Beste fokkers,
Ten eerste wil ik vermelden dat ik totaal niet geloof in ufo's en ook geen aluminiumhoedjes draag. Vandaag is hier verandering in gekomen.
Ik zat vanochtend heerlijk te ontbijten totdat ik een raar object in de hemel zag verschijnen. Ik schrok zo erg dat mij verslikte in mijn hero fruitontbijt, dit vind ik erg lekkere fruitontbijt maar dat terzijde. Na flink gehoest te hebben ben ik naar de vensterbank gekropen met mijn digitale camera. Ik dacht als ik vol voor het raam ga staan dan verdwijnt die ufo. Op het moment dat ik dichterbij kwam dacht ik nog even, is dit een ikea schaal? Nee, dacht ik want die kunnen niet vliegen. De ufo heeft ongeveer 15 minuten voor mijn huis gezweefd.
Het was echt een typische ufo zoals uit de boekjes. Een ronde vorm, plat van onderen. Wat mij wel opviel is dat er een streep haaks op de ufo stond. De nuchtere mensen onder ons zullen zeggen dat het een kabel is om de ufo vast te houden. Ik heb een logische theorie als zeg ik het zelf:
UFO's zijn objecten die lange afstanden moeten afleggen door de ruimte, een soort van truckers dus. Iedereen weet dat truckers graag onderling communiceren. Dit doen zij middels een 27mc apparaat en die hebben ook een grote smalle antenne.
Tot zover mijn bevindingen. Ik deel deze ervaring zodat jullie mischien ook eenzelfde ervaring met mij willen delen.
![]()