Dit is aflevering 4 van seizoen 1, een coole episode.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef Sigmund_Freud het volgende:
even een vraagje tussendoor. Kijk nu net naar net 5 en er is een hele oude aflevering van de x-files op. Weet iemand om welk seisoen het gaat ???? info http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1151439&tab=3 staat wel een titel maar geen seisoen ??
alvast bedankt
Was het niet aflevering 5, want alevering 4 ben ik vorige week vergeten te tapenquote:Op zondag 4 april 2004 02:06 schreef camerondiaz het volgende:
[..]
Dit is aflevering 4 van seizoen 1, een coole episode.
De naam van de episode is "The Jersey Devil"
Ik moet 8 en 9 ook nog een keer gaan halen.... Ben wel benieuwd naar de film, ga 'm zeker kijken over 2 jaar. Ben benieuwd of de serie nog ooit verder gaat / een spin-off krijgt (wat niet flopt zoals Lone Gunmen)... De film-carrieres van Duchovny / Andersson komen niet echt van de grond geloof ik. Hoop wel dat ze ooit nog Lone Gunmen op DVD uitbrengen, om het allemaal compleet te houdenquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:16 schreef Gijsje het volgende:
Erg leuk nieuws. Heb seizoen 1 tm 7 op DVD moet nog 8 en 9 kopen alleen zijn die nogal duur. Dus even afwachten wel leuk dat er een film komt. Hopelijk gaat vanuit de film ook de serie weer door![]()
Ik kan me zelfs van Gillian Andersson geen enkel andere voorhalenquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:15 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik moet 8 en 9 ook nog een keer gaan halen.... Ben wel benieuwd naar de film, ga 'm zeker kijken over 2 jaar. Ben benieuwd of de serie nog ooit verder gaat / een spin-off krijgt (wat niet flopt zoals Lone Gunmen)... De film-carrieres van Duchovny / Andersson komen niet echt van de grond geloof ik. Hoop wel dat ze ooit nog Lone Gunmen op DVD uitbrengen, om het allemaal compleet te houden
Astequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
I could do with a healthy dose of Scully.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |