luister niet naar hem,hij is zelf een alien,en hij probeert zijn snode plannen middels hersenspoelerij op je over te brengenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:16 schreef DurQ het volgende:
nou ze lijken anders verdomd echt naar mijn idee......
Verklaar dan eens waarom jouw naam op 1 van die UFOs staat!quote:
Serieus reageren op plaatjes die overduidelijk fake zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Samsonneke het volgende:
Jeetje, die van ToT is wel érg overduidelijk nep.
Nemen jullie jezelf eigenlijk wel serieus? Ik garandeer je dat (de meeste) mensen er niet in zullen trappen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:48 schreef Zenon het volgende:
[..]
Serieus reageren op plaatjes die overduidelijk fake zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
WEER een alien die probeert ons zorgvuldig aangelegde archief van zelf gemaakte foto's van persoonlijke ervaringen als onzin af te schuiven!
![]()
Hoeveel van die buitenaardsen hebben we in onze samenleving rondlopen zeg???ik voel me nergens meer veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
omg,ben benieuwd hoe ze dit nog willen gaan ontkennenquote:
Engelbert ftwquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Samsonneke het volgende:
Deze man, voor het gemak even Engelbert genoemd, heeft een arm. Engelbert is in staat hiermee objecten vast te pakken en op te pakken. Dit kan hij met één enkele arm doen. Met de andere arm (hand) kan hij vervolgens een foto maken van het object dat hij met de andere hand vasthoudt.
Al eerder vermeldde ik in dit topic dat ik die hond niet ben; het is slechts een keuze van mij geweest deze hond als naam te nemen omdat dit een jeugdheld voor mij is.quote:
waarom neem je afscheid van nederland? ga je weer terug naar je eigen planeet?quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:58 schreef Samsonneke het volgende:
Ik snap hier werkelijk niets van.
Doen jullie dit nou expres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |