Ik voel me echt megamelancholisch.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me echt megaontspannen.
Waar gaat de film over?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me echt megamelancholisch.
Of dat is omdat ik net paris je t'aime afgekeken heb.
Als je op had gelet dan had je dat kunnen lezen in het vorige topic toen je vroeg of ie in de trant van Amélie wasquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alle franse films lijken op Amélie
Het zijn 20 regisseurs (zowel Franse als uit andere landen, o.a. Gus van Sant, de Coen Brothers, Wes Craven etc) die de opdracht hebben gekregen in 5 min een liefdevolle ontmoeting in Parijs te vertellen, ieder in een ander arrondissement. Tuileries, Monmartre, Le Marais etc.
Sorrie dan heb ik echt niet opgelet, want ik dacht dat jij die vraag nog niet beantwoord had...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je op had gelet dan had je dat kunnen lezen in het vorige topic toen je vroeg of ie in de trant van Amélie was
[..]
Gewoon in nederland (weer)gaan wonen. Want jij bent alleenmaar bezig met sneeuwschuiven en ramen dicht timmerenquote:
Ow. Gewoon op IMDB kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Is 't ook. Hij is echt verliefdmakend.
Ben ook erg benieuwd wie er allemaal aan de NY versie mee gaan doen.
En wanneer kom je in de nood om engels te leren?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:25 schreef samjustme het volgende:
Love is...
..is when you get hurt but still you care for that person..
when you had fight but still you want to talk next moment..
..is when you know doesnt matter how far they will go.. you'll never lose them.. coz they are with in you every moment..
..is when it hurts when they hurt you.. but it hurts more when you hurt them..
..is when you feel happy even when they get mad at you.. coz you feel that no matter what they say.. they still love you..
ik ben pas in melodramatische mood met mijn nieuwe blog op hyves hehe.
ik dacht dat het aan mijn dyslectische ik lag, maar het waren dus geen lees fouten mijnerzijds.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wanneer kom je in de nood om engels te leren?
(of Nederlands for that matter)
niet ALTIJD direct de fout bij jezelf zoekenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik dacht dat het aan mijn dyslectische ik lag, maar het waren dus geen lees fouten mijnerzijds.
Maar wel mooie dichtregels
*geeft een kopje Evening Breeze aan*quote:Op zondag 4 mei 2008 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, van die onstpannenheid is ook weinig over.
don't unleash the bitch, je hebt nice me gezien irlquote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wanneer kom je in de nood om engels te leren?
(of Nederlands for that matter)
Oeeeeehquote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
don't unleash the bitch, je hebt nice me gezien irl.
Het zal wel aan mij liggen, maar die tweede helft van de zin is niet kloppend.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
don't unleash the bitch, je hebt nice me gezien irl.
Ja joh... dit is nieuw Nederlandsquote:Op zondag 4 mei 2008 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die tweede helft van de zin is niet kloppend.
als ik jou was zou ik me maar bezighouden met bewerken van picsquote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een andere benaming voor foutief, half Engels (of een andere taal) Nederlands?
Wat voor coupe ga je 'nemen'?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:13 schreef Zakje het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper, en het gaat helemaal anders, het is eindelijk lang genoeg voor wat ik wil
.
Ik laat de aanzet donkerbruin kleuren, en de rest asblond, en dan neem ik van voor een schuine lok , verder wil ik het haar op mijn achterhoofd en bovenop op kunnen zetten met gelquote:
euh... ja dat kan... Geen idee...quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een andere benaming voor foutief, half Engels (of een andere taal) Nederlands?
Zo'n Wiliam Sled lok? gecombineerd met een Tokio Hotel kapsel?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik laat de aanzet donkerbruin kleuren, en de rest asblond, en dan neem ik van voor een schuine lok , verder wil ik het haar op mijn achterhoofd en bovenop op kunnen zetten met gel
Precies!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n Wiliam Sled lok? gecombineerd met een Tokio Hotel kapsel?
Gewoon ff image-googlen op emoquote:Op zondag 4 mei 2008 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vat dat eens samen in een foto?
Ja, alleen dan in 2 kleuren. Dat zag ik voor me ja.quote:
Dat zag je dan goed, alleen wil ik mijn lok iets minder langquote:Op zondag 4 mei 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in 2 kleuren. Dat zag ik voor me ja.
Er is geen verschil tussen vrouwtjes en mannetjes emo's?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in 2 kleuren. Dat zag ik voor me ja.
Neuh, da's 1 poot nat.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is geen verschil tussen vrouwtjes en mannetjes emo's?
Wie nu weer?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
En God schiep de man en hij zag dat het goed was
is echt het volmaakste wezen ooit geschapen
Ik weet hij is veul te jong maar tegen zulke onweerstaanbare natuurkracht kan ik echt niet
hij is enorm fout, maar als hij in mijn buurt is
dan... dan val zelfs ik stil
Ik wens u een plezierige nacht toe.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef Ang3l het volgende:Ik ga slapen.
Morgen een lange dag (van 7 tot 21 werken ongeveer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |