abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:40:37 #126
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_58813636
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het grootste deel (op max 3 landen na) behoord iedereen tot Europa.

Volgens WIKI behoren de volgende landen er zelfs bij:
[..]

Zelfs Azerbeidzjan dus!
Snap ik ook wel, maar ik bedoel west europa (en israel) En laat het oosten lekker zijn eigen song festival houden
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:01:19 #127
182751 MisterO
wispelvurig
pi_58814247
Van der Sar, wat een held
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:01:49 #128
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_58814254
al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu is er een man van 5 huizen verder die klaagt over mijn katten
eerst aan de deru, later dmv een brief en zelfs nog later dmv een kattenval die mij bijna 600 euro aan dierenartskosten heeft opgeleverd
sinds het voorjaar heb ik een kattenluik, ik ga mijn katten niet opsluiten, zeker niet omdat er hier in de straat zeker 15 katten wonen.
Deze week kreeg ik weer een brief, het blijkt nu dat hij het, vooral in het voorjaar zielig vind voor jonge vogeltjes die door katten worden opgejaagd.
De senior zit ook de godsganse dag voor het raam naar buiten te staren.
Die brief is ook naar de woningbouwvereniging gestuurd, waar ik vervolgens door werd gebeld.
Vandaag stond die man weer op de stoep, waarom ik geen actie ondernam.
Met een stalen gezicht heb ik vervolgens verkondigt.
"Hoezo, geen actie, ik ben er notabene mee naar een kattenpsycholoog geweest en een hysdierenhypnotherapeut".
De man was verbijsterd, maar durfde niet mij van belachelijkheid te beschuldigen.
It pays of to be an actor
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_58814438
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Snap ik ook wel, maar ik bedoel west europa (en israel) En laat het oosten lekker zijn eigen song festival houden
Maar waar trek je de grens dan? Dat is een erg dunne lijn!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:12:29 #130
190186 hierissieweer
pi_58814494
Ok anders gezegd: Alleen de landen die voor 2000 mee deden doen mee, die er na 2000 bij kwamen moeten hun eigen ding maar gaan doen
pi_58814638
Kunnen we het songfestival niet gewoon helemaal afschaffen? .
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:27:05 #132
190186 hierissieweer
pi_58814799
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kunnen we het songfestival niet gewoon helemaal afschaffen? .
Nee vind het nog wel lekker nostalgisch, maar niet zoals het de laatste tijd gaat.
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:36:40 #133
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_58814986
WTF, het lijkt er op dat dit het laatste seizoen was van Desperate Housewives
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 22 mei 2008 @ 01:38:59 #134
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_58815809
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef MisterO het volgende:
Jij bent voor Manchester United?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 22 mei 2008 @ 05:54:26 #135
190186 hierissieweer
pi_58816306
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF, het lijkt er op dat dit het laatste seizoen was van Desperate Housewives
Watdan?
pi_58816308
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef MisterO het volgende:
.

Trouwens heb binnenkort een EK uitje bij mijn werkgever alleen jammer dat voetbal niet meer boeit terwijl ik in mijn jeugdige jaren een Ajaxied was .

Moe pff en ik ben nog niet eens begonnen met werken maar ja hupseke moet vandaag tot een uur of 17.30 aan de slag.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_58816309
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu is er een man van 5 huizen verder die klaagt over mijn katten
eerst aan de deru, later dmv een brief en zelfs nog later dmv een kattenval die mij bijna 600 euro aan dierenartskosten heeft opgeleverd
sinds het voorjaar heb ik een kattenluik, ik ga mijn katten niet opsluiten, zeker niet omdat er hier in de straat zeker 15 katten wonen.
Deze week kreeg ik weer een brief, het blijkt nu dat hij het, vooral in het voorjaar zielig vind voor jonge vogeltjes die door katten worden opgejaagd.
De senior zit ook de godsganse dag voor het raam naar buiten te staren.
Die brief is ook naar de woningbouwvereniging gestuurd, waar ik vervolgens door werd gebeld.
Vandaag stond die man weer op de stoep, waarom ik geen actie ondernam.
Met een stalen gezicht heb ik vervolgens verkondigt.
"Hoezo, geen actie, ik ben er notabene mee naar een kattenpsycholoog geweest en een hysdierenhypnotherapeut".
De man was verbijsterd, maar durfde niet mij van belachelijkheid te beschuldigen.
It pays of to be an actor
Hoeveel katten heb je en trouwens ouwe mannetjes belachelijk maken .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:59:08 #138
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_58817236
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_58817647
15 katten in een straat .

Léven er überhaupt nog vogels daar?
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:51:30 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_58818109
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Pardon? JIJ wil katten. Het zijn jouw HUISdieren (het woord zegt 't al), dus hou ze ook bij je!

Als ik in de zomer mijn balkondeur openzet, wat mijn goed recht is natuurlijk, loopt er ook wel eens een kat binnen. Nou is dat een hele lieve schattige kat, maar ik vind het eigenlijk NIET kunnen. Dat beest is van de buurvrouw, hou 'm bij je. Klaar.

Nou is Plukkie erg schattig en mag ie altijd bij mij op bezoek komen maar ik kan me heeeel goed voorstellen dat er mensen zijn die daar een hekel aan hebben. Of omdat ze allergisch zijn voor katten, of omdat ze katten vervelend vinden, of voor mijn part omdat ze het zielig vinden voor de vogeltjes. Wat de reden ook is: ze hebben recht tot klageen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 mei 2008 @ 09:52:36 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_58818137
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
Ok anders gezegd: Alleen de landen die voor 2000 mee deden doen mee, die er na 2000 bij kwamen moeten hun eigen ding maar gaan doen
Discriminatie Noem het gewoon geen EUROsongfetsival meer en laat iedereen meedoen God weet komt er dan ergens wel ineens talent om de hoek kijken.
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:00:27 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58818295
Honden moeten overal aangelijnd, mogen eigenlijk vrijwel niks, schijten alleen op bepaalde plekken. maar ondertussen hebben alle katten vrij spel. En hoeft er niet eens belasting voor betaald te worden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:03:51 #143
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_58818361
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
15 katten in een straat .

Léven er überhaupt nog vogels daar?
zal een fraai concert geven in de tijd dat ze krols zijn 's nachts onder het raam
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:39:11 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_58819049
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Honden moeten overal aangelijnd, mogen eigenlijk vrijwel niks, schijten alleen op bepaalde plekken. maar ondertussen hebben alle katten vrij spel. En hoeft er niet eens belasting voor betaald te worden.
Terwijl mensen vaak meer last hebben van katten dan van honden. Oke, honden bijten iets harder Maar zwerfkatten e.d. en dat irritante gejank en gehis en gemauw de hele tijd in je tuin .... in eindhoven is "Heeft u last van zwerfkatten, druk dan 2" niet voor niets een voorgeprogrammeerd keuzemenu als je de gemeente belt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:44:06 #146
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_58819175
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Katten schijten over het algemeen in een kattenbak, zijn kleiner, minder luidruchtig, en minder gevaarlijk dan honden.

Katten zijn niet snel geneigd om op mensen af te rennen en ze te likken, besnuffelen, of bijten. Een kat blijft over het algemeen uit je buurt. Katten blaffen niet bij het minste of geringste, en als ze al luidruchtig zijn, dan zijn ze maar een korte periode luidruchtig, en maken ze nog niet zoveel geluid als een hond die blaft zodra de bel gaat of er iemand het huis binnenstapt.

Hoeveel overlast hebben ze in steden van kattenstront? Precies, zo goed als niets, terwijl hondenpoep wel vaak overlast bezorgd.

Katten jagen op vogels, maar ook op muizen en ratten.

Katten verdedigen hun teritorium niet tegen mensen, alleen tegen andere katten en eventueel honden, maar een kat zal niet zo snel een mens aanvallen als die in hun gebied komen. Honden daarentegen kunnen gevaarlijk teritoriaal zijn, en kunnen mensen aanvallen.

Daarbij moet ik Ang3l wel gelijk geven als hij zegt dat katten net als andere huisdieren, de verantwoordelijkheid zijn van de eigenaar.

Als mensen last hebben van mijn kat, dan is dat mijn probleem en ben ik verplicht om te zorgen dat mijn kat geen verlast meer bezorgd.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:48:54 #147
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_58819271
Mensen die huisdieren nemen moeten zich beseffen dat ze een dier in huis nemen.

Ik vind het hinderlijk als mensen hun huisdieren overal maar laten lopen. Als ze roepen dat het zielig is om hun kat of hond binnen te houden, en ze het beest daarom dus maar los laten lopen, dan is het antwoord vrij simpel.

Als je het zo zielig vind dat je huisdier zijn tijd in jouw huis moet doorbrengen, dan had je maar geen huisdier aan moeten schaffen. Als je huis en tuin niet groot genoeg zijn voor je huisdier, dan heb je het recht niet om er eentje aan te schaffen.

Hetzelfde geintje als een kat laten ontklauwen omdat je bank er anders aan gaat. Al je een kat neemt, dan neem je die met klauwen en al. En als je bank je zoveel meer waard is dan je kat, dan met je geen kat in huis nemen.
I'm hungry!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:49:25 #148
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58819283
Och jee zeg, Cairon is weer op tirade. Ik zal mijn mond maar weer houden.

Zullen we het maar niet hebben over het gevaar op straat van automobilisten die moeten uitwijken als er een kat over de weg schiet? Of de keren dat ik met de hond aan de lijn ging wandelen en een kat tegen kwam die niet zomaar wegging, en luid blazend met nekharen overeind de weg versperde?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:53:49 #149
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_58819399
Laten we het inderdaad maar niet hebben over de superioriteit van katten over honden.

Katten zijn eigenzinnig, met een persoonlijkheid, gracieus en intelligent. De kat staat toe dat jij in zijn wereld leeft. Een kat geniet van zijn bestaan.

Honden zijn slaafs en dom, leren truucjes aan op basis van simplistische pavlov reacties. Ze zijn lomp en zonder enig besef van zelf. Ze blaffen en maken kabaal, lopende stront-fabrieken.

Katten, je ziet meer hoger opgeleiden met een kat.
Honden, vooral lager opgeleiden en tokkie volk houd er een hond op na.

Cats rule!
Dogs drool!
I'm hungry!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:56:54 #150
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_58819473
Katten zijn als goden! Katten worden sinds het begin der tijden aanbeden en vereert.

wat zijn honden nou? Kapotgefokte wolven!
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')