Slaap lekker!quote:
sgoed, hij staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:16 schreef Wexy het volgende:
* Wexy gaat ook slapen.... ja ik was er nog...
truste allemaal enneuhm stroek.. zet je n bakje sjoko voor me in de koelkast morgen?![]()
Geen idee. Er zitten wel wat andersoortige boekhandels, maar of er een 'roze' tussen zit? Zo heb ik het nooit bekekenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:34 schreef wonderer het volgende:
Bij Angel om de hoek dus? Naam? Website?
quote:De kaartverkoop van deze maand verloopt door de naderende eindexamens minder snel dan anders.
Pardon? Ik vind daar anders BIJZONDER weinig mooie jongens werken. De enige die daar er mee door kon was die Hitler-jugend, maar de rest? Ik zie oud, ik zie vadsig, ik zie lelijk en ik zie kamp.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar wel op uiterlijk. Vooral onder het personeel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of boekhandel Spijkerman..
quote:
Je bedoelt denk camp in plaats van kampquote:
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Roze boekwinkels? Nooit geweten dat zo'n fenomeen bestaat.
Nee, ik bedoel echt kamp. Dikke goude ketting, varkensstekels vol gel en foute kleding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bedoelt denk camp in plaats van kamp
quote:
dat klinkt inderdaad als een goed boek!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.
Maarreh... tip voor een intelligent "roze" boek:
[ afbeelding ]
Het is echt zó mooi....
Korte recensie:
De eerste grote verliefdheid, de verliefdheid die alles wat daarna komt in de schaduw stelt, dat is het thema van Noem me bij jouw naam van André Aciman. De auteur doceert vergelijkende literatuurwetenschap in New York, en schrijft voor The New Yorker en The New York Review of Books.
Zelden las ik een boek waarin niet de liefde, maar de hunkering zo nauwkeurig werd beschreven, met alle aarzelingen, onrust en onzekerheden die bij de nog onvervulde liefde horen. Zelden werd er zo langzaam afgetast of de andere partij niet ook wilde. En dat in een decor (aan het zwembad, in de naast elkaar liggende slaapkamers met verbindend balkon, aan zee) waar het zo voor de hand ligt dat er iets gebeurt. Deze roman zindert van zinnelijkheid.
Ik heb echt de neiging hem meteen weer opnieuw te gaan lezen. Bij uitstek een mooi-weer boek.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Pardon? Ik vind daar anders BIJZONDER weinig mooie jongens werken. De enige die daar er mee door kon was die Hitler-jugend, maar de rest? Ik zie oud, ik zie vadsig, ik zie lelijk en ik zie kamp.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004001415460quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:18 schreef PJORourke het volgende:
Mij wordt altijd Giovanni's Room van James Baldwin aangeraden. Moet hem nog eens opsporen.
Schreklich!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt kamp. Dikke goude ketting, varkensstekels vol gel en foute kleding.
Het valt best wel mee...quote:
quote:
Ik wacht nog steeds op de goedkope pocket-versiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.
Maarreh... tip voor een intelligent "roze" boek:
[ afbeelding ]
Het is echt zó mooi....
Korte recensie:
De eerste grote verliefdheid, de verliefdheid die alles wat daarna komt in de schaduw stelt, dat is het thema van Noem me bij jouw naam van André Aciman. De auteur doceert vergelijkende literatuurwetenschap in New York, en schrijft voor The New Yorker en The New York Review of Books.
Zelden las ik een boek waarin niet de liefde, maar de hunkering zo nauwkeurig werd beschreven, met alle aarzelingen, onrust en onzekerheden die bij de nog onvervulde liefde horen. Zelden werd er zo langzaam afgetast of de andere partij niet ook wilde. En dat in een decor (aan het zwembad, in de naast elkaar liggende slaapkamers met verbindend balkon, aan zee) waar het zo voor de hand ligt dat er iets gebeurt. Deze roman zindert van zinnelijkheid.
Ik heb echt de neiging hem meteen weer opnieuw te gaan lezen. Bij uitstek een mooi-weer boek.
Leuk dingetje, maar wel duur.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:14 schreef hierissieweer het volgende:
Of deze:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=109788901&p_type_lijst=RL&o_id=3907389
Jap dat vind ik eigenlijk ook. Ik ben ook een seat marbella tegen gekomen van een jaar jonger. Ook met centrale vergrendeling en elec. ramen. Die was 790 euro, maar geen metalic lak...quote:
Zeker, maar ik heb ook wel een zwak voor Fiats, en zeker voor de Panda.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef hierissieweer het volgende:
Jap dat vind ik eigenlijk ook. Ik ben ook een seat marbella tegen gekomen van een jaar jonger. Ook met centrale vergrendeling en elec. ramen. Die was 790 euro, maar geen metalic lak...
Maar ik dacht dat jij een Alfa man was?
Ik zou ook gaan BBQ-en vandaag jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:44 schreef Manias het volgende:
grr! organiseer ik hier een bbq is het kutweer morgen(nou ja wel expected maar toch)
http://autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/99155159/Seat/MARBELLA/fotos.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Seat&modellen=Marbella&totPrijs=1500&vanBouwjaar=1983&totBouwjaar=2008&postcode=6712BH&afstand=60&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=36&pos=10&fotoIndex=1quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb ook wel een zwak voor Fiats, en zeker voor de Panda.
Lijkt me een betere deal, weinig km ook. Het is wel maar 41 pkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:36 schreef hierissieweer het volgende:
http://autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/99155159/Seat/MARBELLA/fotos.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&merken=Seat&modellen=Marbella&totPrijs=1500&vanBouwjaar=1983&totBouwjaar=2008&postcode=6712BH&afstand=60&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=36&pos=10&fotoIndex=1
Deze marbella ook goed dan?
Vroeger misschien, nu is alles Centro Stile... eerst onder Walter da Silva, maar die maakt nu Seats. Dat zie je er ook heel duidelijk aan af.quote:Giugiaro ontworp de panda toch en dat was toch weer de huisstylist van Alfa? Of ben ik nu aan het raaskallen?
Ik had het net tegen een jongen die ik tegen gekomen was op Gay.nl (ik weet hetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lijkt me een betere deal, weinig km ook. Het is wel maar 41 pk
[..]
Vroeger misschien, nu is alles Centro Stile... eerst onder Walter da Silva, maar die maakt nu Seats. Dat zie je er ook heel duidelijk aan af.
Het is moeilijk, iedereen rijdt rond in een Golfje 4 tegenwoordig. Zoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:09 schreef hierissieweer het volgende:
Ik had het net tegen een jongen die ik tegen gekomen was op Gay.nl (ik weet het) maar goed die kende een medewerker bij dat bedrijf. En zij dat die marbella het niet echt was... Jammer
Ow trouwens, Seat was toen nog in samenwerking met Fiat. Nu valt Seat onder de volkwagenvlag.
Tegenwoordig is toch al weel wel een eenheidsworst, vind maar eens iets revolutionairs in de auto industrie...
Heb je daar de kosten voor het verbouwen en inrichten van je woning al in meegenomen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zou voor mijn verdriet er nog niet willen wonen (sorrie en no offense)
ARNHEM!!!
Ik kan trouwens 115 duizend lenen met mijn huidige loon dus ik moet nog 17,5 afdingen van het huis...
Inrichten moet wel, maar dnek dat ik met 5 duizend daarmee klaar moet zijn... Maar moet het allemaal nog een keer goed gaan bekijken!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je daar de kosten voor het verbouwen en inrichten van je woning al in meegenomen?
En een nieuw behangetje en een nieuw verfje... nieuwe vloer wellicht? Dat zijn zaken die je niet moet vergeten hoor. Dat zou zonde zijn!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Inrichten moet wel, maar dnek dat ik met 5 duizend daarmee klaar moet zijn... Maar moet het allemaal nog een keer goed gaan bekijken!
Wat ik zou moeten doen:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En een nieuw behangetje en een nieuw verfje... nieuwe vloer wellicht? Dat zijn zaken die je niet moet vergeten hoor. Dat zou zonde zijn!
Ik zou het echt vreselijk vinden om in een 'onaf' huis te zitten.
Heb je die bedragen in je budget opgenomen? Zit dat in die 17.500.- die je moet afdingen?
er moet optisch ook echt wel wat gebeuren met het huisjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:18 schreef PJORourke het volgende:
En de kosten koper? Behangetje kun je nog uitstellen, maar al die kosten niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |