Ik voel me echt megamelancholisch.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me echt megaontspannen.
Waar gaat de film over?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me echt megamelancholisch.
Of dat is omdat ik net paris je t'aime afgekeken heb.
Als je op had gelet dan had je dat kunnen lezen in het vorige topic toen je vroeg of ie in de trant van Amélie wasquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alle franse films lijken op Amélie
Het zijn 20 regisseurs (zowel Franse als uit andere landen, o.a. Gus van Sant, de Coen Brothers, Wes Craven etc) die de opdracht hebben gekregen in 5 min een liefdevolle ontmoeting in Parijs te vertellen, ieder in een ander arrondissement. Tuileries, Monmartre, Le Marais etc.
Sorrie dan heb ik echt niet opgelet, want ik dacht dat jij die vraag nog niet beantwoord had...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je op had gelet dan had je dat kunnen lezen in het vorige topic toen je vroeg of ie in de trant van Amélie was
[..]
Gewoon in nederland (weer)gaan wonen. Want jij bent alleenmaar bezig met sneeuwschuiven en ramen dicht timmerenquote:
Ow. Gewoon op IMDB kijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Is 't ook. Hij is echt verliefdmakend.
Ben ook erg benieuwd wie er allemaal aan de NY versie mee gaan doen.
En wanneer kom je in de nood om engels te leren?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:25 schreef samjustme het volgende:
Love is...
..is when you get hurt but still you care for that person..
when you had fight but still you want to talk next moment..
..is when you know doesnt matter how far they will go.. you'll never lose them.. coz they are with in you every moment..
..is when it hurts when they hurt you.. but it hurts more when you hurt them..
..is when you feel happy even when they get mad at you.. coz you feel that no matter what they say.. they still love you..
ik ben pas in melodramatische mood met mijn nieuwe blog op hyves hehe.
ik dacht dat het aan mijn dyslectische ik lag, maar het waren dus geen lees fouten mijnerzijds.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wanneer kom je in de nood om engels te leren?
(of Nederlands for that matter)
niet ALTIJD direct de fout bij jezelf zoekenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik dacht dat het aan mijn dyslectische ik lag, maar het waren dus geen lees fouten mijnerzijds.
Maar wel mooie dichtregels
*geeft een kopje Evening Breeze aan*quote:Op zondag 4 mei 2008 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, van die onstpannenheid is ook weinig over.
don't unleash the bitch, je hebt nice me gezien irlquote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wanneer kom je in de nood om engels te leren?
(of Nederlands for that matter)
Oeeeeehquote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
don't unleash the bitch, je hebt nice me gezien irl.
Het zal wel aan mij liggen, maar die tweede helft van de zin is niet kloppend.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
don't unleash the bitch, je hebt nice me gezien irl.
Ja joh... dit is nieuw Nederlandsquote:Op zondag 4 mei 2008 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar die tweede helft van de zin is niet kloppend.
als ik jou was zou ik me maar bezighouden met bewerken van picsquote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een andere benaming voor foutief, half Engels (of een andere taal) Nederlands?
Wat voor coupe ga je 'nemen'?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:13 schreef Zakje het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper, en het gaat helemaal anders, het is eindelijk lang genoeg voor wat ik wil
.
Ik laat de aanzet donkerbruin kleuren, en de rest asblond, en dan neem ik van voor een schuine lok , verder wil ik het haar op mijn achterhoofd en bovenop op kunnen zetten met gelquote:
euh... ja dat kan... Geen idee...quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat een andere benaming voor foutief, half Engels (of een andere taal) Nederlands?
Zo'n Wiliam Sled lok? gecombineerd met een Tokio Hotel kapsel?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik laat de aanzet donkerbruin kleuren, en de rest asblond, en dan neem ik van voor een schuine lok , verder wil ik het haar op mijn achterhoofd en bovenop op kunnen zetten met gel
Precies!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo'n Wiliam Sled lok? gecombineerd met een Tokio Hotel kapsel?
Gewoon ff image-googlen op emoquote:Op zondag 4 mei 2008 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vat dat eens samen in een foto?
Ja, alleen dan in 2 kleuren. Dat zag ik voor me ja.quote:
Dat zag je dan goed, alleen wil ik mijn lok iets minder langquote:Op zondag 4 mei 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in 2 kleuren. Dat zag ik voor me ja.
Er is geen verschil tussen vrouwtjes en mannetjes emo's?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen dan in 2 kleuren. Dat zag ik voor me ja.
Neuh, da's 1 poot nat.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is geen verschil tussen vrouwtjes en mannetjes emo's?
Wie nu weer?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
En God schiep de man en hij zag dat het goed was
is echt het volmaakste wezen ooit geschapen
Ik weet hij is veul te jong maar tegen zulke onweerstaanbare natuurkracht kan ik echt niet
hij is enorm fout, maar als hij in mijn buurt is
dan... dan val zelfs ik stil
Ik wens u een plezierige nacht toe.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef Ang3l het volgende:Ik ga slapen.
Morgen een lange dag (van 7 tot 21 werken ongeveer)
Dat gaat je baas niet echt leuk vinden denk ik...quote:
Paulquote:
Ziet er allemaal wel errug gaaf uit hoor! Leuke vakantie geweest zeker!quote:Op zondag 4 mei 2008 23:48 schreef Stroekie het volgende:
Hier de link naar mijn Cubaanse avonturen
http://foto.stroekie.com/2008/Cuba/
en ook de halve collectie van NZH heeft daar een goed onderkomen gevondenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ziet er allemaal wel errug gaaf uit hoor! Leuke vakantie geweest zeker!
Ow en trouwens... Een Connexxion bus...
slaap lekkerquote:Op maandag 5 mei 2008 00:12 schreef DR34M3R het volgende:
ik gooi er nog vlug ff een tvp'tje tegenaan voor ik mijn bedje in duik
welterusten
hij is mijn liaison dangereusequote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Paul
[ afbeelding ]
Ik ben niet verliefd hoor, ik ben alleen als was in zijn handen
ik smelt
Hij is echt te jong en het ontbreekt hem aan een krachtige volle stem die voor de rol van Jean Valjean is vereistquote:Op maandag 5 mei 2008 00:36 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens Rene van kooten is erg YUM!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen zijn pas echt op hun lekkerst na hun 30ste
Kijk ook ff dat meiske met jaloezie kijken op de eerste foto...
En ps.
Volgens mij is er wat gebeurt:
Rijden 2 ambulances en een brandweerwagen voorbij...
Die film(s) moet ik ook nog een keer kijkenquote:
Bullshit.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hij is echt te jong en het ontbreekt hem aan een krachtige volle stem die voor de rol van Jean Valjean is vereist
jij wel?quote:
Ja. En Rene was goed genoeg om te geloven dat hij met een paar maanden een HELE goeie kan worden. Hij heeft echt wel een krachtige stem, hoor, vergis je niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij wel?
Misschien ben ik te zeer gehecht aan de oorspronkelijke Nederlandse Cast
normaal zou ik zeggen, dat is veiligquote:Op maandag 5 mei 2008 00:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die film(s) moet ik ook nog een keer kijken
Maar TMM wat trekt jou zo aan in een onbereikbaar iemand?
en de rest van de Cast?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. En Rene was goed genoeg om te geloven dat hij met een paar maanden een HELE goeie kan worden. Hij heeft echt wel een krachtige stem, hoor, vergis je niet.
Wim is een geniale Javert, Jamai was verbazend goed (hij wist me tot tranen te roeren met Lege stoelen, lege tafels), Freek Bartels had veel eerder een grote rol moeten krijgen, de kids waren goed gecast... Suzan Seegers was ik wat minder over te spreken en Nurlaila Karim is een vreemde keuze. Celine Purcell was prima als Eponine, Carlo Boszhard was aangenaam, Marjolein Algera was ook niks op aan te merken...Heb ik iedereen gehad nu?quote:
Hij is heteroquote:Op maandag 5 mei 2008 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Welke voorstelling?
Maar Rene, is gewoon lekker, maakt mij niet uit hoe of wat hij zingt.
(eigenlijk wil ik gewoon heel stiekem een Rene voor mij alleen...)
O .... de autistische aanhanger van de Hitler-jugend.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Paul
[ afbeelding ]
ik smelt
Nou in mijn dromen vannacht echt niet hoor... De vonken sloegen er vanaf!quote:
inderdaad, ik kreeg het ook niet fatsoenlijk aan de praat... en Vista is ook kut.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij moet je voor Linux óf totale computer-leek zijn, óf een goeie nerd.
Wat een gepuzzel...
Huub is terugquote:Op maandag 5 mei 2008 10:38 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
inderdaad, ik kreeg het ook niet fatsoenlijk aan de praat... en Vista is ook kut.
trouwens.
Dan krijg jij bij deze mijn toestemming om vaker te gooienquote:Op maandag 5 mei 2008 11:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik lees altijd wel even mee en soms gooi er iets tussen.
Nee juist nietquote:Op maandag 5 mei 2008 11:26 schreef HuubTuub het volgende:
Tja op het werk is het een beetje moeilijk, maar op mijn huidige telefoon moet het ook kunnen, dus in de ochtend richting kantoor en na 17.00 uur richting huis, zou een dagelijks ritueel kunnen worden.
Hoe is het verder? Ben je ook bevrijd van werk vandaag?
dat was vorig jaar toch al voorspeld dat dit de nieuwe rosé zou wordenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:48 schreef Cybart het volgende:
zoooooo, al een bak koffie op het terras bij mn werk gedaan
flesje prosecco gehaald (let op: dit gaat HET drankje van deze zomer worden)
heerlijk zo'n vrije dag.
oeh, en mn verjaardag beloofd het gewoon NOG beter weer te worden ... chill
ik hoop dat je er wat me kanquote:Op maandag 5 mei 2008 12:49 schreef Cybart het volgende:
@stroek:
bedankt voor de mails, ik ga ze rustig op mn gemak doorlezen
en mocht ik vragen hebben, meld ik me bij je !!!!
ik laat me graag door hem bevrijenquote:Op maandag 5 mei 2008 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat op bevrijdingsdag.
daar staat volgens mij een V te veelquote:Op maandag 5 mei 2008 13:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik laat me graag door hem bevrijen
geloof me dat kan heel bevrijdend werken
Je meent toch niet serieus dat je ook maar IETS met dat joch te maken wil hebben?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik laat me graag door hem bevrijen
geloof me dat kan heel bevrijdend werken
Als je het niet over zijn karakter hebt maar over zijn lijf en looks en hem op die manier wil bevrijen is het alleen nog maar enger!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dit allemaal wel
ik heb het toch ook niet over zijn karakter
maar goed, hier worden we het toch niet over eens
Erik ik ben er van overtuigd dat ik nooit geluk zal vinden in de liefdequote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus? TMM, zoek een leuk iemand dan. Ze zijn er best.
Ansich is dat wel een opmerking die voor een autist kenmerkend is. Ik weet niet wat zijn autisme is ed. Dus kan die link wel leggen tussen zijn denkbeelden en zijn beperkte relativerings- en inlevingsvermogen. (autisten zijn trouwens wel mijn dingetjequote:Op maandag 5 mei 2008 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was o.a. degene die vond dat we mensen met HIV en/of AIDS maar moesten brandmerken.
Heb er geen moeite mij om mijn oordeel over een persoon zijn uiterlijk of zijn innerlijk te scheiden.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik persoonlijk heb moeite om alleen nog naar uiterlijk te kijken als je weet dat iemand van binnen verrot is. Op het moment dat ik iemand zie die ik niet ken, dan kan ik echt oordelen over het uiterlijk, maar hoe meer ik de personen ken hoe meer er van hun innerlijk aan de buitenkant voor mij te zien is, en hoe moeilijker het wordt om dat dus te scheiden.
Linux is het gewoon altijd net niet, helaas...quote:Op maandag 5 mei 2008 09:50 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij moet je voor Linux óf totale computer-leek zijn, óf een goeie nerd.
Wat een gepuzzel...
Je mag nooit de hoop opgeven! Tuurlijk zal er iemand zijn die ook jou zal liefhebben!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Erik ik ben er van overtuigd dat ik nooit geluk zal vinden in de liefde
het is altijd inleveren op een ideaal daar doe ik het dan maar mee
Die was toch barman?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij is mijn liaison dangereuse
en ik ben me ook zeer bewust van het gevaar
Je had het interview eens moeten lezen. Compleet rascistisch, met hele enge denkbeelden. Extreem rechts figuurtje is 't. Verpakt in blond haar en blauwe ogen, dus dat komt mooi uit. Alleen dat ie dan homo is en zelf ook maar in een kamp moet dat vergeet ie dan maar ffquote:Op maandag 5 mei 2008 16:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ansich is dat wel een opmerking die voor een autist kenmerkend is. Ik weet niet wat zijn autisme is ed. Dus kan die link wel leggen tussen zijn denkbeelden en zijn beperkte relativerings- en inlevingsvermogen. (autisten zijn trouwens wel mijn dingetje
Bij de Pecheur ja.quote:
Hij is vreselijk arrogant, en z'n blogje is hilarisch, maar zo erg is ie toch niet?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Je had het interview eens moeten lezen. Compleet rascistisch, met hele enge denkbeelden. Extreem rechts figuurtje is 't. Verpakt in blond haar en blauwe ogen, dus dat komt mooi uit. Alleen dat ie dan homo is en zelf ook maar in een kamp moet dat vergeet ie dan maar ff
Ik vind domheid, arrogantie en recht-extremisme tezamen ERG vervelend.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is vreselijk arrogant, en z'n blogje is hilarisch, maar zo erg is ie toch niet?
Ik zie er qua karakter echt niks in, maar ja, half Eindhoven geilt op die jongen. Maar Hitler Jugend-vergelijkingen lijken mij wat ver gaan...quote:Op maandag 5 mei 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind domheid, arrogantie en recht-extremisme tezamen ERG vervelend.
YEAHquote:Op maandag 5 mei 2008 17:42 schreef Jerruh het volgende:
Nog maar een paar dagen en dan op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Het is jammer dat het interview er waarschijnlijk niet meer op staat, anders veranderde je mening denk ik wel. Het haalde het bloed onder m'n nagels uit dat iemand zo'n ontzettend domme en extreme denkbeelden kan hebben. Zijn uitspraken gingen die van Rita en Geertjee VER te boven, dus ik vind de vergelijking met de Hitlerjugend nog helemaal zo gek niet.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie er qua karakter echt niks in, maar ja, half Eindhoven geilt op die jongen. Maar Hitler Jugend-vergelijkingen lijken mij wat ver gaan...
troostknuffel geeftquote:Op maandag 5 mei 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
Ik voel mij down, depri, zit gewoon niet zo lekker in mijn vel. Minders.
Ja hij is compleet psycho.. ook elke reactie op articles @ gay.nl is absurd extreem rechts en weird.. brrrrrquote:Op maandag 5 mei 2008 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had het interview eens moeten lezen. Compleet rascistisch, met hele enge denkbeelden. Extreem rechts figuurtje is 't. Verpakt in blond haar en blauwe ogen, dus dat komt mooi uit. Alleen dat ie dan homo is en zelf ook maar in een kamp moet dat vergeet ie dan maar ff
binnen 3 jaar is de regel dat je aanslag definitief klaar moet zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef hierissieweer het volgende:
nog 20 dagen en dan heb ik weer loon...
p.s. wanneer betaald de belasting eigenlijk uit?
daar is vast een regeltje voorquote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef Ang3l het volgende:
Thuis!
Het zou verboden moeten worden, werken van 8 tot 21 in een kamer met 7 man zonder airco met dit weer!
Ja, ARBO en zo.quote:
hahah :pquote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)a/trailer_large.htmlOh my god...
maak er maar tot 07.00 tot 22.30 van...quote:
TMM had me natuurlijk al wel wat gras voor de voeten weggemaaid, maar als er troostknuffersl uitgereikt moeten worden doe ik zeker meequote:Op maandag 5 mei 2008 20:48 schreef hierissieweer het volgende:
Ik voel mij down, depri, zit gewoon niet zo lekker in mijn vel. Minders.
slaap lekker dromerquote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maak er maar tot 07.00 tot 22.30 van...
Welterusten
Absurd.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
maak er maar tot 07.00 tot 22.30 van...
huren is nog een wachtlijst, moet nog 3 jaar wachten. Neem ik in de tussentijd een andere woning aan dan ben ik mijn punten kwijt en kan ik van voren af aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:14 schreef Manias het volgende:
je hoeft toch niet perse meteen een woning te kopen of daar te blijven wonen? en als je je school nou snel afmaakt ben je dr vanaf
verbaasd het iemand dat ik hier naar uit kijk?quote:
Nee, verbaast me niets.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
verbaasd het iemand dat ik hier naar uit kijk?
http://www.apple.com/trailers/miramax/bridesheadrevisited/
ga er eens op school met iemand over praten, studieadviseur. ik zou eerder stoppen met werken en bijlenen. en je "moet" niet nog 3 jaar wachten dus. zeker voor een woning pal in het centrumquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
huren is nog een wachtlijst, moet nog 3 jaar wachten. Neem ik in de tussentijd een andere woning aan dan ben ik mijn punten kwijt en kan ik van voren af aan beginnen.
School zit ik nog 2 jaar aan vast en trek dat niet meer, dus heb besloten te stoppen volgend jaar, dan heb ik ook mijn propedeuse en kan ik dat in elk geval op mijn cv zetten. De combi school/werk valt mij zwaar, zeker in combinatie wat er van mij verwacht word. Maar maak ik mijn school niet af dan kan ik niet verder doorgroeien in mijn carrière, wat ik eigenlijk ook wel best vind, want het bevalt mij wel zo.
Overigens moet ik nog wel even uitzoeken hoe het zit als ik midden van het volgende jaar stopt, of ik dan mijn laptop wel over het gehele jaar nog kan aftrekken...
da's betere koek dan die coming of age gaynessquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:52 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/thespirit/large.html
Ik kijk hier dan wel een beetje naar uit
Frank Millerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:52 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/thespirit/large.html
Ik kijk hier dan wel een beetje naar uit
Dat is ook zo!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:24 schreef Manias het volgende:
[..]
niet zo jezelf zielig vinden, dan wordt alles alleen maar erger.
Kom op Buster, jij moet het wel zelf doen, maar volgens mij zit er ergens diep van binnen een kracht verborgen die je hierbij kan helpenquote:
jaaaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:27 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en cocolademelk voor een ieder klaar
ik zou hem maar uit je hoofd halen, vrij onbereikbaar voor je.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Paul
[ afbeelding ]
ik smelt
zo dat is subtiel zeg lolquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zou hem maar uit je hoofd halen, vrij onbereikbaar voor je.
onder voortdurende dankzegging aanvaartquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef Manias het volgende:
[..]
jaaalekkerrr *vers broodje geef in return*
dat lijkt mij een zeer zeer goed planquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onder voortdurende dankzegging aanvaart![]()
morgen weer zo'n deatje maken ?
Subtiliteit is overschatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hebben Sam en TMM naar elkaar toe al maanden geleden achter zich gelaten
quote:
in een van de vorige topics werd me aangeraden eens tussen de vogels te vliegen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zou hem maar uit je hoofd halen, vrij onbereikbaar voor je.
niet met extreem rechtse autistische vogels, die vliegen niet die kwaken alleen maar. Vliegen doe je met volwassen, zelfverzekerde mannen-vogels, niet met jongens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in een van de vorige topics werd me aangeraden eens tussen de vogels te vliegen...
ja de jaartallen zijn vreemd maar productie en pre productie kan wel eens switchen, het ene productieproces kan het andere in halen als er bij de ene voortvarender wordt gewerkt als bij de andere.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel erg Sin City stijl natuurlijkOf dat is natuurlijk gewoon Frank Miller stijl.
Ik dacht eerst even dat ik naar de trailer van Sin City 2 zat te kijken.
Over Sin City gesproken....
Onderstaande is een beetje vreemd, niet?
Sin City 3 (2009) (in production) (graphic novels)
Sin City 2 (2010) (pre-production) (graphic novels) (screenplay)
Hoe kan deel 3 nou in 2009 komen en deel 2 in 2010?
gut het lijkt onze nieuwe interne bedrijfsstrategie wel, die roept ook dat we open en eerlijk naar elkaar moeten communicerenquote:
Ik zou hoogtevrees krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in een van de vorige topics werd me aangeraden eens tussen de vogels te vliegen...
Waarom werd hij ueberhaupt geinterviewd? Hij is geen VIP of zo...quote:Op maandag 5 mei 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Het is jammer dat het interview er waarschijnlijk niet meer op staat, anders veranderde je mening denk ik wel. Het haalde het bloed onder m'n nagels uit dat iemand zo'n ontzettend domme en extreme denkbeelden kan hebben. Zijn uitspraken gingen die van Rita en Geertjee VER te boven, dus ik vind de vergelijking met de Hitlerjugend nog helemaal zo gek niet.
ik krijg hiet een steeds smeriger gevoel bijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:07 schreef Manias het volgende:
[..]
niet met extreem rechtse autistische vogels, die vliegen niet die kwaken alleen maar. Vliegen doe je met volwassen, zelfverzekerde mannen-vogels, niet met jongens.
Nee want wij shizzles zijn insulated! dus je zou zo door de zon kunnen vliegen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Een engel vliegt sowieso al vrij hoog (al heb ik wel hoogtevrees)
Als ik maar geen icarus blijk te zijn
neem een snoepjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik krijg hiet een steeds smeriger gevoel bij
en nee dat ligt niet aan mij
Omdat ie zijn onverbloemde extreemrechtse mening steeds liet gelden in 't forum daarzo. Er is een tijd geweest dat er om de zoveel dagen/weken een interview in de columns werd gezet van een user die opviel o.i.d., en daar zat hij toen dus tussen. Heette ie niet o really of zo? Ik weet 't niet precies meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom werd hij ueberhaupt geinterviewd? Hij is geen VIP of zo...
Sowieso was icarus geen engel maar eens mens. I ain't no fake!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef Manias het volgende:
[..]
Nee want wij shizzles zijn insulated! dus je zou zo door de zon kunnen vliegen!
then whye doth thou doubteth thyselve!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso was icarus geen engel maar eens mens. I ain't no fake!
awwquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel altijd aan mezelf. Aard van het beestje
[ afbeelding ]
Daar ga ik deze maand heenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Manias het volgende:
(angels in america)
http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.vankeulen/Plaatjes/Angel1.JPG
Ja, maar daarom been ik juist zo benieuwd:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:50 schreef Manias het volgende:
ooee alleen vast weer in het nederlands
lolquote:
je vergeet Eelkoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Toneelgroep Amsterdam
Fedja van Huet
Barry Atsma
Hadewych Minis
Hans Kesting
Wie?quote:
Ow, is DAT Eelko!quote:en wat bezielt dat lekkere hapje van een Sandtke om in GTST te gaan spelenHij had gewoon die stoere strandwacht uit Vuurzee moeten blijven
Dat vind ik dan ook juist 1 van de weinige leuke nr's op dat album.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef Manias het volgende:
heh ik zapte die spanish lesson van madonna altijd weg omdat ik dacht dat het een gare ballad washij is best stoer! (1 tel na de gitaar intro waar ik skipte)
Mja. En met alles ingebouwd betaal je dus voor dingen die je helemaal niet nodig hebt (en de macbook air doet vrijwel alles draadloos dus da's ook stomquote:
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1875quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:59 schreef wonderer het volgende:
Dat dingetje dat jij pas besteld hebt, wat was dat ook alweer?
Mwa. Niet mijn type. rare wenkbrauwen kan ik me herinneren.quote:
Kennikniequote:Eelko speelt de rol van Prior in Angels
die had ook zijn tv debuut aan de tafel bij Paul Females Emales en mocht tussen René van Kooten en Arjan Ederveen inzittenquote:
ik voel me erg aangevallen om het feit dat ik iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vindquote:
Het gaat er niet om dat je iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vindt, maar we om hoe oud ie is en wat voor denkbeelden DIE specifieke persoon heeft die je zo aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik voel me erg aangevallen om het feit dat ik iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vind
Klopt. En dan werd ik ook aangevallenquote:jullie zijn vast ook wel eens op een foute man gevallen
Principes? Wat zijn dat?quote:eentje waar je van weet dat ie tegen je principes in gaat
Was hij afgelopen zaterdag in de Pecheur of zo? Ik heb hem niet gezien...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik voel me erg aangevallen om het feit dat ik iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vind
jullie zijn vast ook wel eens op een foute man gevallen
eentje waar je van weet dat ie tegen je principes in gaat
De denkbeelden kan ik nog overheen komen, de arrogantie niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat er niet om dat je iemand onweerstaanbaar aantrekkelijk vindt, maar we om hoe oud ie is en wat voor denkbeelden DIE specifieke persoon heeft die je zo aantrekkelijk vindt.
ja maar vroeg op de avond denk ik, wij waren om 24 uur ook al wegquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Was hij afgelopen zaterdag in de Pecheur of zo? Ik heb hem niet gezien...
Was er rond half een... vandaar dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar vroeg op de avond denk ik, wij waren om 24 uur ook al weg
In het echt meer dan op die foto ja.quote:en even om een ongemakkelijke situatie te verlichten, nee ik ben geen pedo
ik doe er niets mee, ik zeg alleen dat ik hem aantrekkelijk vind
daarbij komt dat ik vind dat paul er volwassen en mannelijk uit ziet, kenmerken waar een pedo niet op valt
quote:
Li-Ion batterij 4 cells 2400mAHquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1875
Deze, een Clevo/Sager/xxodd/etc. Is een 12" machientje. Alleen schijnt de accu vrij waardeloos te zijn.
Maarja, ach, 't is dan ook niet zo'n dure....
Je bent echt een dramaqueen!quote:Op maandag 5 mei 2008 01:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
normaal zou ik zeggen, dat is veilig
doordat ik weet dat ik diegene nooit kan krijgen, is dat een pijn die ik kan incalculeren, dat kan niet als je een relatie hebt die dan afloopt.
Maar bij Paul is het heel anders, die jongen druist in tegen al mijn principes, hij heeft extreem rechtse idealen en komt daar ook openlijk voor uit.
Het is een gevaarlijke begeerte, want ik ben als was in zijn handen en hij kan veel van me gdeaan krijgen vrees ik
Een gezonde dosis verstand zou wel handig zijn, ik vind JT ookquote:Op maandag 5 mei 2008 16:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je mag nooit de hoop opgeven! Tuurlijk zal er iemand zijn die ook jou zal liefhebben!
Afgelopen zaterdag? Hmmz.. waar was ik... o ja! Ik was ziekquote:
quote:
Ik vind m heel mooi subtiel ipv een G sleutel zoals een vriend heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat valt heel erg mee. En is zelfs best tof
(en dat terwijl ik absoluut niet zo'n fan van tattoo's ben).
Het is geen lelijkerd maar heb liever toch een Marokkaan of Turk. Ik val sowieso niet op Nederlanders.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zie er qua karakter echt niks in, maar ja, half Eindhoven geilt op die jongen. Maar Hitler Jugend-vergelijkingen lijken mij wat ver gaan...
Ik hou van klein en subtiel (bij tattoos dan). En een leuk tekenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel klein en subtiel op mn linkerpols.
Ja als ik tussen die twee tekens zou moeten kiezen zou ik ook voor de noot gaan. De sleutel is zo... kitschquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind m heel mooi subtiel ipv een G sleutel zoals een vriend heeft.
en groter [pijn enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja als ik tussen die twee tekens zou moeten kiezen zou ik ook voor de noot gaan. De sleutel is zo... kitsch.
Niet van hele Buddha's op de rug?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van klein en subtiel (bij tattoos dan). En een leuk teken
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als ik tussen die twee tekens zou moeten kiezen zou ik ook voor de noot gaan. De sleutel is zo... kitsch.
quote:
Valt wel mee een collega van me heeft tot 1 uur s'nachts gewerktquote:Op maandag 5 mei 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absurd.
Stelletje idioten.
En hoe ga je dat doen als je straks eerder moet afsluiten?
Redden jullie nooit!
wowza!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Incl tempels op de kuiten he!
Dat ben ik nu dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Afgelopen zaterdag? Hmmz.. waar was ik... o ja! Ik was ziek
Wat heb je?quote:
Kijk, eindelijk post je eens iemand die MIJN type isquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat heb je?
En beterschap!
[ afbeelding ]
Echt huuuuuuuge.quote:
Jij en ik vallen bijna op dezelfde types vandaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk post je eens iemand die MIJN type is
Oeh... die kerel is inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat heb je?
En beterschap!
[ afbeelding ]
Nou neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij en ik vallen bijna op dezelfde types vandaar![]()
Ja die's wle leuk he?quote:Zelfs je S.
ik doelde ook op iemand die ook heel veel op hem lijktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou neeik val helemaaaal niet op die bling-turkjes en -marokkaantjes
[..]
je weet zelf dat ik niet op BLING types val, ik val op leuke Marokkanen en Turken
![]()
Ja die's wle leuk he?
Maar die's dan ook indisch-afrikaans-frans-nederands
Ja is ook een S, toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik doelde ook op iemand die ook heel veel op hem lijktje weet wel wie kuch kuch.
Was JIJ dat die dat filmpje plaatste van de gay palace?quote:EN je S is leuk, weet je nog dat ik heel lang geleden gay palace linkje plaatste en vond hem cute uitzien, wel grappig dat je nu iets met hem hebt.
quote:Ja is ook een S, toch?
Yeps it was mequote:Was JIJ dat die dat filmpje plaatste van de gay palace?
Ik wist zeker dat ik 't al gzien had, maar wist niet meer waar
quote:En tja, hebben, hebben.... ik weet niet wat ik met 'm heb.
Gaat niet echt heel erg briljant lekker op dit moment.
Vandaag nog gesproken maar hij's echt heul zielig ziek.
Morgen de uitslag van de tests.
Reageer op lotingswoningen. Ik ken zat mensen die daardoor snel een woning hebben gekregen in Wageningen. En dat zijn ook leuke woningen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
huren is nog een wachtlijst, moet nog 3 jaar wachten. Neem ik in de tussentijd een andere woning aan dan ben ik mijn punten kwijt en kan ik van voren af aan beginnen.
Je kan er niets van afleiden?quote:
quote:
Leef.Tijd.Niet.Oke.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jullie zijn vast ook wel eens op een foute man gevallen
eentje waar je van weet dat ie tegen je principes in gaat
Nee, dat was ik nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Hey TMM.... kom net van de AH en heb van die "rub"gekocht voor vleesHad jij ;t daar laatst ook niet over in de trant van "Wat ze NU toch weer hebben verzonnen!!" ?
Nope. En dat doen we dus ook niet .quote:Op maandag 5 mei 2008 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Absurd.
Stelletje idioten.
En hoe ga je dat doen als je straks eerder moet afsluiten?
Redden jullie nooit!
Nee die wijde worden te breed. Deze kan smal blijven en naar beneden gericht zijn en dus op 1 schouderblad blijven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
Hebben we het over tattoo's!? Die noot is wel leuk CDP En ang3l, je had toch ook van die wat wijdere vleugeltjes? Ik vind deze er zo verlept uit zien...
wellicht een Boekels fenomeenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:36 schreef wonderer het volgende:
Trouwens.
Noord-Brabantse pubers (15-22) zijn wel een slag apart, zeg. Volgen ze in NB een andere mode of zo?
In de Effenaar? Hmmz.quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:14 schreef Cybart het volgende:
woei donderdagavond Room Eleven !!!!!!!!
Hoezo??quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:36 schreef wonderer het volgende:
Trouwens.
Noord-Brabantse pubers (15-22) zijn wel een slag apart, zeg. Volgen ze in NB een andere mode of zo?
en dit is geen ondoordachte actie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb besloten: Ik stop met school, ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat en wanneer ik mijn propedeuse kan halen. En ik ga op zoek naar een baan met meer uren en waar ik meer mijn ei kwijt kan.
nou vertel waar doel je op, dat is mijn werkveldquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:36 schreef wonderer het volgende:
Trouwens.
echt helemaal mee eens, maak die keuze alleen als je er goed over nagedacht hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wel zonde hoor!
Ben eerder ook gestopt met de toen nog voltijd opleiding. Na twee jaar toch wel behoorlijke spijt van gehad en opnieuw begonnen. Maar ben er nu een stuk drukker mee. Ik baal er altijd nog van dat ik toen niet heb doorgezet.
Ik zou er nog eens goed over nadenken!
Hij woont in Ede... daar kennen ze het begrip blowen helemaal nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
echt helemaal mee eens, maak die keuze alleen als je er goed over nagedacht hebt
(vraagje tussendoor) je blowt toch niet toevallig he?
de jongens die ik in de opvang heb, allemaal verstokte blowers, hebben ook veel moeite met het afmaken met een opleiding.
Ik zeg dan altijd dat het in dat geval beter is te stoppen/minderen met blowen als het stoppen met een opleiding
wat zeggen ze daar dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij woont in Ede... daar kennen ze het begrip blowen helemaal niet
Blowjob wel, op de wc heb ik begrepen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij woont in Ede... daar kennen ze het begrip blowen helemaal niet
Tiet veur 'n pafke?quote:
quote:
Pafke is geen Ee hoor. Iets in de trant van: wer motten roaken. Denk, maar mijn Ee is niet zo best, ik spreek AN.quote:
hersencelafbraakquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee wij blowen ook in ede hoor. Ik doe alleen niet aan drugs, hou liever mijn hersens heel en gezond.
Als we het toch over drugs en dat soort dingen hebben: Wat is het effect van Poppers? Ik bedoel is het schadelijk voor je en in wat voor een zin?
Zoals bij elke drug?quote:
Maastrichts.quote:
Of gewoon van de TVquote:
Gaaf gedaan!quote:
De concentraties "hip" haar, diamanten in het oor, coolcat t-shirts en spijkerbroeken was nogal groot daar in ehv. Boven de rivieren zag ik die nauwelijks. Het viel gewoon opquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou vertel waar doel je op, dat is mijn werkveld
Zeker leuk gedaan! Leuk spelletje!quote:
Tip:quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef Zakje het volgende:
Het is met dit weer echt hoogst oncomfortabel om strakke zwarte kleding te dragen.
Ik had geen keuze, mijn lichtgrijze broek zat al vies in de wasmand, en mijn andere lichtgrijze was nog niet gestreken, voor de rest was er alleen maar zwart of donkergroenquote:
en jij kan de strijkbout niet hanteren ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik had geen keuze, mijn lichtgrijze broek zat al vies in de wasmand, en mijn andere lichtgrijze was nog niet gestreken, voor de rest was er alleen maar zwart of donkergroen
heb je al je oude kleding weggegooid!!!!????quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik had geen keuze, mijn lichtgrijze broek zat al vies in de wasmand, en mijn andere lichtgrijze was nog niet gestreken, voor de rest was er alleen maar zwart of donkergroen
Tuurlijk! Dat pastte niet meer in de gekozen levensstijl van emo!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je al je oude kleding weggegooid!!!!????
Ja dat zijn de Helmondse en Tilburgse invloeden vrees ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
De concentraties "hip" haar, diamanten in het oor, coolcat t-shirts en spijkerbroeken was nogal groot daar in ehv. Boven de rivieren zag ik die nauwelijks. Het viel gewoon op
nou, nou.... mind the languagequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
een nieuwe iPod vullen blijft een hoerenzaak.
ik heb m al een tijdje maar ben mijn stekkertje waarmee ik m kan opladen kwijt :squote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
een nieuwe iPod vullen blijft een hoerenzaak.
nieuwe kopen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb m al een tijdje maar ben mijn stekkertje waarmee ik m kan opladen kwijt :s
ja maar nu geen zin om nog ff snel naar de mediamarkt te renne, die is al om zes dicht :squote:
je was hem toch al een tijdje kwijtquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar nu geen zin om nog ff snel naar de mediamarkt te renne, die is al om zes dicht :s
Niet-checkquote:
Niet-checkquote:, diamanten in het oor,
Niet-check (Coolcatquote:coolcat t-shirts
Die heb ik... eh check!quote:en spijkerbroeken
nee, sinds net... heb nog es lopen zoeken maar kan m niet vinden... straks maar es bij mijn ouders kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je was hem toch al een tijdje kwijt
je vergeet het belangrijkste te checkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet-check
[..]
Niet-check
[..]
Niet-check (Coolcat![]()
)
[..]
Die heb ik... eh check!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
De concentraties "hip" haar, diamanten in het oor, coolcat t-shirts en spijkerbroeken was nogal groot daar in ehv. Boven de rivieren zag ik die nauwelijks. Het viel gewoon op
is dat ook typisch Brabbantsquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Yep, da's Brabant. Vergeet Bjorn Borg niet.
Nou ja, wonderer gaf eerder aan het in de leeftijdsklasse 15-22 te zoeken, en daar val ik nog wel 3 jaar in.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet het belangrijkste te checken
puber -> Niet check
Ik doe dat ook hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Belachelijk om 19 euro te betalen voor een onderbroek
in vredesnaam waarom?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hooralleen dan van een minder puberaal merk. En hoef het niet te tonen.
CK's?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik doe dat ook hooralleen dan van een minder puberaal merk. En hoef het niet te tonen.
propedeuse heb je geen ene moer aan dus dan gooi je je hele studie weg. Ga nou eerst es een keer praten op school erover sjees :pquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb besloten: Ik stop met school, ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het allemaal in zijn werk gaat en wanneer ik mijn propedeuse kan halen. En ik ga op zoek naar een baan met meer uren en waar ik meer mijn ei kwijt kan.
in emo-fashion hebben ze toch ook wel een zomer collectie? Mooie zwarte linnen broeken, luchtige t-shirtjes enzovoorts? Zo niet overschakelen naar een andere stroming. Bijvoorbeeld de bouwvakkerslook: Afgeknipte spijkerbroek als korte broek(zonder riem dragen!) daarop verder niets en daarbij foute tattoo's (eventueel met paintbrush) En natuurlijk daronder sportschoenen met dito sportsokken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |