abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 18:09:27 #176
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58880487
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:04 schreef Greys het volgende:
Non!

Bob de Bouwerrrrrrrrrr, kunnen we het makennnnnnnnnnnnn!
Lijkt me best lang, twee uur
Jawel mij ook, maargoed alstie het niet meer leuk vind gaan we gewoon weer, ook geen probleem toch Hebben we een leuke ochtend gehad
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2008 @ 18:29:57 #177
163650 Greys
pi_58880896
Daar heb je helemaal gelijk in!
En waarschijnlijk gaan jullie gewoon lekker samen meeblèren met de liedjes

Ik ga even sushi scoren. Bij de Appie, die is niet zo héél lekker als 'echte' sushi, maar het kan er mee door voor een mutserige zaterdagavond Heer G is optreden vanavond dus ik heb het rijk alleen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2008 @ 18:33:38 #178
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58880972
Hier staat de lasagna in de oven voor de harde werkers.
Meneer I. kreeg net bijna 2 hardhouten balken van 3 meter op z'n kop en het enige wat ik deed was "Hooooo" gillen.
Maar goed, het begint vorm te krijgen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:05:54 #179
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58882676
Ik heb vorig jaar ook zo'n soort short gekocht bij de H&M... Nooit aangehad
Misschien dit jaar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_58882884
Oké, nou heb ik PS I love you gekeken en ben nu zo roodbehuild dat ik niet meer naar de Appie kan voor m'n avondeten en ik nu de keus heb tussen kroketten, festini sinaasappelijsjes of een plastic bak zonder etiket.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2008 @ 21:19:22 #181
163650 Greys
pi_58884383
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
Oké, nou heb ik PS I love you gekeken en ben nu zo roodbehuild dat ik niet meer naar de Appie kan voor m'n avondeten en ik nu de keus heb tussen kroketten, festini sinaasappelijsjes of een plastic bak zonder etiket.
Sorry
Je vond hem dus net zo mooi als ik, begrijp ik

Misschien dat MissBliss dan toch nog even haar laptop op zijn kop gaat zetten om hem ook te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58884454
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry

Misschien dat MissBliss dan toch nog even haar laptop op zijn kop gaat zetten om hem ook te kijken
Heel mooi.

heb een ei gebakken. Kijk je geen EVS?
pi_58884579
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef conleche het volgende:
Cultuurbarbaren zijn jullie toch. De film ruïneert het boek volledig
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58884642
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Cultuurbarbaren zijn jullie toch. De film ruïneert het boek volledig
ja maar als je het boek niet hebt gelezen valt dat niet op natuurlijk
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 mei 2008 @ 21:33:08 #185
163650 Greys
pi_58884808
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:28 schreef conleche het volgende:

[..]

ja maar als je het boek niet hebt gelezen valt dat niet op natuurlijk
Wat zij zegt

Overigens zag ik op IMDB ook diverse mensen precies het omgekeerde zeggen
Smaken verschillen, gelukkig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:23:10 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58886513
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry

Ik heb inmiddels een nieuwe versie! Mét ondertiteling, alleen nog even uitzoeken hoe ik dat erbij brand
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_58893728
Goeiemorgen allemaal

En Greys, zit niet te zanikken over kwabbels en zo. Je bent gewoon een lekker wijf.
Ja... zeg me maar na, samen, in koor: ik ben een lekker wijf. En nu jij.....10 keer achter elkaar

Moest gister voor een studiedag naar Utrecht. Het was zowaar leuk en deze keer een wat oudere en zeer ervaren docente die ook nog eens flink veel ervaring had in haar werkveld.
Aansluitend een surpriseparty voor mijn buurman die net 50 is geworden. Was erg gezellig en roldepas om 2.30 uur mijn bedje in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 25 mei 2008 @ 11:19:26 #188
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58894181
Nok

Ik was gisteravond helemaal munt van het hele dag buiten bezig zijn.
Maarrr...het scherm staat en het is echt heul gaaf geworden.
Zometeen nog ff de laatste beugels plaatsen en het slot in de deur en dan ist klaar.
Ik vond niet dat er gisteravond om 22.00 nog geboord mocht worden met een steenboor, dus dat moet nu nog ff.
En dan vanmiddag de verjaardagen van m'n ouders, hopen dat we het enigzins droog houden
  zondag 25 mei 2008 @ 11:55:32 #189
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58894874
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat zij zegt

Overigens zag ik op IMDB ook diverse mensen precies het omgekeerde zeggen
Smaken verschillen, gelukkig
Je kunt gewoon niet een Iers verhaal verfilmen met een amerikaanse actrice in de hoofdrol. Het verhaal is veramerikaanst helaas.
De rest van de boeken van dezelfde auteur zijn ook geweldig trouwens. Met name ook door het Ierse sfeertje dat er in zit.
The way you rock'n'roll
  zondag 25 mei 2008 @ 14:13:03 #190
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58897743
Wat is het stil hier en dat terwijl het regent buiten

Mijn freggels kunnen nu zelf kastdeurtjes open peuteren en al mijn papieren naar buiten gooien
The way you rock'n'roll
  zondag 25 mei 2008 @ 14:25:54 #191
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58898011
Wij waren buiten bezig in de regen

Zometeen feestje bij pa en ma achter het huis, die balen als een stekker.
Gelukkig staat er een grote tent, maar met een zonnetje erbij oogt het toch leuker.

Inventieve katten trouwens DML!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 mei 2008 @ 16:07:25 #192
163650 Greys
pi_58900323
Mogge liefjes!

We deden onze ogen open vandaag, keken op de wekker en het was kwart over drie!
Ik werd er gewoon pisnijdig om, echt boos! Het is al bijna tijd voor het avondeten! Bah! Hele dag weg!

Dizzy, je katten!
Is het in het boek dan niet net zo als de film dat het in Amerika speelt en dat ze op vakantie naar Ierland gaan? Speelt daar het héle verhaal in Ierland?

Zonde Ing, met dit weer inderdaad. Fijn dat het windscherm helemaal naar je zin is! Jammer alleen dat je er nu niet echt van kunt genieten, maar dat komt vast snel. We hebben de hele zomer nog voor de boeg (zei zij optimistisch )

Nok, jij ook een gezellig latertje dus! En je mantra helpt nog niet echt hoor. Maar ik zal het blijven volhouden

Ik ben nog niet over de shock van het Songfestival heen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 mei 2008 @ 16:13:25 #193
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58900457
hoi Greys, fijn dat je ons op deze zondag nog even met je aanwezigheid komt verblijden

Het boek speelt zich in zijn geheel af in Ierland ja. De schrijfster is Ierse en al haar boeken spelen zich af in Dublin etc.

Mijn gehele administratie ligt nu dus op de grond buiten de kastjes hè? Toch betere magneten er opzetten want deze sluiten dus duidelijk niet goed en dan is zo'n pootje er snel tussen gewurmd.

Zonde van het feestje trouwens Ing, zonnetje draagt altijd veel bij aan de sfeer.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 mei 2008 @ 16:17:26 #194
163650 Greys
pi_58900552
Ja fijn he Diz?

Kan je de kastjes niet met een touwtje aan de knoppen dichtbinden ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 25 mei 2008 @ 16:23:23 #195
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58900671
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:17 schreef Greys het volgende:
Ja fijn he Diz?

Kan je de kastjes niet met een touwtje aan de knoppen dichtbinden ofzo?
Zeg het oog wil ook wat en weet je hoe lang ik dan bezig ben om het weer open te krijgen als ik snel iets moet hebben?
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 mei 2008 @ 16:35:23 #196
163650 Greys
pi_58900929
Alsof je snel iets moet hebben uit je administratie.
Dat laat je toch zoveel mogelijk achter slot en grendel?

Maar goed, dat over het oog enzo, daar heb je een punt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58901045
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:07 schreef Greys het volgende:
Mogge liefjes!

We deden onze ogen open vandaag, keken op de wekker en het was kwart over drie!
Ik werd er gewoon pisnijdig om, echt boos! Het is al bijna tijd voor het avondeten! Bah! Hele dag weg!

Dizzy, je katten!
Is het in het boek dan niet net zo als de film dat het in Amerika speelt en dat ze op vakantie naar Ierland gaan? Speelt daar het héle verhaal in Ierland?

Zonde Ing, met dit weer inderdaad. Fijn dat het windscherm helemaal naar je zin is! Jammer alleen dat je er nu niet echt van kunt genieten, maar dat komt vast snel. We hebben de hele zomer nog voor de boeg (zei zij optimistisch )

Nok, jij ook een gezellig latertje dus! En je mantra helpt nog niet echt hoor. Maar ik zal het blijven volhouden

Ik ben nog niet over de shock van het Songfestival heen
joev got meel

Wat si er dan zo mis gegaan met het songfestival? Ik heb er helemaal niks van meegekregen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 mei 2008 @ 16:59:02 #198
163650 Greys
pi_58901409
Ik ga zo even in mijn mail kijken

Nou er was één deelnemer die bekend stond om zijn arrogantie, hij had zijn kleedkamer vol hangen met foto's van zichzelf en hij trok onder het zingen zijn blouse los enzo. God's gift to women, vond ie zelf. Met een afschuwelijk lied. Drie keer raden wie er won

Ohhhh een vriendin komt zo langs, ze belt net. Ze is single moeder en we hebben haar al een paar keer geprobeerd te koppelen. Maar ze houdt er teveel van om op zichzelf te zijn. En nu is ze in Schotland op vakantie geweest met haar moeder en dochter, heeft ze een man ontmoet (1 avondje) aldaar in een bar en de vonken vlogen over!!! Ze dacht dat het niets kon worden dus ze is weggegaan zonder haar telefoonnr te geven. Maar hij heeft dat achterhaald (!) en hij heeft haar al meerdere keren gebeld en hij wil dat ze mee gaat naar een bruiloft van een vriend van hem in Schotland over drie weken. En nu hoor ik net dat het ticket al geboekt is! How very Four Weddings without a Funeral!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58901465
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even in mijn mail kijken

Nou er was één deelnemer die bekend stond om zijn arrogantie, hij had zijn kleedkamer vol hangen met foto's van zichzelf en hij trok onder het zingen zijn blouse los enzo. God's gift to women, vond ie zelf. Met een afschuwelijk lied. Drie keer raden wie er won

Ohhhh een vriendin komt zo langs, ze belt net. Ze is single moeder en we hebben haar al een paar keer geprobeerd te koppelen. Maar ze houdt er teveel van om op zichzelf te zijn. En nu is ze in Schotland op vakantie geweest met haar moeder en dochter, heeft ze een man ontmoet (1 avondje) aldaar in een bar en de vonken vlogen over!!! Ze dacht dat het niets kon worden dus ze is weggegaan zonder haar telefoonnr te geven. Maar hij heeft dat achterhaald (!) en hij heeft haar al meerdere keren gebeld en hij wil dat ze mee gaat naar een bruiloft van een vriend van hem in Schotland over drie weken. En nu hoor ik net dat het ticket al geboekt is! How very Four Weddings without a Funeral!!!!
Neeeee hoe very Ps I love you the movie!!!!
  zondag 25 mei 2008 @ 17:01:07 #200
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58901466
Oooooooh Greys wat een verhaal, dat wil ik ook wel, cute accent enzo
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: