Ze zaten best lekker. Alleen toen ik er een dag op gelopen had bleken er toch wel knelpunten te zijn, en daar heb ik nog even last vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom koop je ze dan als ze niet lekker zitten?
[HOMO] #2067 - Vervelende schoenen en hunks in bed
ja, ik word er nu al moe van!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan moet je het ding ook nog meeslepen naar een of ander warm land.
neem dan ook die mesjes van wilkinson, die zijn hartstikke veilig, die hebben ze achter tralies gestoptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, denk laat ik maar weer eens mijn oksels scheren... Loop ik er gewoon in te snijden DIKKE FUCK!
Of een Philips Bodygroomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem dan ook die mesjes van wilkinson, die zijn hartstikke veilig, die hebben ze achter tralies gestopt
Wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar om te zeggen dat mensen die lelijk zijn niet blij met zichzelf mogen zijn... Dat gaat mij wel wat te ver hoor.
Die is prima ja.quote:
ja volgens mij moeten jullie hoognodig aan elkaar voorgesteld worden om die (voor)oordelen weg te nemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
Klinkt niet als een (serieuze) uitspraak van mij!
Afhankelijk van je type lichaamshaar...quote:
Pssst... iemand die een sollicitatie bij Philips heeft lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:26 schreef Stroekie het volgende:
Duh, iemand uit Eindhoven die niet enthousiast is over Philips produkten![]()
Ik heb alleen (echt waar) van de week de kop van die van mij afgebrokenquote:
deed dat geen zeer ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen (echt waar) van de week de kop van die van mij afgebrokenEcht KRAK!!!
Nee. Hij was ooit eens gevallen en toen is 1 van die klepjes losgeschoten en met de pin aan de buitenkant gekomen waardoor ie er niet meer terug in wilde. Toen dacht ik dus: Ja fuck, nu is ie niet meer waterdicht!quote:
Paar topics geleden...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
Klinkt niet als een (serieuze) uitspraak van mij!
ik gebruik er zo eentje:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem dan ook die mesjes van wilkinson, die zijn hartstikke veilig, die hebben ze achter tralies gestopt
Dus ik mag wel blij met mijzelf zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat je'm heel anders hebt geinterpreteerd dan hij bedoeld was
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus ik mag wel blij met mijzelf zijn?
Ik ben lelijk, maar over het algemeen best tevreden met mijzelf. Opzich beschik ik over voldoende zelfvertrouwen, zelfinzicht en zelfverzekerdheidquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Ben je mooi?
Just kidding. Blij zijn met jezelf heeft helemaal niets te maken met mooi zijn of niet lijkt me. Meer met zelfvertrouwen en zelfbeeld en dat soort dingen.
What-the...? Lijkt eerder z'n ding voor SAW 5 ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik gebruik er zo eentje:
[ afbeelding ]
En scheer daar alles mee eigenlijk. Nooit ergens last van, denk dat ik een beetje lomp heb lopen bewegen...
Onmogelijk in 1 middag, zo snel word je ook weer niet bruin hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
In zwemboxers op het balkon in de zon thuiswerken..
Alleen ben ik nou éénzijdig bruin..
Da's best heul goed mogelijk. Ligt aan je huidtype vooral. Mijn pa heeft ook dat als ie een middag in de zon heeft gezeten dat ie echt heel veel bruiner is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Onmogelijk in 1 middag, zo snel word je ook weer niet bruin hoor.
En hoe niet-bruin je was voor je in de zon ging zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's best heul goed mogelijk. Ligt aan je huidtype vooral.
Ik heb me gewapend tegen het verbranden met de zonnebank, hoop ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's best heul goed mogelijk. Ligt aan je huidtype vooral. Mijn pa heeft ook dat als ie een middag in de zon heeft gezeten dat ie echt heel veel bruiner is.
Is dat die drukte voor het Beursgebouw?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
*alvast eet* Stel je voor dat Ehvn Culinair alleen maar smerige hapje heeft
Nee bij 't Parktheater. Geen idee wat er in 't Beursgebouw is eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat die drukte voor het Beursgebouw?
ja dat is voor mij ook een noodzakelijk, maar effectief kwaamquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me gewapend tegen het verbranden met de zonnebank, hoop ik
ik heb alleen maar blauwe hekken gezien in verband met bouwwerkzaamheden in die tunnel beneden evenwijdig aan Fellenoordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat die drukte voor het Beursgebouw?
En natuurlijk uiteindelijk even heel subtiel duidelijk maken dat ie met z'n creepy pootjes van Sebas moet afblijvenquote:
gelukkig maar dat je niet verliefd bentquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En natuurlijk uiteindelijk even heel subtiel duidelijk maken dat ie met z'n creepy pootjes van Sebas moet afblijven*scherpt nagels*
Maar soms krijg je heeeele tegenstrijdige dingen te horen als je verder vraagt, omdat je nu beide kanten hoort
Stond een rij nogal "hippe" mensen te wachten voor de deur...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:18 schreef Stroekie het volgende:
ik heb alleen maar blauwe hekken gezien in verband met bouwwerkzaamheden in die tunnel beneden evenwijdig aan Fellenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |