Ik ga de twaalfde voor twee weken op vakantie,.... heb ik altijd met grote releasesquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:09 schreef DooD het volgende:
Ben blij dat ik de LE heb besteld. Hij ziet er cool uit. Hopen dat Bol hem op de 11de al verstuurd of nog eerder
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga de twaalfde voor twee weken op vakantie,.... heb ik altijd met grote releases
Alleen Nintendogs.... tsjaquote:1. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998, Nintendo, for Nintendo 64)
2. Soulcalibur (1999, Namco, for Dreamcast)
3. Vagrant Story (2000, Square Co., Ltd., for PlayStation)
4. The Legend of Zelda: The Wind Waker (2003, Nintendo for Nintendo GameCube)
5. Nintendogs (2005, Nintendo, for Nintendo DS)
6. Final Fantasy XII (2006, Square Enix, for PlayStation 2)
7. Super Smash Bros. Brawl (2008, Nintendo, for Wii)
Ja joh,.... maak me nog lekkerderquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Famitsu geeft het spel de maximale score: 40/40
En er is maar een select groepje titel die dit ooit eerder wisten te halen.
[..]
Alleen Nintendogs.... tsja
FF XII ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Famitsu geeft het spel de maximale score: 40/40
En er is maar een select groepje titels die dit ooit eerder wisten te halen.
[..]
Alleen Nintendogs.... tsja
Dat had ik met GTA IV.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga de twaalfde voor twee weken op vakantie,.... heb ik altijd met grote releases
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Zeiksnor, beetje zielig gaan lopen doen dat je op vakantie gaatquote:
Zieligquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zeiksnor, beetje zielig gaan lopen doen dat je op vakantie gaatWil je ruilen? Mag je mijn tentamens maken en MGS4 spelen, dan ga ik op vakantie
edit: Chocobo nadat hij van zijn vakantie teruggekomen is en er achter komt dat zijn MGS4 exemplaar niet goed wil starten: (Oké, die computer stelt even een PS3 voor en het toetenbord de controler)
Hier de reviews:quote:Two MGS4 Reviews: Same Words, Different Scores
Both CVG and Gamesradar have published the same review with a different man as their author. Should Metal Gear Solid 4 be tainted by one fellow’s words?
Don’t get me wrong, the review is very well written and gives the title a generally glowing appraisal. The CVG.com’s first review happens to be from the UK Magazine, PSW. No score was given and so the article was christened a “Feature.” This has been the tradition for the print and online pairing, since CVG prefer to post their own review.
Gamesradar are the next to follow with an indepth 3 page review, commandeered from PSM3 UK Magazine’s editor Daniel Dawkins. The review expresses the game’s successes and failures, even stating that “Metal Gear Solid 4 is a masterpiece, arguably the best in the series and – though many will fiercely disagree – ever so slightly disappointing.” Nevertheless, the score given was a 9/10. That’s the extent of Snake’s disappointment.
I began to worry when I read similar sentiments in CVG’s review, only to notice that they weren’t just similar, they were the very same words. The same words, the same disappointments, the same criticisms, and the same appraisals. Was Daniel Dawkins of PSM3 UK posted as its author? No, Mike Jackson of CVG was, with a score of 9.5/10 given, not particularly matching the “disappointed” sentiment expressed.
Naturally, the review is beautifully written, but something is wrong here. Both CVG and Gamesradar are owned by Future Publishing, as are the magazines PSW, PSM3 and even the highly respected Edge. Even though Gamesradar only reviews on an integer scale, in comparison to CVG’s 0.5 scale, hence the score disparity, do you think it’s right for one magazine’s review to be posted by two different websites and pronounced as original?
Reasons for the duplications could be that Konami are holding back the review copies, and only the select few have been able to get their hands on Snake’s final mission. In truth, we’ve yet to be graced by Kojima Production’s presumed masterpiece.
Even if the reviews were correctly presented as Daniel Dawkin’s work, is it right that his opinion is taken precedence on two popular game websites? I’d be extremely interested to hear your opinions on this matter, and we’ll inform you if CVG and Gamesradar make any comments. We just hope Daniel didn’t also provide himself for Edge’s review.
*Update* - CVG’s review has now been correctly listed as Daniel Dawkin’s PSM3 review. However, the same conclusion remains. Two different popular websites, with two differing readerships are posting the same review. This may make business sense for Future Publishing, but does it make sense for their audiences?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zielig?
Het was meer een emo omdat ik al zolang op dit spel wacht,.... tuurlijk heb ik zin in mijn vakantie. Heerlijk zelfs,.... vrij uitzicht op zee,... mijn twee jongens in het zwembadje,.... geweldig. Krekelgeluid 's avonds laat tijdens de BBQ op de veranda,...
Maar heb dit al eerder meegemaakt. Op de dag van de FFVII release op de PSX ging ik voor 3 weken naar AmerikaEenmaal daar aangekomen gruwelijk geconfronteerd met reclame over het spel. Los daarvan een geweldige tijd gehad uiteraard
Die angry German kid overigens,.... het zal je kind zijn
Lucky bastard!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Een droplul op het PS forum heeft het spel al.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hij lepra aan zijn vingers mogen krijgen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meeste reviews (behalve Eurogamer en Edge) zeggen me niks meer. Sites als IGN, Gamespot, etc. zijn zoooo onbetrouwbaar geworden. Wat dat betreft vind ik ervaringen van bekenden op een forum veel belangrijker.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier de reviews:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189974
http://www.gamesradar.com(...)1216153655522074/p-3
Weird![]()
Daar ga ik ook altijd van uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meeste reviews (behalve Eurogamer en Edge) zeggen me niks meer. Sites als IGN, Gamespot, etc. zijn zoooo onbetrouwbaar geworden. Wat dat betreft vind ik ervaringen van bekenden op een forum veel belangrijker.
En zo sterven de kleintjes uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar ga ik ook altijd van uitEn van userreviews op sites als play.com. Hoe hoog een spel in de verkoopchart staat zegt ook veel.
Welke kleintjesquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''This is Metal Gear Solid 4. It's a game about...some dude called Snake. *enkele seconden stilte* Alright disc.''quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hij lepra aan zijn vingers mogen krijgen!
Sarcasme heerst!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''This is Metal Gear Solid 4. It's a game about...some dude called Snake. *enkele seconden stilte* Alright disc.''
quote:Despite any perceived shortcomings we see and play, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is still thoroughly wonderful. The emotional impact and the player’s investment in the story and characters are the game’s greatest assets. It refines the MGS formula and introduces just enough new (or respectfully influenced) ideas to ensure that it stands on its own as a game. But where MGS4 really succeeds is in delivering an experience unlikely to ever be surpassed by Kojima ever again, providing fans everything they want to see, twists you won’t expect and more raw, lavish creativity than the video gaming medium probably deserves. Take a bow, Snake; it’s been a long and consistent delight after all these years.
Dacht even dat ik naar Gamer.nl zat te kijken en ze hun oude cijferrating weer terug hebben gebracht (op hun nieuwe kregen ze ook het nodige kritiek)quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:23 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamert.nl/reviews/review_metal_gear_solid_4_guns.html
Wat ik wil overbrengen is dat Metal Gear Solid een meer dan waardige afsluiting heeft gekregen met die 4e deel en dat zegt veel ,zo niet alles, komende uit de mond van iemand die alle voorgangers op eenzame hoogten heeft gezet als zijnde een klasse apart. Dat gevoel van ‘het is goed zo’ dat dát aanwezig is als die credits eenmaal voorbij rollen, na de meest bizar indrukwekkende finale die ik ooit gevoeld heb in een game. Het gevoel dat het mooi geweest is, en dat alle belachelijk hoge verwachtingen die ik had waargemaakt zijn. In de ogen van een leek heb ik mensen vermoord, verstoppertje gespeeld en vele uren verspild door de (toegegeven, soms zelfs voor mij vervelend lange) cutscenes te bekijken. In de ogen van een fan echter, heb ik de beste uren uit mijn gamegeschiedenis beleeft. Alle herinneringen van alle delen, inclusief dit 4e deel, zijn onuitwisbaar in mijn hersenen gebrand. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots doet alles wat je verwacht, op een wijze zoals geen andere game dat kan. Dit zul je nooit meer vergeten. Kojima, Snake en alle fans van deze serie: het is goed zo...
Cijfer: 9.8
Deel 1quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:14 schreef Steve-O het volgende:
Hmm net GTA uitgespeeld mischien een mooie plaatsvervanger aan de previews te zien ..
Heb trouwens nog nooit 1 MGS gespeeld maar dat terzijde .
De geschiedenis van Metal Gear Solid - Deel 1quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:14 schreef Steve-O het volgende:
Hmm net GTA uitgespeeld mischien een mooie plaatsvervanger aan de previews te zien ..
Heb trouwens nog nooit 1 MGS gespeeld maar dat terzijde .
Nee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:20 schreef SjonLok het volgende:
Zou er nog een demo komen van MGS?
OK, jammer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee.
En ik koop mijn games altijd met mijn ogen open.
Die uzi en Coltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Video van customizable wapens:
http://games.ign.com/dor/(...)gnstrategize_11.html
Spoilervrij.
Je kan allebei. Sluipen en schieten, het is maar waar je voor kiest. Als je sluipt zul je wel meer geheime items vinden dus ik voel een hoop reloads aankomenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef Gewas het volgende:
Hey... Ik heb een vraagje. Ik heb dit spel niet echt gevolgd met de ontwikkelingen enzo. Ik heb alleen 1 trailer gezien. Maar wordt het weer echt een sluipspel of is het ook een beetje schieten enzo? Beetje schieten af en toe lijkt me wel vet. Zegmaar half First Person Shooter en half sluipen. Weet iemand hier iets meer over?
Ik ga hem in ieder geval over een paar weken halen. Dit wordt echt een vet spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |