Ik heb 't eindfilmpje gezien en het is vet!!!! Ziet er supermooi uit, en het is allemaal heel anders dan je verwacht. Tja, op een bepaalde manier ook wel weer een passend einde. Toch vraag ik me af op echte fans niet met een soort leeg gevoel achterblijven na de eindfilm... als een soort van teaser over toch weer meer...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil ook echt geen spoilers weten, het eindfilmpje schijnt al op daily motion te staan maar ik wil het allemaal niet weten
Heb jij hem nou?Want ik zit hier voor me deur te wachten maar krijg nog niks binnen!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG! IK HEB HEM!!!EINS!!!1111!!!! WOOHOOO!!!
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 16:23 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Heb jij hem nou?Want ik zit hier voor me deur te wachten maar krijg nog niks binnen!
Jaquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Janet op tijd ook want dag daarna deed de link het niet meer
Bol kennende krijg je hem echt pas de 12de en als ze weer eens lopen te kutten pas de 13de, zeker omdat het een LE is.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:23 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Heb jij hem nou?Want ik zit hier voor me deur te wachten maar krijg nog niks binnen!
Die kijk ik niet, vind ik net ff te zonde... ik wil het gevoel zelf ervaren als ik hem 12 juni in mijn ps3 stop.quote:
Ik wil het allemaal niet wetenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:16 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ik heb 't eindfilmpje gezien en het is vet!!!! Ziet er supermooi uit, en het is allemaal heel anders dan je verwacht. Tja, op een bepaalde manier ook wel weer een passend einde. Toch vraag ik me af op echte fans niet met een soort leeg gevoel achterblijven na de eindfilm... als een soort van teaser over toch weer meer...
Not stumbling to a wallmart looking for socks and then come out with a ps3quote:
http://www.dailymotion.co(...)ray-fight_videogamesquote:Op maandag 9 juni 2008 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Waar?
Damn,wou net vragen of je hem gewoon niet een pm kon sturen want nu als ik naar dit topic kom heb ik de drang om die link te klikkenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:59 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ray-fight_videogames
Gewoon kijken. Het is gewoon een gameplay filmpje, niet een spoiler op de verhaallijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:05 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Damn,wou net vragen of je hem gewoon niet een pm kon sturen want nu als ik naar dit topic kom heb ik de drang om die link te klikkenMust resist!
Ik vind hem wel net zoals bij GTA !quote:Op maandag 9 juni 2008 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Free Record Shop heeft 'm online staan dus ik denk het wel ja. Je zou er in ieder geval verstandig aan doen om 'm te reserveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |