Slaap lekker!quote:
sgoed, hij staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:16 schreef Wexy het volgende:
* Wexy gaat ook slapen.... ja ik was er nog...
truste allemaal enneuhm stroek.. zet je n bakje sjoko voor me in de koelkast morgen?![]()
Geen idee. Er zitten wel wat andersoortige boekhandels, maar of er een 'roze' tussen zit? Zo heb ik het nooit bekekenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:34 schreef wonderer het volgende:
Bij Angel om de hoek dus? Naam? Website?
quote:De kaartverkoop van deze maand verloopt door de naderende eindexamens minder snel dan anders.
Pardon? Ik vind daar anders BIJZONDER weinig mooie jongens werken. De enige die daar er mee door kon was die Hitler-jugend, maar de rest? Ik zie oud, ik zie vadsig, ik zie lelijk en ik zie kamp.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar wel op uiterlijk. Vooral onder het personeel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of boekhandel Spijkerman..
quote:
Je bedoelt denk camp in plaats van kampquote:
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Roze boekwinkels? Nooit geweten dat zo'n fenomeen bestaat.
Nee, ik bedoel echt kamp. Dikke goude ketting, varkensstekels vol gel en foute kleding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bedoelt denk camp in plaats van kamp
quote:
dat klinkt inderdaad als een goed boek!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.
Maarreh... tip voor een intelligent "roze" boek:
[ afbeelding ]
Het is echt zó mooi....
Korte recensie:
De eerste grote verliefdheid, de verliefdheid die alles wat daarna komt in de schaduw stelt, dat is het thema van Noem me bij jouw naam van André Aciman. De auteur doceert vergelijkende literatuurwetenschap in New York, en schrijft voor The New Yorker en The New York Review of Books.
Zelden las ik een boek waarin niet de liefde, maar de hunkering zo nauwkeurig werd beschreven, met alle aarzelingen, onrust en onzekerheden die bij de nog onvervulde liefde horen. Zelden werd er zo langzaam afgetast of de andere partij niet ook wilde. En dat in een decor (aan het zwembad, in de naast elkaar liggende slaapkamers met verbindend balkon, aan zee) waar het zo voor de hand ligt dat er iets gebeurt. Deze roman zindert van zinnelijkheid.
Ik heb echt de neiging hem meteen weer opnieuw te gaan lezen. Bij uitstek een mooi-weer boek.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Pardon? Ik vind daar anders BIJZONDER weinig mooie jongens werken. De enige die daar er mee door kon was die Hitler-jugend, maar de rest? Ik zie oud, ik zie vadsig, ik zie lelijk en ik zie kamp.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004001415460quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:18 schreef PJORourke het volgende:
Mij wordt altijd Giovanni's Room van James Baldwin aangeraden. Moet hem nog eens opsporen.
Schreklich!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt kamp. Dikke goude ketting, varkensstekels vol gel en foute kleding.
Het valt best wel mee...quote:
quote:
Ik wacht nog steeds op de goedkope pocket-versiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.
Maarreh... tip voor een intelligent "roze" boek:
[ afbeelding ]
Het is echt zó mooi....
Korte recensie:
De eerste grote verliefdheid, de verliefdheid die alles wat daarna komt in de schaduw stelt, dat is het thema van Noem me bij jouw naam van André Aciman. De auteur doceert vergelijkende literatuurwetenschap in New York, en schrijft voor The New Yorker en The New York Review of Books.
Zelden las ik een boek waarin niet de liefde, maar de hunkering zo nauwkeurig werd beschreven, met alle aarzelingen, onrust en onzekerheden die bij de nog onvervulde liefde horen. Zelden werd er zo langzaam afgetast of de andere partij niet ook wilde. En dat in een decor (aan het zwembad, in de naast elkaar liggende slaapkamers met verbindend balkon, aan zee) waar het zo voor de hand ligt dat er iets gebeurt. Deze roman zindert van zinnelijkheid.
Ik heb echt de neiging hem meteen weer opnieuw te gaan lezen. Bij uitstek een mooi-weer boek.
Leuk dingetje, maar wel duur.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:14 schreef hierissieweer het volgende:
Of deze:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=109788901&p_type_lijst=RL&o_id=3907389
Jap dat vind ik eigenlijk ook. Ik ben ook een seat marbella tegen gekomen van een jaar jonger. Ook met centrale vergrendeling en elec. ramen. Die was 790 euro, maar geen metalic lak...quote:
Zeker, maar ik heb ook wel een zwak voor Fiats, en zeker voor de Panda.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef hierissieweer het volgende:
Jap dat vind ik eigenlijk ook. Ik ben ook een seat marbella tegen gekomen van een jaar jonger. Ook met centrale vergrendeling en elec. ramen. Die was 790 euro, maar geen metalic lak...
Maar ik dacht dat jij een Alfa man was?
Ik zou ook gaan BBQ-en vandaag jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:44 schreef Manias het volgende:
grr! organiseer ik hier een bbq is het kutweer morgen(nou ja wel expected maar toch)
http://autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/99155159/Seat/MARBELLA/fotos.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Seat&modellen=Marbella&totPrijs=1500&vanBouwjaar=1983&totBouwjaar=2008&postcode=6712BH&afstand=60&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=36&pos=10&fotoIndex=1quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb ook wel een zwak voor Fiats, en zeker voor de Panda.
Lijkt me een betere deal, weinig km ook. Het is wel maar 41 pkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
http://autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/99155159/Seat/MARBELLA/fotos.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Seat&modellen=Marbella&totPrijs=1500&vanBouwjaar=1983&totBouwjaar=2008&postcode=6712BH&afstand=60&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=36&pos=10&fotoIndex=1
Deze marbella ook goed dan?
Vroeger misschien, nu is alles Centro Stile... eerst onder Walter da Silva, maar die maakt nu Seats. Dat zie je er ook heel duidelijk aan af.quote:Giugiaro ontworp de panda toch en dat was toch weer de huisstylist van Alfa? Of ben ik nu aan het raaskallen?
Ik had het net tegen een jongen die ik tegen gekomen was op Gay.nl (ik weet hetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me een betere deal, weinig km ook. Het is wel maar 41 pk
[..]
Vroeger misschien, nu is alles Centro Stile... eerst onder Walter da Silva, maar die maakt nu Seats. Dat zie je er ook heel duidelijk aan af.
Het is moeilijk, iedereen rijdt rond in een Golfje 4 tegenwoordig. Zoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:09 schreef hierissieweer het volgende:
Ik had het net tegen een jongen die ik tegen gekomen was op Gay.nl (ik weet het) maar goed die kende een medewerker bij dat bedrijf. En zij dat die marbella het niet echt was... Jammer
Ow trouwens, Seat was toen nog in samenwerking met Fiat. Nu valt Seat onder de volkwagenvlag.
Tegenwoordig is toch al weel wel een eenheidsworst, vind maar eens iets revolutionairs in de auto industrie...
Heb je daar de kosten voor het verbouwen en inrichten van je woning al in meegenomen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zou voor mijn verdriet er nog niet willen wonen (sorrie en no offense)
ARNHEM!!!
Ik kan trouwens 115 duizend lenen met mijn huidige loon dus ik moet nog 17,5 afdingen van het huis...
Inrichten moet wel, maar dnek dat ik met 5 duizend daarmee klaar moet zijn... Maar moet het allemaal nog een keer goed gaan bekijken!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je daar de kosten voor het verbouwen en inrichten van je woning al in meegenomen?
En een nieuw behangetje en een nieuw verfje... nieuwe vloer wellicht? Dat zijn zaken die je niet moet vergeten hoor. Dat zou zonde zijn!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Inrichten moet wel, maar dnek dat ik met 5 duizend daarmee klaar moet zijn... Maar moet het allemaal nog een keer goed gaan bekijken!
Wat ik zou moeten doen:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een nieuw behangetje en een nieuw verfje... nieuwe vloer wellicht? Dat zijn zaken die je niet moet vergeten hoor. Dat zou zonde zijn!
Ik zou het echt vreselijk vinden om in een 'onaf' huis te zitten.
Heb je die bedragen in je budget opgenomen? Zit dat in die 17.500.- die je moet afdingen?
er moet optisch ook echt wel wat gebeuren met het huisjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:18 schreef PJORourke het volgende:
En de kosten koper? Behangetje kun je nog uitstellen, maar al die kosten niet...
Maar heb je dat gebudgetteerd?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat ik zou moeten doen:aanrechtblad vervangen Deur naar de douche maken Nieuwe laminaat vloer (misschien hout?) Alles, behalve de badkamer, verdient een nieuw laagje verf...
Ik moet alles nog duidelijk laten uitrekenen en bekijken. Maar dat moet indd mee gebudgetteerd wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar heb je dat gebudgetteerd?
Niet dat ik je wil demotiveren, maar dat zijn wel belangrijke punten waar je rekening mee moet houden
Heb 2 linkerhanden... Maar ik heb leuke broers en zwagersquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef PJORourke het volgende:
Als je iemand hebt die het voor je kunt doen, is het allemaal niet zo duur... verven kun je natuurlijk zelf, laminaat leggen ook.
Is dat aan het begin van de Kleine Berg, bij die kapsalon?quote:Op zondag 18 mei 2008 00:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ja hè.. Ik vind dat briefje over de openingstijden ook zo mooi. "Wanneer ik er ben."
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat aan het begin van de Kleine Berg, bij die kapsalon?
Ik laat het oordeel aan anderen over, maar dat is toevallig m'n kapper en ik loop niet met een staartje rond.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb geen idee.. Het is tegenover Muk-Da, de thai.
.
En jij bent een nicht met inhoud? Van Spijkerman heb je nooit gehoord, maar je weet wel waar de kappers te vinden zijn?.
quote:Op zondag 18 mei 2008 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
En jij bent een nicht met inhoud? Van Spijkerman heb je nooit gehoord, maar je weet wel waar de kappers te vinden zijn?.
dat begint toch pas na de 40 een rol te spelen, wanneer de haargrens zich gaat terugtrekken ?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:30 schreef PJORourke het volgende:
Maar schat een mooi kapsel is toch belangrijker dan wat boeken?
en dan weer niemand die een opmerking durft te maken over die bruidszaak die daar ook zitquote:Op zondag 18 mei 2008 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
.
Nee, het is pas erg dat niemand Hugo Boss opnoemt.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:34 schreef Stroekie het volgende:
En dan weer niemand die een opmerking durft te maken over die bruidszaak die daar ook zit
nee gewoon braaf praten over bagels and juices
terwijl die toch zo netjes naast de baron wonenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, het is pas erg dat niemand Hugo Boss opnoemt.
en je hebt iemand in je omgeving die je daar de weg op gaat wijzen?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:50 schreef DR34M3R het volgende:Ik heb een gitaar gekocht vandaag! (nou ja, technisch gesproken is dat gisteren dus.. )
Uhuh. Ik ben nog op zoek naar een gitaarleraar, denk dat ik wel iemand ken die ik kan strikken. Hij kent mij nog niet, maar goed. Dat komt dan wel. Ik heb hem net gestemd, of iig, zo goed als. Op gehoor, mbv YouTubequote:Op zondag 18 mei 2008 01:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt iemand in je omgeving die je daar de weg op gaat wijzen?
ik zou gelijk verdwalen met zo'n ding en er alleen nog maar op kunnen tokkelen
dames met een gitaar zijn uberstoerquote:Op zondag 18 mei 2008 01:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben nog op zoek naar een gitaarleraar, denk dat ik wel iemand ken die ik kan strikken. Hij kent mij nog niet, maar goed. Dat komt dan wel. Ik heb hem net gestemd, of iig, zo goed als. Op gehoor, mbv YouTube. Komende week komt een vriend van me hem met zijn stemmer helemaal fixen.
hahaha, ik nog niet hoor. Mijn gitaarspel zal voorlopig nog wel vergelijkbaar blijven met mijn zangkunstenquote:
ik zit me nu al te verheugen op die maandag in Tilburg als jij de Troubadour gaan doenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha, ik nog niet hoor. Mijn gitaarspel zal voorlopig nog wel vergelijkbaar blijven met mijn zangkunsten
geen idee, wel Brooks op de hoek met keizersgrachtquote:Op zondag 18 mei 2008 01:55 schreef PJORourke het volgende:
Er zit toch ook nog een potten- en pannenzaak?
ja nu alweer terug van varjaardagsfeestquote:Op zondag 18 mei 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
Drukte opeens! Hay Dromer en Stroek!
Dromer wat leuk!
En stroek wat laat!
Ja doei! Die niet hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 02:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zit me nu al te verheugen op die maandag in Tilburg als jij de Troubadour gaan doen![]()
nou dan bedenk komende paar uurtjes maar eens een beter altenatiefquote:Op zondag 18 mei 2008 02:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja doei! Die niet hoor!
En nu slapen, welterusten![]()
Ja, maar geen zin, always the same faces en zo.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:47 schreef Stroekie het volgende:
Maar Rourke, moet jij op dit moment niet ergens rondom de brug rondhuppelen in Eindhoven ?
wacht dan even 2 weken, dan huppel ik bij dat geheieme zwarte feest van rembrandt rondtquote:Op zondag 18 mei 2008 02:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar geen zin, always the same faces en zo.
alles wat steviger isquote:Op zondag 18 mei 2008 02:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan bedenk komende paar uurtjes maar eens een beter altenatief![]()
gewoon rustig gaan slapen, dat is het beste medicijnquote:Op zondag 18 mei 2008 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
HELP my AT has been taken over by stroekie!!
Dus naar Friso?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar geen zin, always the same faces en zo.
Is dat de zoveelste Danssalonresurrectie of een ander feest?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:13 schreef Stroekie het volgende:
wacht dan even 2 weken, dan huppel ik bij dat geheieme zwarte feest van rembrandt rondt![]()
![]()
Wordt wel tijd hequote:Op zondag 18 mei 2008 02:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon rustig gaan slapen, dat is het beste medicijn![]()
![]()
in de kleine zaal, jij kan beter wachten op de aflevering in de grote zaalquote:Op zondag 18 mei 2008 02:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus naar Friso?
Stroek welke kwam nou na de30ste ?
ja blijkbaar heeft iemand de oude agenda gevondenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat de zoveelste Danssalonresurrectie of een ander feest?
blijkt dat Eindhovn daar volop behoefte aan heeft nu het oude pand verbouwd wordt door meneer Sjoerd Kooistra tot het zoveelste filiaal van de 3 gezusters, en met carnaval de 6 tietenquote:Op zondag 18 mei 2008 02:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat de zoveelste Danssalonresurrectie of een ander feest?
this must be my lucky dayquote:Op zondag 18 mei 2008 02:34 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook nog niet weg... Nog heel even wat bekijken....
je wordt ouder papa, geef het maar toe, je kan nog wel, maar bent ook eerder moe, je wordt ouder papaquote:
Spijkerman heeft zelfs een kleine selectie Engelstalig. Van Piere is inderdaad niet geweldig, het is gewoon jammer dat een grote boekhandel kennelijk zo weinig interesse heeft in boeken.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:49 schreef PJORourke het volgende:
Bovendien lees ik meestal engelstalig en bestel ik die bij Amazon, vooral omdat Van Piere wat dat betreft niet echt heel geweldig is.
Maar die zaak leek me eerder een antiquariaat...
Yep, maar die gaat weg, dus daar is nu opruiming. Je kon daar altijd heel goed olijvenprikkers voor 49,95 kopen, en die zijn nu slechts 39,95.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:55 schreef PJORourke het volgende:
Er zit toch ook nog een potten- en pannenzaak?
Goed zo! Fijn te horen dat het niet tegengevallen is.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Gisterenmiddag/avond de asverstrooiing van mijn oma op zee gehad met windkracht 5. En ik heb me werkelijk prima vermaakt.
Dat is mooi. En niets om je voor te schamen, het lijkt me dat het op de manier gegaan is die het beste bij de nagedachtenis van je oma past dan. Waar ben je geweest? (de zee is best groot weet je..)quote:Op zondag 18 mei 2008 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee echt, ik was op geen enkel moment verdrietig ofzo. Mijn oma zou zich ook echt krom gelachen hebben als ze ons zo gezien had. Het was echt leuk
![]()
.
Ik vind van Piere niet vervelend op zich, en ook daar kun je boeken bestellen die ze niet hebben. Het is alleen groot en daardoor een stuk minder persoonlijk dan Spijkerman. Bij Spijkerman kun je binnenlopen en zeggen "Ik wil een boek, wat voelt als zout op je huid in de zomer" en dan kan ie heel enthousiast dingen aan komen dragen en tips geven en zo.quote:Op zondag 18 mei 2008 09:05 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Spijkerman heeft zelfs een kleine selectie Engelstalig. Van Piere is inderdaad niet geweldig, het is gewoon jammer dat een grote boekhandel kennelijk zo weinig interesse heeft in boeken.
Die zit daar bij PSV, toch?quote:Maar ik bestel tegenwoordig m'n boeken bij Frencken, dan kan ik het oppikken op weg naar huis. Zit ik ook niet met het probleem dat een boek niet wordt bezorgd omdat het te dik is voor de brievenbus.
Scheveningen.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is mooi. En niets om je voor te schamen, het lijkt me dat het op de manier gegaan is die het beste bij de nagedachtenis van je oma past dan. Waar ben je geweest? (de zee is best groot weet je..)
Ik krijg meteen heel ongepast Desperate Housewives en Will & Grace taferelen op mijn netvliesquote:Op zondag 18 mei 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Gisterenmiddag/avond de asverstrooiing van mijn oma op zee gehad met windkracht 5. En ik heb me werkelijk prima vermaakt.
Mooi. Is het daar ook meegevallen met de regen?quote:
Ja, het miezerde een beetje toen we aankwamen, maar op de boot was het droog. Alleen veel windquote:Op zondag 18 mei 2008 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi. Is het daar ook meegevallen met de regen?
wind + zee = fijnquote:Op zondag 18 mei 2008 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het miezerde een beetje toen we aankwamen, maar op de boot was het droog. Alleen veel wind.
You call me a slut...quote:
Oh ja, die leuke jongenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gister voor 't eerst sinds heeele lange tijd Gino in 't echt tegengekomen
(Gino, als in "Het italiaanse model" waar ik toen een hele tijd mee gechat en geSMS't heb)
Hij had me in 't begin niet gezien/herkend dus ik stuurde een SMS met "Jij in Eindhoven? Waar hebben we deze eer aan te danken?".quote:Op zondag 18 mei 2008 15:29 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh ja, die leuke jongen... Hoe was 't? Raar moment?
Ja die jaquote:
Die melding krijg ik veel te vaak de laatste tijdquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Erg.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja en jij niet alleen. Ligt aan de servers. Vervelend.
Ja, dat bij dat voetbaldingesquote:Op zondag 18 mei 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van Piere niet vervelend op zich, en ook daar kun je boeken bestellen die ze niet hebben. Het is alleen groot en daardoor een stuk minder persoonlijk dan Spijkerman. Bij Spijkerman kun je binnenlopen en zeggen "Ik wil een boek, wat voelt als zout op je huid in de zomer" en dan kan ie heel enthousiast dingen aan komen dragen en tips geven en zo.
[..]
Die zit daar bij PSV, toch?
Weer wat geleerd. Die hoek kom ik nooit.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ja, dat bij dat voetbaldinges
Ik merk een patroon op je valt op krullenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gister voor 't eerst sinds heeele lange tijd Gino in 't echt tegengekomen
(Gino, als in "Het italiaanse model" waar ik toen een hele tijd mee gechat en geSMS't heb)
Zo wat iedereen is single ja.quote:
Zal ik mij maar in de aanbieding gooien!? Wie wilt mij!? Ik ben zo ongelooflijk lelijk Lekker!quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Die hoek kom ik nooit.
Het is pas erg als vreemde mannen je de "slet van de stad" noemen.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Mooi zo..
Weer een kans minder om op straat herkend te worden door Vreemde Mannen van Internet.
It's a privilegequote:Op zondag 18 mei 2008 18:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is pas erg als vreemde mannen je de "slet van de stad" noemen.
Sam is wel de King (of queen) indd...Overtref dat maar eens. (ik wou zeggen ga daar maar eens overheen...quote:
En zo heet je niet?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Werd gister op Pann door drie mensen 'Dennis' genoemd.
Oh, hij mag de titel hebben hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef hierissieweer het volgende:
Sam is wel de King (of queen) indd...Overtref dat maar eens.
Ik ben Nederlands.quote:(ik wou zeggen ga daar maar eens overheen...)
Geen Jépé?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
'k Werd gister op Pann door drie mensen 'Dennis' genoemd.
Anders mag je wel over mij heen hoor...quote:
niet te happig zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 18:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anders mag je wel over mij heen hoor...
quote:
Trouwens je ziet wel homo achtig uitquote:Op zondag 18 mei 2008 19:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb een reputatie hoog te houden he
Ik heb schokkend nieuws voor je, ik ben ook homo! (al ben ik benieuwd hoe je dan dacht dat ik er uit zou zien? )quote:Op zondag 18 mei 2008 19:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens je ziet wel homo achtig uit. Was in je fobo aan het lurken.
Op een van de foto's zie je dorps uit zeg maar, ingetogen en niet gayrig en mwa een gay hoeft niet perse gay uit te zien.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb schokkend nieuws voor je, ik ben ook homo! (al ben ik benieuwd hoe je dan dacht dat ik er uit zou zien? )
Op welke foto vind je mij dorps en op welke gay?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op een van de foto's zie je dorps uit zeg maar, ingetogen en niet gayrig en mwa een gay hoeft niet perse gay uit te zien.
Niet dorps maar gewoon I dont know niet gayrig, vind ik zelf.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op welke foto vind je mij dorps en op welke gay?
Aaah Spongebob...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en le boyfriend zijn net terug uit Movie Park Germany. Ja, hij komt daar vandaan.
I KNOW. Ik moest m gewoon hebbenquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en le boyfriend zijn net terug uit Movie Park Germany. Ja, hij komt daar vandaan.
Wat is het geen wat je wilt veranderen?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef samjustme het volgende:
Pff heb tegen een vriend gezegd dat ie me niet meer girl mag noemen hehe.
Ik ben best wel trots op mezelf langer volgehouden dan ik dacht, 4 maanden bijna niet meer gedate, 2 maanden niet meer gay uitgeweest en daarnaast geen gay.nl profiel meer al een tijdje. Mensen moeten maar accepteren dat ik maar wat anders wil if they dont like it, hun probleem.
Goede vraag.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het geen wat je wilt veranderen?
Ik ga erheen <3quote:
gewoon de rug gekeerd tegen alles wat gay isquote:Op zondag 18 mei 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat is het geen wat je wilt veranderen?
Reden?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
gewoon de rug gekeerd tegen alles wat gay is, voor mij persoonlijk hoeft het allemaal niet meer.
Ik snap je wel een beetje hoor...quote:Op zondag 18 mei 2008 23:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
gewoon de rug gekeerd tegen alles wat gay is, voor mij persoonlijk hoeft het allemaal niet meer.
Gewoon fun hebben met friends gaat natuurlijk gewoon door.
Alsof je het niet weet oenetjequote:
Over een paar weken wordt het gewoon homo uitgaan hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alsof je het niet weet oenetje.
Ik zou me meer op mijn gemak voelen als het weer was zoals vroeger, heb ook opgemerkt jij ik ben best wel hetero achtig tegenwoordig lach niet maar je weet zelf dat ik het kan zijn as ik het wil. Ik ben het al aan het wennen en ach de ware geloof ik zelf persoonlijk nie meer in.
Lol hebben gewoon met vriendenen ach reizen enz is ook best wel tof.
uitgaan zal ik doen af en toe maar ja 99% hetero.
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I KNOW. Ik moest m gewoon hebben![]()
Wou stiekem ook Patrick nog kopen maar vond dat iets tè.
doe niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 mei 2008 23:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Over een paar weken wordt het gewoon homo uitgaan hoor!
Was ik op die verjaardag van die vriend van me... zie ik daar de eigenaar van boekhandel Spijkerman! Dacht ik "Hey, zo heet die vriend van me ook met z'n achternaam". 1 + 1 = 2 .... de eigenaar van de boekhandel bleek de oom te zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
*verveel*
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ik op die verjaardag van die vriend van me... zie ik daar de eigenaar van boekhandel Spijkerman! Dacht ik "Hey, zo heet die vriend van me ook met z'n achternaam". 1 + 1 = 2 .... de eigenaar van de boekhandel bleek de oom te zijn
Ik doe helemaal niet moeilijkquote:
Thanks dat wou ik van je horen! en ik moet nog bedenken wat we gaan doen hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 23:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijkhet is zo simpel als wat
![]()
Doe je ding Sam, als jij er maar blij mee wordt!
En laat ik nu net die jongen een enorm goed boek kado gedaab hebbenquote:
Stop je toch niet meer met je opleiding?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Foeker de foek, ik had volgens mij het een en ander moeten doen voor school de afgelopen 3 weken... KUT
Nou nou hoezo weer 15 en niet 17 of 18. 15 is wel heel jong om dan al slettebak te zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
SLET!!
Toen ik puber was in mijn middelbareschooltijd was dat een van de ergste dingen die men over je kon zeggen.
Tegenwoordig is men veel uitgebreider en creatiever in het uiten van mens ongenoegen jegens elkander.
Maar vrúúúger was, slet (afgelikte boterham) het laagste van het laagste.
Een hoer kreeg er immers nog voor betaald.
Lager als slet kon je in de puberachting niet zinken.
En waarom?
In mijn ogen verdiend een slet immer respect.
Als ik weer 15 zou zijn, en er goed uit zou zien, zou ik de proberen de grootste slet van de regio te zijn.
Immers, een slet weet waar het leven te leven valt, waar het maximale aan kwaliteit en kwantiteit te halen valt.
Pakken wat je pakken kunt, en dan weer door naar de volgende.
En schijt aan wat mensen over je zeggen, over 10 jaar zijn zij het toch weer vergeten, maar jij hebt er uitgehaald wat er in zat.
Sterker nog draag je naam met trots.
Ik ben eens slet, en daar ben ik trots op!!!
Sluit maar achter aan.
Ode aan de Slet
O gij
O Slet
Met uw wijd opengesperde mond
Gulzig drinkend van de nacht
De beker die nooit leeg gaat,
gaat van mond tot mond
O Slet
Met uw afgesleten knieen
als een processieganger
van kruis tot kruis
bevlogen, bedreven, bereidwillig
O Slet
Met uw afgetaste lichaam
bereidwillig geworpen in de strijd
Fel ontbrandend, oogverblindend
als een halogeen op krachtstroom
Dat zijn angstaanjagende getallen Sam. Al begrijp ik je punt.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:06 schreef samjustme het volgende:
Er is ook wel een verschil tussen sletten, iemand die het al met 1000 gedaan heeft en trots op is en iemand die met 100 het bed heeft gedeeld en wat rustiger aan doet.
die hebben we inderdaad lang niet meer gezien hier.quote:
Ik heb mensen in mijn vriendenkring die het met 1000+ gedaan hebben (en het is geen geintje) en ja hoor heb ook 'gedate' die over 50 ging, heb zelf geen moeite mee zolang diegene maar eerlijk over is en spijt van heeft.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zijn angstaanjagende getallen Sam. Al begrijp ik je punt.
Ik heb ook wel gehoord dat het in Londen vaak voorkomt dat mannen over de 2000 gaan. Maar dat lukt toch alleen als je zowat je hele vrije tijd in darkrooms en sauna's doorbrengt? Want we hebben het hier over begin twintigers...quote:Op maandag 19 mei 2008 01:13 schreef samjustme het volgende:
Ik heb mensen in mijn vriendenkring die het met 1000+ gedaan hebben (en het is geen geintje) en ja hoor heb ook 'gedate' die over 50 ging, heb zelf geen moeite mee zolang diegene maar eerlijk over is en spijt van heeft.
groepsseks probably..quote:Op maandag 19 mei 2008 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel gehoord dat het in Londen vaak voorkomt dat mannen over de 2000 gaan. Maar dat lukt toch alleen als je zowat je hele vrije tijd in darkrooms en sauna's doorbrengt? Want we hebben het hier over begin twintigers...
ja! maar sowieso is die film niet in lijn met de comics hoor.. weer een alternate-universe blaat waar het verhaal hier en daar net niet klopt en kennelijk issie daar neger :pquote:Op zondag 18 mei 2008 00:08 schreef Ang3l het volgende:
Iron Man was leukEn Manias... ben blijven zitten tot 't eind.... Samuel L Jackson!
(een donkere Nick Fury?!)
1000 is een enorme prestatie, Freddie Mercury heeft naar gerucht een 600tal mensen besmet met HIV, maar dat wist ie natuurlijk zelf toen nog niet hequote:Op maandag 19 mei 2008 01:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb mensen in mijn vriendenkring die het met 1000+ gedaan hebben (en het is geen geintje) en ja hoor heb ook 'gedate' die over 50 ging, heb zelf geen moeite mee zolang diegene maar eerlijk over is en spijt van heeft.
Hoe kom je zoiets dan te weten?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb mensen in mijn vriendenkring die het met 1000+ gedaan hebben (en het is geen geintje)
inderdaad lol tenzij samjustme er naast gaat staan en fotos van de mannen maakt om te tellenquote:Op maandag 19 mei 2008 01:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Hoe kom je zoiets dan te weten?.
Ik neem aan, doordat iemand het vertelt. En zoiets vertel je niet zo maar, dus zal het wel grootspraak zijn.
zijn er twee dan? ach hind gaat toch verliezen klaaaarquote:Op maandag 19 mei 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik moet zowel dinsdag als donderdag de rechtstreekse uitzendingen van het songfestival missen
3 zelfs dinsdag en donderdag zijn voorrondesquote:Op maandag 19 mei 2008 02:09 schreef Manias het volgende:
[..]
zijn er twee dan? ach hind gaat toch verliezen klaaaarweer een carreer suicide achter de rug.. next! wie biedt zich aan!
Ja dat tikt aan natuurlijkquote:
Ik ken(de) iemand die het van zichzelf allemaal bijhoudt in Excel. Namen, data, de aard van de daad en de waardering uitgedrukt in een cijfer. En aan 't eind van 't jaar bespreekt ie dan 't geheel met z'n beste vriend.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hoe kom je zoiets dan te weten?.
Ik neem aan, doordat iemand het vertelt. En zoiets vertel je niet zo maar, dus zal het wel grootspraak zijn.
"Hoeveel heb jij d'r geneukt?"quote:Op maandag 19 mei 2008 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken(de) iemand die het van zichzelf allemaal bijhoudt in Excel. Namen, data, de aard van de daad en de waardering uitgedrukt in een cijfer. En aan 't eind van 't jaar bespreekt ie dan 't geheel met z'n beste vriend.
Jawel, maar wou nog wel de P halen, dan kan ik met een gerust hart stoppen...quote:Op maandag 19 mei 2008 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stop je toch niet meer met je opleiding?
Ik kan toch niet zingen en ik ben lelijk. Dat schijnt nogal een gouden combi te zijn om te winnen bij het euro(de laatste tijd) Dus ik bied mij aan om volgend jaar te gaan!quote:Op maandag 19 mei 2008 02:09 schreef Manias het volgende:
[..]
zijn er twee dan? ach hind gaat toch verliezen klaaaarweer een carreer suicide achter de rug.. next! wie biedt zich aan!
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
"Hoeveel heb jij d'r geneukt?"
"Nul."
"Oh?"
"Ja, kijk maar." (Laat lege excel-sheet zien.)
V-lookup op kolom penisgroottequote:Op maandag 19 mei 2008 09:09 schreef DennisMoore het volgende:
Daar heb je toch die verticaal zoeken-functie voor ofzo? Zoeken in een matrix waarbij de waarde in de cel in de linkerkolom groter is dan 18... Nouja.
Waar moest je naartoe?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, uurtje gezwommen. Best lekker eigenlijk.
op zich is dat best verstandig.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken(de) iemand die het van zichzelf allemaal bijhoudt in Excel. Namen, data, de aard van de daad en de waardering uitgedrukt in een cijfer. En aan 't eind van 't jaar bespreekt ie dan 't geheel met z'n beste vriend.
doe maar eens goed je bestquote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef hierissieweer het volgende:
We doen al bijna 3 dagen met dit topic... Moet hij niet eens vol?
A;s je dan een SOA hebt kun je ze makkelijk terugvindenquote:
danku!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:35 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en cocolademelk klaar voor een ieder
ziet er in ieder geval er gezellig uit!quote:
doe ik!quote:
SOA =quote:Op maandag 19 mei 2008 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A;s je dan een SOA hebt kun je ze makkelijk terugvinden
dat is wel een heel druk middag en avond programmaquote:Op maandag 19 mei 2008 13:47 schreef Weemz het volgende:
Nou... Op naar de diëtiste... Daarna gelijk door naar college, dan eten bij mijn ouders, dan naar koorrepetitie en dan nog naar toneelrepetitie...
Tot ergens!
In bepaalde studentenkringen is dat heel normaal. Je behoort dan ook tot klasje-X, waarbij X het aantal is dat je geneukt hebt.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kreeg zelfs van een hetero een SMS (terwijl ik op stap was in de rembrandt):quote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In bepaalde studentenkringen is dat heel normaal. Je behoort dan ook tot klasje-X, waarbij X het aantal is dat je geneukt hebt.
Is het nog wat daar, tegenwoordig? Zonder Extrema is de programmering m.i. een stuk minder...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg zelfs van een hetero een SMS (terwijl ik op stap was in de rembrandt):
Lekker subtiel. Wat was je antwoord?quote:Eef, Wouter en ik zitten met een stelling. Wouter en ik zeggen dat als een kerel de kans heeft om een heel vriendinnetjesgroepje te neuken van 5 mooie meisjes en 1 minder mooi meisje, dat de kick om een heel vriendinnetjesgroepje afgegaan te zijn groot genoeeg is om dat ene lelijke meisje toch te neuken. Wij noemen dat man-eigen, hunter/gatherer gevalletje....
Eefje zegt dat dat absoluut niet het geval kan zijn en dat een mens niet zo in elkaar steekt.
Aangezien jij tussen wal en schip hangt ( X), willen Wouteer en ik een beroep doen op je mannelijkheid en Eefje op je persoon om te kijken hoe jij, als enorm lekkere man uiteraard, hier over denkt. Het betrekken op de andere sekse is toegestaan! Hoe denk je hierover? Dikke kus! Eef, Wouter en ik!
Hetero's. Gotta love 'm!
Hij (Jos) probeert een beetje de DansSalon terug te halen heb ik 't idee. Was er eerst de Danssalon-reünie, toen BlinQ... en nu Secret Black zelfs weer dit weekend.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is het nog wat daar, tegenwoordig? Zonder Extrema is de programmering m.i. een stuk minder...
Ik vond dat ik wat meer info moest hebben over de lelijkheid van het meisjequote:[..]
Lekker subtiel. Wat was je antwoord?
als je vanaf je 16e aan doet en elke week minstens 1 zit je zo aan duizendquote:Op maandag 19 mei 2008 01:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb ook wel gehoord dat het in Londen vaak voorkomt dat mannen over de 2000 gaan. Maar dat lukt toch alleen als je zowat je hele vrije tijd in darkrooms en sauna's doorbrengt? Want we hebben het hier over begin twintigers...
Over interims gesproken over 2 maanden zit ik zeer waarschijnlijk bij een ander bedrijf, 4 daagse werkweek heerlijk hehe. Maar ja 4x 9 dus zo lekker is het niet helemaal. Ben wel toe aan nieuwe uitdaging zit al bijna 1 jaar bij hetzelfde bedrijf.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:39 schreef Stroekie het volgende:
Hihi, is vorige week dinsdag mijn Business Unit Manager op non actief gesteld, werd zijn kantoor vanmiddag al ontmantelt en ingericht als extra flex kantoor. Die interimmers houden van opschieten
Wiskunde is niet je sterkste kant?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
als je vanaf je 16e aan doet en elke week minstens 1 zit je zo aan duizend. Ik moet wel bekennen dat ik langzamerhand begin aan te irriteren, alsof het me boeit met wie hij weer gaat neuken.
ja en als ik dan dit lees dan schiet er bij mijn verknipte brein alleen een opmerking over optellen en ..... naar de oppervlaktequote:
Och je doet er maar 19 jaar over hoor... dus dat kan bestquote:
En dan ben je pas bij de eerste duizend...quote:Op maandag 19 mei 2008 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
Och je doet er maar 19 jaar over hoor... dus dat kan best
Wie gaat er met wie neuken?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
als je vanaf je 16e aan doet en elke week minstens 1 zit je zo aan duizend. Ik moet wel bekennen dat ik langzamerhand begin aan te irriteren, alsof het me boeit met wie hij weer gaat neuken.
monoloog interieurquote:Op maandag 19 mei 2008 18:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien ben je beter inquote:
Good thing shizzles never tellquote:Op maandag 19 mei 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat tikt aan natuurlijk
Als we al die Shizzle-meets mee moeten tellen dan halen we 't ook wel!
Weet je hoeveel gespierde Eindhovenaren ik ken?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:24 schreef samjustme het volgende:Trouwens Angel een vriend van moi heeft het gedaan met iemand die je kent die gespierde Eindhovenaar.
hehe alleen sorry dat ik het zeg hij heeft een beetje domme look, soort dumb and dumber type. Niet dat ik zelf de meeste snuggere persoon op aarde ben.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gespierde Eindhovenaren ik ken?
Maar ik gok even dat je René bedoelt, mijn echtgenoot.
[ afbeelding ]
Mja ach, hij heeft zo zijn goede kantenquote:Op maandag 19 mei 2008 21:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
hehe alleen sorry dat ik het zeg hij heeft een beetje domme look, soort dumb and dumber type. Niet dat ik zelf de meeste snuggere persoon op aarde ben.
zijn lichaam van achteren vind ik heel mooi uitzien van voorkant zijn buikje kan wat strakkerquote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, hij heeft zo zijn goede kanten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ja. Die kop hè.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, hij heeft zo zijn goede kanten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa. Vindt hem niet eens lelijk. Ken lelijkere mensen!quote:
Dus de winnaar van het EUROvisie songfestival zou dus een land kunnen zijn wat met de grootste moeite nog geen Europa genoemd kan wordenquote:Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het was niet makkelijk dit jaar maar ik heb toch al een algehele top 10 voor het songfestival:
1 Azerbajan
2 Finland
3 Roemenie
4 Denemarken
5 Zwitserland
6 Nederland ( gewoon ook omdat ik het hoop)
7 Malta
8 Servie
9 Ijsland
10 Oekraïne
IS het wel Europa? En zo nee, waarom mag 't meedoen dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dus de winnaar van het EUROvisie songfestival zou dus een land kunnen zijn wat met de grootste moeite nog geen Europa genoemd kan worden
Azerbijan:
[ afbeelding ]
Azerbadjan, vreselijk!!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het was niet makkelijk dit jaar maar ik heb toch al een algehele top 10 voor het songfestival:
1 Azerbajan
2 Finland
3 Roemenie
4 Denemarken
5 Zwitserland
6 Nederland ( gewoon ook omdat ik het hoop)
7 Malta
8 Servie
9 Ijsland
10 Oekraïne
Palestina nog wel! leuke act he?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:40 schreef Dragonwizard het volgende:
1. Irelande douze points
2. Belgie
3. Marokko
4. Egypte
5. Tunesie
6. Nederland
7. Noorwegen
8. Italie
9. Palestina
10. Zweden
Volgens het kaartje op wikipedia mogen landen zoals Egypte en Tunesie technisch gezien ook meedoen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Egypte? Tunesie? Palestina?
Uhm, hebben we het over het EUROsongfestival of is het gewoon een Wereld songfestival?
O nee, eerst: Waarim hebben we 't überhaubt over een songfestival?!
Ja het gaat volgens de EBU oid.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:45 schreef Ang3l het volgende:
Egypte? Tunesie? Palestina?
Uhm, hebben we het over het EUROsongfestival of is het gewoon een Wereld songfestival?
O nee, eerst: Waarim hebben we 't überhaubt over een songfestival?!
Stommig.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:49 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Volgens het kaartje op wikipedia mogen landen zoals Egypte en Tunesie technisch gezien ook meedoen.
Bring, it, ON!quote:
Sorryquote:
Het is een en al wansmaak, camp en kitsch. Dat zal 't wel zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is dat toch met homo's en het Eurovisie Songfestival?.
Maar het heeft toch echt niets maar dan ooK NIETS met goede muziek en songs te maken? Het is gewoon lachwekkend tragischquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja, het is wansmaak en kitsch en camp.
Er zijn maar een paar belachelijk acts paar jaar en die krijgen natuurlijk alle aandacht. Voor de rest is het vrij gewoon en leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het heeft toch echt niets maar dan ooK NIETS met goede muziek en songs te maken? Het is gewoon lachwekkend tragischDan is het hele songfestival-idee toch helemaal zijn nut/doel voorbij gestreeft? Kun je;t dan niet beter Festival der Wansmaak noemen? De acts worden ook steeds belachelijker. wat ze er af en toe wel niet heensturen voor glitterclowns
Ik ken er maar eentje:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:06 schreef MisterO het volgende:
Ik ken genoeg leuke, goede nummers van het songfestival![]()
Klopt. "Vroeger" was er nog sprake van echte liedjes. Vooral ten tijde van het live-orkestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het heeft toch echt niets maar dan ooK NIETS met goede muziek en songs te maken? Het is gewoon lachwekkend tragischDan is het hele songfestival-idee toch helemaal zijn nut/doel voorbij gestreeft?
Ja en dat vind ik eigenlijk ook best jammer.quote:Kun je;t dan niet beter Festival der Wansmaak noemen? De acts worden ook steeds belachelijker. wat ze er af en toe wel niet heensturen voor glitterclowns
Vrij 13 in dozijn zoetig en slecht gezongen in kitscherige zoete outfitsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar belachelijk acts paar jaar en die krijgen natuurlijk alle aandacht. Voor de rest is het vrij gewoon en leuk om naar te kijken
Heb hem net n.a.v. erik's post ook bekeken. Vreselijk nummer, vreselijke kitsch-clip. Al zou 't idee van Engelen en Duivels/Vampieren me natuurlijk wel aan moeten spreken, toch bekruipt me bij het songfestival en de bands/acts die erheen worden gestuurd altijd een hoog amateurisme-gevoel. Zo ook bij deze clip weer.quote:
En dan een declaratie indienen voor een anti-rimpelcrèmebehandeling.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet trouwens van Humanitas gaan liegen over mijn leeftijdFOEI! Wat inhumaan!
Ow god... en TMM verwacht dat dit moet gaan winnen?quote:
Waarom? moet je door gaan als iemand van 18?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet trouwens van Humanitas gaan liegen over mijn leeftijdFOEI! Wat inhumaan!
Euhm... nee ik vind het niks...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |