is een 27mc antenne, lees OP.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:50 schreef ruud_fr het volgende:
had je dat touwtje niet ff weg kunnen shoppen?
nicequote:Op zondag 18 mei 2008 15:48 schreef moonmovies het volgende:
ik heb de zelfde douchek ehm ufo ook gezien in Zweden
alleen die ik zag was iets geavanceerder,
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:20 schreef Samsonneke het volgende:
Deze afbeeldingen zijn nep. Ze zijn met fotobewerksoftware in elkaar gezet.
Puur fake dus.
Ik kan garanderen dat de foto's 100% orgineel en onbewerkt zijn. Rechtstreeks vanaf de camera. Ik snap natuurlijk dat dit jouw pet de boven gaat. En alles wat jij niet kan logischerwijs kan verklaren is gemaakt door god Photoshop.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:20 schreef Samsonneke het volgende:
Puur fake dus.
Dude, wat doe je?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Samsonneke het volgende:
Jeetje, die van ToT is wel érg overduidelijk nep.
Nemen jullie jezelf eigenlijk wel serieus? Ik garandeer je dat (de meeste) mensen er niet in zullen trappen.
Gast, kijk eens in welk subforum je zit!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Samsonneke het volgende:
Nemen jullie jezelf eigenlijk wel serieus? Ik garandeer je dat (de meeste) mensen er niet in zullen trappen.
TETETEETEEEE Captain Obvious.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Samsonneke het volgende:
Dit is beslist geen wereldnieuws.quote:
Die tekenfilm-geluidjes op de achtergrondquote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef RickRoll het volgende:
video materiaal:
http://nl.tinypic.com/player.php?v=2zz27g4&s=3
Nog erger is dat ik gewoon weet welke aflevering dat is en wat erin gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2008 21:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die tekenfilm-geluidjes op de achtergrond
Oh kom op, dat is zelfs nog nepper dan die foto's.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef RickRoll het volgende:
video materiaal:
Onder de video;quote:Op zondag 18 mei 2008 21:24 schreef RickRoll het volgende:
video materiaal:
Werk jij voor de overheid of zoquote:Op zondag 18 mei 2008 21:11 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dit is beslist geen wereldnieuws.
Fotobewerkingsprogramma's waren er al langer.
Niettusquote:Op zondag 18 mei 2008 18:20 schreef Samsonneke het volgende:
Puur fake dus.
Echt hoor, het is toch duidelijk dat dit nep is?quote:Op zondag 18 mei 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Ah de link is dus veilig!
Ow my Gosh!Dus het is ECHT? RUN & HIDE!!! THEY ARE COMING!!!!!
Hij zit ook in het complot, hij is zelf een aliën, vermomd als hondquote:Op zondag 18 mei 2008 21:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Werk jij voor de overheid of zo
Je ziet toch duidelijk dat dit echt is,er is zelfs een duidelijk filmpje
KiJK UIT MENSEN,NIET GELOVEN WAT HIJ ZEGT,DE OVERHEID PROBEERT DIT WEER IN DE DOOFPOT TE STOPPEN!!!!
Ik werk niet voor de overheid. Ik gebruik slechts mijn gezonde verstand.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Werk jij voor de overheid of zo
Je ziet toch duidelijk dat dit echt is,er is zelfs een duidelijk filmpje
KiJK UIT MENSEN,NIET GELOVEN WAT HIJ ZEGT,DE OVERHEID PROBEERT DIT WEER IN DE DOOFPOT TE STOPPEN!!!!
En of.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:12 schreef ToT het volgende:
Poekel, coole avatar! Mooie RickRoll van hem trouwens he!
[/offtopic]
The Enterprise, nieuwste versie?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Tism het volgende:
Dit is natuurlijk wel erg gaaf!
Die UFO!! Weet iemand al wat 't is?..
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef HPayne het volgende:
Ongelofelijk wat een schitterend materiaal!
ongelofelijk iddquote:Op maandag 19 mei 2008 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn er eindelijk eens goede scherpe foto's van UFO's komt zo'n hond het verpesten.
Ongelofelijk!quote:Op maandag 19 mei 2008 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn er eindelijk eens goede scherpe foto's van UFO's komt zo'n hond het verpesten.
\Stel jij hebt gelijk en het is een touw, waarom zou er geen touw aan een ufo mogen zitten? Gebruiken UFO's geen touw dan? Zo ja, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:33 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ongelofelijk!
Ikzelf kan ook een touwtje aan mijn douchekop vestigen en het zodoende filmend laten rondslingeren, zodat het """lijkt""" alsof het een UFO is. Je ziet toch overduidelijk dat het nep is?
Dat mensen hier intrappen zeg, wederom breekt mijn klomp.
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:45 schreef RickRoll het volgende:
[..]
\Stel jij hebt gelijk en het is een touw, waarom zou er geen touw aan een ufo mogen zitten? Gebruiken UFO's geen touw dan? Zo ja, hoe weet jij dat?
Niet over dingen lullen waar je geen verstand van hebt! En als je denkt dat het nep is, onderbouw het dan met feiten.
Ik snap er ook helemaal niets van waarom mensen denken dat dit FAKE isquote:Op maandag 19 mei 2008 01:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ongelofelijk idd![]()
sommige mensen geloven het nog niet als er een in hun achtertuin landt
Ik weet zeker dat Randi onder de indruk zou zijn van dit topic.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
Nou volgens mij is die Ufo nog niet door de Randi $1000000 challenge gekomen DUS bestaat ie niet
Oh kom op!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:52 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van waarom mensen denken dat dit FAKE is![]()
Ik denk dat ik vanmorgen ook een zelfde ufo heb waargenomen. Hij had ook dezelfde antenne.
[ afbeelding ]
jij ziet volgens mij alleen wat je wilt zienquote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh kom op!
De arm is zelfs zichtbaar!
ik denk dat men dat niet aandurft omdat ze bang zijn voor totale anarchiequote:
_o-quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Dat is toch tegen de zon..quote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh kom op!
De arm is zelfs zichtbaar!
technisch gezien was de ufo een landing aan het voorbereiden.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
[ afbeelding ]
Tja het had bepaalde redenen maar het is zeker niet zo dat ik met mijn hand een plastic bakje vast houquote:
Wat de fok gast.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:36 schreef Samsonneke het volgende:
Volgens mij is dit topic niet serieus.
Kan niet anders.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Poekel het volgende:
[..]
Wat de fok gast.
Tuurlijk is dit wel serieus.![]()
De overheid verneukt ons allemaal. Ik ga een spandoek maken met "Welcome to Earth" erop.
Later.
Nepquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ZIe hier! Er is er zelfs eentje uitgestapt
[ link | afbeelding ]
Klopt, anders had die ene hond weer gaan zeuren dat ie nep is omdat ie aan een touwtje hangtquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef intraxz het volgende:
Ik heb het orgineel. Ik denk dat hij hem weg heeft gesoept.
[ afbeelding ]
mooi, jij kan er vast wel voor zorgen dat het op de FP komt, toch?quote:
Godverdomme... dit kán gewoon nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef intraxz het volgende:
Ik heb het orgineel. Ik denk dat hij hem weg heeft gesoept.
[ afbeelding ]
Inderdaad, en daarom is het nep.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Godverdomme... dit kán gewoon niet
Helaas, ik ben geen FP crew!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:47 schreef moonmovies het volgende:
[..]
mooi, jij kan er vast wel voor zorgen dat het op de FP komt, toch?
Áls ze komen dan stik jij maar lekker!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom is het nep.
Vreselijk dat mensen dit geloven. Dit doet mij echt zeer ongerust maken over de toekomst van Nederland.
In dat kader heb ik net vers van de pers een nieuwe foto....gevonden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:22 schreef intraxz het volgende:
[..]
Áls ze komen dan stik jij maar lekker!
jij kan het vast wel geregeld krijgen, t is van nationaal belang hequote:
quote:
NEEE dit kan gewoon niet, aliens komen nu ook al in rode langwerpige limobussen.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwe generatie gravity cancelling devices.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:06 schreef flipp. het volgende:
[..]
NEEE dit kan gewoon niet, aliens komen nu ook al in rode langwerpige limobussen.
Zullen we ooit nog veilig naar buiten kunnen?
LoL, die heeft ook een of andere prikstok aan de voorkant. Zal vast wel een wapen zijn. Denk dat het geen vriendelijk ras is wat erin zit. Als er al iemand in zit zullen ze wel klein zijn dus veel hoeven we niet van ze te vrezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef kipknots het volgende:
Er is er een gesignaleerd tijdens een partij bijeenkomst in Rusland!
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een camera was van een vijandelijk ras. Dat doen ze wel meer heb ik wel eens gehoort.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
LoL, die heeft ook een of andere prikstok aan de voorkant. Zal vast wel een wapen zijn. Denk dat het geen vriendelijk ras is wat erin zit. Als er al iemand in zit zullen ze wel klein zijn dus veel hoeven we niet van ze te vrezen
idd, ik vermoed dat dat Samsonneke de aliën is waar we het over hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:38 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Gezien de keuzen denk ik dat ze al op fok! zitten.
wat voor nepperd heb jij het overquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:44 schreef wilmadonna het volgende:
flauw zeg om met zo'n nepperd een topic te starten... kan er absoluut niet om lachen!
Dit plaatje is ook overduidelijk nep. Nog niet te spreken over het feit dat een stoffen pop niet kan bloeden, waarom zou de blouse van Gert gedragen worden door de alien? Een buitenaards wezen zal waarschijnlijk geen kleding dragen, aangezien zij de emotie "schaamte" niet eens kunnen waarnemen. Daarnaast is linksonder nog steeds een stukje nek/borst van Gert Verhulst waarneembaar. Verder heeft die hond uiteraard niet zo'n grote oogbal; die zijn veel kleiner. Sterker nog, Samsons glazen ogen zijn geheel zwart.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou zeggen: doe een submitje!
Want dat het van nationaal belang is, moge duidelijk zijn: ZE ZIJN ONZE HONDEN VIJANDIG GEZIND!!!!!!
[ afbeelding ]
"Moaaah Gertjuh!!! Zij doen mij pijn!!!"
Rende? Renderen bedoel je zeker! Dat je je verspreekt, oké. Maar dat je je vertypt? Nu lok je het gewoon uit! Je weet zelf ook dat dit plaatje gefaked is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef intraxz het volgende:
Wat is hier niet echt aan! Ik heb expres op de schaduw gelet toen ik het plaatje rende... op de foto zette.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat? Wat heb jij te maken met buitenaardse wezens? Nu val je door de mand!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:27 schreef Samsonneke het volgende:
Een buitenaards wezen zal waarschijnlijk geen kleding dragen, aangezien zij de emotie "schaamte" niet eens kunnen waarnemen.
Ik heb die foto zelf gemaakt..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:48 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Rende? Renderen bedoel je zeker! Dat je je verspreekt, oké. Maar dat je je vertypt? Nu lok je het gewoon uit! Je weet zelf ook dat dit plaatje gefaked is.
Dat geloof ikquote:
Er staat "waarschijnlijk".quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:12 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Wat heb jij te maken met buitenaardse wezens? Nu val je door de mand!
Geef nou maar toe dat je hier alleen komt om misleidende informatie te posten. Je sinistere meesters zullen trots op je zijn, verrader!
Ja lul je er maar uit, infiltrant! Je bent er gewoon bij, ik hoop dat je duistere opdrachtgevers je flink straffen voor je onhandige werkwijze!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:17 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat geloof ikMaar die UFO is erop geplakt.
[..]
Er staat "waarschijnlijk".
Eigelijk is het een screenshot uit een filmpje dat ik heb geschoten. Kijk maar op de vorige pagina.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:17 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat geloof ikMaar die UFO is erop geplakt.
[..]
Er staat "waarschijnlijk".
Haal anders een fucking scherp mes door je pols heen ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:44 schreef wilmadonna het volgende:
flauw zeg om met zo'n nepperd een topic te starten... kan er absoluut niet om lachen!
Ook fake.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef intraxz het volgende:
[..]
Eigelijk is het een screenshot uit een filmpje dat ik heb geschoten. Kijk maar op de vorige pagina.
Hier
dat had ik begrepenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:10 schreef wilmadonna het volgende:
nepperd = fake... daar bedoel ik de foto mee!
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook onze hond is een prooi geworden..
Dit zijn geen dingen waar je grappen over maakt jaquote:Op zondag 25 mei 2008 13:09 schreef Samsonneke het volgende:
Oh, kom op zeg.
Dat is gewoon een hoed.
Ik weet nu gewoon zeker dat jullie dit voor de grap doenKan toch niet anders.
Duidelijk een prototype als je bekijkt hoe simpel hij ten prooi kan vallen aan de mensquote:Op zondag 25 mei 2008 14:59 schreef Angst het volgende:
ik heb ook een type gevonden waar heel veel afbeeldingen van zijn te vinden op interenet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, ook mist hij de 27mc antenne voor communicatiedoeleinden....quote:Op zondag 25 mei 2008 15:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Duidelijk een prototype als je bekijkt hoe simpel hij ten prooi kan vallen aan de mens
Logisch te verklaren, in de meeste concept cars UFO's werken de onboard electronica nog niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:14 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
idd, ook mist hij de 27mc antenne voor communicatiedoeleinden....
Dus jij wil beweren dat de meeste foto's in dit topic nep zijn of geen ufo's bevattenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frisbee
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
OMG ... ik zeg camouflageskills ... wie is het met me eens?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
Omg waar heb je die foto van een ufo vandaan?quote:
FAIL!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:31 schreef Bartleunen het volgende:
Wa vinden jullie van deze stelling.
Het hele frisbee verhaal is een denkmantel van de americaanse regering. Zijn hebben vroeger ontzettend veel experimenten gedaan met kleine groepen ufo's en dit was niet zo'n succes. Vervolgens zijn ze deze ufo's gaan verkopen als frisbee's om zo het geinvesteerd vermogen weer enigsinds terug te kunnen verdienen.
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef Daury het volgende:
Ze parkeren graag naast bruggen, nadat ze een patatje hebben opgepicked bij Fred Kroket. Je ziet alleen de antennes naast de bruggen aangezien zijzelf natuurlijk op de grond staan, de antenne steekt er boven uit.
[ afbeelding ]
Nee hoor, 2D.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.
Echt niet, ik heb het toch zelfs gezienquote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.
eensch!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
OMG ... ik zeg camouflageskills ... wie is het met me eens?
We hebben hem ontmaskerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
eensch!![]()
samsonneke is gewoon een buitenaardse infiltrant, alleen zijn werk lukt niet hier
Ik ben geen pratende hond.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We hebben hem ontmaskerd!
Dacht je nou echt dat we geloven in een pratende hond? Jullie aliens hebben wel een erg lage dunk van onze intelligentie.
Dat is uiteraard niet mijn echte foto. Dit is slechts een beeld uit de serie.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, op je foto lijk je toch wel heel erg op een hond
[ afbeelding ]
Bewijs dat maar door een echte foto van jezelf. We willen bewijs anders nemen we aan dat je weldegelijk tot een vijandig buitenaardse veroveringsvloot hoort en hier als scout bent om onze defensie te testen en onrust te zaaien tussen het volk met als doel ons weerloos te maken als de daadwerkelijke invasie begint...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet mijn echte foto. Dit is slechts een beeld uit de serie.
Weet je zelf ook wel.
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar door een echte foto van jezelf. We willen bewijs anders nemen we aan dat je weldegelijk tot een vijandig buitenaardse veroveringsvloot hoort en hier als scout bent om onze defensie te testen en onrust te zaaien tussen het volk met als doel ons weerloos te maken als de daadwerkelijke invasie begint...
Eigenlijk zeg je:,,als ik mijn echte foto plaats dan gelooft niemand dat het zo is, terwijl het wel zo is''.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?
Jij hebt trouwens wel een heel erg rood hooft op je foto, wat is er mis met jou ??quote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef RickRoll het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je:,,als ik mijn echte foto plaats dan gelooft niemand dat het zo is, terwijl het wel zo is''.
Grappig
Hij zag de werkelijke vorm van samsonekkequote:Op maandag 26 mei 2008 13:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens wel een heel erg rood hooft op je foto, wat is er mis met jou ??
heel makkelijk, maak een foto van jezelf met een flesje amstel bier in je ene hand, en met je andere hand zwaai je.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?
Niet waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:09 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
heel makkelijk, maak een foto van jezelf met een flesje amstel bier in je ene hand, en met je andere hand zwaai je.
terwijl je dat doet ga je met 1 been in de wasmachine staan (aandoen is niet aanbevolen).
zo weten we zeker dat je het niet gegoogled hebt![]()
doe je dat niet, dan weten we gewoon met ze allen dat je liegt dat je barst, en dan is dat het einde van jouw conspiracy!
beetje samenwerken met de regering he!
Door de manier waarop je "een mens de opdracht geven..." zegt maak je jezelf verdacht. Normaal zou je zeggen "ik kan een ander vragen..."quote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zou ook een mens de opdracht kunnen geven deze handelingen uit te voeren en vervolgens een foto maken.
Nu zeg je het zelf! Je bent dus geen mens!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zou ook een mens de opdracht kunnen geven deze handelingen uit te voeren en vervolgens een foto maken.
Kanker, heeft de overheid dit materiaal in de doofpot gestopt? Dit word steeds serieuzer...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
[ afbeelding ]
jezelf verradenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Samsonneke knew all along !!!!111quote:Op maandag 26 mei 2008 17:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Kanker, heeft de overheid dit materiaal in de doofpot gestopt? Dit word steeds serieuzer...![]()
If only Samsonneke would know...
Er staat "Ik zou", dus ik leefde me in in de situatie die jullie mij steeds voorschotelen; dat ik een buitenaards wezen ben.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Door de manier waarop je "een mens de opdracht geven..." zegt maak je jezelf verdacht. Normaal zou je zeggen "ik kan een ander vragen..."
We hebben je door Samsonekke...
doe niet zo idiootquote:Op maandag 26 mei 2008 18:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Er staat "Ik zou", dus ik leefde me in in de situatie die jullie mij steeds voorschotelen; dat ik een buitenaards wezen ben.
Wacht eens, ik gebruikte het woord "voorschotelen". Dit maakt mij wel verdacht, hé? voorschotelen. Nu word ik vast weer beschuldigd van het feit dat ik een alien ben.
Jullie zitten er ver naast. Zie nou toch eens onder ogen dat dit nonsens is.
De maatschappij gaat ver achteruit.
Inderdaad, jullie houden elkaar al genoeg voor de gek.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
doe niet zo idioot
alsof we jou om een stom woordje (voorschotelen) al verdacht vinden van buitenaards infiltrantengedrag![]()
wij hebben veel sterkere bewijzen dat jij een echte infiltrant bent.
ons hou je niet voor de gek!
Voorschotelen in de post?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
doe niet zo idioot
alsof we jou om een stom woordje (voorschotelen) al verdacht vinden van buitenaards infiltrantengedrag![]()
wij hebben veel sterkere bewijzen dat jij een echte infiltrant bent.
ons hou je niet voor de gek!
nee, je ziet duidelijk dat je geen echte hond bent, maar gewoon een aliën in een hondenpak. Ik had gedacht dat aliëns wel beter waren in vermommen.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie houden elkaar al genoeg voor de gek.
Ik ben die hond niet. Het is slechts een naam die ik gekozen heb. Het had net zo goed Suikerklontje of Paprikaplukker kunnen zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef moonmovies het volgende:
[..]
nee, je ziet duidelijk dat je geen echte hond bent, maar gewoon een aliën in een hondenpak. Ik had gedacht dat aliëns wel beter waren in vermommen.
[ afbeelding ]
zie je![]()
hebben ze op jullie planeet suiker of paprika dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ben die hond niet. Het is slechts een naam die ik gekozen heb. Het had net zo goed Suikerklontje of Paprikaplukker kunnen zijn.
Ja. Planeet aarde is immers mijn planeet en hier hebben ze inderdaad paprika en suiker.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hebben ze op jullie planeet suiker of paprika dan?![]()
serieuze vraag btw,dus graag een serieus antwoord terug,en niet van die ontkennende praat
Nee. Men in Black is een fictieve film.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja in Men In Black was er een alien toch ook verkleed als hond?
Owneej, die zag er echt als een hond uit!
Dus Samsonneke is een alien die een andere aliensoort imiteert?
komen ze niet meer terug voor je danquote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Planeet aarde is immers mijn planeet en hier hebben ze inderdaad paprika en suiker.
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Planeet aarde is immers mijn planeet en hier hebben ze inderdaad paprika en suiker.
[..]
Nee. Men in Black is een fictieve film.
fic·tie (dev; ficties)
1 niet op werkelijkheid berustende voorstelling die men als uitgangspunt aanneemt
2 (geen meervoud) (letterkunde) vertelwijze waarbij gebruikgemaakt wordt van verzonnen elementen
re·a·li·teit (dev; realiteiten)
1 het werkelijk bestaan van iets
Jullie kunnen de onderscheid tussen realiteit en fictie werkelijk niet vinden.
En ik ben een pratend plastic bekertje dat morgen Oekraine zal veroveren.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, je hebt het hier tegen de moderator van Brave New World! Ik weet donders goed wat de realiteit en wat fictie is: ik heb mijn aluminium hoedje op en ben daardoor niet vatbaar voor invloeden van fictie!
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat ik niet geloof in buitenaardse wezens; het universum is zo gigantisch dat het best wel eens zou kunnen. Wat ik echter telkens duidelijk probeer te maken, is dat de foto's die in dit topic gepost worden, hartstikke nep zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
komen ze niet meer terug voor je dan![]()
of word er een invasie gepland![]()
in het laatste geval heb ik altijd aan jullie kant gestaan hoor,dus mijn leven mag gespaard worden,ik kan een prima onderdaan worden als het moet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef bloodacolyte het volgende:
UPDATE!!111!!!
LAATSTE UFO SIGNALERING!!!
bewijs:Oh, kom op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nog de nepste van allemaal.
Hier zal niemand intrappen.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
Dit valt gewoon niet te ontkennen..!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:37 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh, kom op!
Dit is nog de nepste van allemaal.
Hier zal niemand intrappen.
Kut, wie licht Oekraine in? Jongens?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
En ik ben een pratend plastic bekertje dat morgen Oekraine zal veroveren.
[..]
Ik zeg niet dat ik niet geloof in buitenaardse wezens; het universum is zo gigantisch dat het best wel eens zou kunnen. Wat ik echter telkens duidelijk probeer te maken, is dat de foto's die in dit topic gepost worden, hartstikke nep zijn.
Het kan best zijn dat er ooit een invasie komt; daar weet ik net zo weinig van als jij.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef bloodacolyte het volgende:
UPDATE!!111!!!
LAATSTE UFO SIGNALERING!!!
bewijs:Ze zijn onder ons...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ja, maar dat was niet logisch geweest, want als suikerklontje zou je als aliën niet een lang bestaanrecht hebben, als paprikaplukker trouwens ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ben die hond niet. Het is slechts een naam die ik gekozen heb. Het had net zo goed Suikerklontje of Paprikaplukker kunnen zijn.
ssshh, verpest het nou nietquote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, mensen zoals ToT die denken dat mensen zoals Samsonneke serieus zijn![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Oja? Hoe typ jij dan deze reactie? Nu heb je jezelf echt definitief vastgeluld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef Samsonneke het volgende:
Een plastic bekertje is niet in staat acties te ondernemen of uberhaupt na te denken; het is een levenloos object.
We waren er toch over uit dat-ie een shapeshifter was? De bewijzen daarvan zijn in dit topic wel duidelijk geworden. Hij kan in zn bekertjesvorm gewoon op internet communiceren met behulp van een Mind Controlled Input Device.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:02 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Oja? Hoe typ jij dan deze reactie? Nu heb je jezelf echt definitief vastgeluld.
Oef, ga je ons nu vertellen datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef Samsonneke het volgende:
Ah joh, nu gaat het te ver.
Als jullie werkelijk geloven in de ironisch getinte zin waarin staat dat ik als plastic bekertje zijnde Oekraine zal veroveren, dan moeten jullie toch echt even langs de psycholoog. Een plastic bekertje is niet in staat acties te ondernemen of uberhaupt na te denken; het is een levenloos object.
Ik zal het nog één keer proberen duidelijk uit te leggen. Ik ben gewoon een mens, zoals jij, van vlees en bloed. Mijn doel was jullie te overtuigen dat de foto's die in dit topic gepost worden, nep zijn. Ik twijfel nu alleen heel sterk of jullie mij nu voor de gek houden door te blijven doen alsof jullie het allemaal geloven, of dat jullie het daadrkelijk geloven. Ik hoop natuurlijk het eerste, maar ik heb er zo mijn twijfels over.
Inderdaad, je scoort erg laag als het gaat om betrouwbaarheid. Je hebt tot nu toe alleen met woorden geprobeerd je punt te maken. Wij hebben fotomateriaal aangeleverd met daarop omonstotelijk bewijs dat er aliens onder ons zijn met de intentie de Aarde te veroveren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:21 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Oef, ga je ons nu vertellen dat
1 - Plastic bekertjes geen Oekraïne kunnen veroveren?
2 - Je een echt mens bent en geen metamorphende bekertjes-samson-alien?
3 - De foto's allemaal toch overduidelijk echt zijn en 100% niet gemaakt met photoshop of MS Paint (of MS Paintbrush voor de windows 3.1-gebruikers)???
Ik vind je hoogst onbetrouwbaar
Wat?? Wat heeft hij gedaan?? heb je hulp nodig??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Quir het volgende:
Kut, volgens mij word ik genaaid door Samsonneke. I'm so fucked.
Krijg je een probe? Da's knap lastig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:33 schreef Quir het volgende:
Kut, volgens mij word ik genaaid door Samsonneke. I'm so fucked.
What did he do to you amigo?? Als het een probe is hoop ik niet zo eentje die Cartman hadquote:
Jij kan heul niet bewijzen dat ons fotomateriaal nep isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:31 schreef Samsonneke het volgende:
Jullie houden mij allemaal voor de gek door te doen alsof jullie dit echt geloven, terwijl ieder weldenkend mens de conclusie kan trekken dat het verkregen beeldmateriaal nep is.
Je blijft maar hetzelfde zeggen, terwijl jij nog geen enkel bewijs hebt aangedragen waaruit zou blijken dat deze foto's trucagewerk zijn. Dus of je bent een infiltrant van de buitenaardsen, of je wilt het gewoon niet geloven, of je houdt ons voor de gek. Dit zou in principe allemaal kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:31 schreef Samsonneke het volgende:
Jullie houden mij allemaal voor de gek door te doen alsof jullie dit echt geloven, terwijl ieder weldenkend mens de conclusie kan trekken dat het verkregen beeldmateriaal nep is.
Bewijzen jullie mij eerst maar eens dat het desbetreffende fotomateriaal wél echt is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:39 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je blijft maar hetzelfde zeggen, terwijl jij nog geen enkel bewijs hebt aangedragen waaruit zou blijken dat deze foto's trucagewerk zijn. Dus of je bent een infiltrant van de buitenaardsen, of je wilt het gewoon niet geloven, of je houdt ons voor de gek. Dit zou in principe allemaal kunnen.
Maar vanwege je rare manier van praten (je hebt de manier waarom de mens met elkaar praat nog niet onder de knie), bijvoorbeeld verhalen over dat je een plastic bekertje bent dat Oekraïne komt veroveren en het feit dat je alleen foto's van een speelgoedhond laat zien, geloof ik toch echt dat je zelf een buitenaardse bent.
Je ziet toch zelf een UFO vliegen? Wat voor bewijs wil je nog meer? Moet er een in je bek vliegen?Er staan zoveel plaatjes in dit topic, dat de kans dat in ieder geval een paar ervan echt zijn heel hoog is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Bewijzen jullie mij eerst maar eens dat het desbetreffende fotomateriaal wél echt is.
mensen die denken dat er ook maar iets serieus is in dit topicquote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf een UFO vliegen? Wat voor bewijs wil je nog meer? Moet er een in je bek vliegen?Er staan zoveel plaatjes in dit topic, dat de kans dat in ieder geval een paar ervan echt zijn heel hoog is.
Hoe kan jij bewijzen dat het touw is. Misschien hebben de Aliens een dus danige techniek ontwikkelt dat ze antennes maken van touw.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar dit plaatje. Des noods sla je het op op je hard disk, sleep je het in Photoshop en vergroot je het 300 maal; zodra je het maar goed ziet. Wat zie je daar rechtsboven? Ik neem een arm waar. Voor de duidelijkheid heb ik het omcirkeld:
[ afbeelding ]
Het omcirkelde deel (het deel met de rode kleur), het "voorwerp" waar de rode pijltjes naar wijzen, is een arm.
arm1 (dem; armen; armpje)
1 elk van beide bovenste ledematen bij de mens
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Deze man, voor het gemak even Engelbert genoemd, heeft een arm. Engelbert is in staat hiermee objecten vast te pakken en op te pakken. Dit kan hij met één enkele arm doen. Met de andere arm (hand) kan hij vervolgens een foto maken van het object dat hij met de andere hand vasthoudt.
Overigens wil ik ook nog ontkrachten dat het touwtje een antenne is.
[ afbeelding ]
Dit is het touw (volgens jullie antenne) dat het persoon vasthoudt. Zoals te zien is het bekertje, of wat het ook mag wezen, bevestigt aan dit touw. Aan het rechteruiteinde zien jullie namelijk nog een klein stukje touw bengelen.
Voor de mensen die niet precies weten wat een touw is, ter verheldering:
touw (het; touwen)
1 in elkaar gedraaid of gevlochten garen van hennep, kunststof, staal enz.
2 lijn van 3 tot 6 ineengedraaide strengen hennep, kunststof, staal enz.
[ afbeelding ]
Zien jullie het nu? Een arm houdt het touw vast waaraan het plastic bekertje bevestigt is. Vervolgens is met de andere arm (een mens heeft er twee) een foto van het hele gebeuren gemaakt. Dit is mijn theorie.
Samenvatting theorie:
[ afbeelding ]
Overigens wil ik wel even erbij zeggen dat ik het ronduit triest vind dat ik dit allemaal moet doen. Het moet toch allang duidelijk zijn dat het hier om neppe foto's gaat.
Gebruikte bronnen:
Plaatjes: Dit topic en Google
Tekening: Paint en de impulsen die door mijn zenuwen geleid werden
Woorden: Woordenboek Vandale
Overige tekst: Mijn toetsenbord
Je ziet hoe twee vingers het touw vasthouden. Dat is geen wijzen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef ToT het volgende:
Nee er was toch al eerder gezegd dat hij er naar wees?
Verklaar die arm maar eerst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:19 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Hoe kan jij bewijzen dat het touw is. Misschien hebben de Aliens een dus danige techniek ontwikkelt dat ze antennes maken van touw.
En waar jij van uitgaatnde dat de hand het "touwtje" beet heeft hij werkelijk doet als of. Deze man heeft al meerdere UFO's gezien en gaat er dus erg vrij mee om en zijn eerste gedachte was om het "touwtje" zogenaamt beet te houden.
in de wetenschap ga je altijd uit van de simpelste theorie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:28 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Je ziet hoe twee vingers het touw vasthouden. Dat is geen wijzen.
[..]
Verklaar die arm maar eerst.
Daarbij weegt de gemiddelde UFO volgens mij wel een paar ton, en een man met een "arm" zoals zo'n ding blijkbaar genoemd wordt zal vast geen paar ton kunnen tillen, lijkt mij!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:35 schreef Angst het volgende:
[..]
in de wetenschap ga je altijd uit van de simpelste theorie.
de gangbare theorie: het is een ufo
jou theorie: het is een man met een arm met een touw en die man met dat arm kan daar dingen mee optillen en die doet dat om ons voor de gek te houden.
veel ingewikkelder dus
Dude, die arm wijst, en aan de andere kant hangt zijn armband eruit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik zal één foto voor je ontkrachten, aangezien het schijnbaar een vereiste is alvorens jij eindelijk zal inzien dat dit gehele topic nonsens is.
[ afbeelding ]
Kijk eens goed naar dit plaatje. Des noods sla je het op op je hard disk, sleep je het in Photoshop en vergroot je het 300 maal; zodra je het maar goed ziet. Wat zie je daar rechtsboven? Ik neem een arm waar. Voor de duidelijkheid heb ik het omcirkeld:
[ afbeelding ]
Het omcirkelde deel (het deel met de rode kleur), het "voorwerp" waar de rode pijltjes naar wijzen, is een arm.
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Deze man, voor het gemak even Engelbert genoemd, heeft een arm. Engelbert is in staat hiermee objecten vast te pakken en op te pakken. Dit kan hij met één enkele arm doen. Met de andere arm (hand) kan hij vervolgens een foto maken van het object dat hij met de andere hand vasthoudt.
[ afbeelding ]
Dit is het touw (volgens jullie antenne) dat het persoon vasthoudt. Zoals te zien is het bekertje, of wat het ook mag wezen, bevestigt aan dit touw. Aan het rechteruiteinde zien jullie namelijk nog een klein stukje touw bengelen.
touw (het; touwen)
[ afbeelding ]
Zien jullie het nu? Een arm houdt het touw vast waaraan het plastic bekertje bevestigt is. Vervolgens is met de andere arm (een mens heeft er twee) een foto van het hele gebeuren gemaakt. Dit is mijn theorie.
Samenvatting theorie:
[ afbeelding ]
Overigens wil ik wel even erbij zeggen dat ik het ronduit triest vind dat ik dit allemaal moet doen. Het moet toch allang duidelijk zijn dat het hier om neppe foto's gaat.
Gebruikte bronnen:
Aah, toe..! Voorzie ons nog langer van je wetenschaps-ondermijnende repliek. Ondanks dat je dondersgoed weet dat de foto's 100% authentiek zijn en 0% bewerkt, ondermijn je de heilige wetenschap door te zeggen dat 100% echte foto's niet echt kunnen zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:59 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen, jullie zoeken het maar uit.
Ik heb mijn best gedaan, maar als jullie in jullie stupiditeiten willen blijven geloven, ga alsjeblieft je gang.
Inderdaad, bij elk wetenschappelijk onderzoek heb je entiteiten nodig die de andere kant van het verhaal verdedigen. Zoals jij hier doet. Ondanks dat het merendeel overtuigt is van het feit dat het daadwerkelijk ufo's zijn is jouw inbreng in dit verhaal zeer belangerijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:38 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Aah, toe..! Voorzie ons nog langer van je wetenschaps-ondermijnende repliek. Ondanks dat je dondersgoed weet dat de foto's 100% authentiek zijn en 0% bewerkt, ondermijn je de heilige wetenschap door te zeggen dat 100% echte foto's niet echt kunnen zijn![]()
Als je daadwerkelijk een aanval op onze aarde hebt voorzien, vertel ons dan op z'n minst wat meer, zodat we je ware identiteit kunnen achterhalen en barricades kunnen opstellen waneer je komt aanvallen met je enge UFO!!!
Zoals al eerder gemeld, de fotograaf hield een arm de lucht in om de zon te blokken. Anders zou je de zoveelste vage ufo foto krijgen. Dit is gewoon eindelijk duidelijk.quote:
Je ziet dat het touw vastgehouden wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:36 schreef Daury het volgende:
[..]
Zoals al eerder gemeld, de fotograaf hield een arm de lucht in om de zon te blokken. Anders zou je de zoveelste vage ufo foto krijgen. Dit is gewoon eindelijk duidelijk.
Jullie houden me voor de gek, dat heb ik zelf ook wel door. Ieder weldenkend mens weet dat deze plaatjes nep zijn. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen zulk volk vrij in de maatschappij te laten rondlopen zonder waarschuwingen te hebben geven; straks vallen jullie nog massaal bejaarde opa'tjes aan omdat de wandelstok die ze vasthouden lijkt op een lavalamp van Mars die Finland wilt vernietigen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, bij elk wetenschappelijk onderzoek heb je entiteiten nodig die de andere kant van het verhaal verdedigen. Zoals jij hier doet. Ondanks dat het merendeel overtuigt is van het feit dat het daadwerkelijk ufo's zijn is jouw inbreng in dit verhaal zeer belangerijk.
De discussie die je opgang brengt is noodzakelijk om achter de waarheid te komen. We need to know Samsonekke...
wat boeit mij finland nouquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:02 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Jullie houden me voor de gek, dat heb ik zelf ook wel door. Ieder weldenkend mens weet dat deze plaatjes nep zijn. Ik kan het gewoon niet over mijn hart krijgen zulk volk vrij in de maatschappij te laten rondlopen zonder waarschuwingen te hebben geven; straks vallen jullie nog massaal bejaarde opa'tjes aan omdat de wandelstok die ze vasthouden lijkt op een lavalamp van Mars die Finland wilt vernietigen.
Een kruisje?quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef Belsezar het volgende:
En deze jongens, aan het vissen en dan dit ineens zien...
[ afbeelding ]
Ongelovelijk ze zijn werkelijk overal!
Dammit ik kwam te dicht in de buurt van de waarheid en ze hebben gewoon mijn foto geblocked, dan maar een anderequote:
ik vermoed dat dit onbemande spionagevoertuigen zijn die ze inzetten voordat de bemande vloot de aarde bereikt...de makers van dit voertuig hebben duidelijk kwade bedoelingen met onze planeetquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik dacht dat deze shit joking was, maar tussen mijn huis en de bomen door kwam volgensmij iets van een mothership vliegen. De drones zijn denk ik wat ouder, dit model had 3 antennes, misschien voor de korte golf dat weet ik niet aangezien ik geen electronica expert ben. Volgensmij trekken ze verder in zwermen, met 1 groot schip en een aantal kleintjes, heb zo'n 2 a 3 minuten lang kleintjes voorbij zien komen
[ afbeelding ]
Overigens vloog een van de drones vlak langs de camera mijn kamer door, je ziet geen movement door de lage sluitertijd. Heb 'm moeten smacken met een hamer en dit was het resultaat
[ afbeelding ]
Vergelijk 'm trouwens met mijn CD. Hij is relatief groot dus, maar niet zo groot als ik had gedacht, maar zoals eerder stated; dit was een kleintje.
Close up:
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag de oranje variant waargenomen, kort zwevend over de bomen op de achtergrond, waarna deze weer als een speer verdween. OMFG dat ding kan wel 100 meter in diameter geweest zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik dacht dat deze shit joking was, maar tussen mijn huis en de bomen door kwam volgensmij iets van een mothership vliegen. De drones zijn denk ik wat ouder, dit model had 3 antennes, misschien voor de korte golf dat weet ik niet aangezien ik geen electronica expert ben. Volgensmij trekken ze verder in zwermen, met 1 groot schip en een aantal kleintjes, heb zo'n 2 a 3 minuten lang kleintjes voorbij zien komen
Aha! Je geeft steeds meer van je geheimen prijs! Wie is die geheimzinnige Engelbert? Is dat het grote brein achter de operatie? Hij moet wel zeer machtig zijn als hij met de beweging van 1 arm UFO's kan manipuleren! Of zou hij slechts een pion zijn van een duistere kracht van voorbij het universum?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
touw (het; touwen)
[ afbeelding ]
Samenvatting theorie:
[ afbeelding ]
Gebruikte bronnen:
Wat een ongelofelijke onzin.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Aha! Je geeft steeds meer van je geheimen prijs! Wie is die geheimzinnige Engelbert? Is dat het grote brein achter de operatie? Hij moet wel zeer machtig zijn als hij met de beweging van 1 arm UFO's kan manipuleren! Of zou hij slechts een pion zijn van een duistere kracht van voorbij het universum?
Inderdaad er zijn meer redenen dan geen om jou als alien te zien. Je ontkenning is bijvoorbeeld zo hevig dat het haast wel zo moet zijn plus al het bewijs wat op de voorgaande paginas is geleverd. Je hebt hier niks tegen in gebracht om te ontkrachten dat je geen alien bent, alleen jouw woord. Maar geen enkel ander hard bewijs...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:37 schreef intraxz het volgende:
Ik weet wel zeker dat je een alien bent. Ik weet het gewoon.
Dat zou ik ook zeggen als mijn missie aan het mislukken was. Je intergalactische meesters zullen je wel aardig straffen? Mij hou je niet meer voor de gek hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin.
Mensen, jullie houden mij voor de gek. Ik ben absoluut geen alien.
Mijn cola is zojuist met succes gelanceerd tegen mijn monitor, dank je welquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:01 schreef intraxz het volgende:
Omg de benen steken er nog uit! en je ziet het hoofd al uit zn anus komen! Hoe ziek is da!
Tsja, het traject dat de cola heeft afgelegd vanuit mij naar de monitor toe, zou niet zonder de hulp van buitenaardse krachten gelukt zijn. Dus het antwoord is ja, de aliens hebben geholpen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef intraxz het volgende:
Hebben de aliens met hun ufo je cola gelanceerd omdat ik je erop wees dat dat meiske nog maar half verteerd is? Schoften.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:16 schreef ToT het volgende:
Ik zou zeggen: doe een submitje!
Want dat het van nationaal belang is, moge duidelijk zijn: ZE ZIJN ONZE HONDEN VIJANDIG GEZIND!!!!!!
[ afbeelding ]
"Moaaah Gertjuh!!! Zij doen mij pijn!!!"
quote:
Jij bent een alien. Een aardse hond kan niet lezen en schrijven.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:37 schreef Samsonneke het volgende:
Nu probeert die Schunkelstar jullie erin te luizen dat ik daadwerkelijk een alien ben door op een schijfje karton mijn naam te zetten.
En jullie geloven het ook nog.
Waar gaat het heen met de wereld? Iedere keer breekt mijn klomp opnieuw hier op FOK!. Als je denkt dat het niet gekker kan, wordt het toch nóg gekker.
Dude, say what?!?!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:41 schreef L.Denninger het volgende:
Jullie maken het allemaal maar belachelijk en dat slaat nergens op
Julie zijn spiritueel gewoon nog niet erg ontwikkeld en je maakt je eigen realiteit door er niet in te geloven.
Niemand anders kan het bewijs leveren, het bewijs zit in jezelf en je bent zelf het bewijs zelf, enzo.
Dus, jullie staan er gewoon niet voor open, en wie om bewijs vraagt weet het gewoon nog niet, etcetera.
Oh, en waag het niet om nu op basis van logica en argumenten te proberen een discussie te voeren,
want dan roep ik gewoon dat jullie heel gemeen zijn en ga ik een drama maken !
Dat is geen game, dat is een officiële flightsimulator van planeet Quoork, waar Samsonneke ongetwijfeld vandaan komt! Volgens mij is dat het vlieg-examen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef MmadviewW het volgende:
Voor alle ufofreaks:
KLIK (pas op: verslavend)
hoe kom je aan deze interactieve footage?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef MmadviewW het volgende:
Voor alle ufofreaks:
KLIK (pas op: verslavend)
Ze zijn niet echt!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef DurQ het volgende:
ik vind het toch wel slecht dat er in "onzin voor je leven!" fotos van echte UFO's worden gepost....paint ze dan
luister niet naar hem,hij is zelf een alien,en hij probeert zijn snode plannen middels hersenspoelerij op je over te brengenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef DurQ het volgende:
nou ze lijken anders verdomd echt naar mijn idee......
Verklaar dan eens waarom jouw naam op 1 van die UFOs staat!quote:
Serieus reageren op plaatjes die overduidelijk fake zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Samsonneke het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:48 schreef Zenon het volgende:
[..]
Serieus reageren op plaatjes die overduidelijk fake zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
WEER een alien die probeert ons zorgvuldig aangelegde archief van zelf gemaakte foto's van persoonlijke ervaringen als onzin af te schuiven!
![]()
Hoeveel van die buitenaardsen hebben we in onze samenleving rondlopen zeg???ik voel me nergens meer veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
omg,ben benieuwd hoe ze dit nog willen gaan ontkennenquote:
Engelbert ftwquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
Al eerder vermeldde ik in dit topic dat ik die hond niet ben; het is slechts een keuze van mij geweest deze hond als naam te nemen omdat dit een jeugdheld voor mij is.quote:
waarom neem je afscheid van nederland? ga je weer terug naar je eigen planeet?quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:58 schreef Samsonneke het volgende:
Ik snap hier werkelijk niets van.
Doen jullie dit nou expres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |