Bofferdquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAARRRRRR
Ze wilde zo graag dat ik op dr kennel kom passen dat ze dr vakantie heeft omgezet naar wanneer ik wel kan
![]()
Ik heb voor t eerst in 6 jaar dus zomaar 3 hele weken vakantie![]()
En ik ga ook nog echt weg ook![]()
Ik zie t echt al helemaal zitten
Ik had de Koekie onder zijn buikje vast, maar dat zie je nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is nog waar ook![]()
De foto's zijn al langs gekomen en ze waren leuk. Hoe krijg je trouwens twee hondjes zo stil te zitten voor een foto??
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAARRRRRR
Ze wilde zo graag dat ik op dr kennel kom passen dat ze dr vakantie heeft omgezet naar wanneer ik wel kan
![]()
Ik heb voor t eerst in 6 jaar dus zomaar 3 hele weken vakantie![]()
En ik ga ook nog echt weg ook![]()
Ik zie t echt al helemaal zitten
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Heej Greys, sta je dr mooi op met je lijstjes he![]()
Ik hoef alleen maar mn kleren mee te nemen, de rest is daar allemaal, zelfs voor de honden wordt voer op verzoek gekocht. En de trein rijdt van Maastricht naar Alkmaar zonder overstappen, dus dat gaat ook helemaal goedkomen.
Ik ben echt zoooooooo happy, was het maar juli
Dat krijgen ze ervan, met al dat slapenquote:
Heb je plannen dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Haha! Ben ik eens een keer niet het middelpunt van zwangerschapsspeculatie
Geen concrete neequote:
Ehm.... Ik hoop nu nog van niet eigenlijk...quote:
Ik wist niet eens hoezeer ik die kon gebruiken tot ik het kreeg. Ik vind dat altijd wat decadent en begin er dus niet aan. Maar nu kom ik erachter dat het ook vergoed wordt door de zorgverzekeraars. Als niet helemaal, dan toch deels.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo...pauze!
Non, bedankt voor je smsje! Kan niet wachten op de volgende lading![]()
Lekker Oh Oh, zo'n vakantie. Vorig jaar gingen we met de boot weg en bijna iedere dag hadden we wel familie of vrienden die langskwamen.
Vind ik persoonlijk niet zoveel aan dan.
Nok, klinkt als een heerlijke massage, kan er ook wel es 1 gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |