dat heb je dan wel weer goed gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn uit eten geweest bij de buren (javaans eetcafé) dus daar zal vast al afgewassen zijn
Voor wat hoort watquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was al aan het wachten op het mailtje
maar tevergeefs blijkt maar weer
Daarom zijn scary movie 3 en 4 zulke toffe filmsquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker wel..
die gast heeft een vage kop, geweldig
k kan dat vrouwtje niet uitstaan...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Daarom zijn scary movie 3 en 4 zulke toffe films
hmmm, dat vrouwke valt tof wel mee. Ik vind die zwarte doos ergquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
k kan dat vrouwtje niet uitstaan...
dus ik kan echt niet naar die films kijken
is dat nou in deel 4 die scene met die doodskist?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
hmmm, dat vrouwke valt tof wel mee. Ik vind die zwarte doos erg
erm, kan ik me niet zo herinnnerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
is dat nou in deel 4 die scene met die doodskist?
Niet vergeten de villagequote:
uitmelken is natuurlijk ook een vakquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Manias het volgende:
er komt ook een scary movie 5 trouwens deze zomer
SNL heb ik nooit echt de humor van ingezienquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:59 schreef Manias het volgende:
[..]
en die oprahLOL
zij doet dat zo cool.. in saturday night live al
die scene met die bak met naalden vond ik het enige misselijke aan die films....quote:
SAW III. Als bij ide zwarte vent alles wordt gedraaitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
die scene met die bak met naalden vond ik het enige misselijke aan die films....
en wat was het bij jou?
haha,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
SAW III. Als bij ide zwarte vent alles wordt gedraait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |