Waarschijnlijk omdat artiesten toch al raar zijn, wordt het daar getolereerd. Of misschien is nichterig gedrag daar geen teken van homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:18 schreef samjustme het volgende:
TMM als je net zo goed zou kunnen zingen als verka serduchka was je huge in Rusland
fucking weird in een land waar men best wel neerkijkt naar homoseksualiteit is 9/10 keer mannelijke artiesten nichterig
Maar ik kan een jumpende Hilbrand Nawijn toch echt niet als een nederlandse gimmick/act zienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
De enige reden waarom Nederland al jaren niet wint is het feit dat wij geen gimmick/act hebben
Buiten het feit dat aardig kunnen zingen en een leuke act hebben is het vooral ook HET LIEDJE waar het om gaat
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
De enige reden waarom Nederland al jaren niet wint is het feit dat wij geen gimmick/act hebben
Buiten het feit dat aardig kunnen zingen en een leuke act hebben is het vooral ook HET LIEDJE waar het om gaat
Te laat, ik zit al op kantoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar
Jaaaquote:
en daar mag jij niets drinken ???quote:
Mijn gebrekkige Spaans zou me zeggen: De drie geiten van de waterbandieten!quote:
Nee nee, vandaag Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar mag jij niets drinken ???
of heb jij zo'n reputatie dat je knoeit, en is er geen slabber in de buurt ?
Maar je kan als je wenst na deze werkdag in de herkansing door naar Trafalgar te gaan waar ik "verplicht" moet zupen
gotas zijn tranenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn gebrekkige Spaans zou me zeggen: De drie geiten van de waterbandieten!![]()
Maar dat klopt VAST niet!
oh, en daar is de aanvangstijd ook op aangepast zodat de oudjes alweer voor het 10 uur journaal op bed kunnen liggen ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, vandaag Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan.
Autobiografisch stuk over mij
Wat een bull.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
Leuk. Ik ben echt benieuwd naar de uitkomst... Wellicht kom 'k nog langsquote:Op maandag 19 mei 2008 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Weemz.... de groeten terug heGino deed net je groeten aan me.
We hadden een workshop van Humanitas en ik vond hem erg interessant. Bv hints met kaartjes als Moslim, allochtoon, lesbienne, junk etc ... zodat je kon zien wat voor beeld iemand (of de groep) heeft bij dat woord of die mensen. Alle stereotypen kwamen aan bod. Zo werd bij Jood meteen een ster op de borst getekend en bij moslim ging iedereen op de knieën.
Zelf ook een dans moeten maken met 7 personen die de besproken thema's bijeenbracht en uitbeelde. Had onze groep een soort battle-systeem bedacht maar dan met dansen uit verschillende culturen. Geisha-dans, afrikaanse dans, hakken, salsa, flamenco, buikdansen, linedancen.
Voor de duidelijkheid, helaas ben ik niet Verka Serduchka al vind ik haar wel een briljante performance hebben en zij komt niet uit Rusland maar Estlandquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:10 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens TMM, begrijp ik het goed en doe jij dus mee voor Rusland?
Doet mij dan weer denken aan Janis, en dat is een erg goed tekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Am I the one, yeah?
Am I the one, that you love?
Jeumig wat kan dat mens krijsen!
quote:NETHERLANDS
Personally when this song was announced I had serious doubts about the choice of the song. Now that I see it on stage it seems that Netherlands not only deserves to qualify but in my own personal opinion Hind is by far better from Sirusho. The comparison is happening because it's the next song and because the style of the song from Netherlands is the same with the Armenian. Hind is extremely good at dancing and performing something hard for many artists. The red lipstick is awesome on the lips of Hind. Hind was very reserved about potential qualification when spoken to oikotimes.com but now we are sure that this song will not be lost in the semifinal despite the fact that Netherlands have no alliances in the voting.
Die bestaan niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:46 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een leuke jongen...
Tmm hij zingt echt in het Russisch en hij is huge in Rusland dus bullshitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, helaas ben ik niet Verka Serduchka al vind ik haar wel een briljante performance hebben en zij komt niet uit Rusland maar Estland
Als ik voor NL mocht zou ik zoiets doen op het songfestival ja
Ik ben leukquote:
Ze is live ook echt ZO goed. Inmiddels 2x gezien. Damn!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doet mij dan weer denken aan Janis, en dat is een erg goed teken
O dus nu weet je hoe 't moet!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zo gezegd zo gedaan, en waarempel, stralend streeploos schoon en ik glim van trots.
jij vond dat ik me meer op je moeilijk te bereikbare plekjes moest richten in plaats van op special projectsquote:
Klopt, ik hou er van als je je op moeilijk bereikbare plekjes richtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij vond dat ik me meer op je moeilijk te bereikbare plekjes moest richten in plaats van op special projects
maar binnenkort zal ik je eens een goede beurt geven danquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, ik hou er van als je je op moeilijk bereikbare plekjes richt
Je hebt gelijk ik heb me vergist ik bedoelde natuurlijk Oekrainequote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tmm hij zingt echt in het Russisch en hij is huge in Rusland dus bullshit.
Verka Serduchka artiestennaam van Andrej Michajlovitsj Danilko is een Oekraïense komiek en zanger. De meeste Oekrainese artiesten spreken Russisch en zingen ook in beide talen.
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij vond dat ik me meer op je moeilijk te bereikbare plekjes moest richten in plaats van op special projects
Beetje leuke kroeg dat? Kom zelden in de Dommelstraat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
Maar je kan als je wenst na deze werkdag in de herkansing door naar Trafalgar te gaan waar ik "verplicht" moet zupen
goed !!quote:
Via Tim, heb ik een tijd een crush gehad, voordat ie iets met Ang3l kreegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?
Vraag ik me ineens af.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Met mam naar 't toneel. Mam en haar buurvrouw![]()
Toch fijn dat ik af en toe nog iets van een band met 'r heb en daar kan ik blijkbaar meer van genieten dan ik dacht.
Kutquote:
goed, goedquote:
2stepquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef Manias het volgende:
twist it bounce it stomp it shaaakeee iiiittt
En voor de echte ADHD fans:
of UK Garage! maar dan adhd-ig-er dan normaalquote:
Zo vals als de pest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Israel gelukkig door. Was een goed optreden.
Ohja? Ik hoorde het niet.quote:
af en toe niet helemaal zuiverquote:
Misschien, maar het was absoluut een van de betere optredens van de avond.quote:
Maar dat satijnen ding wat hij aan had, kon echt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Israel een hele goede combinatie van iets wat authentiek was, maar toch toegankelijk.
is en van de weinige plekken waar Guinnes verkocht wordt in Eindhoven. Niet dat ik dat drink, maar is op zich wel grappig om na werk wat te gaan drinken. Echter toen ik om 18.00 uur aan kwam was bijna iedereen al weg en kon ik gelijk de straat oversteken om bij Tortillas te gaan etenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje leuke kroeg dat? Kom zelden in de Dommelstraat.
Ahh. Okeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Via Tim, heb ik een tijd een crush gehad, voordat ie iets met Ang3l kreeg
daarna heb ik ook nog een tijd een crush op Ang3l gehad
even relativeren, vooralsnog kloppen mijn nog ingevulde lijstjes aardigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ontdaan
Het was gewoon een zwak nummer, wat een gezeik toch altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ligt NL er nu al uit? (ik las het op gay.nl)
Al snel werd tijdens de uitzending duidelijk dat Nederland, zoals veel fans vooraf al dachten, niet veel kans zou hebben.
Hmmz. Dus we wisten dat we er niet mee gingen winnen. Waarom sturen we die crap dan toch?
Niet helemaal mee eens, het was erg mooi en zuiver gezongen, dat was in deze ronde voor veel kandidaten niet weggelegd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was gewoon een zwak nummer, wat een gezeik toch altijd
1. Hind zag er dik uit in die jurk, ik snap niet waarom ze daavoor gekozen hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, het was erg mooi en zuiver gezongen, dat was in deze ronde voor veel kandidaten niet weggelegd.
Hind zag er shitterend uit, alleen het was allemaal nog te standaard om op te vallen.
Geloof me jou Favoriet Oekraiene gaat het ook niet halen hoor
Omdat niemand anders naar dat belachelijke event wil gaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ligt NL er nu al uit? (ik las het op gay.nl)
Al snel werd tijdens de uitzending duidelijk dat Nederland, zoals veel fans vooraf al dachten, niet veel kans zou hebben.
Hmmz. Dus we wisten dat we er niet mee gingen winnen. Waarom sturen we die crap dan toch?
Maar als "iedereen" het een zwak nummer vind (want ik hoor het heel vaak) waarom sturen we dat dan in godesnaam?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was gewoon een zwak nummer, wat een gezeik toch altijd
Ja precies. Als het een hoogstaand evenement zou zijn zouden goede nederlandse singer/songwriters wel staan te springen. maar die willen er hun vingers echt niet aan branden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Omdat niemand anders naar dat belachelijke event wil gaan
waarover zou je moeten roddelen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, wilde net gaan beginnen met roddelen!
Neuken?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef Jerruh het volgende:
I'm baaahaaaaack!
Het publiek had dit jaar geen invloed op welk liedje uitgezonden zou worden. Hind heeft dit liedje zelf uitgekozen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als "iedereen" het een zwak nummer vind (want ik hoor het heel vaak) waarom sturen we dat dan in godesnaam?
Hmmz, nee dan laat maar ffquote:
hehe nee, alleen de hele dag op het strand gelegen en één keer ritje over het eiland gemaaktquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog wezen downlhillen en of paardgereden ?
Oh, op zo'n partyboot?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag met een bootje een rondje gevaren van Dordrecht via de Maeslantkering en Rotterdamse haven met allemaal joekels van containerschepen enzo. Leuk.
Maar dat zien wij nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
Da's geen partyboot maar een patrouilleboot.
Plaatje doet het niet hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
Da's geen partyboot maar een patrouilleboot.
Met allemaal mannen in uniform enzo...quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou er best een party op kunnen hebben anders.
Coolquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef Weemz het volgende:
Wow, net echt een mooi spelletje ontdekt:
http://www.crazymonkeygames.com/6-Differences.html
Find-It, maar dan beter
Het grootste deel (op max 3 landen na) behoord iedereen tot Europa.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:43 schreef hierissieweer het volgende:
Ze moeten gewoon 2 songfestifals houden. 1 voor niet europesche landen en 1 voor europesche landen (de oorspronkelijke landen) en israel.
Zelfs Azerbeidzjan dus!quote:Albanië – Andorra – Azerbeidzjan (een klein stuk ten noorden van de hoogste bergkam van het gebergte de Kaukasus) – België – Bosnië en Herzegovina – Bulgarije - Denemarken – Duitsland – Estland – Finland – Frankrijk – Georgië (een smalle strook ten zuiden van de hoogste bergkam van de Kaukasus) - Griekenland (uitgezonderd de Dodekanesos en andere Egeïsche eilanden tegenover de Turkse kust) – Hongarije – IJsland – Italië – Kazachstan (gedeelte ten westen van de rivier de Oeral) – Kroatië – Letland – Liechtenstein – Litouwen – Luxemburg – Macedonië – Malta – Moldavië – Monaco – Montenegro – Nederland – Noord-Ierland – Noorwegen – Oekraïne – Oostenrijk – Polen – Portugal – Roemenië – Rusland (gedeelte ten westen van het gebergte de Oeral) – San Marino – Servië – Slovenië – Slowakije – Spanje – Tsjechië – Turkije (gedeelte ten westen en ten noorden van de Bosporus, de Zee van Marmara en de Dardanellen) – Vaticaanstad – Verenigd Koninkrijk – Wit-Rusland – Zweden – Zwitserland
Snap ik ook wel, maar ik bedoel west europa (en israel) En laat het oosten lekker zijn eigen song festival houdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het grootste deel (op max 3 landen na) behoord iedereen tot Europa.
Volgens WIKI behoren de volgende landen er zelfs bij:
[..]
Zelfs Azerbeidzjan dus!
Maar waar trek je de grens dan? Dat is een erg dunne lijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik bedoel west europa (en israel) En laat het oosten lekker zijn eigen song festival houden
Nee vind het nog wel lekker nostalgisch, maar niet zoals het de laatste tijd gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kunnen we het songfestival niet gewoon helemaal afschaffen?.
Jij bent voor Manchester United?quote:
Watdan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF, het lijkt er op dat dit het laatste seizoen was van Desperate Housewives
quote:
Hoeveel katten heb je en trouwens ouwe mannetjes belachelijk makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu is er een man van 5 huizen verder die klaagt over mijn katten
eerst aan de deru, later dmv een brief en zelfs nog later dmv een kattenval die mij bijna 600 euro aan dierenartskosten heeft opgeleverd
sinds het voorjaar heb ik een kattenluik, ik ga mijn katten niet opsluiten, zeker niet omdat er hier in de straat zeker 15 katten wonen.
Deze week kreeg ik weer een brief, het blijkt nu dat hij het, vooral in het voorjaar zielig vind voor jonge vogeltjes die door katten worden opgejaagd.
De senior zit ook de godsganse dag voor het raam naar buiten te staren.
Die brief is ook naar de woningbouwvereniging gestuurd, waar ik vervolgens door werd gebeld.
Vandaag stond die man weer op de stoep, waarom ik geen actie ondernam.
Met een stalen gezicht heb ik vervolgens verkondigt.
"Hoezo, geen actie, ik ben er notabene mee naar een kattenpsycholoog geweest en een hysdierenhypnotherapeut".
De man was verbijsterd, maar durfde niet mij van belachelijkheid te beschuldigen.
It pays of to be an actor
Pardon? JIJ wil katten. Het zijn jouw HUISdieren (het woord zegt 't al), dus hou ze ook bij je!quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu is er een man van 5 huizen verder die klaagt over mijn katten
eerst aan de deru, later dmv een brief en zelfs nog later dmv een kattenval die mij bijna 600 euro aan dierenartskosten heeft opgeleverd
sinds het voorjaar heb ik een kattenluik, ik ga mijn katten niet opsluiten, zeker niet omdat er hier in de straat zeker 15 katten wonen.
Discriminatiequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
Ok anders gezegd: Alleen de landen die voor 2000 mee deden doen mee, die er na 2000 bij kwamen moeten hun eigen ding maar gaan doen
zal een fraai concert geven in de tijd dat ze krols zijn 's nachts onder het raamquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
15 katten in een straat.
Léven er überhaupt nog vogels daar?
Terwijl mensen vaak meer last hebben van katten dan van honden. Oke, honden bijten iets harderquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Honden moeten overal aangelijnd, mogen eigenlijk vrijwel niks, schijten alleen op bepaalde plekken. maar ondertussen hebben alle katten vrij spel. En hoeft er niet eens belasting voor betaald te worden.
Katten schijten over het algemeen in een kattenbak, zijn kleiner, minder luidruchtig, en minder gevaarlijk dan honden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Honden moeten overal aangelijnd, mogen eigenlijk vrijwel niks, schijten alleen op bepaalde plekken. maar ondertussen hebben alle katten vrij spel. En hoeft er niet eens belasting voor betaald te worden.
Volgens mij niet hoor...quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF, het lijkt er op dat dit het laatste seizoen was van Desperate Housewives
quote:Returning
ABC: Pushing Daisies, America's Funniest Home Videos, Boston Legal, Brothers & Sisters, Dancing with the Stars, Desperate Housewives, Dirty Sexy Money, Extreme Makeover: Home Edition, Grey's Anatomy, Lost, Private Practice, Samantha Who?, Supernanny, Ugly Betty, Wife Swap, Eli Stone, Scrubs, According to Jim, The Bachelor, Primetime: What Would You Do?
Je hebt teveel die film gekekenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:53 schreef Cairon het volgende:
Laten we het inderdaad maar niet hebben over de superioriteit van katten over honden.
Katten zijn eigenzinnig, met een persoonlijkheid, gracieus en intelligent. De kat staat toe dat jij in zijn wereld leeft. Een kat geniet van zijn bestaan.
Honden zijn slaafs en dom, leren truucjes aan op basis van simplistische pavlov reacties. Ze zijn lomp en zonder enig besef van zelf. Ze blaffen en maken kabaal, lopende stront-fabrieken.
Katten, je ziet meer hoger opgeleiden met een kat.
Honden, vooral lager opgeleiden en tokkie volk houd er een hond op na.
Cats rule!
Dogs drool!
Ach, zet ej Alphabeat cd-tje op, ben je zo weer vrolijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ff lekker in de tuin hangen, en straks maar terrassen ofzo
je moet iets he
Ja, wat een mooie, harde wedstrijd. Drogba die nog een rode kaart krijgt, en mn pa helemaal chagerijnig zien worden, omdat Chelsea verloor, geweldigquote:
Ik denk dat kat taaier is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wat smaakt lekkerder, kat of hond?
om te beginnen komen mijn katten niet of nauwelijks in tuinen van andere mensen, zeker niet bij die meneer, als een kat eenmaal of een paar maal verjaagd is met een emmer water komt ie daar niet meer, het klinkt simpel en dat is het ook.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Terwijl mensen vaak meer last hebben van katten dan van honden. Oke, honden bijten iets harderMaar zwerfkatten e.d. en dat irritante gejank en gehis en gemauw de hele tijd in je tuin .... in eindhoven is "Heeft u last van zwerfkatten, druk dan 2" niet voor niets een voorgeprogrammeerd keuzemenu als je de gemeente belt.
Hij hoort daar uberhaubt niet te komen. Da's ook vrij simpel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
om te beginnen komen mijn katten niet of nauwelijks in tuinen van andere mensen, zeker niet bij die meneer, als een kat eenmaal of een paar maal verjaagd is met een emmer water komt ie daar niet meer, het klinkt simpel en dat is het ook.
Als ze maar zelden buiten komen (wat al meer is dan ik toegestaan vind) en geen overlast veroorzaken, wat is dan zijn punt? Blijkbaar is er toch iets, niet?quote:Verder hebben we op het moment eenrattenplaag in Nuenen, dus katten in het openbaar worden zelfs toegejuichd, ook bij mij in de straat.
Verder komen mijn katten s'nachts zelden buiten, en zijn het vrouwtjes en gesterilisseerd, dus janken en mauwen doen ze niet meer want ze worden niet meer krols
dat ligt er aan hoe je het klaar maakt, een kat moet je stoven, met laurierblaadjes en rode wijn, smaakt het net na konijn.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
Maar wat smaakt lekkerder, kat of hond?
Ja geloof het maar, die man is een zeikerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij hoort daar uberhaubt niet te komen. Da's ook vrij simpel.
[..]
Als ze maar zelden buiten komen (wat al meer is dan ik toegestaan vind) en geen overlast veroorzaken, wat is dan zijn punt? Blijkbaar is er toch iets, niet?
Helaas wel ja, heb het niet zo met zijn sound. Hij doet me denken aan die kerel van Nickelback die ik niet uit kan staan... David Archuleta komt er welquote:
ik was verslaafd!quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:35 schreef Cybart het volgende:
zojuist lees dat Big Brother 1 (die met Bart enzo), nu in Roemenie een grote hit is....
hij wordt daar nagesinchroniseerd uitgezonden
er er kijken blijkbaar miljoenen naar
Met Sabine, en Karin en haar schandknaapje. En Ruud Ff Knuffelen! En die kok. Dinges.quote:
Wat heb jij uitgespookt?quote:
Morgen laat ik de Daeva in me wel ff losquote:
en nooit en te nimmer zullen wij vergeten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIER!!quote:
En ze noemen mij vunzig...quote:
Hoi!quote:
ziet voorgaande postquote:
volgens mij schiet het slapen er dan wel bij inquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Cybart het volgende:
*zich vrijwillig aanmeld om te dienen als gastgezin voor de back up's van de Ukraine...
moeten ze wel alle 4 in mn bed slapen
nasty boy!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Cybart het volgende:
*zich vrijwillig aanmeld om te dienen als gastgezin voor de back up's van de Ukraine...
moeten ze wel alle 4 in mn bed slapen
Waarom ga je niet trouwen met Annaliesquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:11 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk he!? Dit was nog in montmartre, in het restaurant..
[ afbeelding ]
Ik en Annalies
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij schiet het slapen er dan wel bij in
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waarom ga je niet trouwen met Annalies.
Pff ik weet niet wat me aan de hand is laaste tijd ik maak niet eens lange uren gewoon 8 uur en ben uitgeput wanneer ik thuis aankom.
toen we nog jong enbedorven warenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef Cazman het volgende:
'tis net of ik naar de jaren 80 zit te spieken
Ik kijk passiefquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Jullie zijn gewoon nog erger dan ik
Zelfs ik kijk niet naar het ESF!
Toen ik nog disney brillen en speedo's droegquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
toen we nog jong enbedorven waren
vruuger
oeh, da's lekker hip,......quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Toen ik nog disney brillen en speedo's droeg. *wat oude foto's bekijk*
Jazeker. Die dingen zitten verdomd goed!. Misschien nog maar eens wat meer bestellenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh, da's lekker hip,......
nouja....
wat was dat inderdaad in de 80s met disneyprints.....
Heb je je aussiebum al binnen trouwens?
ok dan, zijn ze niet loeiduur?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jazeker. Die dingen zitten verdomd goed!. Misschien nog maar eens wat meer bestellen
bjorn borgs... mjah, het zijn gewoon weer boxers,quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:33 schreef Vlarp het volgende:
Hmmz.. ik ga binnenkort toch maar Björn Borg's proberen.
Aussiebum kun je toch alleen online bestellen?
Mijn aussiebums zijn via airmail gekomen. dus het is niet in NL bestellen. Leve de creditcard en ze zijn goedkoper dan Bjorn borgs.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
bjorn borgs... mjah, het zijn gewoon weer boxers,
vind ze niet speciaal ofzo, heb ze wel, maar toch...
maar tegenwoordig vind ik zo'n boxerbrief (nouja, dat wat tussen slip en boxer inzit), een stuk mooier, fijner zitten en ook een stuk geiler er uit zien
zou best kunnen dat dat alleen online te bestellen valt
maar dan is er nog de vraag of dat alleen internationaal kan, of ook via een NL website
ok dan...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mijn aussiebums zijn via airmail gekomen. dus het is niet in NL bestellen. Leve de creditcard en ze zijn goedkoper dan Bjorn borgs.
*er een aantal hebquote:En boxerbriefs zijn erg geil idd. Maar slips zijn geiler (bij de juiste persoon)
haha, heb je dan weer lekker voor elkaar goozquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Sebas ligt op de bank te slapen nute veel bier
Mwah, Aussiebum is erg bekend en het is australie. Ik kreeg ze op tijd en verder geen problemen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok dan...
mjah, ik baal altijd van dat hele creditcard gebeuren
zeker als je dan in de U, S of A iets besteld
dan moet je weer je goedkeuring gaan geven
kan je daar weer een hoop moeite voor doen
want denk maar niet dat een bedrijf jouw gaat contacteren voor die aproval
daar kan je 9 van de 10 keer zelf achteraan...
grrrr
[..]
*er een aantal heb
true truequote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mwah, Aussiebum is erg bekend en het is australie. Ik kreeg ze op tijd en verder geen problemen.
hahaquote:Heb jij slips!!?? Dat kan niet. Niemand draagt ze meer!! bewijs!
As always. Dat kind zuipt echt ZOveelquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, heb je dan weer lekker voor elkaar gooz
Ik heb er maar liefst eentje. Een strakke lieve, met superman er opquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Cazman het volgende:
Heb jij slips!!?? Dat kan niet. Niemand draagt ze meer!! bewijs!
is er al wel afgewassen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
As always. Dat kind zuipt echt ZOveel![]()
En vervolgens valt ie in slaap
Hmmmz.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
true true
[..]
haha
[edit]
zo makkelijk he
We zijn uit eten geweest bij de buren (javaans eetcafé) dus daar zal vast al afgewassen zijnquote:
dat heb je dan wel weer goed gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn uit eten geweest bij de buren (javaans eetcafé) dus daar zal vast al afgewassen zijn
Voor wat hoort watquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was al aan het wachten op het mailtje
maar tevergeefs blijkt maar weer
Daarom zijn scary movie 3 en 4 zulke toffe filmsquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker wel..
die gast heeft een vage kop, geweldig
k kan dat vrouwtje niet uitstaan...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Daarom zijn scary movie 3 en 4 zulke toffe films
hmmm, dat vrouwke valt tof wel mee. Ik vind die zwarte doos ergquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
k kan dat vrouwtje niet uitstaan...
dus ik kan echt niet naar die films kijken
is dat nou in deel 4 die scene met die doodskist?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
hmmm, dat vrouwke valt tof wel mee. Ik vind die zwarte doos erg
erm, kan ik me niet zo herinnnerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dat nou in deel 4 die scene met die doodskist?
Niet vergeten de villagequote:
uitmelken is natuurlijk ook een vakquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Manias het volgende:
er komt ook een scary movie 5 trouwens deze zomer
SNL heb ik nooit echt de humor van ingezienquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Manias het volgende:
[..]
en die oprahLOL
zij doet dat zo cool.. in saturday night live al
die scene met die bak met naalden vond ik het enige misselijke aan die films....quote:
SAW III. Als bij ide zwarte vent alles wordt gedraaitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
die scene met die bak met naalden vond ik het enige misselijke aan die films....
en wat was het bij jou?
haha,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
SAW III. Als bij ide zwarte vent alles wordt gedraait
Weggaan om te werken terwijl de ander vrij heeft en zelfs aan zijn vakantie begint is he-le-maal niet leuk!quote:
Dubbel vanwege de enorm handige fokbereikbaarheid deze ochtendquote:
Gaan werken terwijl je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig hebt geslapen is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weggaan om te werken terwijl de ander vrij heeft en zelfs aan zijn vakantie begint is he-le-maal niet leuk!
Eensch!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks is leuk!
O? Wat gebeurt er precies? heb 'm nog niet gezien, weet nog niet of ik 'm wel ooit ga zien, maar ben stiekem toch wel benieuwd...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Cazman het volgende:
SAW III. Als bij ide zwarte vent alles wordt gedraait
Dan kan ik het toch beter niet vertellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
O? Wat gebeurt er precies? heb 'm nog niet gezien, weet nog niet of ik 'm wel ooit ga zien, maar ben stiekem toch wel benieuwd...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
Ventrue!!!!
Ah toe?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch beter niet vertellen?
Ik ben niet de man van de spoilers vertellen. Maar geloof me, die vent vindt 't vrij onprettig.quote:
Ach, pijn is fijn, bloed moet en jeuk is soms best leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de spoilers vertellen. Maar geloof me, die vent vindt 't vrij onprettig.
leuke performance ook!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Oekraine was toffff
ok en nu hou ik erover op![]()
Dat zijn mijn 2 favorietenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
leuke performance ook!
ik vond qele qele ook wel geinig trouwens.
en ik ben stiekem nog steeds dol op helena paparizou!quote:
Everyway that I can is gewoon een lekker nummertjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en ik ben stiekem nog steeds dol op helena paparizou!. mooie vrouwke ook!
(en sertab ook wel alleen ze zong niet heel erg zuiver tijdens haar song...)
ja best wel! en als ik zo al die optredens kijk, begrijp ik best dat nederland niet door is. het is weinig spetterend en uitdagend. het is toch een soort show die je moet neerzetten, een indruk van 3 minuten... tja als die niet of nauwelijks blijft hangen... je zag het al aan de dansers: qele qele had supertoffe dansers erbij! hip gekleed, leuke pasjes... en nederland had twee dansers die zo uit de jaren 90 waren weggeplukt uit het achtergrondgroepje van de vengaboys...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Everyway that I can is gewoon een lekker nummertje![]()
Maar ik vind de kwaliteit van dit jaars songfestival finale best wel hoog, bijna alleen maar leuke nummers![]()
Behalve Azerbedjan en nog een paar.
Ik snap het ook ja.. En de typische Nederlander en de pers heeft na de halve finale Hind helemaal opgehemelt (zoals elk jaar) dat ze zo geweldig was en dat er niks mis was met haar optreden. Asjeblieft zeg, laat me niet lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja best wel! en als ik zo al die optredens kijk, begrijp ik best dat nederland niet door is. het is weinig spetterend en uitdagend. het is toch een soort show die je moet neerzetten, een indruk van 3 minuten... tja als die niet of nauwelijks blijft hangen... je zag het al aan de dansers: qele qele had supertoffe dansers erbij! hip gekleed, leuke pasjes... en nederland had twee dansers die zo uit de jaren 90 waren weggeplukt uit het achtergrondgroepje van de vengaboys...
Mooi! leuke sportschool?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:10 schreef Weemz het volgende:
Zo. Intake bij de sportschool is gelukkig ook goed verlopen.
En ik maar denken dat het een SONG-festival wasquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef MisterO het volgende:
Om te winnen moet je niet alleen maar goed kunnen zingen.
Niet meer, je moet nu ook innovatief zijn. Wees een travo, wees een death metal band, gebruik belachelijke dansers, zorg dat je politiek goed zit met veel andere landen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een SONG-festival was
Inderdaad, het moet dus een leuk, catchy nummer zijn. En dat was Hinds nummer nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een SONG-festival was
je kan song inderdaad beter als track of liedje zien dan als zangperformance. duitsland moet volgend jaar monrose maar opsturen met een lekkere track a la hot summer! en nederland moet ook iets in die richting gaan doen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad, het moet dus een leuk, catchy nummer zijn. En dat was Hinds nummer niet
Nederland moet Do sturen met een mooie balladquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je kan song inderdaad beter als track of liedje zien dan als zangperformance. duitsland moet volgend jaar monrose maar opsturen met een lekkere track a la hot summer! en nederland moet ook iets in die richting gaan doen!
Ja, en vooral ook erg mooi! 't Is pas nieuw, en gebouwd op een industrieterrein...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:11 schreef MisterO het volgende:
Mooi! leuke sportschool?
je moet ook wel wat meer van amerikaanse shit weten dan nederlandse TV om t echt leuk te vinden.. lijkt me niet dat t echt mega scoort in nederlandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
SNL heb ik nooit echt de humor van ingezien
tenminste van de dingen die CC er van heeft uitgezonden die ik gezien heb
Die ziet er best hip uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Yeey! Ik krijg weer eens een nieuwe mobiel..
[ afbeelding ]
.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:34 schreef Manias het volgende:
ik vind nog steeds de mijne het mooist
[ afbeelding ]
hij is trouwens een enorm begrip in rusland als ik mijn vriendje mag gelovenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:10 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens TMM, begrijp ik het goed en doe jij dus mee voor Rusland?
Maar hebben wij niet gewoon altijd onwijs pech juist met die ballads?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nederland moet Do sturen met een mooie ballad![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind de mijne ook wel lief en stijlvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |