Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:38 schreef Daury het volgende:
Ze parkeren graag naast bruggen, nadat ze een patatje hebben opgepicked bij Fred Kroket. Je ziet alleen de antennes naast de bruggen aangezien zijzelf natuurlijk op de grond staan, de antenne steekt er boven uit.
[ afbeelding ]
Nee hoor, 2D.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.
Echt niet, ik heb het toch zelfs gezienquote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is niet eens een echte foto. Dit is 3D.
eensch!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
OMG ... ik zeg camouflageskills ... wie is het met me eens?
We hebben hem ontmaskerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:00 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
eensch!![]()
samsonneke is gewoon een buitenaardse infiltrant, alleen zijn werk lukt niet hier
Ik ben geen pratende hond.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We hebben hem ontmaskerd!
Dacht je nou echt dat we geloven in een pratende hond? Jullie aliens hebben wel een erg lage dunk van onze intelligentie.
Dat is uiteraard niet mijn echte foto. Dit is slechts een beeld uit de serie.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, op je foto lijk je toch wel heel erg op een hond
[ afbeelding ]
Bewijs dat maar door een echte foto van jezelf. We willen bewijs anders nemen we aan dat je weldegelijk tot een vijandig buitenaardse veroveringsvloot hoort en hier als scout bent om onze defensie te testen en onrust te zaaien tussen het volk met als doel ons weerloos te maken als de daadwerkelijke invasie begint...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet mijn echte foto. Dit is slechts een beeld uit de serie.
Weet je zelf ook wel.
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar door een echte foto van jezelf. We willen bewijs anders nemen we aan dat je weldegelijk tot een vijandig buitenaardse veroveringsvloot hoort en hier als scout bent om onze defensie te testen en onrust te zaaien tussen het volk met als doel ons weerloos te maken als de daadwerkelijke invasie begint...
Eigenlijk zeg je:,,als ik mijn echte foto plaats dan gelooft niemand dat het zo is, terwijl het wel zo is''.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?
Jij hebt trouwens wel een heel erg rood hooft op je foto, wat is er mis met jou ??quote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef RickRoll het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je:,,als ik mijn echte foto plaats dan gelooft niemand dat het zo is, terwijl het wel zo is''.
Grappig
Hij zag de werkelijke vorm van samsonekkequote:Op maandag 26 mei 2008 13:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens wel een heel erg rood hooft op je foto, wat is er mis met jou ??
heel makkelijk, maak een foto van jezelf met een flesje amstel bier in je ene hand, en met je andere hand zwaai je.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat bewijzen? Stel ik plaats een menselijke foto, dan nog zou die toch van iemand anders kunnen zijn?
Niet waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:09 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
heel makkelijk, maak een foto van jezelf met een flesje amstel bier in je ene hand, en met je andere hand zwaai je.
terwijl je dat doet ga je met 1 been in de wasmachine staan (aandoen is niet aanbevolen).
zo weten we zeker dat je het niet gegoogled hebt![]()
doe je dat niet, dan weten we gewoon met ze allen dat je liegt dat je barst, en dan is dat het einde van jouw conspiracy!
beetje samenwerken met de regering he!
Door de manier waarop je "een mens de opdracht geven..." zegt maak je jezelf verdacht. Normaal zou je zeggen "ik kan een ander vragen..."quote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zou ook een mens de opdracht kunnen geven deze handelingen uit te voeren en vervolgens een foto maken.
Nu zeg je het zelf! Je bent dus geen mens!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zou ook een mens de opdracht kunnen geven deze handelingen uit te voeren en vervolgens een foto maken.
Kanker, heeft de overheid dit materiaal in de doofpot gestopt? Dit word steeds serieuzer...quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Samsonneke het volgende:
Dat zijn frisbees.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frisbee
Zo kun je van alle ronde voorwerpen wel een UFO maken. Ik kan gewoon niet geloven dat jullie mensen werkelijk denken dat dit UFO's zijn. Begrijpen jullie de term UFO misschien niet?
UFO: Unidentified Flying Object. Een frisbee, een lantaarnpaal en een douchekop zijn toch wel zeker "indentified objects". Een frisbee is dus een IFO, als het ware.
[ afbeelding ]
Is dit in jullie ogen ook een UFO? Een UFO die even langs friteuse Fred Kroket is gegaan en vervolgens een frietje heeft meegepikt?
Kom op mensen, dit is de grootste flauwe kul die ik in mijn hele leven gezien heb. Mensen die na mijn post nog steeds geloven dat deze beelden UFO's zijn, moeten toch echt even de dokter gaan bezoeken.
jezelf verradenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:21 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet waar.
Samsonneke knew all along !!!!111quote:Op maandag 26 mei 2008 17:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Kanker, heeft de overheid dit materiaal in de doofpot gestopt? Dit word steeds serieuzer...![]()
If only Samsonneke would know...
Er staat "Ik zou", dus ik leefde me in in de situatie die jullie mij steeds voorschotelen; dat ik een buitenaards wezen ben.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Door de manier waarop je "een mens de opdracht geven..." zegt maak je jezelf verdacht. Normaal zou je zeggen "ik kan een ander vragen..."
We hebben je door Samsonekke...
doe niet zo idiootquote:Op maandag 26 mei 2008 18:10 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Er staat "Ik zou", dus ik leefde me in in de situatie die jullie mij steeds voorschotelen; dat ik een buitenaards wezen ben.
Wacht eens, ik gebruikte het woord "voorschotelen". Dit maakt mij wel verdacht, hé? voorschotelen. Nu word ik vast weer beschuldigd van het feit dat ik een alien ben.
Jullie zitten er ver naast. Zie nou toch eens onder ogen dat dit nonsens is.
De maatschappij gaat ver achteruit.
Inderdaad, jullie houden elkaar al genoeg voor de gek.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
doe niet zo idioot
alsof we jou om een stom woordje (voorschotelen) al verdacht vinden van buitenaards infiltrantengedrag![]()
wij hebben veel sterkere bewijzen dat jij een echte infiltrant bent.
ons hou je niet voor de gek!
Voorschotelen in de post?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
doe niet zo idioot
alsof we jou om een stom woordje (voorschotelen) al verdacht vinden van buitenaards infiltrantengedrag![]()
wij hebben veel sterkere bewijzen dat jij een echte infiltrant bent.
ons hou je niet voor de gek!
nee, je ziet duidelijk dat je geen echte hond bent, maar gewoon een aliën in een hondenpak. Ik had gedacht dat aliëns wel beter waren in vermommen.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Inderdaad, jullie houden elkaar al genoeg voor de gek.
Ik ben die hond niet. Het is slechts een naam die ik gekozen heb. Het had net zo goed Suikerklontje of Paprikaplukker kunnen zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef moonmovies het volgende:
[..]
nee, je ziet duidelijk dat je geen echte hond bent, maar gewoon een aliën in een hondenpak. Ik had gedacht dat aliëns wel beter waren in vermommen.
[ afbeelding ]
zie je![]()
hebben ze op jullie planeet suiker of paprika dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ben die hond niet. Het is slechts een naam die ik gekozen heb. Het had net zo goed Suikerklontje of Paprikaplukker kunnen zijn.
Ja. Planeet aarde is immers mijn planeet en hier hebben ze inderdaad paprika en suiker.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hebben ze op jullie planeet suiker of paprika dan?![]()
serieuze vraag btw,dus graag een serieus antwoord terug,en niet van die ontkennende praat
Nee. Men in Black is een fictieve film.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja in Men In Black was er een alien toch ook verkleed als hond?
Owneej, die zag er echt als een hond uit!
Dus Samsonneke is een alien die een andere aliensoort imiteert?
komen ze niet meer terug voor je danquote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Planeet aarde is immers mijn planeet en hier hebben ze inderdaad paprika en suiker.
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja. Planeet aarde is immers mijn planeet en hier hebben ze inderdaad paprika en suiker.
[..]
Nee. Men in Black is een fictieve film.
fic·tie (dev; ficties)
1 niet op werkelijkheid berustende voorstelling die men als uitgangspunt aanneemt
2 (geen meervoud) (letterkunde) vertelwijze waarbij gebruikgemaakt wordt van verzonnen elementen
re·a·li·teit (dev; realiteiten)
1 het werkelijk bestaan van iets
Jullie kunnen de onderscheid tussen realiteit en fictie werkelijk niet vinden.
En ik ben een pratend plastic bekertje dat morgen Oekraine zal veroveren.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]Gast, je hebt het hier tegen de moderator van Brave New World! Ik weet donders goed wat de realiteit en wat fictie is: ik heb mijn aluminium hoedje op en ben daardoor niet vatbaar voor invloeden van fictie!
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat ik niet geloof in buitenaardse wezens; het universum is zo gigantisch dat het best wel eens zou kunnen. Wat ik echter telkens duidelijk probeer te maken, is dat de foto's die in dit topic gepost worden, hartstikke nep zijn.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
komen ze niet meer terug voor je dan![]()
of word er een invasie gepland![]()
in het laatste geval heb ik altijd aan jullie kant gestaan hoor,dus mijn leven mag gespaard worden,ik kan een prima onderdaan worden als het moet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef bloodacolyte het volgende:
UPDATE!!111!!!
LAATSTE UFO SIGNALERING!!!
bewijs:Oh, kom op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nog de nepste van allemaal.
Hier zal niemand intrappen.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
Dit valt gewoon niet te ontkennen..!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:37 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Oh, kom op!
Dit is nog de nepste van allemaal.
Hier zal niemand intrappen.
Kut, wie licht Oekraine in? Jongens?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
En ik ben een pratend plastic bekertje dat morgen Oekraine zal veroveren.
[..]
Ik zeg niet dat ik niet geloof in buitenaardse wezens; het universum is zo gigantisch dat het best wel eens zou kunnen. Wat ik echter telkens duidelijk probeer te maken, is dat de foto's die in dit topic gepost worden, hartstikke nep zijn.
Het kan best zijn dat er ooit een invasie komt; daar weet ik net zo weinig van als jij.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:36 schreef bloodacolyte het volgende:
UPDATE!!111!!!
LAATSTE UFO SIGNALERING!!!
bewijs:Ze zijn onder ons...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ja, maar dat was niet logisch geweest, want als suikerklontje zou je als aliën niet een lang bestaanrecht hebben, als paprikaplukker trouwens ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ben die hond niet. Het is slechts een naam die ik gekozen heb. Het had net zo goed Suikerklontje of Paprikaplukker kunnen zijn.
ssshh, verpest het nou nietquote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, mensen zoals ToT die denken dat mensen zoals Samsonneke serieus zijn![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, mensen zoals ToT die denken dat mensen zoals Samsonneke serieus zijn![]()
Oja? Hoe typ jij dan deze reactie? Nu heb je jezelf echt definitief vastgeluld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef Samsonneke het volgende:
Een plastic bekertje is niet in staat acties te ondernemen of uberhaupt na te denken; het is een levenloos object.
We waren er toch over uit dat-ie een shapeshifter was? De bewijzen daarvan zijn in dit topic wel duidelijk geworden. Hij kan in zn bekertjesvorm gewoon op internet communiceren met behulp van een Mind Controlled Input Device.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:02 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Oja? Hoe typ jij dan deze reactie? Nu heb je jezelf echt definitief vastgeluld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |