Yeah! Uren spelen met je snake action figure!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
De LE beter in beeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes mensen ik ga gamen:D:D:D:D:D
Sorry ik heb em toch echtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:09 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Lijkt op een dvd-hoesjeDon't fuck with a fans mind
Goed,geef dan ook gelijk je psnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sorry ik heb em toch echt![]()
Als jullie het niet geloven zal ik vanavond nog wel wat foto's uploaden
Ik geloof hem wel maar vond gewoon het hoesje er zo nep uit zien in vergelijking met dat plaatje dat jij hebt geposted.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Je denkt dat ie zelf zo'n hoesje in elkaar knutselt met die letters in reliëf?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef Blackninjadude het volgende:
Ik geloof hem wel maar vond gewoon het hoesje er zo nep uit zien
Yeahquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:37 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering vet! Ik speel em op normal en hij is moeilijk maar ooow zo gaaf! Sneaken kost echt veel moeite!
Klopt het hoeft ook niet, je kan ook guns blazing gaan maar tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:42 schreef Rock-shocker het volgende:
De gameplay was dan toch ook zo gemaakt dat dat niet altijd nodig was?
Ik ben gewoon jaloers omdat ik 2 dagen moet wachtenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:21 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Je denkt dat ie zelf zo'n hoesje in elkaar knutselt met die letters in reliëf?
Natuurlijk, maar wanneer het mogelijk is, zal ik sneaken vermijden. Daar word ik soms namelijk helemaal gestoord van.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Denk niet dat je dat heel lang volhoud hoorJe zal soms ook moeten sneaken
Rijden namelijk ook tanks en die gaan alleen kapot met RPG, die heb je niet altijd
Als ik m niet in de winkel kan scoren, zou ik m graag van je willen overkopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:41 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg ook nog een LE dus ik denk dat ik het spel zelf dan (donderdag) verkoop
Weg?quote:
Yeah! Can't waitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Weg?
Ik heb Act 1 uitgespeeld. Man wat is dit fucking gaafZit wel veel filmpjes te kijken maar als MGS fan stoort dat me geen seconde
Review?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb Act 1 uitgespeeld. Man wat is dit fucking gaafZit wel veel filmpjes te kijken maar als MGS fan stoort dat me geen seconde
Please no spoilersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:40 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Review?
Ohja, meer foto's en filmpjes please
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:40 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Review?
Ohja, meer foto's en filmpjes please
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:48 schreef SjonLok het volgende:
[..]
OK, jammer.
Ik wacht wel ff tot het stof is neergedaald. Koop 'm over een half jaar wel ofzo.
L1 indrukken om te mikken, R1 trekker overhalen, Linkerpook lopen, Rechterpook mikken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:25 schreef -Menn0- het volgende:
Lijkt op RE4 alleen kon je met RE4 niet lopen (?), nu kan dat wel
Ik heb GRAW niet....
Preciesquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:07 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
L1 indrukken om te mikken, R1 trekker overhalen, Linkerpook lopen, Rechterpook mikken.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef SjonLok het volgende:
Zitten er trouwens nederlandse stemmen in? Of is alles engels en ondertiteld?
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:20 schreef SjonLok het volgende:
Zitten er trouwens nederlandse stemmen in? Of is alles engels en ondertiteld?
Ik dacht meer aan Harde Slurf en Slappe Slurfquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Komop vaste slang, we gaan vloeibare slang te pakken nemen !!!
Ach, onder de 40" zie je het verschil toch amper.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Komop vaste slang, we gaan vloeibare slang te pakken nemen !!!
En geen 1080 p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |