Ik herken daar dus echt niks van het boek in hè?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee hoe very Ps I love you the movie!!!!
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even in mijn mail kijken
Nou er was één deelnemer die bekend stond om zijn arrogantie, hij had zijn kleedkamer vol hangen met foto's van zichzelf en hij trok onder het zingen zijn blouse los enzo. God's gift to women, vond ie zelf. Met een afschuwelijk lied. Drie keer raden wie er won
Ohhhh een vriendin komt zo langs, ze belt net. Ze is single moeder en we hebben haar al een paar keer geprobeerd te koppelen. Maar ze houdt er teveel van om op zichzelf te zijn. En nu is ze in Schotland op vakantie geweest met haar moeder en dochter, heeft ze een man ontmoet (1 avondje) aldaar in een bar en de vonken vlogen over!!! Ze dacht dat het niets kon worden dus ze is weggegaan zonder haar telefoonnr te geven. Maar hij heeft dat achterhaald (!) en hij heeft haar al meerdere keren gebeld en hij wil dat ze mee gaat naar een bruiloft van een vriend van hem in Schotland over drie weken. En nu hoor ik net dat het ticket al geboekt is! How very Four Weddings without a Funeral!!!!![]()
Ik heb deze zin nu vier keer gelezen en ik snap hem nog nietquote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Beter hou je er teveel van om jezelf te zijn. Wat anders? Iemand anders zijn? nahhh
![]()
koppelen
Ruslandquote:En voor welk land was die gast de inzending?
Als je liever op jezelf bent dan perse een partner te moeten hebben dan ben je doorgans ook liever JEzelf en daar niet zeker van als je een partner zou hebben. Dus word je dan liever niet gekoppeld omdat je het vanzelf wel merkt als je echt zo jezelf mag zijn dat je niet langer perse liever OP jezelf bent. Snap je hem nou of maak ik het alleen maar erger?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu vier keer gelezen en ik snap hem nog niet![]()
[..]
Dat hoorde ik net ja. Ach...waarom niet Rusland?quote:Rusland
En Conleche en ik hadden net bedacht dat als Frankrijk of Portugal zou winnen, dat we er dan heen zouden gaan volgend jaar, naar het Songfestival. Nou, laat de ronde in Rusland maar aan ons voorbij gaan hoor
Heeeey, jij daarquote:Op zondag 25 mei 2008 21:28 schreef Maes het volgende:
Zo het duurde even maar ik ben weer bijgelezen. Wat een aktie weer hier. Gezellig hoor.
Hoe groot en hoe groot en welke kleur is de achtergrond?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeey, jij daar![]()
Hoe is het in huize Maes?
Ik vind em gaafquote:
80x80 cm en de achtergrond is grijsquote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe groot en hoe groot en welke kleur is de achtergrond?
Blikvanger. leuk
Ik ben er ook blij meequote:
Hier heel goed. Wel veel weg de komende week. Maar dat is ook wel leuk.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet zo goed als ik wel zou willen maar that's life
![]()
Alles goed bij jou??
Ah gosquote:Op maandag 26 mei 2008 11:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Elco![]()
Ik heb toch maar gezogen en gedweild, goed he?![]()
Nu ff boven wachten tot de vloer weer droog is.
En uitgerekend nu wordt de grootste slaapkop ter wereld klaarwakker en wil stoeien in de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |