goed !!quote:
Via Tim, heb ik een tijd een crush gehad, voordat ie iets met Ang3l kreegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?
Vraag ik me ineens af.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
Met mam naar 't toneel. Mam en haar buurvrouw![]()
Toch fijn dat ik af en toe nog iets van een band met 'r heb en daar kan ik blijkbaar meer van genieten dan ik dacht.
Kutquote:
goed, goedquote:
2stepquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef Manias het volgende:
twist it bounce it stomp it shaaakeee iiiittt
En voor de echte ADHD fans:
of UK Garage! maar dan adhd-ig-er dan normaalquote:
Zo vals als de pest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Israel gelukkig door. Was een goed optreden.
Ohja? Ik hoorde het niet.quote:
af en toe niet helemaal zuiverquote:
Misschien, maar het was absoluut een van de betere optredens van de avond.quote:
Maar dat satijnen ding wat hij aan had, kon echt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Israel een hele goede combinatie van iets wat authentiek was, maar toch toegankelijk.
is en van de weinige plekken waar Guinnes verkocht wordt in Eindhoven. Niet dat ik dat drink, maar is op zich wel grappig om na werk wat te gaan drinken. Echter toen ik om 18.00 uur aan kwam was bijna iedereen al weg en kon ik gelijk de straat oversteken om bij Tortillas te gaan etenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beetje leuke kroeg dat? Kom zelden in de Dommelstraat.
Ahh. Okeequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Via Tim, heb ik een tijd een crush gehad, voordat ie iets met Ang3l kreeg
daarna heb ik ook nog een tijd een crush op Ang3l gehad
even relativeren, vooralsnog kloppen mijn nog ingevulde lijstjes aardigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ontdaan
Het was gewoon een zwak nummer, wat een gezeik toch altijdquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ligt NL er nu al uit? (ik las het op gay.nl)
Al snel werd tijdens de uitzending duidelijk dat Nederland, zoals veel fans vooraf al dachten, niet veel kans zou hebben.
Hmmz. Dus we wisten dat we er niet mee gingen winnen. Waarom sturen we die crap dan toch?
Niet helemaal mee eens, het was erg mooi en zuiver gezongen, dat was in deze ronde voor veel kandidaten niet weggelegd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was gewoon een zwak nummer, wat een gezeik toch altijd
1. Hind zag er dik uit in die jurk, ik snap niet waarom ze daavoor gekozen hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, het was erg mooi en zuiver gezongen, dat was in deze ronde voor veel kandidaten niet weggelegd.
Hind zag er shitterend uit, alleen het was allemaal nog te standaard om op te vallen.
Geloof me jou Favoriet Oekraiene gaat het ook niet halen hoor
Omdat niemand anders naar dat belachelijke event wil gaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ligt NL er nu al uit? (ik las het op gay.nl)
Al snel werd tijdens de uitzending duidelijk dat Nederland, zoals veel fans vooraf al dachten, niet veel kans zou hebben.
Hmmz. Dus we wisten dat we er niet mee gingen winnen. Waarom sturen we die crap dan toch?
Maar als "iedereen" het een zwak nummer vind (want ik hoor het heel vaak) waarom sturen we dat dan in godesnaam?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was gewoon een zwak nummer, wat een gezeik toch altijd
Ja precies. Als het een hoogstaand evenement zou zijn zouden goede nederlandse singer/songwriters wel staan te springen. maar die willen er hun vingers echt niet aan branden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Omdat niemand anders naar dat belachelijke event wil gaan
waarover zou je moeten roddelen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut, wilde net gaan beginnen met roddelen!
Neuken?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:40 schreef Jerruh het volgende:
I'm baaahaaaaack!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |