ignore listquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ow, jij hebt het spel al gespeeld?Ik verwacht toch meer gelul tijdens de cutscenes dan muziek hoor
Ziet er wel heel tof uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
YES!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij dat ik 'm besteld heb
Je krijgt dus niet alleen het spelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ziet er wel heel tof uitMaar ¤100 voor een spel
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef Govinda het volgende:
Hoe hoog is dat beeldje nou? 9 inch ofzo toch? Ziet er eigenlijk toch wel heel gaaf uit!
le-zenquote:- En een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter
Ff slaapzak bij me deur plaatsen voor als ie binnenkomt van bol.comquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
YES!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik ook welquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Ff slaapzak bij me deur plaatsen voor als ie binnenkomt van bol.com
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
YES!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe het ook niet vaak, maar voor games als MGS4 leg ik wel die extra 40 Euro neer,.........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welMaar ruim ¤50 neerleggen voor Een 'making-of' op Blu-ray, de soundtrack van het spel
en een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter vind ik een beetje veel van het goede
En ja, ik snap dat dit veroorzaakt wordt door de gelimiteerde oplage, maar tochDan geef ik dat liever uit aan een andere game
Ik heb inmiddels ook al spijt van mijn pre-order. Die dvd is leuk maar nu bij mij de MGS-koorts weer hoog is wil ik toch eigenlijk wel die LEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet vaak, maar voor games als MGS4 leg ik wel die extra 40 Euro neer,.........
Annuleren en vervolgens op onderstaand adres je email invullen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:29 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al spijt van mijn pre-order. Die dvd is leuk maar nu bij mij de MGS-koorts weer hoog is wil ik toch eigenlijk wel die LE
Wat Cyb zegt, echter ik zou niet annuleren. Altijd een backup houden. Maar wel bv. de LE op de mailalert van Dimplus of Consoleshop laten plaatsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:29 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook al spijt van mijn pre-order. Die dvd is leuk maar nu bij mij de MGS-koorts weer hoog is wil ik toch eigenlijk wel die LE
Het is inderdaad opmerkelijk dat het embargo voor de Europese reviews dit keer voor de verandering als eerst mocht worden overschreden. Maar als ik de op de launchcenter van GT kijk dan verwacht ik het merendeel van de Amerikaanse reviews volgende week. Die van GT komt dinsdag in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Raar dat er ineens een blik reviews aanwezig waren, en het nu weer stil wordt. Waar is bv. de niet UK IGN review?
Is die statue nou hetzelfde als de volgende?quote:
599.99quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Check dit![]()
![]()
http://cgi.ebay.co.uk/MET(...)tem#ebayphotohosting
Ik wil sowieso de game 12 juni hebben (vrij genomenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat Cyb zegt, echter ik zou niet annuleren. Altijd een backup houden. Maar wel bv. de LE op de mailalert van Dimplus of Consoleshop laten plaatsen.
Als ik m niet in de winkel kan krijgen zou ik die 2e versie wel van je willen overnemen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de game 12 juni hebben (vrij genomen) maar heb eigenlijk geen zin om 2 copies te hebben.
Die ene zal ik wel weer kwijtraken maar dat kost me dan ook weer geld. Misschien nog een keer op ebay afzonderlijk proberen te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |