Ik weet zeker dat Randi onder de indruk zou zijn van dit topic.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
Nou volgens mij is die Ufo nog niet door de Randi $1000000 challenge gekomen DUS bestaat ie niet
Oh kom op!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:52 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van waarom mensen denken dat dit FAKE is![]()
Ik denk dat ik vanmorgen ook een zelfde ufo heb waargenomen. Hij had ook dezelfde antenne.
[ afbeelding ]
jij ziet volgens mij alleen wat je wilt zienquote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh kom op!
De arm is zelfs zichtbaar!
ik denk dat men dat niet aandurft omdat ze bang zijn voor totale anarchiequote:
_o-quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Dat is toch tegen de zon..quote:Op maandag 19 mei 2008 12:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh kom op!
De arm is zelfs zichtbaar!
technisch gezien was de ufo een landing aan het voorbereiden.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:37 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb er laatst eentje gefotografeerd die ondersteboven vloog !
[ afbeelding ]
Tja het had bepaalde redenen maar het is zeker niet zo dat ik met mijn hand een plastic bakje vast houquote:
Wat de fok gast.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:36 schreef Samsonneke het volgende:
Volgens mij is dit topic niet serieus.
Kan niet anders.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Poekel het volgende:
[..]
Wat de fok gast.
Tuurlijk is dit wel serieus.![]()
De overheid verneukt ons allemaal. Ik ga een spandoek maken met "Welcome to Earth" erop.
Later.
Nepquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ZIe hier! Er is er zelfs eentje uitgestapt
[ link | afbeelding ]
Klopt, anders had die ene hond weer gaan zeuren dat ie nep is omdat ie aan een touwtje hangtquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef intraxz het volgende:
Ik heb het orgineel. Ik denk dat hij hem weg heeft gesoept.
[ afbeelding ]
mooi, jij kan er vast wel voor zorgen dat het op de FP komt, toch?quote:
Godverdomme... dit kán gewoon nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef intraxz het volgende:
Ik heb het orgineel. Ik denk dat hij hem weg heeft gesoept.
[ afbeelding ]
Inderdaad, en daarom is het nep.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Godverdomme... dit kán gewoon niet
Helaas, ik ben geen FP crew!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:47 schreef moonmovies het volgende:
[..]
mooi, jij kan er vast wel voor zorgen dat het op de FP komt, toch?
Áls ze komen dan stik jij maar lekker!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom is het nep.
Vreselijk dat mensen dit geloven. Dit doet mij echt zeer ongerust maken over de toekomst van Nederland.
In dat kader heb ik net vers van de pers een nieuwe foto....gevonden!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:22 schreef intraxz het volgende:
[..]
Áls ze komen dan stik jij maar lekker!
jij kan het vast wel geregeld krijgen, t is van nationaal belang hequote:
quote:
NEEE dit kan gewoon niet, aliens komen nu ook al in rode langwerpige limobussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |