quote:PlayStation Official Magazine (UK): 10/10
PlayStation Official Magazine (US): 10/10
PlayStation Official Magazine (Italy): 10/10
PlayStation Official Magazine (Dutch): 9.6/10
Level (Sweden): 10/10
Joypad (France): 19/20
Jeuxvideo Magazine (France): 18/20
Chief (Belgium) : 9.7/10
Hobby Consolas(Spain) : 9.6/10
GamePro : 5/5
HardGame2 : 9/10
Meristation : 10/10
IGN UK : 9.9/10
Eurogamer : 8/10
Gamesmaster 97 / 100
PSM3(Portuguese) 94 / 100
Jeuxvideo : 9/10
Playfrance : 9.5/10
PTOM (USA) : 10/10
EDGE: MGS4 Review 8/10
een special edition ofzo? ooit keer ergens gelezenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat voor actie moet ik dan aan denken?
Het enige wat bekend is is dat Kojima volgende week in de MM Arena een signeersessie heeft.
Die komt zeer zeker ja alleen wel in zeeeeeer beperkte oplage. Zo beperkt dat nu bij deze winkels zijn uitverkocht. Bol gaf al op hun site aan dat ze maar 50 exemplaren krijgen. Om je een tip te geven: ga naar www.dimensionplus.nl en zoek de LE op van het spel. Maak vervolgens gebruik van de Product Alert.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:50 schreef RAM_ het volgende:
[..]
een special edition ofzo? ooit keer ergens gelezen
Als dit daadwerkelijk op waarheid berust....quote:Geen EGM cijfer voor MGS4
De eerste cijfers over Metal Gear Solid 4 druppelen langzaam binnen. Edge, Eurogamer en de meeste bladen hebben hun meningen al gegeven. Een enkel blad weigert echter een cijfer te geven. EGM wil hiermee protesteren tegen de restricties die Konami heeft opgegeven aan de reviews.
Konami had naar ieder medium die MGS4 voor de releasedatum ging reviewen een lijst opgestuurd waarin stond waar ze het wel en vooral waar ze het niet over mochten hebben. Volgens de geruchten zou het gaan over tussenfilmpjes van anderhalf uur en een installatie van meer dan vier gig op de harde schijf van de PS3, harde bewijzen daarover ontbreken overigens. Een ander – onbevestigd – verhaal gaat rond dat de lijst dit keer abnormaal lang was.
Waar of niet waar, voor EGM was de maat in ieder geval vol. De redactie meldde in haar MGS4 stuk dat ‘vanwege de beperkingen zij geen score voor de game gaf’. In plaats van een recensie plaatste het blad een ‘ronde-tafelconferentie’ waarin ze uitgebreid over het spel discussieerden. Of het veel indruk zal maken op Konami is de vraag, maar het blad maakt in ieder geval een gebaar richting de rest van de industrie.
Ik zie niet in dat de ontw. zich in de vingers snijden. MGS4 krijgt overal een superscore en eventuele minpuntjes worden professioneel in de doofpot gestopt.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijgen die ontwikkelaars in de gaten dat ze zich met dit soort restricties alleen maar zelf in de vingers snijden.
Wat een gedoe toch allemaal.quote:Anyone claiming to have received an advance review copy of MGS4 is either lying or has stolen a copy from the shipments currently going out to retailers. I spoke with Ryan Payton recently about this in some length and according to him, because of the high profile of this title, not even members of the press are being given review copies.
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Anyone claiming to have received an advance review copy of MGS4 is either lying or has stolen a copy from the shipments currently going out to retailers. I spoke with Ryan Payton recently about this in some length and according to him, because of the high profile of this title, not even members of the press are being given review copies.
IK!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:19 schreef Govinda het volgende:
Wie gaat hem online spelen?
Jij weet wie Ryan Payton is mag ik hopen?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Tuurlijk. De reviews van talloze sites en magazines zijn dus verzonnen, of gemaakt op basis van gestolen copieën. Er zit een of ander misdaad syndicaat achter dat MGS4 games steelt en ze verspreid onder games magazines.
Daarbij hebben sommige sites ook nog verzonnen dat er een lijst met verboden onderwerpen is afgegeven door de ontwikkelaars.
Lekker geloofwaardig.
Assistant Producer van MGS4, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Jij weet wie Ryan Payton is mag ik hopen?
Yep. Maar ik vraag me af waarom een admin van een bekende MGS forum dit naar buiten brengt...quote:Op maandag 2 juni 2008 14:42 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Assistant Producer van MGS4, toch?
Kereltje van een jaar of 27.
Binnen 1/2 uur heb ik zojuist vernomen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Die metal gear retrospective is wel leuk, weet er iemand soms wanneer deel 4 uitkomt. Kan het zo niet meteen ergens vinden.
Zoek lekker naar dit als je de "theme" wilt horen:quote:Op maandag 2 juni 2008 18:46 schreef Blackninjadude het volgende:
Jaja hier is hij! De mgs theme voor de ps3!
1 |
Sowieso dat ik mijn orginele MGS1 laat signeren in Amsterdamquote:Op maandag 2 juni 2008 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
http://uk.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=26414961&sid=6191901
Oh sorryquote:Op maandag 2 juni 2008 20:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoek lekker naar dit als je de "theme" wilt horen:
[ code verwijderd ]
Doe de cancer man de groeten van me!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Binnen 1/2 uur heb ik zojuist vernomen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |