Bronquote:UK MGS4 reviews were written from code supplied at two-day Paris event
Following speculation this morning that Britain’s Metal Gear Solid 4 reviews were written from incomplete code, videogaming247 has learnt that UK press reviewed the game at a two-day event in Paris at the end of April.
“Eurogamer reviewed from the same code as IGN UK and the official PS3 magazines,” Eurogamer editor Tom Bramwell told us this afternoon.
Konami UK confirmed the game’s reviewing conditions, the rep telling us he couldn’t see any difference between the code played in Paris and the game in the boxed copy he had on his desk.
“The Paris event was specifically engineered by Kojima Productions to allow key press to see the game and coincide their reviews with its launch,” the spokesperson added.
Eurogamer’s review attracted much attention after the site gave MGS4 8/10, the piece going live on the same day as IGN UK’s 9.9/10.
British magazine Edge also gave the game 8/10, the review being written from the same event as IGN and Eurogamer’s.
Both American and British Official PlayStation Magazines have awarded the game 10/10.
quote:It might be half a year early (especially with games like Resistance 2 and innovative LittleBigPlanet coming in the later months), but this screen pretty much implies that perhaps they were significantly blown away by the game itself, deciding to give it Game of the Year six months before the year has ended.
Take note, however, that PSW's review score has not yet been reviewed to the public as of late.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit erin
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Dan heb ik ff reading material voor het slapenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeer uitgebreide review van PSW:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=189961
[..]
Ja. Verwacht 'm rond twaalfenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Dan heb ik ff reading material voor het slapen.Zou mgs retro... nog vandaag uitkomen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:43 schreef BMH het volgende:
Snake'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit erin
,,/
Mmmm,... deel je mening niet,.... vind hem erg lekker klinken tot nu toe! De opening van MGS3 was inderdaad wel briljant ja, maar kwam wel erg James Bond intro-achtig over!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:57 schreef BMH het volgende:
De soundtrack valt zo erg tegen in vergelijking met deel 3.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:22 schreef DooD het volgende:
De hype bereikt het hoogtepunt en het modder gooien is al begonnen. Ik wacht rustig tot 12de wanneer ik mijn LE binnen krijg en dan oordeel ik zelf wel. 90 min filmpjes vind ik ook niet erg. Laat maar komen, eerst effe GTA4 uitspelen tot de 12de.
Ik vind alleen persoonlijk nu al GOTY uitdelen, terwijl wij pas op de helft van het jaar zitten een EPIC Fail.
Ik vind dat er te weinig melodie-lijnen in zitten. Er blijven bijna alleen maar breakbeats over. True, er zijn weer een paar hele goede uitzonderingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... deel je mening niet,.... vind hem erg lekker klinken tot nu toe! De opening van MGS3 was inderdaad wel briljant ja, maar kwam wel erg James Bond intro-achtig over!
IGN is nu met soort gelijke special gekomen. Geen spoilers dus.quote:
Dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef Govinda het volgende:
Ach, met de implementatie van ingame xmb en Snake's ipod, luister je toch gewoon naar MGS3 soundtrack ?
Geek attack.quote:
quote:Inhoud Limited Edition Metal Gear Solid 4 bekend
Over een dikke week kunnen alle Metal Gear fans weer flink aan de slag. Op 12 juni komt namelijk het nieuwe deel uit, Guns of the Patriots, voor de Playstation 3. Voor de verzamelaars is er een Limited Edition van het spel verkrijgbaar, waarvan slechts 25.000 stuks in Europa te krijgen zijn. Naast het spel zal deze gelimiteerde oplage het volgende bevatten:
- Een 'making-of' op Blu-ray
- De soundtrack van het spel
- En een actiefiguur van Solid Snake van ongeveer 20 centimeter
Deze Limited Edition zal ongeveer 100 euro gaan kosten.
Ow, jij hebt het spel al gespeeld?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. De meeste muziek speelt zich af tijdens de cutscenes en zijn daar speciaal voor geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |