Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:If someone put a gun to your head and said 'CHOSE YOUR FAVOURITE SONG FROM THE NEW ALBUM OR DIEEEE" which song would you choose and why?
It'd be "The Silence And The Drones". For me it just encapsulates a feel we've been scratching at for ages but never quite got to. of course, now we've made this, I think we can go further into that kind of territory. I really want people to listen to it and feel fucking heartbroken but also kind of uplifted.
Mijn dank is groot!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:11 schreef superjojo het volgende:
Oh en de albumstream:
http://www.nme.com/blog/i(...)more=1&c=1&tb=1&pb=1
Dat heb ik ook een beetje, misschien moet deze groeien. "Cold" is nog de meest pakkende, maar dat is misschien ook omdat je die al langer kent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:36 schreef Desunoto het volgende:
Leuk album. Maar ik mis wel dat er nummers in m'n hoofd blijven hangen... of misschien komt dat nog.
vaag zaaltje voor zo'n bandquote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef rubbereend het volgende:
heb kaartjes voor het concert in Bibelot
quote:
Mooie foto's! nummer 2 is vanaf heden mijn bureaubladachtergrondquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
al was dit optreden niet zo goed als anderen. miste beetje sfeer/stemming. Maar ik heb me wel vermaakt
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik vind haar daar een beetje niet-intelligent overkomen maar meer als een soort trol ofzo. Normaal is LM natuurlijk een en al liefdequote:Op dinsdag 24 april 2012 20:16 schreef portie het volgende:
In die eerste foto doe je Laura-Mary wel iets te kort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |