hij staat nu in de luisterpaal bij 3voor12. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ een geweldig albumquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef Desunoto het volgende:
Leuk bandje dit.
Nieuw album kwam toch binnenkort? Ben benieuwd!
edit: oh laat maar, ik zie dat 'ie er al is.. bijna
Ja, echt een goed album!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij staat nu in de luisterpaal bij 3voor12. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ een geweldig album
Ga eens aan het werk jij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Jape het volgende:
Gisteren geweest in de Effenaar! Was erg vet, spelen echt heel strak
Colours Fade als uitsmijter, wát een plaat!
Voorprogramma Pulled Apart By Horses. Tja, euh.. nogal een herrie, muzikaal wel leuk maar niet zo mijn smaak.
In UK doen ze (nog) meer shows per tour en zijn de zalen waar ze spelen kleinerquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lijkt me dat ze in Engeland dan al helemaal voor meer mensen hebben gestaan.
You Bring Me Downquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Encore
ADHD
Geen Idee
Colours Fade
Is voor de clip van de nieuwe single (Don't Ask).quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Geloof ook dat ze aan het opnemen waren voor de tourvideo echt de dikste faalstagedives werden gefilmd![]()
Ook leuk dat ze op het einde beide gingen crowdsurfen.![]()
Echt? heb de setlist hier liggen blijkbaar toch wat teveel gedronken danquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:36 schreef soul114 het volgende:
[..]
[..]
You Bring Me Down
One More Empty Chair
(Colours Fade)
[..]
Yep!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Echt? heb de setlist hier liggen blijkbaar toch wat teveel gedronken dan
Was denkik een beetje distracted.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:22 schreef soul114 het volgende:
[..]
Yep!
Encore staat niet op setlist.
ADHD hebben ze al een hele tijd niet meer gedaan..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook leuk dat ze op het einde beide gingen crowdsurfen.![]()
Jij was naar Groningen gegaan ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef Sengha het volgende:
Haha volgens mij waren ze goed uitgeput na Amsterdam. Ze staan er ook niet bekend om om nou echt contact te hebben met het publiek, dus ik had ook niets verwacht, maar er straalde ook echt niets vanaf en ze verontschuldigden zich ervoor dat het wat minder ging door de dag ervoor. Desalniettemin was het erg goed en flink losgegaan, ook op het podiummooie ervaring!
Haha ik ben ook nog op het podium geweest. Het was wel leuk ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef Sengha het volgende:
Haha volgens mij waren ze goed uitgeput na Amsterdam. Ze staan er ook niet bekend om om nou echt contact te hebben met het publiek, dus ik had ook niets verwacht, maar er straalde ook echt niets vanaf en ze verontschuldigden zich ervoor dat het wat minder ging door de dag ervoor. Desalniettemin was het erg goed en flink losgegaan, ook op het podiummooie ervaring!
Was je ook in Groningen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:23 schreef Kijana het volgende:
[..]
Haha ik ben ook nog op het podium geweest. Het was wel leuk ja.
Yup, het voorprogramma vond ik ook niet eens zo heel slecht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Sengha het volgende:
[..]
Was je ook in Groningen?![]()
(@ portie, ja ik was in Groningen)
ADHD hebben ze zeker wel gespeeld in paradiso! Dat nummer herken ik me als mede ADHDer namelijk het meeste inquote:Op donderdag 18 maart 2010 02:22 schreef soul114 het volgende:
[..]
Yep!
Encore staat niet op setlist.
ADHD hebben ze al een hele tijd niet meer gedaan..
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
ADHD hebben ze zeker wel gespeeld in paradiso! Dat nummer herken ik me als mede ADHDer namelijk het meeste in
Optreden was super vet, alleen jammer dat ik de nieuwe cd nog niet kendedie moet ik voor Lowlands nog maar eens flink gaan beluisteren
ik ken de oude cd uit mijn hoofdquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef soul114 het volgende:
[..]
Tip: Luister de oude CD ook nog maar eens!!![]()
Want ADHD is vorige week niet gespeeld in Paradiso
De post eronder wordt het gecorrigeerd...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:37 schreef MaJo het volgende:
En waarom zou het anders op de setlist staan?!?
Het stond niet op de setlist en ik dacht dus dat soul114 dan wel gelijk zou hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:37 schreef MaJo het volgende:
En waarom zou het anders op de setlist staan?!?
Ik ben bij de 3voor12 optreden geweest. Het publiek was inderdaad vrij tam, daar betrapte ik mezelf ook op. Maargoed, als je om 18:00 met een kop koffie aan een concert begint is natuurlijk wel anders dan 21:30/22:00 met wat bier achter je kiezen. Schrok me rot toen de gitaar erin kwamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:52 schreef superjojo het volgende:
Het was vet gisteravond! Leuker dan het optreden voor 3voor12 van woensdag, daar bleef het publiek een beetje tam.
3 keer gezienquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:56 schreef Mr.DD het volgende:
3de keer live gezien op Lowlands![]()
1ste keer: Pinkpop 08
2de keer: Paradiso afgelopen maart
3de keer: Lowlands 2010
Wat me opvalt is dat ze over die 3 jaar weinig/niet zijn veranderd. Willen ze écht langer door blijven gaan dan moeten ze evolueren in iets nieuws...
Desondanks goede show weer
Mooie fotos!quote:Op donderdag 11 november 2010 01:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond kick-off van de nieuwe tour in Tivoli.
Foto's hier..
En ze staan 5 mei (gratis) op bevrijdingsfestival Groningen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef portie het volgende:
Goed, ze komen dus terug naar Nederland voor o.a. Dauwpop (2 juni). Een dag later staan ze in Leeuwarden voor een losse show. Kosten 15 euro
Oeh denk dat ik daar wel even naar toe ga dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:08 schreef superjojo het volgende:
[..]
En ze staan 5 mei (gratis) op bevrijdingsfestival Groningen.
Tja, zoals ik al zei, afwachten dus hoe dat uitpakt. Verandering is niet perse verbetering.quote:You've gone for a grander, more ambitious sound that's not tied to just guitar and drums this time - how did that challenge you as musicians?
Well to be honest the challenge we set ourselves with this record was just that we wanted to write the best possible songs. We knew from the start that we wanted to expand our sound but the way we approached it was that the songs should dictate the arrangements and the kind of instruments we used.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:If someone put a gun to your head and said 'CHOSE YOUR FAVOURITE SONG FROM THE NEW ALBUM OR DIEEEE" which song would you choose and why?
It'd be "The Silence And The Drones". For me it just encapsulates a feel we've been scratching at for ages but never quite got to. of course, now we've made this, I think we can go further into that kind of territory. I really want people to listen to it and feel fucking heartbroken but also kind of uplifted.
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef superjojo het volgende:
Oh en de albumstream:
http://www.nme.com/blog/i(...)more=1&c=1&tb=1&pb=1
Dat heb ik ook een beetje, misschien moet deze groeien. "Cold" is nog de meest pakkende, maar dat is misschien ook omdat je die al langer kent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:36 schreef Desunoto het volgende:
Leuk album. Maar ik mis wel dat er nummers in m'n hoofd blijven hangen... of misschien komt dat nog.
vaag zaaltje voor zo'n bandquote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
heb kaartjes voor het concert in Bibelot
quote:
Mooie foto's! nummer 2 is vanaf heden mijn bureaubladachtergrondquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
al was dit optreden niet zo goed als anderen. miste beetje sfeer/stemming. Maar ik heb me wel vermaakt
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik vind haar daar een beetje niet-intelligent overkomen maar meer als een soort trol ofzo. Normaal is LM natuurlijk een en al liefdequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:16 schreef portie het volgende:
In die eerste foto doe je Laura-Mary wel iets te kort.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm.
vind ik dan weer niet. maar welke prefereer je dan?
afbeelding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |