quote:Op woensdag 25 april 2012 20:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmm.
vind ik dan weer niet. maar welke prefereer je dan?
afbeelding
Miles Kane en Arctic Monkey verschillen niet gigantisch veel van elkaar natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Zocalo het volgende:
Haha het deed mij juist aan Arctic Monkeys denken.
Wel prima dat ze deze richting op zijn gegaan, de oude was ik nu wel zat.
Heeft er inderdaad wel erg veel weg van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Zocalo het volgende:
Haha het deed mij juist aan Arctic Monkeys denken.
Wel prima dat ze deze richting op zijn gegaan, de oude was ik nu wel zat.
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 3 weken! Moet nog wel even dat nieuwe album vaker luisteren.
Gaafquote:Op zondag 20 april 2014 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was fucking awesome! Ik ben drijfnat van 't zweet
Iedereen ging helemaal los, één grote pogo. Het voorlaatste nummer ging 20 man nog het podium op en die sprongen het publiek weer in en gingen crowdsurfen, zangeres ging crowdsurfend door met gitaarspelen en Steve ging ook nog op z'n rug van voor naar achter en links naar rechts de zaal doorquote:Op zondag 20 april 2014 22:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Gaaf
Geen zin om naar Amsterdam te gaan , hoop dat ze nog elders komen een keer. Ik heb ze wel al een keer of 5 gezien de afgelopen jaren.
Dit was echt geweldigquote:Op maandag 21 april 2014 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen ging helemaal los, één grote pogo. Het voorlaatste nummer ging 20 man nog het podium op en die sprongen het publiek weer in en gingen crowdsurfen, zangeres ging crowdsurfend door met gitaarspelen en Steve ging ook nog op z'n rug van voor naar achter en links naar rechts de zaal door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |