Snap ik ook wel, maar ik bedoel west europa (en israel) En laat het oosten lekker zijn eigen song festival houdenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het grootste deel (op max 3 landen na) behoord iedereen tot Europa.
Volgens WIKI behoren de volgende landen er zelfs bij:
[..]
Zelfs Azerbeidzjan dus!
Maar waar trek je de grens dan? Dat is een erg dunne lijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik bedoel west europa (en israel) En laat het oosten lekker zijn eigen song festival houden
Nee vind het nog wel lekker nostalgisch, maar niet zoals het de laatste tijd gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kunnen we het songfestival niet gewoon helemaal afschaffen?.
Jij bent voor Manchester United?quote:
Watdan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF, het lijkt er op dat dit het laatste seizoen was van Desperate Housewives
quote:
Hoeveel katten heb je en trouwens ouwe mannetjes belachelijk makenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu is er een man van 5 huizen verder die klaagt over mijn katten
eerst aan de deru, later dmv een brief en zelfs nog later dmv een kattenval die mij bijna 600 euro aan dierenartskosten heeft opgeleverd
sinds het voorjaar heb ik een kattenluik, ik ga mijn katten niet opsluiten, zeker niet omdat er hier in de straat zeker 15 katten wonen.
Deze week kreeg ik weer een brief, het blijkt nu dat hij het, vooral in het voorjaar zielig vind voor jonge vogeltjes die door katten worden opgejaagd.
De senior zit ook de godsganse dag voor het raam naar buiten te staren.
Die brief is ook naar de woningbouwvereniging gestuurd, waar ik vervolgens door werd gebeld.
Vandaag stond die man weer op de stoep, waarom ik geen actie ondernam.
Met een stalen gezicht heb ik vervolgens verkondigt.
"Hoezo, geen actie, ik ben er notabene mee naar een kattenpsycholoog geweest en een hysdierenhypnotherapeut".
De man was verbijsterd, maar durfde niet mij van belachelijkheid te beschuldigen.
It pays of to be an actor
Pardon? JIJ wil katten. Het zijn jouw HUISdieren (het woord zegt 't al), dus hou ze ook bij je!quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
al sinds ik hier woon, bijna een jaar nu is er een man van 5 huizen verder die klaagt over mijn katten
eerst aan de deru, later dmv een brief en zelfs nog later dmv een kattenval die mij bijna 600 euro aan dierenartskosten heeft opgeleverd
sinds het voorjaar heb ik een kattenluik, ik ga mijn katten niet opsluiten, zeker niet omdat er hier in de straat zeker 15 katten wonen.
Discriminatiequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
Ok anders gezegd: Alleen de landen die voor 2000 mee deden doen mee, die er na 2000 bij kwamen moeten hun eigen ding maar gaan doen
zal een fraai concert geven in de tijd dat ze krols zijn 's nachts onder het raamquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:26 schreef DennisMoore het volgende:
15 katten in een straat.
Léven er überhaupt nog vogels daar?
Terwijl mensen vaak meer last hebben van katten dan van honden. Oke, honden bijten iets harderquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Honden moeten overal aangelijnd, mogen eigenlijk vrijwel niks, schijten alleen op bepaalde plekken. maar ondertussen hebben alle katten vrij spel. En hoeft er niet eens belasting voor betaald te worden.
Katten schijten over het algemeen in een kattenbak, zijn kleiner, minder luidruchtig, en minder gevaarlijk dan honden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Honden moeten overal aangelijnd, mogen eigenlijk vrijwel niks, schijten alleen op bepaalde plekken. maar ondertussen hebben alle katten vrij spel. En hoeft er niet eens belasting voor betaald te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |