie
Is de foto van de Koek en de Bink al langsgekomen dan? Heb ik die gemist?Ik ga snel in het vorige topic kijken dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |