» Er is al 83 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
En of dat nuttig is! Chip gaat namelijk weer verhuizen, ruim een jaar na de vorige keer. Dit keer gaan wij trouwens mee.
De verhuizing op zich zie ik wel goed komen, met de kerst is ze 4 dagen mee geweest naar mijn moeder, en zolang wij er maar zijn voelt ze zich zeker genoeg om op ontdekking te gaan.
We krijgen er echter een poes bij, de kat van mijn schoonouders. Wij verhuizen namelijk naar hun huis, terwijl zij er uit verhuizen. De kat (Loekie) blijft dus wonen waar ze altijd al woonde, maar ruilt haar brokjespakopeners in voor twee blikopeners met meer aandacht voor haar. En een andere kat dus...
En daarin zit em voor mij de reden om dit topic omhoog te schoppen, ik heb zelf wel wat ideetjes om ze goed te introduceren, maar misschien zijn er nog meer?
De eerste paar dagen zal Chip boven moeten wonen, mijn schoonouders verhuizen dan al hun spullen nog. Als het huis van ons is, kan ze op onderzoek. Het idee is nu, om ze beide naar de voorkamer te halen, Loekie mocht daar ook nooit komen dus voor haar is dat ook nieuw.
En dan maar zien wat er gebeurt..
Ik hoop zo dat ze het gezellig vinden samen!
De mogelijke agressor in dit geval:
![]()
Ik verwacht van Chip namelijk niet zoveel herrie. Er lopen hier machtig veel katten in de buurt, en af en toe zijn er een paar zo brutaal dat ze ook in onze tuin komen terwijl zij buiten is. Dan gebeurt er eigenlijk niet zoveel.. Sterker nog, ze staan neus aan neus te snuffelen..