In principe staat de P gelijk aan mijn huidige afgeronde opleiding. Maar ik zal het op jouw aanraden nog even overhebben op school. Maar denk dat hun weinig voor mij kunnen doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef Manias het volgende:
[..]
propedeuse heb je geen ene moer aan dus dan gooi je je hele studie weg. Ga nou eerst es een keer praten op school erover sjees :p
Nou ja je kan wel met een propedeuse overstappen naar een andere relevante opleiding, maar dat moet dan wel binnen 5 jaar geloof ik, daarna vervalt je propedeuse daarvoor..quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef hierissieweer het volgende:
Ik draag ook bjorn-borg en coolcat shirts (en nog een zooi meer van hun en de new-yorker) Is dat erg?
[..]
In principe staat de P gelijk aan mijn huidige afgeronde opleiding. Maar ik zal het op jouw aanraden nog even overhebben op school. Maar denk dat hun weinig voor mij kunnen doen.
En Manias, post jij alleen in Homo?
Op welke manier ga je met je boxers om als je er ruw mee om gaat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef Dragonwizard het volgende:
Hehe maar die dingen gaan gauw stuk of ik ga ruw om met die dingen
hij is nogal kinky.. schuurpapier enzo :pquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op welke manier ga je met je boxers om als je er ruw mee om gaat?
+ vleeshakenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:57 schreef Manias het volgende:
[..]
hij is nogal kinky.. schuurpapier enzo :p
Daarom.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
al vind ik eigenlijk dat ik niets schuldig ben
Je viel ook op zakje, je houdt gewoon van jonge bladjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok tijd voor een statement/verklaring, al vind ik eigenlijk dat ik niets schuldig ben, maar als ik zowel op Msn, als hier, als PM en email aangesproken wordt door mensen van hier vind ik dat ik even iets duidelijker moet zijn.
Ik ben geen pedosexueel, pedofiel
Ik heb zoiets als een vriendje nu en die is 24
8 jaar geleden heb ik een relatie gehad van 2,5 jaarmet iemand van 17, ik was toen 24
Ik heb geen plaatjes van jongeren onder de 21 op mijn pc
ik heb geen erotische video's van jongens onder de 21 op mijn pc (die heb ik zowieso nauwelijks)
als ik aangeef dat ik een jongen van 18 aantrekkelijk vind wil dat niet zeggen dat ik er sex mee wil of heb
Ook de jongens die hier komen in de opvang, zijn gemiddeld 21 en worden op geen enkele manier door mij sexueel benaderd, anders zouden ze hier al lang niet meer komen
PUNT
D&G.quote:
Ik vind het eik verbijsterend dat er ueberhaupt mensen zijn die op hem vallen die hem een beetje kennen. Aan de andere kant, misschien ken ik hem niet goed genoeg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ok tijd voor een statement/verklaring, al vind ik eigenlijk dat ik niets schuldig ben, maar als ik zowel op Msn, als hier, als PM en email aangesproken wordt door mensen van hier vind ik dat ik even iets duidelijker moet zijn.
8 jaar geleden heb ik een relatie gehad van 2,5 jaarmet iemand van 17, ik was toen 24
ik heb geen erotische video's van jongens onder de 21 op mijn pc (die heb ik zowieso nauwelijks)
als ik aangeef dat ik een jongen van 18 aantrekkelijk vind wil dat niet zeggen dat ik er sex mee wil of heb
Ook de jongens die hier komen in de opvang, zijn gemiddeld 21 en worden op geen enkele manier door mij sexueel benaderd, anders zouden ze hier al lang niet meer komen
PUNT
Het gaat om de inhoudquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
D&G.
En nee, ik kan het niet rationaliseren, maar mooi ondergoed geeft wel een kick. En ja, H&M boxer-briefs zijn prima, en die heb ik ook.
Maak er geen punt van, als jij het voor jezelf kan verklaren dan is dat toch prima!? Ik zie jou in ieder geval geenszins als een perverselingquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
PUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |