Haal anders een fucking scherp mes door je pols heen ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:44 schreef wilmadonna het volgende:
flauw zeg om met zo'n nepperd een topic te starten... kan er absoluut niet om lachen!
Ook fake.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:57 schreef intraxz het volgende:
[..]
Eigelijk is het een screenshot uit een filmpje dat ik heb geschoten. Kijk maar op de vorige pagina.
Hier
dat had ik begrepenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:10 schreef wilmadonna het volgende:
nepperd = fake... daar bedoel ik de foto mee!
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Ook onze hond is een prooi geworden..
Dit zijn geen dingen waar je grappen over maakt jaquote:Op zondag 25 mei 2008 13:09 schreef Samsonneke het volgende:
Oh, kom op zeg.
Dat is gewoon een hoed.
Ik weet nu gewoon zeker dat jullie dit voor de grap doenKan toch niet anders.
Duidelijk een prototype als je bekijkt hoe simpel hij ten prooi kan vallen aan de mensquote:Op zondag 25 mei 2008 14:59 schreef Angst het volgende:
ik heb ook een type gevonden waar heel veel afbeeldingen van zijn te vinden op interenet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, ook mist hij de 27mc antenne voor communicatiedoeleinden....quote:Op zondag 25 mei 2008 15:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Duidelijk een prototype als je bekijkt hoe simpel hij ten prooi kan vallen aan de mens
Logisch te verklaren, in de meeste concept cars UFO's werken de onboard electronica nog niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:14 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
idd, ook mist hij de 27mc antenne voor communicatiedoeleinden....
Dus jij wil beweren dat de meeste foto's in dit topic nep zijn of geen ufo's bevattenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frisbee
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
OMG ... ik zeg camouflageskills ... wie is het met me eens?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
Omg waar heb je die foto van een ufo vandaan?quote:
FAIL!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |