Weggaan om te werken terwijl de ander vrij heeft en zelfs aan zijn vakantie begint is he-le-maal niet leuk!quote:
Dubbel vanwege de enorm handige fokbereikbaarheid deze ochtendquote:
Gaan werken terwijl je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te weinig hebt geslapen is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weggaan om te werken terwijl de ander vrij heeft en zelfs aan zijn vakantie begint is he-le-maal niet leuk!
Eensch!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Niks is leuk!
O? Wat gebeurt er precies? heb 'm nog niet gezien, weet nog niet of ik 'm wel ooit ga zien, maar ben stiekem toch wel benieuwd...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Cazman het volgende:
SAW III. Als bij ide zwarte vent alles wordt gedraait
Dan kan ik het toch beter niet vertellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
O? Wat gebeurt er precies? heb 'm nog niet gezien, weet nog niet of ik 'm wel ooit ga zien, maar ben stiekem toch wel benieuwd...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
Ventrue!!!!
Ah toe?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch beter niet vertellen?
Ik ben niet de man van de spoilers vertellen. Maar geloof me, die vent vindt 't vrij onprettig.quote:
Ach, pijn is fijn, bloed moet en jeuk is soms best leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de spoilers vertellen. Maar geloof me, die vent vindt 't vrij onprettig.
leuke performance ook!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Oekraine was toffff
ok en nu hou ik erover op![]()
Dat zijn mijn 2 favorietenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
leuke performance ook!
ik vond qele qele ook wel geinig trouwens.
en ik ben stiekem nog steeds dol op helena paparizou!quote:
Everyway that I can is gewoon een lekker nummertjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en ik ben stiekem nog steeds dol op helena paparizou!. mooie vrouwke ook!
(en sertab ook wel alleen ze zong niet heel erg zuiver tijdens haar song...)
ja best wel! en als ik zo al die optredens kijk, begrijp ik best dat nederland niet door is. het is weinig spetterend en uitdagend. het is toch een soort show die je moet neerzetten, een indruk van 3 minuten... tja als die niet of nauwelijks blijft hangen... je zag het al aan de dansers: qele qele had supertoffe dansers erbij! hip gekleed, leuke pasjes... en nederland had twee dansers die zo uit de jaren 90 waren weggeplukt uit het achtergrondgroepje van de vengaboys...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Everyway that I can is gewoon een lekker nummertje![]()
Maar ik vind de kwaliteit van dit jaars songfestival finale best wel hoog, bijna alleen maar leuke nummers![]()
Behalve Azerbedjan en nog een paar.
Ik snap het ook ja.. En de typische Nederlander en de pers heeft na de halve finale Hind helemaal opgehemelt (zoals elk jaar) dat ze zo geweldig was en dat er niks mis was met haar optreden. Asjeblieft zeg, laat me niet lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja best wel! en als ik zo al die optredens kijk, begrijp ik best dat nederland niet door is. het is weinig spetterend en uitdagend. het is toch een soort show die je moet neerzetten, een indruk van 3 minuten... tja als die niet of nauwelijks blijft hangen... je zag het al aan de dansers: qele qele had supertoffe dansers erbij! hip gekleed, leuke pasjes... en nederland had twee dansers die zo uit de jaren 90 waren weggeplukt uit het achtergrondgroepje van de vengaboys...
Mooi! leuke sportschool?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:10 schreef Weemz het volgende:
Zo. Intake bij de sportschool is gelukkig ook goed verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |