Slaap lekker!quote:
sgoed, hij staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:16 schreef Wexy het volgende:
* Wexy gaat ook slapen.... ja ik was er nog...
truste allemaal enneuhm stroek.. zet je n bakje sjoko voor me in de koelkast morgen?![]()
Geen idee. Er zitten wel wat andersoortige boekhandels, maar of er een 'roze' tussen zit? Zo heb ik het nooit bekekenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:34 schreef wonderer het volgende:
Bij Angel om de hoek dus? Naam? Website?
quote:De kaartverkoop van deze maand verloopt door de naderende eindexamens minder snel dan anders.
Pardon? Ik vind daar anders BIJZONDER weinig mooie jongens werken. De enige die daar er mee door kon was die Hitler-jugend, maar de rest? Ik zie oud, ik zie vadsig, ik zie lelijk en ik zie kamp.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar wel op uiterlijk. Vooral onder het personeel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of boekhandel Spijkerman..
quote:
Je bedoelt denk camp in plaats van kampquote:
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Roze boekwinkels? Nooit geweten dat zo'n fenomeen bestaat.
Nee, ik bedoel echt kamp. Dikke goude ketting, varkensstekels vol gel en foute kleding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bedoelt denk camp in plaats van kamp
quote:
dat klinkt inderdaad als een goed boek!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Vrolijk in Amsterdam eigenlijk.
Maarreh... tip voor een intelligent "roze" boek:
[ afbeelding ]
Het is echt zó mooi....
Korte recensie:
De eerste grote verliefdheid, de verliefdheid die alles wat daarna komt in de schaduw stelt, dat is het thema van Noem me bij jouw naam van André Aciman. De auteur doceert vergelijkende literatuurwetenschap in New York, en schrijft voor The New Yorker en The New York Review of Books.
Zelden las ik een boek waarin niet de liefde, maar de hunkering zo nauwkeurig werd beschreven, met alle aarzelingen, onrust en onzekerheden die bij de nog onvervulde liefde horen. Zelden werd er zo langzaam afgetast of de andere partij niet ook wilde. En dat in een decor (aan het zwembad, in de naast elkaar liggende slaapkamers met verbindend balkon, aan zee) waar het zo voor de hand ligt dat er iets gebeurt. Deze roman zindert van zinnelijkheid.
Ik heb echt de neiging hem meteen weer opnieuw te gaan lezen. Bij uitstek een mooi-weer boek.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:58 schreef Ang3l het volgende:
Pardon? Ik vind daar anders BIJZONDER weinig mooie jongens werken. De enige die daar er mee door kon was die Hitler-jugend, maar de rest? Ik zie oud, ik zie vadsig, ik zie lelijk en ik zie kamp.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK_EN&BOL_OWNER_ID=1001004001415460quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:18 schreef PJORourke het volgende:
Mij wordt altijd Giovanni's Room van James Baldwin aangeraden. Moet hem nog eens opsporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |