Ze zaten best lekker. Alleen toen ik er een dag op gelopen had bleken er toch wel knelpunten te zijn, en daar heb ik nog even last vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom koop je ze dan als ze niet lekker zitten?
[HOMO] #2067 - Vervelende schoenen en hunks in bed
ja, ik word er nu al moe van!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan moet je het ding ook nog meeslepen naar een of ander warm land.
neem dan ook die mesjes van wilkinson, die zijn hartstikke veilig, die hebben ze achter tralies gestoptquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, denk laat ik maar weer eens mijn oksels scheren... Loop ik er gewoon in te snijden DIKKE FUCK!
Of een Philips Bodygroomquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem dan ook die mesjes van wilkinson, die zijn hartstikke veilig, die hebben ze achter tralies gestopt
Wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar om te zeggen dat mensen die lelijk zijn niet blij met zichzelf mogen zijn... Dat gaat mij wel wat te ver hoor.
Die is prima ja.quote:
ja volgens mij moeten jullie hoognodig aan elkaar voorgesteld worden om die (voor)oordelen weg te nemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
Klinkt niet als een (serieuze) uitspraak van mij!
Afhankelijk van je type lichaamshaar...quote:
Pssst... iemand die een sollicitatie bij Philips heeft lopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:26 schreef Stroekie het volgende:
Duh, iemand uit Eindhoven die niet enthousiast is over Philips produkten![]()
Ik heb alleen (echt waar) van de week de kop van die van mij afgebrokenquote:
deed dat geen zeer ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen (echt waar) van de week de kop van die van mij afgebrokenEcht KRAK!!!
Nee. Hij was ooit eens gevallen en toen is 1 van die klepjes losgeschoten en met de pin aan de buitenkant gekomen waardoor ie er niet meer terug in wilde. Toen dacht ik dus: Ja fuck, nu is ie niet meer waterdicht!quote:
Paar topics geleden...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
Klinkt niet als een (serieuze) uitspraak van mij!
ik gebruik er zo eentje:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem dan ook die mesjes van wilkinson, die zijn hartstikke veilig, die hebben ze achter tralies gestopt
Dus ik mag wel blij met mijzelf zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat je'm heel anders hebt geinterpreteerd dan hij bedoeld was
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dus ik mag wel blij met mijzelf zijn?
Ik ben lelijk, maar over het algemeen best tevreden met mijzelf. Opzich beschik ik over voldoende zelfvertrouwen, zelfinzicht en zelfverzekerdheidquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.Ben je mooi?
Just kidding. Blij zijn met jezelf heeft helemaal niets te maken met mooi zijn of niet lijkt me. Meer met zelfvertrouwen en zelfbeeld en dat soort dingen.
What-the...? Lijkt eerder z'n ding voor SAW 5 ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik gebruik er zo eentje:
[ afbeelding ]
En scheer daar alles mee eigenlijk. Nooit ergens last van, denk dat ik een beetje lomp heb lopen bewegen...
Onmogelijk in 1 middag, zo snel word je ook weer niet bruin hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
In zwemboxers op het balkon in de zon thuiswerken..
Alleen ben ik nou éénzijdig bruin..
Da's best heul goed mogelijk. Ligt aan je huidtype vooral. Mijn pa heeft ook dat als ie een middag in de zon heeft gezeten dat ie echt heel veel bruiner is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Onmogelijk in 1 middag, zo snel word je ook weer niet bruin hoor.
En hoe niet-bruin je was voor je in de zon ging zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's best heul goed mogelijk. Ligt aan je huidtype vooral.
Ik heb me gewapend tegen het verbranden met de zonnebank, hoop ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's best heul goed mogelijk. Ligt aan je huidtype vooral. Mijn pa heeft ook dat als ie een middag in de zon heeft gezeten dat ie echt heel veel bruiner is.
Is dat die drukte voor het Beursgebouw?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
*alvast eet* Stel je voor dat Ehvn Culinair alleen maar smerige hapje heeft
Nee bij 't Parktheater. Geen idee wat er in 't Beursgebouw is eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat die drukte voor het Beursgebouw?
ja dat is voor mij ook een noodzakelijk, maar effectief kwaamquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me gewapend tegen het verbranden met de zonnebank, hoop ik
ik heb alleen maar blauwe hekken gezien in verband met bouwwerkzaamheden in die tunnel beneden evenwijdig aan Fellenoordquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat die drukte voor het Beursgebouw?
En natuurlijk uiteindelijk even heel subtiel duidelijk maken dat ie met z'n creepy pootjes van Sebas moet afblijvenquote:
gelukkig maar dat je niet verliefd bentquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En natuurlijk uiteindelijk even heel subtiel duidelijk maken dat ie met z'n creepy pootjes van Sebas moet afblijven*scherpt nagels*
Maar soms krijg je heeeele tegenstrijdige dingen te horen als je verder vraagt, omdat je nu beide kanten hoort
Stond een rij nogal "hippe" mensen te wachten voor de deur...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:18 schreef Stroekie het volgende:
ik heb alleen maar blauwe hekken gezien in verband met bouwwerkzaamheden in die tunnel beneden evenwijdig aan Fellenoord
Wat ook gewoon werkt als Sebas zegt dat ie bezet isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Sebas heeft een stalker, zo zegt hij. Jongen kent hij van vroeger. Is vorige weke langsgeweest. "Als vrienden" had Sebas verduidelijkt. Jongen liet te kennen dat hij Sebas wel zag zitten. Stuurt nu > 20 SMS-je sper dag, belt heel erg vaak, zit op het terras tegenover Sebas' balkon en SMS't dan dat ie er is. Beetje weird.
En diezelfde jongen heeft me vorige week aangesproken op Hyves omdat ie me in Seb's lijst zag en nu heeft ie me anagesproken via de Kwekker (stom woord). Ben een beetje subtiel alles in een richting aan het sturen zodat ik weet wat er aan de hand is.
Gaat van "O kom je uit Tilburg? Gister nog geweest tievallig" via "Was er met een vriend" en daarna niet zijn naam bewust noemen (want dan valt het te veel op) maar tussen neus en lippen door eerst vermelden dat ie oorontsteking had en aan 1 kant niks hoort (moet de stalker weten als ie langsgeweest is he) en daarna per ongeluk zijn naam noemen "En Sebas was echt weer de hele tijd met de vrouwen aan het flirten".
"Sebas? Hij heet Sebas? Uit Tilburg? Met oorpijn?"
Ja, hoezo? ken je 'm?
nou als ik dat tegen people zeg werkt dat niet altijd hoor :pquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ook gewoon werkt als Sebas zegt dat ie bezet is.
Werkt altijd.
Hij heeft al gezegd dat het niet gaat gebeuren en dat ie op moet houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ook gewoon werkt als Sebas zegt dat ie bezet is.
Werkt altijd.
Zeker in het echtquote:
blijf proberenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef Manias het volgende:
[..]
nou als ik dat tegen people zeg werkt dat niet altijd hoor :p
Maar is het ook echt een stalker, of is die jongen gewoon verliefd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Sebas heeft een stalker, zo zegt hij. Jongen kent hij van vroeger. Is vorige weke langsgeweest. "Als vrienden" had Sebas verduidelijkt. Jongen liet te kennen dat hij Sebas wel zag zitten. Stuurt nu > 20 SMS-je sper dag, belt heel erg vaak, zit op het terras tegenover Sebas' balkon en SMS't dan dat ie er is. Beetje weird.
Het is nooit leuk natuurlijk wanneer je op iemand verliefd bent dat het niet wederzijds is maar soms moet je het gewoon accepteren en natuurlijk hangt ook vanaf ´wat´ de relatie is tussen ´stalker´ en Sebas.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar is het ook echt een stalker, of is die jongen gewoon verliefd?.
quote:
quote:Q: What is Rick Roll, Rick Rolling, Rick Rolled?
A: (courtesy of Yahoo! Answers)
An internet prank or joke. Rick Roll, Rick Roll'd or Rick Rolling is an internet spam trick in which people
post a link to a Rick Astley video on Youtube, but say the viewers of the video are
being led to another video, usually proof of unconfirmed gaming news or trailers.
Blof toch vandaag?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee bij 't Parktheater. Geen idee wat er in 't Beursgebouw is eigenlijk
omdat die jongen misschien normaal isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
AHHH, het nieuwe vriendje van mijn nichtje houd van de groep Normaal.... Hoe kan ik dit goed vinden???
Euh heb jij iets te vinden dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
AHHH, het nieuwe vriendje van mijn nichtje houd van de groep Normaal.... Hoe kan ik dit goed vinden???
Wat ik eigenlijk bedoelde is of je mening ook echt teltquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
Jap ik heb wat te vinden, maar verder is het wel een relaxte gozer...
Hierissieweer en Bartjebartquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wie en wie lijken op elkaar?.
Onze band is wel vrij close en mijn mening doet er wel enigszins toequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoelde is of je mening ook echt telt
is dat zo? Bewijs!quote:
Ow dus je had toch al gegetenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
*alvast eet* Stel je voor dat Ehvn Culinair alleen maar smerige hapje heeft
Wat een Onzin te zeggen dat je lelijk bentquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, maar over het algemeen best tevreden met mijzelf. Opzich beschik ik over voldoende zelfvertrouwen, zelfinzicht en zelfverzekerdheid
Een voor de rest: Zie mijn fotoboek.
moet ie zelf maar plaatsen anders maar zijn gay.nl profiel is niet moeilijk te vindenquote:
tssst nerdy en homo gaat niet samenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan lijkt 3/4 hier wel op elkaar denk ik. Allemaal bebrilde nerds..
Ze lijken niet alleen qua brillen op elkaar hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan lijkt 3/4 hier wel op elkaar denk ik. Allemaal bebrilde nerds..
Iemand had nog van die stoere nerd-look-a-like foto's gemaakt. Kan nou ff niet meer op de naam komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
tssst nerdy en homo gaat niet samen!
Ja anders zou de opmerking niet gemaakt zijn he.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
de overeenkomsten zijn schokkend.....
Dinges... Henry?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
Iemand had nog van die stoere nerd-look-a-like foto's gemaakt. Kan nou ff niet meer op de naam komen.
Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja anders zou de opmerking niet gemaakt zijn he.
Zou dat nog komen door die vrachtauto die van het talud gevallen was en een verkeersinfarct gaf ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Blof toch vandaag?
Wat was er in ehv eigenlijk aan de hand vanavond? Verschillende stoplichten werkten niet, overal stond politie het verkeer te regelen...
en nu ga ik slapen. Truste!
Waarom lurk jij in mijn fobo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek?.
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
Is er dan niemand die in Amsterdam een beetje op Rijk/TRS let ?
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1208434706950
ja die fotograaf, Niet Coastertom maar die andere die tegelijkertijd met die jongen van het conservatorium kwam posten hierquote:
Een spin heeft 8 poten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan gaat rukpukje regelrecht richting goot
Omdat ik oud, rimpelig en lelijk ben.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom lurk jij in mijn fobo?
-edit-
Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek?.
Nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja, heb het gemerkt. Duurde alleen niet zo lang. Was wel een chaos op de A2, bij de Tilburgse Straat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Blof toch vandaag?
Wat was er in ehv eigenlijk aan de hand vanavond? Verschillende stoplichten werkten niet, overal stond politie het verkeer te regelen...
verkapt kijk mij zielig doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat ik oud, rimpelig en lelijk ben..
Kom er effe niet op. Ook z'n gay.nl-username is me ontschoten.quote:
Geforceerd 'apart' en 'hip' doen oid...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
zegquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom er effe niet op. Ook z'n gay.nl-username is me ontschoten.
Was Stroekie hier maar met zijn olifantengeheugen.
die pose had TRS toen toch alquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geforceerd 'apart' en 'hip' doen oid...
'k Vind het nogal nep, net als dat tekstje ernaast links: "Rijk Visser (16) is een ietwat kaalhoofdig wezen met een bijzonder welgevormd achterhoofd. Het houdt van baarden, pijptabak en liefde. Als Rijk later groot is, wilt hij het liefst gewoon een beetje dood. Oh, en misschien ook wel een knuffel. Een laatste knuffel. Met baard? En een pijp? Zo is het mooi."
Goh, wat interessant en grappig.
het duurde evenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom er effe niet op. Ook z'n gay.nl-username is me ontschoten.
Was Stroekie hier maar met zijn olifantengeheugen.
Demonstratie van iets extreem rechtserigs volgens TMMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Ben je barmanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:13 schreef Weemz het volgende:
Nou, dan ga ik maar 'even' op en neer naar Sliedrecht... Daarna van 11-20 werken, en daarna nog van 2030-0100 bardienst draaien... Pfffff...
grrrr.... waarom in de ONeven weken???quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Mager theateraanbod dit jaar ..........
26-09-08 = Madame Butterfly (opera, met Dennis, alweer)
07-10-08 = The Movement (moderne dans/ hip hop)
24-10-08 = Hera, de goddelijke musical (Loes Luca & Arjan Ederveen)
30-10-08 = Strada (danstheater)
4/5-11-08 = M.M. Huijbregts
6-11-08 = 5 jaar met jou (geef mij maar de engelse titel! The Last 5 Years)
9/10/11/12/13-6-09 = Brigitte kaandorp24/25/26-06-09 = Hotel Atlantico (weer MM Huijbregts, o.a.)
Hier… moet je kijken wat een gat ineens… ik spring van Nov 08 naar Juni 09!
ik heb zo'n hekel aan hunquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Voor de liefhebbers:
Waar kun je nu beter mee wakker worden?
hahaha... vraag maar aan Ang3l hoe ik over ze denk.... ik word knettergek van dat nr de hele dag op de radio...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:57 schreef Manias het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan hun
En ik ga eind mei naar kaandorpppp woei!
Ja tis bijna allemaal cabaret en komedie dit jaar ... en eigenlijk hou ik daar niet zo van. Tenminste, die zie ik net zo lief op TV, daarvoor hoef ik niet persee naar het theater.quote:
Moet ik aan D&F vragen om je op de lijst te zetten? Voor Brigitte Kaandorp?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hahaha... vraag maar aan Ang3l hoe ik over ze denk.... ik word knettergek van dat nr de hele dag op de radio...
Heb ik ooit live gezien zelfsquote:
Kaandorp is leuk. Huybrechts rampzalig irritant.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik aan D&F vragen om je op de lijst te zetten? Voor Brigitte Kaandorp?
Voor Brigitte: Graag!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik aan D&F vragen om je op de lijst te zetten? Voor Brigitte Kaandorp?
whehehe... mafkees.quote:
wow die eerste is een beeeetje TE nasty :| die achillespees :|quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:18 schreef Ang3l het volgende:
ieks: http://www.apple.com/trailers/independent/frontiers/trailer/![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/independent/savagegrace/trailer/
![]()
![]()
Ik hou van Julianne Moore.......
Die tweede trailer keek ik net, lijkt me een aparte maar toffe film. Julianne is tof ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:18 schreef Ang3l het volgende:
ieks: http://www.apple.com/trailers/independent/frontiers/trailer/![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/independent/savagegrace/trailer/
![]()
![]()
Ik hou van Julianne Moore.......
Too much info zoiets willen de meesten van ons echt niet weten!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het idee dat door die hitte mijn lichaamshaar veel sneller is gaan groeien. En nu draai ik voor het ontharen van buik/borst/oksels mijn hand niet om , maar om de 2 dagen mijn schaamstreek/streepje bijwerken begint irritant te worden, zeker omdat ik daar altijd vrij lang over doe
.
ga je kopen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:12 schreef DR34M3R het volgende:
*gaat shoppen*
Maak je kans ?quote:
* 2 paar zomerschoenenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
ga je kopen dan?
Tis warm!!
Houd ik helemaal niet van... tsss pff grr
pasta is ook erg makkelijk en lekker en goed met dit weerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Zeker met dit warme weer helemaal geen trek eigenlijk.
Gelukkig is frisse huzarensalade enzo wel een goeie uitvinding.
dat heb je netjes gedaanquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* 2 paar zomerschoenen
* 1 paar oorbellen (want die ik had, had ik in mijn portemonnaie gedaan en daar was ik op gaan zitten.. daar konden de stekers niet zo goed tegen
* rugzak
* luchtbed
* slaapzak
* zonnebrandcreme, en aftersun die de bruine teint zou verdiepen... als ie iig maar zorgt dat mijn huid niet te droog wordt, dan vind ik het prima. En een gratis weekendtas erbij!
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:53 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
zo een dertigplusser lust ik wel hehe. Hij is eigenlijk 37.
Hij is de homo uit de briljante serie Six Feet Under (van de schrijver van American Beauty)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:58 schreef PJORourke het volgende:
Wie is dat?
Doh!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:18 schreef Ang3l het volgende:
Hij is de homo uit de briljante serie Six Feet Under (van de schrijver van American Beauty)
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:04 schreef Cahir het volgende:
Er zijn veel en veel betere 30+ers.
Een grap moet je niet herhalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Kennen wij elkaar al dan?
Ga met een broodrooster in bad ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
tuurlijk wel
en nog een keer
en nóg een keer
tot je er doodziek van bent
en dan nóg een keer
Geweldige tekenskills.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ].
Ook al zeg ik het zelf..
niet voordat ik jou gehad hebquote:
Ze zien er altijd uit alsof ze op 't punt staan van een brug te springen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ].
Ook al zeg ik het zelf..
Mjah, kweenie. Dat gaat vanzelf. "Il en fait une tête", zegt m'n Grote Liefde dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze zien er altijd uit alsof ze op 't punt staan van een brug te springen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeilijk is dat niet.
nu is het net Hans Teeuwen, met die breedbekkikkermondquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeilijk is dat niet.
Michael C. Hallquote:
Jij zorgt voor verkoeling bij Cahirquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet voordat ik jou gehad heb
en nog een keer
en nog een keer
tot je er kotsmisselijk van wordt
en dan nog een keer
Wat een fijne ruimte voor een flinke snorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ]
Mond verticaal gespiegeld..
Drink een kopje thee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, echt niet normaal wered vanmiddag pas om om 13:34 wakker en moest om 14:00 al in de auto zitten om naar mijn werk toe te gaan... Komt mijn oom binnen die moest nog wat afleveren, dus ging uiteindelijk 10 minuten te laat weg en was 10 minuten te laat op mijn werk. Balen zeg! Gelukkig daar een leuke collega om mij te ontvangen. Vanavond een lekker rustig dienstje gehad. Iedereen was naar huis toe bijna. Ook op de andere 2 huizen, daardoor moest ik wel op alle 3 de huizen staan, maar heb mij heerlijk vermaakt.
Morgen ochtend een vroege dienst, waar ik eens een heerlijke klaagzang-brief ga schrijven naar het bestuur van Sheerenloo met daarin alle klachten en frustraties die ik en mijn collega's in het afgelopen halfjaar hebben verzameld. Kijken of we een acceptabel weerwoord krijgen. Bezuinigingen zijn:
De schoenen, daar wil ik op gaan lopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat heb je netjes gedaan
En wat ga je daarmee doen dan?
thee =quote:
quote:
Met koffie kan dat nog net. Het liefst gewone zwarte koffie of een echte cappuccino natuurlijkquote:
dr 2 seizoenen reality show genaamd my life on the D list van Bravo zijn dope (3e in de maak)quote:Op zondag 11 mei 2008 00:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
met suiker en melk
.
Kathy Griffin rocks, lachen haar sketches op youtube.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 11 mei 2008 02:49 schreef Ang3l het volgende:
Note to self: met teenslippers op stap... niet meer doen
Auw.....
je had ook van die zooltjes van Zakje moeten onderlijmenquote:Op zondag 11 mei 2008 02:49 schreef Ang3l het volgende:
Note to self: met teenslippers op stap... niet meer doen
Auw.....
Nergens geen last van, mijn birkenstocks zijn teenslippers (eigenlijk sandalen) en die trek ik juist aan wanneer ik veel moet lopen of moet werken. En de rest van de tijd heb ik een stuk of 10 verschillende teenslippers. Nooit ergens last van. Maar je tenen moeten er wel even aan wennen...quote:
Heb zelf niet gevolgd, ken haar nog van Suddenly Susan en heb al 3 comedie specials op Youtube v an haar al gekeken.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:22 schreef Manias het volgende:
[..]
dr 2 seizoenen reality show genaamd my life on the D list van Bravo zijn dope (3e in de maak)
Gezellig toch?quote:Op zondag 11 mei 2008 08:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is mooi weer alleen f*cked up de buren zaten tot een uur of 2 op balkon te kletsen.
Dat wordt over de knie de volgende keer dat hij in NL komt..quote:Op zondag 11 mei 2008 09:31 schreef Vlarp het volgende:
Oh, Wonderer. Ik ben vergeten Tony de groeten te doen
Ik heb hele smalle voeten dus teenslippers schieten vaak uit als ik naar voren beweeg met m'n been/voet tijdens het lopen. Dus automatisch ga je dan met je tenen klemmen en dan krijg je uiteindelijk enoooooooorme kramp in je kuiten/veten!quote:Op zondag 11 mei 2008 06:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nergens geen last van, mijn birkenstocks zijn teenslippers (eigenlijk sandalen) en die trek ik juist aan wanneer ik veel moet lopen of moet werken. En de rest van de tijd heb ik een stuk of 10 verschillende teenslippers. Nooit ergens last van. Maar je tenen moeten er wel even aan wennen...
Als een mens sterft verliest ie 20 gram, een paard dus blijkbaar 15quote:Op zondag 11 mei 2008 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
"Voor 100g paardenrookvlees is 115g vlees gebruikt."
En die 15g dan?
Welke zichzelfrespecterende jonge hippe feestbeestende homo ligt er dan ook op zo'n mooie dag en op zaterdag al voor 2 in bed?quote:Op zondag 11 mei 2008 08:28 schreef samjustme het volgende:
Het is mooi weer alleen f*cked up de buren zaten tot een uur of 2 op balkon te kletsen.
Waarschijnlijk vocht dat ontrokken is door het rookproces...quote:Op zondag 11 mei 2008 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
"Voor 100g paardenrookvlees is 115g vlees gebruikt."
En die 15g dan?
Ken dat tenenklem probleem wel. Ook smalle voetjes. Daarom draag ik dus ook mijn birky's als ik veel moet lopen, want dat zijn teen-sandalenquote:Op zondag 11 mei 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hele smalle voeten dus teenslippers schieten vaak uit als ik naar voren beweeg met m'n been/voet tijdens het lopen. Dus automatisch ga je dan met je tenen klemmen en dan krijg je uiteindelijk enoooooooorme kramp in je kuiten/veten!
Even kan ik er dus wel op lopen, maar d edag gster verliep iets anders dan ik had gedacht:
Plan: Ff de stad in moederdag kadootje kopen en weer terug en thuis lammen.
Werkelijkheid: Ff de stad in, op de boekenbeurs verzeild raken, daarna alsnog kado kopen, met ene vriend op het terras belanden, samen boodschappen doen, koken, weer terras op en daarna uit
En toen had ik dus zere poten
Je moet ook wat vlees aan je voeten hebben wil je teenslippers kunnen dragen.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:11 schreef Zakje het volgende:
Ik kan helaas geen teenslippers meer dragen, dat staat ontzettend raar onder mijn skinny jeans.
Oh ik heb relatief erg grote voeten, maat 47,5quote:Op zondag 11 mei 2008 14:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je moet ook wat vlees aan je voeten hebben wil je teenslippers kunnen dragen.
Grote voeten en vlees aan je voeten is niet hetzelfde.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ik heb relatief erg grote voeten, maat 47,5.
Tja, ik kan er erg weinig aan doen, ik heb ook vrij grote handen ( vooral lange vingers) en redelijk grote orenquote:Op zondag 11 mei 2008 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grote voeten en vlees aan je voeten is niet hetzelfde.
Maar jeumig, 47.5 is wel freakishly large ja
En hoe lang ben je?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja, ik kan er erg weinig aan doen, ik heb ook vrij grote handen ( vooral lange vingers) en redelijk grote oren.
En een grote piemel?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja, ik kan er erg weinig aan doen, ik heb ook vrij grote handen ( vooral lange vingers) en redelijk grote oren.
Maar met teenslippers aan zie je voeten... en die zijn niet mooi. En vooral de laatste dagen, zie je heel VEEL voeten.quote:Op zondag 11 mei 2008 06:02 schreef hierissieweer het volgende:
Nergens geen last van, mijn birkenstocks zijn teenslippers (eigenlijk sandalen) en die trek ik juist aan wanneer ik veel moet lopen of moet werken. En de rest van de tijd heb ik een stuk of 10 verschillende teenslippers. Nooit ergens last van. Maar je tenen moeten er wel even aan wennen...
Sorrie, moet nog steeds naar de pedicurequote:Op zondag 11 mei 2008 17:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar met teenslippers aan zie je voeten... en die zijn niet mooi. En vooral de laatste dagen, zie je heel VEEL voeten.
Ja je moet ook niet met je smerige kalknagels en ingegroeide gevallen in teenslippers op stap gaan neequote:Op zondag 11 mei 2008 17:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar met teenslippers aan zie je voeten... en die zijn niet mooi. En vooral de laatste dagen, zie je heel VEEL voeten.
Teenslippersquote:Op zondag 11 mei 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet met je smerige kalknagels en ingegroeide gevallen in teenslippers op stap gaan nee![]()
Brrrrrr
Oh dat herken ik.. maar waar gaat het gesprek dan precies over? over wie hij leuk vindt op gay.nl?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Semi-serieuze gesprekken met het "vriendje" (wat het niet is) over gay.nl .......
Het gaat niet helemaal echt enorm ontzettend goed
Nee over dat we elkaar weinig zien, wienig spreken, weinig aan elkaar laten merken, langs elkaar heen leven en meer als vrienden samenzijn dan als wat anders. En dat klopt ook wel.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dat herken ik.. maar waar gaat het gesprek dan precies over? over wie hij leuk vindt op gay.nl?
47,5quote:Op zondag 11 mei 2008 14:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh ik heb relatief erg grote voeten, maat 47,5.
He bah.. .moet je me nu per sé in mijn lange weekend aan J herinneren?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet met je smerige kalknagels en ingegroeide gevallen in teenslippers op stap gaan nee![]()
Brrrrrr
* Dikke knuffel*quote:Op zondag 11 mei 2008 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Semi-serieuze gesprekken met het "vriendje" (wat het niet is) over gay.nl .......
Het gaat niet helemaal echt enorm ontzettend goed
Whaha, ik WIST 't! Ik wilde nog zeggen "een beetje het J-gevoel" maar ik dacht ja niemand kent 'r hier toch behalve jijquote:Op zondag 11 mei 2008 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
He bah.. .moet je me nu per sé in mijn lange weekend aan J herinneren?![]()
Ja, sorry hoor.. het lag er ook wel erg dik bovenop. En bedankt.. dat wordt weer een week nachtmerries..quote:Op zondag 11 mei 2008 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whaha, ik WIST 't! Ik wilde nog zeggen "een beetje het J-gevoel" maar ik dacht ja niemand kent 'r hier toch behalve jij
J is een collega van ons, met uh.... laten we zeggen "moeilijke voeten".quote:Op zondag 11 mei 2008 22:00 schreef hierissieweer het volgende:
wie is J en waarom maken jullie haar bespottelijk?
Nathan zou het ons zo maar vast kunnen vertellenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Aangezien Wonderer het niet vraagt En heb je dan ook een grote....
Nathan was toch 40+ ofzoquote:Op zondag 11 mei 2008 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nathan zou het ons zo maar vast kunnen vertellen
Netjes uitgedrukt Ang3l. Mag ik er aan toevoegen dat de lust om iets te eten of te drinken je meteen vergaat als je geconfronteerd wordt met die exemplaren?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
J is een collega van ons, met uh.... laten we zeggen "moeilijke voeten".
maar verders wel een best menske?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
J is een collega van ons, met uh.... laten we zeggen "moeilijke voeten".
Het is ook wel een "moeilijk menske" en echt een geval apart, maar ik kan er wel redelijk mee door 1 deur.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar verders wel een best menske?
Ehh... als we haar moeten geloven gaat ze daar al regelmatig naartoe.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom geef je haar niet een ritje pedicure?
Dat dus.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook wel een "moeilijk menske" en echt een geval apart, maar ik kan er wel redelijk mee door 1 deur.
Die deed het toch met cairon (of was het nou juist niet?)quote:
Hahaha... als het nu maar niet blijkt dat jij het helemaal verkeerd geïnterpreteerd hebt!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar BlinQ, "Danssalon-minded" feest in de Rembrandt als navolging op de DansSalon-reunie met pasen die zo'n enorm succes was.
Wel grappig dat Blinq ook de naam is/was van een EO-programmaNou, dat feest is denk ik allesbehalve EO!
wtf gebeurt hier?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die deed het toch met cairon (of was het nou juist niet?)
EO=quote:Op zondag 11 mei 2008 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond naar BlinQ, "Danssalon-minded" feest in de Rembrandt als navolging op de DansSalon-reunie met pasen die zo'n enorm succes was.
Wel grappig dat Blinq ook de naam is/was van een EO-programmaNou, dat feest is denk ik allesbehalve EO!
Neeheejquote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die deed het toch met cairon (of was het nou juist niet?)
Er zit wel een linkje Cairon-Nathan maar niet Zakje-Nathan... Maar goed het zel wel, ik was in die tijd nog niet actief dus...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheejmet Zakje! En Cairon plaatste daar ene hevige tirade over hier.
Get your stories straught. it's the only thing that has to be straight dear
Carriere raker?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dennis had jij deze carriere raket ook herkend?
http://www.apple.com/trailers/universal/wanted/
O laat maar, James, Shameless.quote:
Hij was toch ooit met Zakje naar de sauna gegaan ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheejmet Zakje! En Cairon plaatste daar ene hevige tirade over hier.
Get your stories straught. it's the only thing that has to be straight dear
Wie? Nathan?!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij was toch ooit met Zakje naar de sauna gegaan ofzo?
Ow Zakje en Tomasso!quote:Maar Tomasso, viel zijn ongezonde gewicht toen niet op?
Nee, ik heb geen grote neus.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Aangezien Wonderer het niet vraagt En heb je dan ook een grote....
Ik ben met niemand aan de sauna gegaanquote:Op zondag 11 mei 2008 22:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hij was toch ooit met Zakje naar de sauna gegaan ofzo?
Maar Tomasso, viel zijn ongezonde gewicht toen niet op?
Neej het was toch wel Nathan met Zakje?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie? Nathan?!
[..]
Ow Zakje en Tomasso!
Jaaaa, nu volg ik 't weer hoor.
en jij hebt je wel netjes en voorbeeldig gedragen daar op het all inclusive reservaatresort ?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:52 schreef MisterO het volgende:
Nathan en Zakje
maar Zakje had ook een date met Tomasso.
zo ging het
Het was wel een massa resort, maar het eten was ook te goedquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt je wel netjes en voorbeeldig gedragen daar op het all inclusive reservaatresort ?
niet naar mannen zitten lonken
Harige ruggen kunnen inderdaad echt niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:14 schreef hierissieweer het volgende:
Die met die harige rug is je vriendje.
Voor de beeldvorming, harige ruggen vindt ik
bedekken met komkommerschijfjesquote:Op maandag 12 mei 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
Ow dit gaat nog een leuke nacht worden
Ik ben vandaag zo onwijs verbrand... naja mijn linkerzijde van het lichaam dan vooral... Het is NIET handig om in de zon in slaap te vallen...
Gek eigenlijk hoe die patronen soms lopen. Wat kan er nou evolutionair gezien belangrijk zijn om DAAR haar te hebben?quote:Op maandag 12 mei 2008 00:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Harige ruggen kunnen inderdaad echt niet.
Echt?quote:
Oowkej... ff proberenquote:Op maandag 12 mei 2008 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
totdat je verkoeling merkt, maar minimaal 1 half uurtje
warmhouden!quote:Op maandag 12 mei 2008 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gek eigenlijk hoe die patronen soms lopen. Wat kan er nou evolutionair gezien belangrijk zijn om DAAR haar te hebben?
En wat betekend dat dan?quote:
ik moet wel eerlijk bekennen dat ik me niet enorm herken in het beeldquote:Op maandag 12 mei 2008 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
80% congolees, wild en onvoorspelbaar in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |