abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 20:17:43 #1
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58767471

12 juni is het dan zover: dan komt Hideo Kojima’s meesterwerk uit: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots!

Hideo Kojima is met de eerste MGS in de jaren ’80 de uitvinder van het stealth-action genre.
Het verhaal achter MGS is niet zo 1,2,3 te beschrijven. De MGS reeks bevat urenlange cutscenes die het verhaal verder uitdiepen.
De exacte details kun je volgen op deze Videos:
Deel 1
Deel 2

Deel 3 komt later deze week uit en zal het verhaal vertellen van MGS2 en MGS3. De echte fans (en dat word je vanzelf) kunnen altijd nog de oude delen proberen aan te schaffen voor de ps1 en ps2.
Deel 4 heeft een geheel eigen plot; dus als je het verhaal niet kent is het geen probleem om deel 4 te spelen. De Bluray (50gig!) staat helemaal vol met de game en de cutscenes,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In deel 4 spelen we wederom als Snake maar deze keer is hij aan zijn laatste klusje toe.
“Old Snake” ;Oud, grijs en niet meer zo lenig als eerst; hij heeft nu zelfs compressen nodig om zijn aangetaste rug een beetje pijnvrij te houden. Dat krijg je met al dat sneaken. Gebruik je geen compressen voor je rug, zie je Snake rechtop komen en met een pijn vertrokken gezicht zijn stijve rug masseren…
Dit is 1 van de vele voorbeelden van de diepgang van de MGS reeks. Vol humor en realisme.

Je kan als je MGS4 koopt, ook online! Met 16 man maximaal kun je online gamen.
MGO bestaat uit een starterpack en expansion packs die je later kunt downloaden.
Als je MGS4 koopt, zit de starterspack er al bij en te zijner tijd worden er expansionpacks aangeboden met extra maps, characters en andere features.
In het starterspack zitten 5 maps, de match rules en communicatie mogelijkheden die de basis vormen van MGO.

Links:
Trailer
MGS4 wiki

Bespreek hier alles omtrent MGS4 en MGO!
Sorry van de TT, eerste keer + een aantal plaatjes schaamteloos gejat van FoK!Games.
Suffering from Oblomow's
  maandag 19 mei 2008 @ 20:19:05 #2
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58767492
Wie gaat hem online spelen?
Suffering from Oblomow's
pi_58767884
MGS4 topic
Het doet me pijn dat jouw OP er mooier uitziet
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  maandag 19 mei 2008 @ 20:55:30 #4
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58768024
Huh? Excuus! Wat raar dat ik je topic niet zag bij de playstation index?
Suffering from Oblomow's
pi_58962094
Ik stel voor om gewoon hier verder te gaan aangezien die andere toch al bijna vol is. Bovendien zit daar geen filter op.

De reviews so far op een rij:
quote:
- Officieël PlayStation Magazine (GB): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (VS): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (Italië): 10/10
- Officieël PlayStation Magazine (Nederlands): 9.6/10
- Level (Zweden): 10/10
- Joypad (Frankrijk): 19/20
- Jeuxvideo Magazine (Frankrijk): 18/20
- Gamepro: 5/5
De laatste even verder uitgelicht:

Gamepro:
quote:
David Hayter's role as the gravel-throated Solid Snake is a performance for the ages. This is video game storytelling at its absolute best, and represents a new high watermark for the craft, easily surpassing the suburb Bioshock and subversive Grand Theft auto 4.
quote:
These are are moments that will have Hollywood directors like Micheal Bay shifting uncomfortably in their seats. Why watch the latest big-budget action movie when you can play a game as powerful as this?
quote:
Kojima has fooled us again: These aren't pre-rendered movies, as many had assumed, but in-game assets running in real time.
quote:
MGS4sets new standards for graphics, sound, gameplay, and storytelling, and it may be years before it is equaled, let alone surpassed. You will not play a better game this year -- maybe even this decade. If you own a PS3, buy this game the day it comes out. And if you don't own a PS3, well, you better start saving your nickels and dimes.
quote:
Every once in a long while, a game will come along and change all the rules. Final Fantasy 7 transformed the RPG genre. Resident Evil helped create a new sub-category of gaming - survival horror - and Grand Theft Auto 3 single-handedly reshaped the gaming landscape. And now comes Metal Gear Solid 4, a game whose potential influence on the current state of gaming is nothing short of tectonic.
quote:
MGS4 it is, without a doubt, one of the greatest games of all time.
5/5

pi_58962109
Voor de OP:

pi_58963428
Kut dat ik rond die tijd net met een paat tentamens en deadlines opgescheept zit

Ik ga hem pas de 24e halen, anders ga ik teveel gamen waardoor ik tentamens ga lopen verneuken
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:24:25 #8
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58963975
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de OP:

[ afbeelding ]

Dat is inderdaad een mooi plaatje. Mijn god wat een spel gaat dit worden!
Op mijn werk verklaren ze me voor gek als ik zeg waarom ik 12 juni vrij heb genomen maar dat interesseert me geen reet! MGS4

edit: Deel 3 van de MGS retrospective! (moet ook in de OP volgende keer)

[ Bericht 9% gewijzigd door Govinda op 28-05-2008 14:32:40 ]
Suffering from Oblomow's
  FOK!fotograaf woensdag 28 mei 2008 @ 14:43:30 #9
159915 -Menn0-
MNO
pi_58964455
Gelukkig ben ik ook vrij
,,/
pi_58964528
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Blackninjadude op 28-05-2008 15:16:54 ]
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:51:15 #11
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_58964621
Het is dat ik pas eind juni een bonusje krijg, maar anders had ik op de dag zelf een PS3 + de game gekocht....nu moet ik even wachten op de PS3.

Dit was dus 1 van de 2 games waarvoor ik een PS3 zou gaan kopen, de andere is FFXIII.

TOP!!

Oh, probeer spoilers in spoiler tags te plaatsten plz! Ik wil niks van deze game lezen tot dat ik het zelf speel. Wellicht dat ik er beter aan doe, niet meer in het topic te komen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_58965190
-dubbel-
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:19:47 #14
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59022472
quote:
Here we go again...
28-May-2008 Early MGS4 reviews make mockery of critical process

Hello, Early reviews for MGS4 are creeping out on the internet and, like GTAIV, it's another near-perfect whitewash. "Without a doubt, one of the greatest games of all time", screams US magazine Gamepro, "Every once in a long time, a game will come along that changes all the rules... and MGS4's potential influence on the current state of gaming is nothing short of tectonic". Exciting? Yes. Accurate? No - it's total bullshit.

We've finished MGS4. Twice. And while it's an incredible achievement, it's no more a seismic leap for games, than GTAIV was from GTA: San Andreas, or GTA3. It's merely - and we say this with a hefty pinch of salt - a wonderful next-gen polishing of a largely last-gen experience. The gameplay mechanics - while surely the series' most polished - are instantly recognisable, and despite reasonably freeform opening levels, it's not a shock reimagining of the series. 'Shocking' or 'tectonic' gameplay would have been fully destructible levels with truly 'nowhere to hide', as once billed. Or *huge* open world crowds where you need to use disguise, or body language, or real voice reading via an audio mic, to blend in seamlessly - but despite some excellent stealth sections, MGS4's best efforts are 'only' a polishing of MGS3's camouflage-led jungle sneaking; bar an unexpected, if fairly linear, stealth episode half-way through.

To use a recent example, was GTA4 everything you'd been promised by 99% of the world's media? As incredible as it is/was - probably not. Folk were falling over themselves to award it perfect 100%, or 10/10, scores, setting expectations at ridiculous levels. Amazingly, our score of 96% was the world's lowest for a number of weeks, which truly beggars belief.

We're not saying MGS4 isn't brilliant - it clearly is - but temper those expectations with reality. While its individual components are hard to fault, the bigger question is whether it holds together as a whole - and that's an issue we'll attempt to resolve in our review, in PSM102, on-sale next Thursday. Truth is, MGS4 is so complex, nuanced and indulgent, it's too early to say whether it's the work of genius or madness, or - most accurately - both. The trick's whether Kojima's got the balance right from scene-to-scene.

One thing's sure: MGS4's certainly the most interesting game of 2008, and while we only know a select few who've finished it, we've already had in-depth, half-hour minimum, heated debates with all of them about what the game truly means. And, in fairness, we're one of the most dissenting voices - despite thinking MGS4 is incredible.

Can't wait to find out what you think of it - we'll kick off the debate in a forthcoming issue, with amazing prizes for those who can provide the most accurate description of its themes/worth. *Amazing* prizes - if not 'tectonic' - but you'll see. With just over two weeks to UK launch, the countdown has begun.

What are you curently thinking about MGS4?

Cheers

Dan
Wat vinden jullie? Eens of niet eens?
Ikzelf denk dat een spel een 10 geven sowieso overrated is omdat er altijd wel wat te zeiken is.
Maar dat het enige argument om hem 'maar' een 8 te geven is dat het spel niet vernieuwend is, dan vind ik dat een beetje krom.
Suffering from Oblomow's
pi_59025855
na al de lovende berichten die ik over dit speel lees, ga ik het ook maar halen

ik heb nog geen enkele eerdere versie gespeeld, hopelijk is het wat.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:06:07 #16
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_59027681
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:19 schreef Govinda het volgende:

[..]

Wat vinden jullie? Eens of niet eens?
Ikzelf denk dat een spel een 10 geven sowieso overrated is omdat er altijd wel wat te zeiken is.
Maar dat het enige argument om hem 'maar' een 8 te geven is dat het spel niet vernieuwend is, dan vind ik dat een beetje krom.
Hoe kan je nou verwachten of we het eens zijn met een review, als ik maak even een aanname nog niemand op Fok! dit spel heeft gespeeld.

Overigens zorg ik er gewoon voor dat ik zo weinig mogelijk lees over een game en dat mijn verwachtingen, zover mogelijk bij mij, realistisch blijven. Althans ik geloof over het algemeen geen grote verhalen van gamemakers...en mochten die dan toevallig wel uitkomen...more kudo's voor de maker.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:43:39 #17
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59030579
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:06 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hoe kan je nou verwachten of we het eens zijn met een review, als ik maak even een aanname nog niemand op Fok! dit spel heeft gespeeld.

Overigens zorg ik er gewoon voor dat ik zo weinig mogelijk lees over een game en dat mijn verwachtingen, zover mogelijk bij mij, realistisch blijven. Althans ik geloof over het algemeen geen grote verhalen van gamemakers...en mochten die dan toevallig wel uitkomen...more kudo's voor de maker.
Meer of je het eens bent de argumenten die gegeven worden om tot een 8 te komen.
Suffering from Oblomow's
pi_59047568
  zondag 1 juni 2008 @ 14:17:54 #19
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59047883
Ik laat het spel mooi liggen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 1 juni 2008 @ 17:26:58 #20
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59051675
MGS4

Helaas komt 'ie uit middenin mijn tentamenperiode en zoals het er nu naar uit ziet is dit niet een spel dat je zomaar even een uurtje gaat spelen tussendoor

Dus dat wordt mezelf echt heel erg disciplineren waarschijnlijk...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 1 juni 2008 @ 19:04:42 #21
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59053275
quote:
Op zondag 1 juni 2008 14:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf! Kom je elke dag zo'n mooie banner posten hier?
*telt ook af tot 12 juni
Suffering from Oblomow's
  zondag 1 juni 2008 @ 19:43:25 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59054054
Ik dacht dat de retrospective van MGS3 vandaag online zou staan bij gametrailers.com maar kan hem helaas nog niet vinden.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_59054424
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht dat de retrospective van MGS3 vandaag online zou staan bij gametrailers.com maar kan hem helaas nog niet vinden.
Volgens mij rond een uur of negen.

We kunnen vandaag ook nog een nieuwe MGS 4 aflevering verwachten van de Bonus Round
pi_59054583
Was er niet speciaal in nederland een actie of zo voor metal gear??
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_59054839
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:11 schreef RAM_ het volgende:
Was er niet speciaal in nederland een actie of zo voor metal gear??
En wat voor actie moet ik dan aan denken?

Het enige wat bekend is is dat Kojima volgende week in de MM Arena een signeersessie heeft.
pi_59059327
http://multiplayerblog.mt(...)ear-solid-4-trailer/

1 reclamespot en de andere is gewoon al eerder voorbij gekomen. Toch blijft het een lust voor het oog.

Alle reviews tot dusver:
quote:
PlayStation Official Magazine (UK): 10/10
PlayStation Official Magazine (US): 10/10
PlayStation Official Magazine (Italy): 10/10
PlayStation Official Magazine (Dutch): 9.6/10
Level (Sweden): 10/10
Joypad (France): 19/20
Jeuxvideo Magazine (France): 18/20
Chief (Belgium) : 9.7/10
Hobby Consolas(Spain) : 9.6/10
GamePro : 5/5
HardGame2 : 9/10
Meristation : 10/10
IGN UK : 9.9/10
Eurogamer : 8/10
Gamesmaster 97 / 100
PSM3(Portuguese) 94 / 100
Jeuxvideo : 9/10
Playfrance : 9.5/10
PTOM (USA) : 10/10
EDGE: MGS4 Review 8/10
pi_59059534
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En wat voor actie moet ik dan aan denken?

Het enige wat bekend is is dat Kojima volgende week in de MM Arena een signeersessie heeft.
een special edition ofzo? ooit keer ergens gelezen
pi_59059790
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:50 schreef RAM_ het volgende:

[..]

een special edition ofzo? ooit keer ergens gelezen
Die komt zeer zeker ja alleen wel in zeeeeeer beperkte oplage. Zo beperkt dat nu bij deze winkels zijn uitverkocht. Bol gaf al op hun site aan dat ze maar 50 exemplaren krijgen. Om je een tip te geven: ga naar www.dimensionplus.nl en zoek de LE op van het spel. Maak vervolgens gebruik van de Product Alert.

Als ik nog een winkel vind waar die wél te reseveren is dan post ik dat hier wel.
pi_59066488
quote:
Geen EGM cijfer voor MGS4

De eerste cijfers over Metal Gear Solid 4 druppelen langzaam binnen. Edge, Eurogamer en de meeste bladen hebben hun meningen al gegeven. Een enkel blad weigert echter een cijfer te geven. EGM wil hiermee protesteren tegen de restricties die Konami heeft opgegeven aan de reviews.
Konami had naar ieder medium die MGS4 voor de releasedatum ging reviewen een lijst opgestuurd waarin stond waar ze het wel en vooral waar ze het niet over mochten hebben. Volgens de geruchten zou het gaan over tussenfilmpjes van anderhalf uur en een installatie van meer dan vier gig op de harde schijf van de PS3, harde bewijzen daarover ontbreken overigens. Een ander – onbevestigd – verhaal gaat rond dat de lijst dit keer abnormaal lang was.

Waar of niet waar, voor EGM was de maat in ieder geval vol. De redactie meldde in haar MGS4 stuk dat ‘vanwege de beperkingen zij geen score voor de game gaf’. In plaats van een recensie plaatste het blad een ‘ronde-tafelconferentie’ waarin ze uitgebreid over het spel discussieerden. Of het veel indruk zal maken op Konami is de vraag, maar het blad maakt in ieder geval een gebaar richting de rest van de industrie.
Als dit daadwerkelijk op waarheid berust....
pi_59066737

maandag 2 juni 2008 @ 12:47:08 #31
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59066784
Wanneer krijgen die ontwikkelaars in de gaten dat ze zich met dit soort restricties alleen maar zelf in de vingers snijden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 2 juni 2008 @ 12:50:31 #32
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_59066856
Persoonlijk vind ik eigenlijk dat reviews pas zouden mogen verschijnen als spel te koop is. Maar dat is een andere discussie.

Die metal gear retrospective is wel leuk, weet er iemand soms wanneer deel 4 uitkomt. Kan het zo niet meteen ergens vinden.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:30:12 #33
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59067761
Ik vind het ook bullshit dat een ontwikkelaar kan bepalen wat je in een review zet. Waar is dan de objectiviteit gebleven?
Suffering from Oblomow's
  maandag 2 juni 2008 @ 13:31:13 #34
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59067788
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijgen die ontwikkelaars in de gaten dat ze zich met dit soort restricties alleen maar zelf in de vingers snijden.
Ik zie niet in dat de ontw. zich in de vingers snijden. MGS4 krijgt overal een superscore en eventuele minpuntjes worden professioneel in de doofpot gestopt.

Wanneer over een paar jaar weer een nieuw game van deze ontw. uitkomt, herinnert niemand zich meer dat ooit de reviews werden gecensureerd.
pi_59067940
quote:
Anyone claiming to have received an advance review copy of MGS4 is either lying or has stolen a copy from the shipments currently going out to retailers. I spoke with Ryan Payton recently about this in some length and according to him, because of the high profile of this title, not even members of the press are being given review copies.
Wat een gedoe toch allemaal.
  maandag 2 juni 2008 @ 14:31:05 #36
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59069381
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:

Anyone claiming to have received an advance review copy of MGS4 is either lying or has stolen a copy from the shipments currently going out to retailers. I spoke with Ryan Payton recently about this in some length and according to him, because of the high profile of this title, not even members of the press are being given review copies.

Tuurlijk. De reviews van talloze sites en magazines zijn dus verzonnen, of gemaakt op basis van gestolen copieën. Er zit een of ander misdaad syndicaat achter dat MGS4 games steelt en ze verspreid onder games magazines.
Daarbij hebben sommige sites ook nog verzonnen dat er een lijst met verboden onderwerpen is afgegeven door de ontwikkelaars.

Lekker geloofwaardig.
pi_59069440
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:19 schreef Govinda het volgende:
Wie gaat hem online spelen?
IK!

Mis de beta zo erg.
pi_59069445
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Tuurlijk. De reviews van talloze sites en magazines zijn dus verzonnen, of gemaakt op basis van gestolen copieën. Er zit een of ander misdaad syndicaat achter dat MGS4 games steelt en ze verspreid onder games magazines.
Daarbij hebben sommige sites ook nog verzonnen dat er een lijst met verboden onderwerpen is afgegeven door de ontwikkelaars.

Lekker geloofwaardig.
Jij weet wie Ryan Payton is mag ik hopen?
  maandag 2 juni 2008 @ 14:42:25 #39
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59069667
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:

Jij weet wie Ryan Payton is mag ik hopen?
Assistant Producer van MGS4, toch?
Kereltje van een jaar of 27.
pi_59069902
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:42 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Assistant Producer van MGS4, toch?
Kereltje van een jaar of 27.
Yep. Maar ik vraag me af waarom een admin van een bekende MGS forum dit naar buiten brengt...
  maandag 2 juni 2008 @ 15:41:56 #41
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59071061
Ik geloof best dat ze niet zomaar iedereen van de pers een reviewcopy hebben gegeven; alleen degenen die accoord gingen met hun eisen...
Suffering from Oblomow's
pi_59075199
Jaja hier is hij! De mgs thema voor de ps3!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blackninjadude op 02-06-2008 20:05:08 ]
pi_59076750
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

Die metal gear retrospective is wel leuk, weet er iemand soms wanneer deel 4 uitkomt. Kan het zo niet meteen ergens vinden.
Binnen 1/2 uur heb ik zojuist vernomen.
  maandag 2 juni 2008 @ 20:03:39 #45
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59076994
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Blackninjadude het volgende:
Jaja hier is hij! De mgs theme voor de ps3!
Zoek lekker naar dit als je de "theme" wilt horen:
1VA-Metal_Gear_Solid_4_Guns_Of_The_Patriots-(OST)-2CD-2008-PMS
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_59077001
quote:
Sowieso dat ik mijn orginele MGS1 laat signeren in Amsterdam
pi_59077042
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Zoek lekker naar dit als je de "theme" wilt horen:
[ code verwijderd ]

Oh sorry Ik bedoel thema met achtergronden enz...
  maandag 2 juni 2008 @ 20:06:36 #48
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59077063
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Binnen 1/2 uur heb ik zojuist vernomen.
Doe de cancer man de groeten van me!
pi_59077141
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Doe de cancer man de groeten van me!
  maandag 2 juni 2008 @ 21:54:11 #50
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59077597
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wacht in ieder geval met smart op de retrospective. Ga het deel van MGS2 nog maar eens kijken. Heb dat en de retrospective van deel 3 echt nog even nodig voordat ik deel 4 in duik.
pi_59077889
pi_59078042
quote:
UK MGS4 reviews were written from code supplied at two-day Paris event

Following speculation this morning that Britain’s Metal Gear Solid 4 reviews were written from incomplete code, videogaming247 has learnt that UK press reviewed the game at a two-day event in Paris at the end of April.

“Eurogamer reviewed from the same code as IGN UK and the official PS3 magazines,” Eurogamer editor Tom Bramwell told us this afternoon.

Konami UK confirmed the game’s reviewing conditions, the rep telling us he couldn’t see any difference between the code played in Paris and the game in the boxed copy he had on his desk.

“The Paris event was specifically engineered by Kojima Productions to allow key press to see the game and coincide their reviews with its launch,” the spokesperson added.

Eurogamer’s review attracted much attention after the site gave MGS4 8/10, the piece going live on the same day as IGN UK’s 9.9/10.

British magazine Edge also gave the game 8/10, the review being written from the same event as IGN and Eurogamer’s.

Both American and British Official PlayStation Magazines have awarded the game 10/10.
Bron

Wat een debakel.

PSM 3 UK geeft het spel een 9:

http://www.gamesradar.com(...)20051216153655522074
pi_59078955
Zeer uitgebreide review van PSW:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189961
quote:
It might be half a year early (especially with games like Resistance 2 and innovative LittleBigPlanet coming in the later months), but this screen pretty much implies that perhaps they were significantly blown away by the game itself, deciding to give it Game of the Year six months before the year has ended.

Take note, however, that PSW's review score has not yet been reviewed to the public as of late.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:43:52 #54
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59079055
Snake's
SPOILER
zit erin
pi_59079113
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeer uitgebreide review van PSW:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189961
[..]

Dan heb ik ff reading material voor het slapen .Zou mgs retro... nog vandaag uitkomen?
pi_59079337
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Dan heb ik ff reading material voor het slapen .Zou mgs retro... nog vandaag uitkomen?
Ja. Verwacht 'm rond twaalfen
  FOK!fotograaf maandag 2 juni 2008 @ 23:20:36 #57
159915 -Menn0-
MNO
pi_59079951
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:43 schreef BMH het volgende:
Snake's
SPOILER
zit erin
,,/
pi_59081048
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja. Verwacht 'm rond twaalfen
-nvm- Deel 4

[ Bericht 24% gewijzigd door Blackninjadude op 03-06-2008 00:17:25 ]
pi_59081628
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:11 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

-nvm- Deel 4
Wou hem net posten
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:38:27 #60
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59083081
Shit, ik zit hier op mijn werk maar wil die retrospective ff bekijken..straks maar ff stiekum
Heb thuis nog een paar torrents aanstaan met alle cutscenes van de belangrijkste delen + een zoot comics (als extra voorbereiding naast de games die ik misschien niet uit kan spelen voor 12-6)
Suffering from Oblomow's
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:57:42 #61
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59083194
De soundtrack valt zo erg tegen in vergelijking met deel 3.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:22:46 #62
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59083430
De hype bereikt het hoogtepunt en het modder gooien is al begonnen. Ik wacht rustig tot 12de wanneer ik mijn LE binnen krijg en dan oordeel ik zelf wel. 90 min filmpjes vind ik ook niet erg. Laat maar komen, eerst effe GTA4 uitspelen tot de 12de.

Ik vind alleen persoonlijk nu al GOTY uitdelen, terwijl wij pas op de helft van het jaar zitten een EPIC Fail.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:32:40 #63
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59083545
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:57 schreef BMH het volgende:
De soundtrack valt zo erg tegen in vergelijking met deel 3.
Mmmm,... deel je mening niet,.... vind hem erg lekker klinken tot nu toe! De opening van MGS3 was inderdaad wel briljant ja, maar kwam wel erg James Bond intro-achtig over!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:33:15 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59083555
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:22 schreef DooD het volgende:
De hype bereikt het hoogtepunt en het modder gooien is al begonnen. Ik wacht rustig tot 12de wanneer ik mijn LE binnen krijg en dan oordeel ik zelf wel. 90 min filmpjes vind ik ook niet erg. Laat maar komen, eerst effe GTA4 uitspelen tot de 12de.

Ik vind alleen persoonlijk nu al GOTY uitdelen, terwijl wij pas op de helft van het jaar zitten een EPIC Fail.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:56:04 #65
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59083878
Ik mijd dit topic vanaf nu sowiezo. Teveel spoilers.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:58:07 #66
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_59083906
Leuke titel voor de budget-bak
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:01:24 #67
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59083949
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:58 schreef melluk het volgende:
Leuke titel voor de budget-bak
Veel succes dan over een jaar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:14:41 #68
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59085420
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mmmm,... deel je mening niet,.... vind hem erg lekker klinken tot nu toe! De opening van MGS3 was inderdaad wel briljant ja, maar kwam wel erg James Bond intro-achtig over!
Ik vind dat er te weinig melodie-lijnen in zitten. Er blijven bijna alleen maar breakbeats over. True, er zijn weer een paar hele goede uitzonderingen.

Vooral:
Desperate Chase
Infinite Loop
Father & Son (SPOILERS)
Next gen control
Violent ceasefire
en natuurlijk Metal Gear Saga

Niet verassend dat deze bijna allemaal gecomponeerd zijn door Harry-Gregson Williams.

Al met al vind ik de vorige OST's beter.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:09:21 #69
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59086749
Ach, met de implementatie van ingame xmb en Snake's ipod, luister je toch gewoon naar MGS3 soundtrack ?
Suffering from Oblomow's
pi_59087302
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 00:11 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

-nvm- Deel 4
IGN is nu met soort gelijke special gekomen. Geen spoilers dus.

http://ps3.ign.com/dor/ob(...)etosnake_060208.html

Kippenvel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:41:36 #71
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59087436
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef Govinda het volgende:
Ach, met de implementatie van ingame xmb en Snake's ipod, luister je toch gewoon naar MGS3 soundtrack ?
Dat slaat nergens op . De meeste muziek speelt zich af tijdens de cutscenes en zijn daar speciaal voor geschreven.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:49:45 #73
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59087595
pi_59089590
YES!
quote:
Inhoud Limited Edition Metal Gear Solid 4 bekend

Over een dikke week kunnen alle Metal Gear fans weer flink aan de slag. Op 12 juni komt namelijk het nieuwe deel uit, Guns of the Patriots, voor de Playstation 3. Voor de verzamelaars is er een Limited Edition van het spel verkrijgbaar, waarvan slechts 25.000 stuks in Europa te krijgen zijn. Naast het spel zal deze gelimiteerde oplage het volgende bevatten:

- Een 'making-of' op Blu-ray
- De soundtrack van het spel
- En een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter

Deze Limited Edition zal ongeveer 100 euro gaan kosten.

Blij dat ik 'm besteld heb
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:20:35 #75
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59089813
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op . De meeste muziek speelt zich af tijdens de cutscenes en zijn daar speciaal voor geschreven.
Ow, jij hebt het spel al gespeeld? Ik verwacht toch meer gelul tijdens de cutscenes dan muziek hoor
Suffering from Oblomow's
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:30:31 #76
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59090067
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef Govinda het volgende:

[..]

Ow, jij hebt het spel al gespeeld? Ik verwacht toch meer gelul tijdens de cutscenes dan muziek hoor
ignore list
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:26:27 #77
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59091535
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef BMH het volgende:

[..]

ignore list
Suffering from Oblomow's
pi_59091638
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
YES!
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ziet er wel heel tof uit Maar ¤100 voor een spel

Ik denk dat ik toch maar voor de gewone versie ga.
pi_59091782
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ziet er wel heel tof uit Maar ¤100 voor een spel
Je krijgt dus niet alleen het spel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:38:18 #80
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59091899
Hoe hoog is dat beeldje nou? 9 inch ofzo toch? Ziet er eigenlijk toch wel heel gaaf uit!
Suffering from Oblomow's
pi_59091938
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Govinda het volgende:
Hoe hoog is dat beeldje nou? 9 inch ofzo toch? Ziet er eigenlijk toch wel heel gaaf uit!
quote:
- En een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter
le-zen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_59092177
quote:
YES!
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ff slaapzak bij me deur plaatsen voor als ie binnenkomt van bol.com Dat beeldje komt mooi te staan bij me Homer en Patrick figurines.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:49:07 #83
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59092201
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:

[..]

[..]

le-zen
lol oeps
Suffering from Oblomow's
pi_59092261
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je krijgt dus niet alleen het spel
Dat weet ik ook wel Maar ruim ¤50 neerleggen voor Een 'making-of' op Blu-ray, de soundtrack van het spel
en een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter vind ik een beetje veel van het goede

En ja, ik snap dat dit veroorzaakt wordt door de gelimiteerde oplage, maar toch Dan geef ik dat liever uit aan een andere game
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:05:30 #85
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59092687
Het beeldje heeft geen snor :S
pi_59092852
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:05 schreef SjonLok het volgende:
Het beeldje heeft geen snor :S
Heeft ie wel beter kijken
pi_59093148
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Ff slaapzak bij me deur plaatsen voor als ie binnenkomt van bol.com
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:24:16 #88
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59096102
quote:
YES!
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geweldig!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:26:19 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59096154
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel Maar ruim ¤50 neerleggen voor Een 'making-of' op Blu-ray, de soundtrack van het spel
en een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter vind ik een beetje veel van het goede

En ja, ik snap dat dit veroorzaakt wordt door de gelimiteerde oplage, maar toch Dan geef ik dat liever uit aan een andere game
Ik doe het ook niet vaak, maar voor games als MGS4 leg ik wel die extra 40 Euro neer,.........
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:29:43 #90
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59096225
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik doe het ook niet vaak, maar voor games als MGS4 leg ik wel die extra 40 Euro neer,.........
Ik heb inmiddels ook al spijt van mijn pre-order. Die dvd is leuk maar nu bij mij de MGS-koorts weer hoog is wil ik toch eigenlijk wel die LE
Suffering from Oblomow's
pi_59096380
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:29 schreef Govinda het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels ook al spijt van mijn pre-order. Die dvd is leuk maar nu bij mij de MGS-koorts weer hoog is wil ik toch eigenlijk wel die LE
Annuleren en vervolgens op onderstaand adres je email invullen.

http://www.consoleshop.nl(...)ted-edition-ps3.html
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:38:42 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59096433
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:29 schreef Govinda het volgende:

[..]

Wat Cyb zegt, echter ik zou niet annuleren. Altijd een backup houden. Maar wel bv. de LE op de mailalert van Dimplus of Consoleshop laten plaatsen.
pi_59097741
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:46:21 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59098187
Raar dat er ineens een blik reviews aanwezig waren, en het nu weer stil wordt. Waar is bv. de niet UK IGN review?
pi_59098668
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Raar dat er ineens een blik reviews aanwezig waren, en het nu weer stil wordt. Waar is bv. de niet UK IGN review?
Het is inderdaad opmerkelijk dat het embargo voor de Europese reviews dit keer voor de verandering als eerst mocht worden overschreden. Maar als ik de op de launchcenter van GT kijk dan verwacht ik het merendeel van de Amerikaanse reviews volgende week. Die van GT komt dinsdag in ieder geval.

http://www.gametrailers.com/mgs4launch.php
pi_59098728
quote:

[ afbeelding ]
Is die statue nou hetzelfde als de volgende?

http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=05354&z=85
pi_59098847
quote:
599.99
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:21:24 #99
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59102588
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat Cyb zegt, echter ik zou niet annuleren. Altijd een backup houden. Maar wel bv. de LE op de mailalert van Dimplus of Consoleshop laten plaatsen.
Ik wil sowieso de game 12 juni hebben (vrij genomen ) maar heb eigenlijk geen zin om 2 copies te hebben.
Die ene zal ik wel weer kwijtraken maar dat kost me dan ook weer geld. Misschien nog een keer op ebay afzonderlijk proberen te kopen
Suffering from Oblomow's
pi_59104425
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Govinda het volgende:

[..]

Ik wil sowieso de game 12 juni hebben (vrij genomen ) maar heb eigenlijk geen zin om 2 copies te hebben.
Die ene zal ik wel weer kwijtraken maar dat kost me dan ook weer geld. Misschien nog een keer op ebay afzonderlijk proberen te kopen
Als ik m niet in de winkel kan krijgen zou ik die 2e versie wel van je willen overnemen hoor Ga m niet pre-orderen dus t is nog maar afwachten of ik m kan kopen. Ik hou me in ieder geval aanbevolen
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:09:40 #101
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59109446
Ben blij dat ik de LE heb besteld. Hij ziet er cool uit. Hopen dat Bol hem op de 11de al verstuurd of nog eerder
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:14:53 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59109534
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:09 schreef DooD het volgende:
Ben blij dat ik de LE heb besteld. Hij ziet er cool uit. Hopen dat Bol hem op de 11de al verstuurd of nog eerder
Ik ga de twaalfde voor twee weken op vakantie,.... heb ik altijd met grote releases
pi_59113246
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik ga de twaalfde voor twee weken op vakantie,.... heb ik altijd met grote releases

Famitsu geeft het spel de maximale score: 40/40

En er is maar een select groepje titels die dit ooit eerder wisten te halen.
quote:
1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998, Nintendo, for Nintendo 64)
2. Soulcalibur (1999, Namco, for Dreamcast)
3. Vagrant Story (2000, Square Co., Ltd., for PlayStation)
4. The Legend of Zelda: The Wind Waker (2003, Nintendo for Nintendo GameCube)
5. Nintendogs (2005, Nintendo, for Nintendo DS)
6. Final Fantasy XII (2006, Square Enix, for PlayStation 2)
7. Super Smash Bros. Brawl (2008, Nintendo, for Wii)
Alleen Nintendogs.... tsja

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 04-06-2008 13:02:19 ]
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:56:48 #104
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59113534
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En er is maar een select groepje titel die dit ooit eerder wisten te halen.
[..]

Ja joh,.... maak me nog lekkerder
pi_59113686
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oh ja ik was het alweer vergeten
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:11:39 #106
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59113941
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En er is maar een select groepje titels die dit ooit eerder wisten te halen.
[..]

FF XII ook
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:16:39 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59114101
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:11 schreef BMH het volgende:

[..]

FF XII ook
Fantastisch spel!
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:22:27 #108
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59114289
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Dat had ik met GTA IV.

GUNT!
SPOILER
pi_59116440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zeiksnor, beetje zielig gaan lopen doen dat je op vakantie gaat Wil je ruilen? Mag je mijn tentamens maken en MGS4 spelen, dan ga ik op vakantie

edit: Chocobo nadat hij van zijn vakantie teruggekomen is en er achter komt dat zijn MGS4 exemplaar niet goed wil starten: (Oké, die computer stelt even een PS3 voor en het toetenbord de controler )
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:20:32 #110
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59118089
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Kremers het volgende:

[..]

Zeiksnor, beetje zielig gaan lopen doen dat je op vakantie gaat Wil je ruilen? Mag je mijn tentamens maken en MGS4 spelen, dan ga ik op vakantie

edit: Chocobo nadat hij van zijn vakantie teruggekomen is en er achter komt dat zijn MGS4 exemplaar niet goed wil starten: (Oké, die computer stelt even een PS3 voor en het toetenbord de controler )
Zielig ?

Het was meer een emo omdat ik al zolang op dit spel wacht,.... tuurlijk heb ik zin in mijn vakantie. Heerlijk zelfs,.... vrij uitzicht op zee,... mijn twee jongens in het zwembadje,.... geweldig. Krekelgeluid 's avonds laat tijdens de BBQ op de veranda,...

Maar heb dit al eerder meegemaakt. Op de dag van de FFVII release op de PSX ging ik voor 3 weken naar Amerika Eenmaal daar aangekomen gruwelijk geconfronteerd met reclame over het spel. Los daarvan een geweldige tijd gehad uiteraard

Die angry German kid overigens,.... het zal je kind zijn
pi_59119415
quote:
Two MGS4 Reviews: Same Words, Different Scores

Both CVG and Gamesradar have published the same review with a different man as their author. Should Metal Gear Solid 4 be tainted by one fellow’s words?

Don’t get me wrong, the review is very well written and gives the title a generally glowing appraisal. The CVG.com’s first review happens to be from the UK Magazine, PSW. No score was given and so the article was christened a “Feature.” This has been the tradition for the print and online pairing, since CVG prefer to post their own review.

Gamesradar are the next to follow with an indepth 3 page review, commandeered from PSM3 UK Magazine’s editor Daniel Dawkins. The review expresses the game’s successes and failures, even stating that “Metal Gear Solid 4 is a masterpiece, arguably the best in the series and – though many will fiercely disagree – ever so slightly disappointing.” Nevertheless, the score given was a 9/10. That’s the extent of Snake’s disappointment.

I began to worry when I read similar sentiments in CVG’s review, only to notice that they weren’t just similar, they were the very same words. The same words, the same disappointments, the same criticisms, and the same appraisals. Was Daniel Dawkins of PSM3 UK posted as its author? No, Mike Jackson of CVG was, with a score of 9.5/10 given, not particularly matching the “disappointed” sentiment expressed.

Naturally, the review is beautifully written, but something is wrong here. Both CVG and Gamesradar are owned by Future Publishing, as are the magazines PSW, PSM3 and even the highly respected Edge. Even though Gamesradar only reviews on an integer scale, in comparison to CVG’s 0.5 scale, hence the score disparity, do you think it’s right for one magazine’s review to be posted by two different websites and pronounced as original?

Reasons for the duplications could be that Konami are holding back the review copies, and only the select few have been able to get their hands on Snake’s final mission. In truth, we’ve yet to be graced by Kojima Production’s presumed masterpiece.

Even if the reviews were correctly presented as Daniel Dawkin’s work, is it right that his opinion is taken precedence on two popular game websites? I’d be extremely interested to hear your opinions on this matter, and we’ll inform you if CVG and Gamesradar make any comments. We just hope Daniel didn’t also provide himself for Edge’s review.

*Update* - CVG’s review has now been correctly listed as Daniel Dawkin’s PSM3 review. However, the same conclusion remains. Two different popular websites, with two differing readerships are posting the same review. This may make business sense for Future Publishing, but does it make sense for their audiences?
Hier de reviews:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189974

http://www.gamesradar.com(...)1216153655522074/p-3

Weird
pi_59119984
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zielig ?

Het was meer een emo omdat ik al zolang op dit spel wacht,.... tuurlijk heb ik zin in mijn vakantie. Heerlijk zelfs,.... vrij uitzicht op zee,... mijn twee jongens in het zwembadje,.... geweldig. Krekelgeluid 's avonds laat tijdens de BBQ op de veranda,...

Maar heb dit al eerder meegemaakt. Op de dag van de FFVII release op de PSX ging ik voor 3 weken naar Amerika Eenmaal daar aangekomen gruwelijk geconfronteerd met reclame over het spel. Los daarvan een geweldige tijd gehad uiteraard

Die angry German kid overigens,.... het zal je kind zijn

Ik ben maar een beetje vervelend aan het doen omdat ik met een opdracht bezig ben waar ik geen zin meer in heb

En dat kind is idd geschikt voor een enkelte Pieter Baancentrum
pi_59120156
Een droplul op het PS forum heeft het spel al.

pi_59120550
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucky bastard!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:38:02 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59120590
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:49:08 #116
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59120909
Raar trouwens dat je nergens iets leest over de homosexualiteit van Solid Snake.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:49:52 #117
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59120923
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hij lepra aan zijn vingers mogen krijgen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:51:33 #118
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59120953
quote:
Meeste reviews (behalve Eurogamer en Edge) zeggen me niks meer. Sites als IGN, Gamespot, etc. zijn zoooo onbetrouwbaar geworden. Wat dat betreft vind ik ervaringen van bekenden op een forum veel belangrijker.
pi_59122135
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Meeste reviews (behalve Eurogamer en Edge) zeggen me niks meer. Sites als IGN, Gamespot, etc. zijn zoooo onbetrouwbaar geworden. Wat dat betreft vind ik ervaringen van bekenden op een forum veel belangrijker.
Daar ga ik ook altijd van uit En van userreviews op sites als play.com. Hoe hoog een spel in de verkoopchart staat zegt ook veel.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:47:42 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59122263
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:41 schreef Kremers het volgende:

[..]

Daar ga ik ook altijd van uit En van userreviews op sites als play.com. Hoe hoog een spel in de verkoopchart staat zegt ook veel.
En zo sterven de kleintjes uit.
pi_59122516
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:47 schreef BMH het volgende:

[..]

En zo sterven de kleintjes uit.
Welke kleintjes De kleine onafhankelijke uitgevers hebben de middelen vaak niet om een goede game te maken... Degene die dat wel hebben krijgen genoeg aandacht van de game pers waardoor hij alsnog wel goed verkoopt.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2008 @ 18:21:50 #122
159915 -Menn0-
MNO
pi_59123023
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
,,/
pi_59134800
Kojima in Madrid:

pi_59136469
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die de stickers met specs op hun TV laten zitten...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:17:16 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59138181
Ik lees veel over de ervaring van het spel. Het gaat niet om wat je gedaan of gezien hebt na het uitspelen, maar wat je juist gemist hebt. Volgens velen is een 2e of 3e playthrough nog beter,... Ik kan niet wachten op dit spel. Diverse levels op diverse manieren doen. En grafisch is het helemaal mijn stijl,... prachtige sfeer en setting.

Maar,.. wil niet teveel lezen. MGS games kennende gebeuren er vast vreemde en extreme situaties die ik figuurlijk naakt wil ervaren. Ben dus maar even gestopt met het lezen van de hands-on of PAL reviews!

donderdag 5 juni 2008 @ 12:34:29 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59141381
pi_59141654
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:34 schreef BMH het volgende:
XMB scherm
''This is Metal Gear Solid 4. It's a game about...some dude called Snake. *enkele seconden stilte* Alright disc.''

FOK!fotograaf donderdag 5 juni 2008 @ 13:19:59 #129
159915 -Menn0-
MNO
pi_59142603
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:34 schreef BMH het volgende:
XMB scherm
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat hij lepra aan zijn vingers mogen krijgen!
,,/
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:12:34 #130
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59144103
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

''This is Metal Gear Solid 4. It's a game about...some dude called Snake. *enkele seconden stilte* Alright disc.''

Sarcasme heerst!
pi_59144240
IGN AU geeft het spel een 9.5.
quote:
Despite any perceived shortcomings we see and play, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is still thoroughly wonderful. The emotional impact and the player’s investment in the story and characters are the game’s greatest assets. It refines the MGS formula and introduces just enough new (or respectfully influenced) ideas to ensure that it stands on its own as a game. But where MGS4 really succeeds is in delivering an experience unlikely to ever be surpassed by Kojima ever again, providing fans everything they want to see, twists you won’t expect and more raw, lavish creativity than the video gaming medium probably deserves. Take a bow, Snake; it’s been a long and consistent delight after all these years.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:17:16 #132
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59144250
Als ik de game nu zou hebben, dan zou ik er echt geen filmpjes van maken om aan iedereen te showen. Ik zou aan het spelen zijn, dan kan je gelijk zien dat het een neppe MGS fanboy is
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:24:52 #133
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59146595
Een neppe MGS FANBOY. ok.
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:23:41 #134
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59152286
http://www.gamert.nl/reviews/review_metal_gear_solid_4_guns.html

Wat ik wil overbrengen is dat Metal Gear Solid een meer dan waardige afsluiting heeft gekregen met die 4e deel en dat zegt veel ,zo niet alles, komende uit de mond van iemand die alle voorgangers op eenzame hoogten heeft gezet als zijnde een klasse apart. Dat gevoel van ‘het is goed zo’ dat dát aanwezig is als die credits eenmaal voorbij rollen, na de meest bizar indrukwekkende finale die ik ooit gevoeld heb in een game. Het gevoel dat het mooi geweest is, en dat alle belachelijk hoge verwachtingen die ik had waargemaakt zijn. In de ogen van een leek heb ik mensen vermoord, verstoppertje gespeeld en vele uren verspild door de (toegegeven, soms zelfs voor mij vervelend lange) cutscenes te bekijken. In de ogen van een fan echter, heb ik de beste uren uit mijn gamegeschiedenis beleeft. Alle herinneringen van alle delen, inclusief dit 4e deel, zijn onuitwisbaar in mijn hersenen gebrand. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots doet alles wat je verwacht, op een wijze zoals geen andere game dat kan. Dit zul je nooit meer vergeten. Kojima, Snake en alle fans van deze serie: het is goed zo...

Cijfer: 9.8
pi_59153341
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:23 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamert.nl/reviews/review_metal_gear_solid_4_guns.html

Wat ik wil overbrengen is dat Metal Gear Solid een meer dan waardige afsluiting heeft gekregen met die 4e deel en dat zegt veel ,zo niet alles, komende uit de mond van iemand die alle voorgangers op eenzame hoogten heeft gezet als zijnde een klasse apart. Dat gevoel van ‘het is goed zo’ dat dát aanwezig is als die credits eenmaal voorbij rollen, na de meest bizar indrukwekkende finale die ik ooit gevoeld heb in een game. Het gevoel dat het mooi geweest is, en dat alle belachelijk hoge verwachtingen die ik had waargemaakt zijn. In de ogen van een leek heb ik mensen vermoord, verstoppertje gespeeld en vele uren verspild door de (toegegeven, soms zelfs voor mij vervelend lange) cutscenes te bekijken. In de ogen van een fan echter, heb ik de beste uren uit mijn gamegeschiedenis beleeft. Alle herinneringen van alle delen, inclusief dit 4e deel, zijn onuitwisbaar in mijn hersenen gebrand. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots doet alles wat je verwacht, op een wijze zoals geen andere game dat kan. Dit zul je nooit meer vergeten. Kojima, Snake en alle fans van deze serie: het is goed zo...

Cijfer: 9.8
Dacht even dat ik naar Gamer.nl zat te kijken en ze hun oude cijferrating weer terug hebben gebracht (op hun nieuwe kregen ze ook het nodige kritiek)

Klinkt goed in ieder geval.

7 days
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:14:13 #136
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_59153426
Hmm net GTA uitgespeeld mischien een mooie plaatsvervanger aan de previews te zien ..
Heb trouwens nog nooit 1 MGS gespeeld maar dat terzijde .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_59153570
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:14 schreef Steve-O het volgende:
Hmm net GTA uitgespeeld mischien een mooie plaatsvervanger aan de previews te zien ..
Heb trouwens nog nooit 1 MGS gespeeld maar dat terzijde .
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

Voor als je het nog ff wil inhalen
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:20:03 #139
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59154913
Zou er nog een demo komen van MGS?

Ik denk niet dat ik de game blind ga kopen.
pi_59155416
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:20 schreef SjonLok het volgende:
Zou er nog een demo komen van MGS?
Nee.

En ik koop mijn games altijd met mijn ogen open.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:48:19 #141
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59155700
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:

Nee.

En ik koop mijn games altijd met mijn ogen open.
OK, jammer.

Ik wacht wel ff tot het stof is neergedaald. Koop 'm over een half jaar wel ofzo.
pi_59158303

pi_59159946
Video van customizable wapens:

http://games.ign.com/dor/(...)gnstrategize_11.html

Spoilervrij.
pi_59175986
Metal Gear Solid 4 Headset Video Review

Het geluid klinkt niet al te best zo te horen. Hmm daar gaat m'n 50 euro

Nouja lekker collector's item zullen we maar zeggen
pi_59176317
pi_59176473
Hey... Ik heb een vraagje. Ik heb dit spel niet echt gevolgd met de ontwikkelingen enzo. Ik heb alleen 1 trailer gezien. Maar wordt het weer echt een sluipspel of is het ook een beetje schieten enzo? Beetje schieten af en toe lijkt me wel vet. Zegmaar half First Person Shooter en half sluipen. Weet iemand hier iets meer over?

Ik ga hem in ieder geval over een paar weken halen. Dit wordt echt een vet spel!
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juni 2008 @ 17:11:00 #147
159915 -Menn0-
MNO
pi_59177425
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Video van customizable wapens:

http://games.ign.com/dor/(...)gnstrategize_11.html

Spoilervrij.
Die uzi en Colt
,,/
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:47:58 #148
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59182358
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef Gewas het volgende:
Hey... Ik heb een vraagje. Ik heb dit spel niet echt gevolgd met de ontwikkelingen enzo. Ik heb alleen 1 trailer gezien. Maar wordt het weer echt een sluipspel of is het ook een beetje schieten enzo? Beetje schieten af en toe lijkt me wel vet. Zegmaar half First Person Shooter en half sluipen. Weet iemand hier iets meer over?

Ik ga hem in ieder geval over een paar weken halen. Dit wordt echt een vet spel!
Je kan allebei. Sluipen en schieten, het is maar waar je voor kiest. Als je sluipt zul je wel meer geheime items vinden dus ik voel een hoop reloads aankomen
Suffering from Oblomow's
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:52:54 #149
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59184411
Top 5: MGS Most Embarrassing Moments

http://www.gamevideos.com/

pi_59184556
Mensen die morgen naar de signeersessie van Kojima gaan? Ik pas helaas.
pi_59187989
quote:
PS3 MGS4 80gb Bundle sells thousands in Minutes, Kills Amazon in the process

Well, good job folks. We told you that amazon.com would sell the Metal Gear Solid 4 80GB bundle today. And you all listened. Thousands of you swarmed the site, got rid of their inventory in seven minutes, and best of all -- you killed amazon.com.

Demand for the Metal Gear bundle was so high, that the popular online retailer simply couldn't handle the traffic. If this is the fervor in just one store, imagine how well the bundles are going to sell when they release nationwide next Thursday.
http://n4g.com/industrynews/News-154393.aspx

vrijdag 6 juni 2008 @ 23:56:55 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59188186
quote:
OMG
pi_59188411
quote:
MGS DOMINATES THE WORLD!
pi_59188455
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:06 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

MGS DOMINATES THE WORLD!
QFT!
pi_59189310

Wat een fucker.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 08:58:31 #156
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59192160
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een fucker.
Moge hij een RROD krijgen op zijn PS3!

Gister het geld overgemaakt naar DimPlus. Ze hebben ze dus binnen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 09:23:19 #157
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59192282
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een fucker.
Zolang het de zwarte is boeit het me niet. Het is gewoon een PS3 met MGS4,... ja en 20 GB erbij ofzo? Los daarvan,..... die bruinige LE uit Japan,... de tandjes

pi_59192328
Vandaag de dag dat Kojima in Amsterdam is. Zijn er meer mensen die gaan?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  zaterdag 7 juni 2008 @ 09:40:01 #159
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59192405
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 09:29 schreef KoosyNL het volgende:
Vandaag de dag dat Kojima in Amsterdam is. Zijn er meer mensen die gaan?
Neej. Te hoog nerd-gehalte.
pi_59195455
Movie poster High Quality!

pi_59195799
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:30 schreef Blackninjadude het volgende:
Movie poster High Quality!

[ afbeelding ]
Sinds gisteren m'n nieuwe achtergrond

pi_59196289
quote:
Mgs has the buzzzz

-edit- Heb ook ff andere filmpjes van die gozer gekeken

[ Bericht 8% gewijzigd door Blackninjadude op 07-06-2008 17:12:55 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2008 @ 19:15:13 #163
159915 -Menn0-
MNO
pi_59199749
Ik krijg een LE!!!!!

,,/
pi_59199891
quote:
Iedereen met een PS2 gaat nu overstappen nar de PS3 En dat zijn nogal wat mensen
pi_59199914
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg een LE!!!!!

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook bij bol.com?! YEAH Limited edition FTW!
pi_59199947
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg een LE!!!!!

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Stoer joh! Ik heb he jammer genoeg nergens kunnen vinden waar hij nog beschikbaar was.

Ik ben trouwens wel geweest naar Hideo Kojima. Was lekker druk en ontzettend gaaf om hem in het echt te zien een handtekening en hand te krijgen!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2008 @ 20:57:32 #167
159915 -Menn0-
MNO
pi_59202572
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Ook bij bol.com?! YEAH Limited edition FTW!
Nee ik ken een verkoper van een bepaalde winkel keten

Hij belde zo van, welke wil je hebben? Die van 60 euro of die van rond de 100 euro?

,,/
  zondag 8 juni 2008 @ 09:07:36 #168
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59211686
Iemand deze al gespeeld? MGS4 VR missions!!
Suffering from Oblomow's
  zondag 8 juni 2008 @ 10:03:22 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59212032
Jeetje,... nog maar een paar dagen. Wanneer gaat het US review embargo er af?
pi_59212601
quote:
Op zondag 8 juni 2008 09:07 schreef Govinda het volgende:
Iemand deze al gespeeld? MGS4 VR missions!!
Ja heb een mooie screensaver gewonnen met me drebin points
pi_59216311
play.com is MGS4 al aan het versturen Alleen heb je er niet zo heel veel aan, gezien de gem. postlevertijd 3 weken bedraagt
pi_59216903
quote:
Op zondag 8 juni 2008 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje,... nog maar een paar dagen. Wanneer gaat het US review embargo er af?
Volgens de Beyond Podcast (IGN) hoeven we de review niet eerder te verwachten dan de releasedag Maar dat heeft te maken met het feit dat ze MGO ook in de review mee willen nemen. Hetgene wat EDGE en Eurogamer bijvoorbeeld niet hebben gedaan.

Die van Gamespy en Gamespot hoef je ook niet voor donderdag te verwachten.
pi_59235938
Is de LE ook in we winkels te koop ?
pi_59236366
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Is de LE ook in we winkels te koop ?
Free Record Shop heeft 'm online staan dus ik denk het wel ja. Je zou er in ieder geval verstandig aan doen om 'm te reserveren.
pi_59236788
Geniaal filmpje:

Spoilervrij overigens.
  maandag 9 juni 2008 @ 06:56:09 #176
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59237769
quote:
Op maandag 9 juni 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Geniaal filmpje:

Spoilervrij overigens.
Is er helaas alweer afgehaald

edit: op gametrailers staat ie nog!

[ Bericht 9% gewijzigd door Govinda op 09-06-2008 07:15:54 ]
Suffering from Oblomow's
  maandag 9 juni 2008 @ 08:13:32 #177
196921 Mrakz0r
cha`mone
pi_59238160
Ik kan MGS4 dinsdagavond al ophalen!!! Moet er in totaal wel een dikke 3 uur voor rijden, maar dat lijkt me voor MGS4 geen probleem

Kan nie wachten!!!
pi_59238291
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:13 schreef Mrakz0r het volgende:
Moet er in totaal wel een dikke 3 uur voor rijden
pi_59238466

FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 09:14:04 #180
159915 -Menn0-
MNO
pi_59238927
Hopelijk heb ik em morgen ook
,,/
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 11:27:32 #181
159915 -Menn0-
MNO
pi_59242085
Maar ik wil em NU!!!
,,/
pi_59242157
ZOMG! IK HEB HEM!!!EINS!!!1111!!!! WOOHOOO!!!
pi_59242237
edit: never mind...
  maandag 9 juni 2008 @ 11:57:55 #184
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59242916
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik kreeg de LE van ook net geleverd van bol. Ik ben zo blij ik ga nu spelen.
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 12:10:07 #185
159915 -Menn0-
MNO
pi_59243207
,,/
  maandag 9 juni 2008 @ 12:57:33 #186
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59244323
And thus it begins.
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 13:09:52 #187
159915 -Menn0-
MNO
pi_59244628
Ik wil het niet geloven
,,/
pi_59244768
Zo Act 1 juist gehaald.

So far:

FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 13:15:59 #189
159915 -Menn0-
MNO
pi_59244792
Pics or it didn't happen!
,,/
pi_59244933
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef -Menn0- het volgende:
Pics or it didn't happen!
Jij wil graag spoilers zien?
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 13:22:20 #191
159915 -Menn0-
MNO
pi_59244955
Nee maar je kan toch het hoesje laten zien enzo Als je LE hebt die ook ff showen
,,/
pi_59245031
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:22 schreef -Menn0- het volgende:
Nee maar je kan toch het hoesje laten zien enzo Als je LE hebt die ook ff showen

False jeweettoch!
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 13:25:26 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_59245052
,,/
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 15:19:43 #195
159915 -Menn0-
MNO
pi_59248293

't is allemaal wat
,,/
pi_59248399
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef -Menn0- het volgende:

't is allemaal wat
Hij is al eerder voorbij gekomen.

Maar wat is er nou in godsnaam bijzonder aan de 80gb? Helemaal niets toch? In plaats van de console te laten zien verwacht iedereen toch eerder dat hij het spel laat zien. Wat een dipshit
pi_59248537
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor hij is er weer!

!
True idiots wait in line zul je bedoelen Wie gaat er nu in de rij staan als je hem met hetzelfde gemak via het Internet besteld? Juist, een idioot die niets anders te doen heeft dan op de bank hangen gamen
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 15:42:16 #198
159915 -Menn0-
MNO
pi_59248923
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hij is al eerder voorbij gekomen.

Maar wat is er nou in godsnaam bijzonder aan de 80gb? Helemaal niets toch? In plaats van de console te laten zien verwacht iedereen toch eerder dat hij het spel laat zien. Wat een dipshit

Ook al ?!
,,/
  maandag 9 juni 2008 @ 15:49:02 #199
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59249103
Nu moet ik weer drie dagen mezelf bedwingen om te zorgen dat ik donderdag mezelf de hele dag op mijn kamer ga opsluiten met de deur op slot en de gordijnen dicht en dan pas al die filmpjes gewoon in volle glorie kan bekijken op mijn mooie Panasonicje...

Kutpatsers met hun kijk-mij-MGS4-al-hebben-filmpjes.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 15:51:21 #200
159915 -Menn0-
MNO
pi_59249161
Ik wil ook echt geen spoilers weten, het eindfilmpje schijnt al op daily motion te staan maar ik wil het allemaal niet weten
,,/
pi_59249572

GTA IV style
  maandag 9 juni 2008 @ 16:16:09 #202
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59249842
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil ook echt geen spoilers weten, het eindfilmpje schijnt al op daily motion te staan maar ik wil het allemaal niet weten
Ik heb 't eindfilmpje gezien en het is vet!!!! Ziet er supermooi uit, en het is allemaal heel anders dan je verwacht. Tja, op een bepaalde manier ook wel weer een passend einde. Toch vraag ik me af op echte fans niet met een soort leeg gevoel achterblijven na de eindfilm... als een soort van teaser over toch weer meer...
pi_59250017
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb jij hem nou?Want ik zit hier voor me deur te wachten maar krijg nog niks binnen!
pi_59250070
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:23 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Heb jij hem nou?Want ik zit hier voor me deur te wachten maar krijg nog niks binnen!
Nee

Ook bij Bol besteld?
pi_59250136
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nee

Ook bij Bol besteld?
Ja net op tijd ook want dag daarna deed de link het niet meer
pi_59250283
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Ja net op tijd ook want dag daarna deed de link het niet meer
  maandag 9 juni 2008 @ 16:48:56 #207
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59250776
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:23 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Bol kennende krijg je hem echt pas de 12de en als ze weer eens lopen te kutten pas de 13de, zeker omdat het een LE is.
pi_59251296
  maandag 9 juni 2008 @ 17:18:31 #209
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59251623
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:42 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ook al ?!
Die kijk ik niet, vind ik net ff te zonde... ik wil het gevoel zelf ervaren als ik hem 12 juni in mijn ps3 stop.
Suffering from Oblomow's
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 17:21:53 #210
159915 -Menn0-
MNO
pi_59251708
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:16 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Ik heb 't eindfilmpje gezien en het is vet!!!! Ziet er supermooi uit, en het is allemaal heel anders dan je verwacht. Tja, op een bepaalde manier ook wel weer een passend einde. Toch vraag ik me af op echte fans niet met een soort leeg gevoel achterblijven na de eindfilm... als een soort van teaser over toch weer meer...
Ik wil het allemaal niet weten
,,/
pi_59251906
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor hij is er weer!

!
Not stumbling to a wallmart looking for socks and then come out with a ps3
pi_59252393
Ik ga niet het eindfilmpje kijken, maar heb wel het gevecht tussen metal gear rex en ray gezien, oe vet
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 17:51:48 #213
159915 -Menn0-
MNO
pi_59252424
Wil het eigelijk niet weten

[ Bericht 95% gewijzigd door -Menn0- op 09-06-2008 17:58:58 ]
,,/
pi_59252626
pi_59252767
quote:
Damn,wou net vragen of je hem gewoon niet een pm kon sturen want nu als ik naar dit topic kom heb ik de drang om die link te klikken Must resist!
pi_59252892
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:05 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Damn,wou net vragen of je hem gewoon niet een pm kon sturen want nu als ik naar dit topic kom heb ik de drang om die link te klikken Must resist!
Gewoon kijken. Het is gewoon een gameplay filmpje, niet een spoiler op de verhaallijn.
pi_59253314
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Free Record Shop heeft 'm online staan dus ik denk het wel ja. Je zou er in ieder geval verstandig aan doen om 'm te reserveren.
Ik vind hem wel net zoals bij GTA !

Door dit spel gaat dalijk mijn sociaal leven naar de knoppen.
Ben net lekker bezig met FF 5 en nu moet ik stoppen
pi_59256288
Komt vandaag nog een nieuwe retro?Of was dat morgen?
pi_59263110
Hhhhmmmm Nederland wint van Italie.Misschien wel een hint van een super grote plottwist!!!!!
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2008 @ 23:16:08 #220
159915 -Menn0-
MNO
pi_59263955
Filmpjes zijn van Dailymotion afgehaald
,,/
pi_59267574
Status staat inmiddels op ''wordt verwerkt''
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:20:03 #222
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59269039
Nog 2 dagen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:41:13 #223
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_59270202
Geweldig topic maar zie teveel dingen die ik nog niet wil zien. Ben bang straks iets te lezen wat ik niet wil lezen. Tot na of diep in MGS!
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 13:45:45 #224
159915 -Menn0-
MNO
pi_59276229
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Nog 2 dagen
2 dagen te veel
,,/
pi_59276547
Gameinformer: 10/10.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:59:26 #226
144701 Dreetje74
Persephone
pi_59276604

Voor de liefhebber
Wat doen weekdieren in het weekend?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:05:34 #227
193423 il-patino
The Godfather
pi_59276776
Iemand hem al gescoord in de winkels?
pi_59276924
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:05 schreef il-patino het volgende:
Iemand hem al gescoord in de winkels?
Nee, vandaag wel een rondje Rotterdam gedaan maar zonder succes. Futurezone had hem al wel liggen, maar verkoopt hem pas vanaf donderdag.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 14:22:57 #229
159915 -Menn0-
MNO
pi_59277220
Bart Smit verkoopt altijd eerder Behalve toen bij GTA4.
,,/
pi_59279651
pi_59279854
Toch maar de LE bij freerecordshop besteld hopen dat ze genoeg op voorraad hebben en op tijdleveren!
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:34:57 #232
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282307
Zonder gekkigheid Bart Smit verkoopt ze echt al! M'n broertje zit nu op de fiets naar huis met MGS4!!!
,,/
pi_59282349
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:34 schreef -Menn0- het volgende:
Zonder gekkigheid Bart Smit verkoopt ze echt al! M'n broertje zit nu op de fiets naar huis met MGS4!!!
Serieus, wie, wat, waar?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:37:47 #234
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59282363
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:34 schreef -Menn0- het volgende:
pics or it didn't happen
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:39:19 #235
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282396
Uithoorn, hij is nog niet thuis maar als hij er is zal ik tijdens de eerste 8 minuten van installeren een foto maken.
,,/
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:39:25 #236
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59282398
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef Jay_Snake het volgende:

wie
Het broertje van -Menn0-
quote:

wat
MGS4
quote:

waar?
Bart Smit
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:40:20 #237
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282425
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:39 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Het broertje van -Menn0- samen met de moeder van -Menn0-
,,/
pi_59282432
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:39 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Het broertje van -Menn0-
[..]

MGS4
[..]

Bart Smit
Wat zijn we grappig....

ik doelde dus op welke Bart Smit, welke stad?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:47:08 #239
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282588
Ik maak straks wel een foto van de bon kunnen jullie ook naar Bart Smit gaan!
,,/
pi_59282651
Graag!
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:51:38 #241
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282688
Waar kan ik uploaden. ik heb em.
,,/
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:54:17 #242
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59282747
tinypic
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:56:53 #243
193423 il-patino
The Godfather
pi_59282809
xs.to
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:57:36 #244
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282826

Succes mensen ik ga gamen :D:D:D:D:D
,,/
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:58:58 #245
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282865
Ik bedoel 8 minuten wachten op de install
,,/
pi_59282868
Morgen eens ff proberen bij de bart smit (A)
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:59:10 #247
193423 il-patino
The Godfather
pi_59282872
Lucky bastard!
pi_59282876
Ik ga morgen naar uithoorn
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 17:59:59 #249
159915 -Menn0-
MNO
pi_59282893
Print het gewoon uit, als 1 Bart Smit het doet krijg je denk ik de rest ook wel zo gek
,,/
pi_59283079
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lijkt op een dvd-hoesje Don't fuck with a fans mind
pi_59283232
De LE beter in beeld.

pi_59283293
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE beter in beeld.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Yeah! Uren spelen met je snake action figure!
pi_59283299
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 18:24:24 #254
159915 -Menn0-
MNO
pi_59283465
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:09 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Lijkt op een dvd-hoesje Don't fuck with a fans mind
Sorry ik heb em toch echt

Als jullie het niet geloven zal ik vanavond nog wel wat foto's uploaden
,,/
pi_59283516
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:24 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Sorry ik heb em toch echt

Als jullie het niet geloven zal ik vanavond nog wel wat foto's uploaden
Goed,geef dan ook gelijk je psn Daarmee kunnen we het gelijk bevestigen zonder pics enz.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 18:28:45 #256
159915 -Menn0-
MNO
pi_59283565
De_Evens

Zit wel midden in het spel dus kan niemand accepteren
,,/
pi_59283580
Het is toch duidelijk genoeg?
pi_59284201
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is toch duidelijk genoeg?
Ik geloof hem wel maar vond gewoon het hoesje er zo nep uit zien in vergelijking met dat plaatje dat jij hebt geposted.
SPOILER
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:21:50 #259
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59284974
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef Blackninjadude het volgende:

Ik geloof hem wel maar vond gewoon het hoesje er zo nep uit zien
Je denkt dat ie zelf zo'n hoesje in elkaar knutselt met die letters in reliëf?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:37:48 #260
159915 -Menn0-
MNO
pi_59285441

Tering vet! Ik speel em op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
,,/
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:41:58 #261
159915 -Menn0-
MNO
pi_59285587
Ik krijg ook nog een LE dus ik denk dat ik het spel zelf dan (donderdag) verkoop
,,/
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:42:49 #262
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59285639
De gameplay was dan toch ook zo gemaakt dat dat niet altijd nodig was?
pi_59285662
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tering vet! Ik speel em op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
Yeah Sorry i doubted
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:44:44 #264
159915 -Menn0-
MNO
pi_59285722
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:42 schreef Rock-shocker het volgende:
De gameplay was dan toch ook zo gemaakt dat dat niet altijd nodig was?
Klopt het hoeft ook niet, je kan ook guns blazing gaan maar toch
,,/
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:46:49 #265
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59285797
Ik ga guns blazing. Die fucking M4 heeft niet voor niets vijf mountpoints.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 19:48:11 #266
159915 -Menn0-
MNO
pi_59285844
Denk niet dat je dat heel lang volhoud hoor Je zal soms ook moeten sneaken Rijden namelijk ook tanks en die gaan alleen kapot met RPG, die heb je niet altijd
,,/
pi_59285868
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:21 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Je denkt dat ie zelf zo'n hoesje in elkaar knutselt met die letters in reliëf?
Ik ben gewoon jaloers omdat ik 2 dagen moet wachten
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:52:25 #268
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59285996
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Denk niet dat je dat heel lang volhoud hoor Je zal soms ook moeten sneaken Rijden namelijk ook tanks en die gaan alleen kapot met RPG, die heb je niet altijd
Natuurlijk, maar wanneer het mogelijk is, zal ik sneaken vermijden. Daar word ik soms namelijk helemaal gestoord van.
pi_59286158
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg ook nog een LE dus ik denk dat ik het spel zelf dan (donderdag) verkoop
Als ik m niet in de winkel kan scoren, zou ik m graag van je willen overkopen En de prijs komt ook wel goed
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 20:00:41 #270
159915 -Menn0-
MNO
pi_59286235
Is goed Ik doe er sowieso 1 weg. Hoef er geen winst op te maken.
,,/
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:23:17 #271
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_59286821

Die was plots weg.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:25:06 #272
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59286863
Mijn ouders wonen in Uithoorn...hmm, mayb ff een belletje plegen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:29:08 #273
92771 Un4
War....
pi_59286987
Fuck, dit is de eerste keer dat ik zou wensen dat ik een PS3 had.

Veel plezier met de game mensen, en laat de impressies komen!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_59291207
Ik heb 'em gepreordered.. Fuck wat ben ik jarloers op -Menn0-

Naja.. 2 daagjes wachten nog
(Thoth) Funniest toilet graffiti this evening: "I fucked your mother!" underneath: "Dad, you're drunk! Go home!"
PSN: ThePoloNL
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 22:37:15 #275
159915 -Menn0-
MNO
pi_59291436
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef BMH het volgende:
[ afbeelding ]

Die was plots weg.
Weg?

Ik heb Act 1 uitgespeeld. Man wat is dit fucking gaaf Zit wel veel filmpjes te kijken maar als MGS fan stoort dat me geen seconde
,,/
pi_59291509
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Weg?

Ik heb Act 1 uitgespeeld. Man wat is dit fucking gaaf Zit wel veel filmpjes te kijken maar als MGS fan stoort dat me geen seconde
Yeah! Can't wait
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:40:43 #277
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59291601
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef -Menn0- het volgende:

Review?

Ohja, meer foto's en filmpjes please
pi_59291761
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:40 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Review?

Please no spoilers
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 22:47:32 #279
159915 -Menn0-
MNO
pi_59291862
De besturing werk echt prima, het is wel wennen af en toe met eerst L1 om wapen te pakken en daarna met R1 te schieten. Het schieten zelf en het mikken gaat ook heel goed, so far 110 headshots De AI van de PMC's is ook heel goed, ze werken samen en lokken je echt in de val. Heb het stukje net met Meryl ook gedaan (rat pack filmpje op Gametrailers) en had echt het gevoel dat ik samen werkte met die groep en niet zomaar alleen rond liep.

Foto's zullen vanaf nu aan spoilers zijn vrees ik dus dat doe ik jullie niet aan, filmpjes dito. Maar zelfs als ik filmpjes op zou willen nemen zou dat echt bagger kwaliteit zijn.

Ben niet zo goed in reviews maar vat het prima samen

Vragen?
,,/
pi_59292028
1080P?
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 22:51:43 #281
159915 -Menn0-
MNO
pi_59292081
Nee 720p.
,,/
pi_59292690
Ik ga donderdag eens kijken in de stad.
Als ik LE tegen kom dan neem ik hem mee
Ik ben nu lekker met FF 5 bezig maar die moet ik dan links laten liggen...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:19:38 #283
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59293196
Dat schieten he, is dat een beetje vergelijkbaar met hoe het in GRAW werkt? Want dan ben ik echt heel gelukkig daarmee
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2008 @ 23:25:16 #284
159915 -Menn0-
MNO
pi_59293395
Lijkt op RE4 alleen kon je met RE4 niet lopen (?), nu kan dat wel

Ik heb GRAW niet....
,,/
pi_59294255
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:40 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Review?

quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef SjonLok het volgende:

[..]

OK, jammer.

Ik wacht wel ff tot het stof is neergedaald. Koop 'm over een half jaar wel ofzo.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:57:18 #286
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59294314
het zit je wel hoog he?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:58:17 #287
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59294339
wordt je nou al 5 dagen 's nachts wakker, badend in het zweet, met nachtmerries over mijn opmerkingen over MGS4?
pi_59294350
Ja.
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:07:20 #289
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59294543
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef -Menn0- het volgende:
Lijkt op RE4 alleen kon je met RE4 niet lopen (?), nu kan dat wel

Ik heb GRAW niet....
L1 indrukken om te mikken, R1 trekker overhalen, Linkerpook lopen, Rechterpook mikken.
  FOK!fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 00:19:46 #290
159915 -Menn0-
MNO
pi_59294802
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:07 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

L1 indrukken om te mikken, R1 trekker overhalen, Linkerpook lopen, Rechterpook mikken.
Precies
,,/
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:20:47 #291
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59294818
Zitten er trouwens nederlandse stemmen in? Of is alles engels en ondertiteld?
  FOK!fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 00:22:48 #292
159915 -Menn0-
MNO
pi_59294850
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef SjonLok het volgende:
!!!

Nee gewoon engels, engelse ondertiteling optioneel.
,,/
  woensdag 11 juni 2008 @ 01:05:38 #293
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59295422
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:19 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Precies
pi_59296495
...denk dat ik ook maar ff ga fietsen naar de Bart snake..uhhm smit

Heb ,m ook..Bart smit FTW

[ Bericht 29% gewijzigd door Dreetje74 op 11-06-2008 11:01:36 ]
Wat doen weekdieren in het weekend?
pi_59299941
Weet iemand of de MGS4 Bundel (met ps3 en controller) morgen ook al te verkrijgen is?
Hoal un tit oet!!
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:22:19 #296
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_59300339
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef SjonLok het volgende:

Komop vaste slang, we gaan vloeibare slang te pakken nemen !!!

En geen 1080 p
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:26:09 #297
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59300452
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Ik dacht meer aan Harde Slurf en Slappe Slurf

Overigens vond ik de nederlandse stemmen bij Uncharted best goed.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:39:40 #298
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_59300790
dat is waar

Tezamen met Beyond Good & Evil

Wie wil er kinderpostzegels kopen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:43:03 #299
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_59300884
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

En geen 1080 p
Ach, onder de 40" zie je het verschil toch amper.
pi_59300894
Is de game nou al verkrijgbaar ergens????????
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:49:59 #301
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59301058
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Is de game nou al verkrijgbaar ergens????????
Nee nog nergens. En de release schijnt uitgesteld te zijn tot volgende maand, i.v.m problemen bij de persing van de DVD's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')