oud zal je bedoelen hehe.quote:
je krijgt een mini buikjequote:Op maandag 12 mei 2008 00:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was wel een massa resort, maar het eten was ook te goedmaar voorlopig heb ik geen zin in eten
![]()
En de jongens waren niet leuk, allemaal turken, niet mijn ding..
en af en toe naar de zee kijken als het nodig was![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk... en ik de paus...quote:
Je wil het nog meer op een Gordiaanse knoop doen lijken ?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
Moet hier toch 's een systeem voor verzinnen...
Wat zit je nou te janken, ik heb inderdaad een minibuikje, dankjequote:
Ik ben niet aan het jankenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat zit je nou te janken, ik heb inderdaad een minibuikje, dankje![]()
Kga tennissen, heerlijk weer![]()
Nee, want ik ben m'n zwaard kwijt.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:55 schreef Stroekie het volgende:
Je wil het nog meer op een Gordiaanse knoop doen lijken ?
Whatever sletquote:Op maandag 12 mei 2008 13:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het jankenhet staat je
Have fun
De vuilnisbakquote:Op maandag 12 mei 2008 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hier toch 's een systeem voor verzinnen...
Herkenbaarquote:Op maandag 12 mei 2008 13:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, want ik ben m'n zwaard kwijt.
'k Denk dat ik overal maar een elastiekje omheen doe. Dat lijkt me het makkelijkst. Alle kabels los in een kratje werkt iig niet.
Er zitten kabeltjes bij waarvan ik echt niet weet waar ze voor zijn, met interessante stekkertjes. Weggooien is ook zonde, je weet nooit of je ooit nog 's precies dat ene kabeltje nodig hebt.
Het stomme is ook dat er meestal geen merk op staat. Zojuist vond ik een adapter waar netjes SONY op stond. Toen dacht ik: ahá, dat kon wel 's de adapter wezen van m'n ouwe Clié... En inderdaadquote:Op maandag 12 mei 2008 13:13 schreef Tomasso het volgende:
Herkenbaar
Ik heb hier ook nog allerlei kabeltjes liggen waarvan ik echt geen idee heb waar zo voor dienenMisschien moet ik m'n kamer er eens mee gaan decoreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |