Inderdaad.quote:
Ja, en een groot raam naast de deur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef Cybart het volgende:
met lamellen, die hij dicht kan doen als ie een hot new client heeft
te laat ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Cazman het volgende:
Cybart: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. (ik weet 't ik ben laat)
dankquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef cerror het volgende:
Fixed.
* Wexy zwaait terug.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
*zwaait ff*
Ik dacht zelf iets van de twaalfde, maar ik word oud, dus ik vergeet dingequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef DR34M3R het volgende:
wanneer is ie jarig (geweest) dan?
Ook van deze kant felicitaties dus.
Dat hoef je je niet af te vragen. Dat is zo.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, en een groot raam naast de deur.
ik zal me de rest van mijn leven blijven afvragen of hij nu gevlucht is voor mijn zangkunsten...
ja dat zeg jij! J zegt dat ik gewoon mag zingen hoor. Dus het valt best mee.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet af te vragen. Dat is zo.
Je bent ook de 30 al gepasseerd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik dacht zelf iets van de twaalfde, maar ik word oud, dus ik vergeet dinge
Ik vind de smiley leuker dan de PI...quote:
Ja dat was niet afgesproken, laat ik dit jaar 1 keer mijn jas thuis, wordt ik straks weer zeiknatquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Typisch... onweer (waar ik bang voor ben) on a night like this (naar Sebas.....)
*knuf* ik denk aan je..quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Typisch... onweer (waar ik bang voor ben) on a night like this (naar Sebas.....)
haha, goede opmerkingquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme TT omdat ie waar is.
Ik heb gisteren een sample gebruikt van een Frans antirimpelprutje, maar ik zie geen enkel effect.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
TTchange naar [OUDEMENSEN].
Misschien had je al geen rimpelsquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een sample gebruikt van een Frans antirimpelprutje, maar ik zie geen enkel effect..
.
Je zou er ook nog van kunnen maken: door te veel te verlengen vergeet je wat je hebt...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme TT omdat ie waar is.
Niet in je gezicht tenminste.quote:
Verlengen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou er ook nog van kunnen maken: door te veel te verlengen vergeet je wat je hebt...
Ik zie er geen in je fotoboek, dus.quote:
Whehe. Groot gelijk. Ik zie er ook natuurlijk niet zo uit als in mijn fotoboekquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Daar zou ik dan toch eerst alle rimpels wegphotoshoppen.
Denk "spam"quote:
Ik denk helemaal niks...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat ik dat prutje had gesmeerd?
Feli! groots gevierd?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:24 schreef Cybart het volgende:
dank u voor de felicitaties !
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
meet schaamrood op de kaken als spuit elluf ook nog even komt aanzetten om Cybart te feliciterenquote:
promotie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vertrokken van de afdeling. Weg bij het gepeupel en in mijn eigen grote prive-kantoor met vergadertafel en airco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |