hij staat nu in de luisterpaal bij 3voor12. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ een geweldig albumquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef Desunoto het volgende:
Leuk bandje dit.
Nieuw album kwam toch binnenkort? Ben benieuwd!
edit: oh laat maar, ik zie dat 'ie er al is.. bijna
Ja, echt een goed album!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij staat nu in de luisterpaal bij 3voor12. http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/ een geweldig album
Ga eens aan het werk jij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Jape het volgende:
Gisteren geweest in de Effenaar! Was erg vet, spelen echt heel strak
Colours Fade als uitsmijter, wát een plaat!
Voorprogramma Pulled Apart By Horses. Tja, euh.. nogal een herrie, muzikaal wel leuk maar niet zo mijn smaak.
In UK doen ze (nog) meer shows per tour en zijn de zalen waar ze spelen kleinerquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lijkt me dat ze in Engeland dan al helemaal voor meer mensen hebben gestaan.
You Bring Me Downquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Encore
ADHD
Geen Idee
Colours Fade
Is voor de clip van de nieuwe single (Don't Ask).quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Geloof ook dat ze aan het opnemen waren voor de tourvideo echt de dikste faalstagedives werden gefilmd![]()
Ook leuk dat ze op het einde beide gingen crowdsurfen.![]()
Echt? heb de setlist hier liggen blijkbaar toch wat teveel gedronken danquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:36 schreef soul114 het volgende:
[..]
[..]
You Bring Me Down
One More Empty Chair
(Colours Fade)
[..]
Yep!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Echt? heb de setlist hier liggen blijkbaar toch wat teveel gedronken dan
Was denkik een beetje distracted.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:22 schreef soul114 het volgende:
[..]
Yep!
Encore staat niet op setlist.
ADHD hebben ze al een hele tijd niet meer gedaan..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook leuk dat ze op het einde beide gingen crowdsurfen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |