abonnement Unibet Coolblue
pi_58726453
quote:
ALMERE - Of de heren bouwvakkers even hun korte broek willen omwisselen voor een exemplaar met lange pijpen? Dat kregen werklieden afgelopen week van de uitvoerder van een groot renovatieproject in Almere te horen. Islamitische buurtbewoners hadden geklaagd over te blote kleding van de bouwers.

Om niet te bezwijken in de tropische hitte van de afgelopen weken hadden de mannen hun werkoverall ingeruild voor een korte broek en T-shirt. "We liepen allemaal in korte broek", vertelt bouwvakker Robin Willemsen. Hij renoveert samen met collega's de buitenkant van 750 woningen van woningbouwvereniging De Goede Stede in Stedenwijk-Noord in Almere.

De bouwvakkers kregen het nieuws van de uitvoerder te horen. Willemsen: " Hij kwam de keet binnen en zei dat er een klacht was binnengekomen van islamitische buurtbewoners. Ze vonden onze kleding te bloot en te kort." De gespierde mannen namen de opmerking voor kennisgeving aan. "Je denkt toch niet dat ik in die bloedhitte in een overall ga lopen klussen?" aldus Willemsen. De korte broek bleef daarom aan. Voor Richard Hoekert van bouwbedrijf Mateboer uit Kampen zijn de klachten nieuw. "Er zijn alleen afspraken over correcte kleding. Dat zijn een korte broek en T-shirt ook" , aldus Hoekert. "Maar als bewoners hier serieus last van ondervinden, gaan we kijken hoe we dat oplossen."
Bron

Och, wat zijn ze tolerant, wij hoeven ons helemaal niet aan te passen aan al hun gare gebruiken hoor

[ Bericht 4% gewijzigd door Repeat op 17-05-2008 15:40:57 ]
pi_58726461
Waarom al dat gezeur? Dit is toch het perfecte voorbeeld van een succesvolle integratie? Immers hebben ze de klaag cultuur van de Nederlanders prima overgenomen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58726611
Dit gaan we niet oplossen. Wat dat betreft passen de moslims zich maar eens heel erg heel snel aan.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_58726679
-edit-
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan nog, over hoeveel klagers hebben we het hier ? Komt er ook een nieuwsbericht als buurtbewoners klagen over een radio die de bouwvakkers hebben aanstaan ?
Dat is inderdaad zoiets.. over hoeveel mensen gaat het hier, aangezien alles wat met de Islam of moslims heeft te maken de laatste tijd vaak wordt uitvergroot.

Pas geleden was er een onderzoek en daaruit kwam naar voren dat veel werknemers zich storen aan de 'sexy kleding', wat dan vaak gewoon een rokje of shirtje is, van hun vrouwelijke collega's.
Tsja, dus? Gaan die vrouwen plots kooltruien en lange broeken dragen? Nee.

[ Bericht 82% gewijzigd door OldJeller op 17-05-2008 15:40:05 ]
pi_58726685
Bron? Telegraaf zeker?

Maar goed, wat een onzin.
Raar trouwens dat bouwvakkers sowieso in korte broek mogen werken, de veligheidsregels op de bouwprojecten waar ik heb gewerkt lieten dat niet toe.
Als het wel gewoon mag moeten die buurtbewoners niet zo zeuren natuurlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:24:57 #6
37248 BertV
Handgemaakt
pi_58726708
Als ik samen met mijn vriendin in de stad loop en een boerka tegenkom dan gooi ik snel een jas over haar hoofd.

Integratie moet van twee kanten komen.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_58726709
Nederlanders klagen over hoofddoeken
what is your point
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:25:28 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58726718
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 22-05-2008 20:38:02 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58726727
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:23 schreef DroogDok het volgende:
Bron? Telegraaf zeker?

Maar goed, wat een onzin.
Raar trouwens dat bouwvakkers sowieso in korte broek mogen werken, de veligheidsregels op de bouwprojecten waar ik heb gewerkt lieten dat niet toe.
Als het wel gewoon mag moeten die buurtbewoners niet zo zeuren natuurlijk.
Dan nog, over hoeveel klagers hebben we het hier ? Komt er ook een nieuwsbericht als buurtbewoners klagen over een radio die de bouwvakkers hebben aanstaan ?
pi_58726786
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Meki het volgende:
Nederlanders klagen over hoofddoeken
what is your point
Dat wij niet vragen of ze die af willen doen...
pi_58726793
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:23 schreef DroogDok het volgende:
Bron? Telegraaf zeker?

Maar goed, wat een onzin.
Raar trouwens dat bouwvakkers sowieso in korte broek mogen werken, de veligheidsregels op de bouwprojecten waar ik heb gewerkt lieten dat niet toe.
Als het wel gewoon mag moeten die buurtbewoners niet zo zeuren natuurlijk.
Klachten van Moslims over bouwvakkers in korte broek - Kamervragen
zaterdag 17 mei 2008
Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie over de klachten van moslims over bouwakkers in korte broek.
1.)

Heeft u kennis genomen van het bericht "moslims klagen over korte broek"?(*)
2.)

Deelt u de mening dat het ronduit absurd is dat moslims hardwerkende Nederlanders islamitische kledingvoorschriften op willen leggen?3.)

Zo ja, bent u bereid dit aan uw islamitische gesprekspartners duidelijk te maken en daarbij aan te geven dat het de bedoeling is dat zij zich juist aan de Nederlandse cultuur dienen aan te passen? Zo neen, waarom niet?
4.)

Deelt u de mening dat moslims juist veel kunnen leren van Nederlandse bouwvakkers, die hard werken voor hun geld, een grote bijdrage leveren aan onze economie en de samenleving niet met grote problemen opzadelen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankelijkheid? Zo neen, waarom niet?

5.)

Bent u bereid de islamisering van Nederland die tot dit soort bizarre eisen leidt onmiddellijk te stoppen? Zo neen, waarom niet?

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58726816
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:30 schreef CasB het volgende:

[..]

Dat wij niet vragen of ze die af willen doen...
Dacht het niet met zogenaamde huisregels en bedrijfscultuur maken om zo hoofddoeken te verbieden..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58726828
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Meki het volgende:
Nederlanders klagen over hoofddoeken
what is your point
Ik zie het casuaal verband niet.
pi_58726855
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zie het casuaal verband niet.
Doe je ogen open en dan zie je het absoluut
als Nederlanders klagen over hoofdddoeken etc. dan zegt niemand wat
en nu de buurtbewoners die er last van hebben , staat het op de voorpagina
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:36:36 #15
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58726863
Ik zie trouwens ook gewoon mensen van islamitische signatuur in korte broek lopen.

Op de boulevard in Scheveningen lopen pappa en de kindjes in zwemkleding (surfshort en slippers) en moeders erachteraan met hoofddoek etc.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58726883
quote:
Deelt u de mening dat moslims juist veel kunnen leren van Nederlandse bouwvakkers, die hard werken voor hun geld, een grote bijdrage leveren aan onze economie en de samenleving niet met grote problemen opzadelen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankelijkheid? Zo neen, waarom niet?
hij heeft wel een punt
pi_58726895
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:38 schreef MrDrako het volgende:

[..]

hij heeft wel een punt
welke punt heeft hij daarop
dat is enkel een discriminerende en generaliseerde opmerking
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:40:17 #18
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_58726906
"Om niet te bezwijken in de tropische hitte van de afgelopen weken" Nou nou het is ook weer een weekje tegen de 30 graden geweest in Nederland hoor.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Doe je ogen open en dan zie je het absoluut
als Nederlanders klagen over hoofdddoeken etc. dan zegt niemand wat
en nu de buurtbewoners die er last van hebben , staat het op de voorpagina
Ik heb nog nooit een Nederlander in Marokko of waar dan ook een Marokkaan horen vragen of zij haar hoofddoek af wil doen.
pi_58726907
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Doe je ogen open en dan zie je het absoluut
als Nederlanders klagen over hoofdddoeken etc. dan zegt niemand wat
en nu de buurtbewoners die er last van hebben , staat het op de voorpagina
Denk je dat er een Nederlander zou klagen over een bouwvakker met een hoofddoek?

pi_58726911
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Doe je ogen open en dan zie je het absoluut
als Nederlanders klagen over hoofdddoeken etc. dan zegt niemand wat
en nu de buurtbewoners die er last van hebben , staat het op de voorpagina
Het verschil is dat moslima's niet toegesproken worden in het wijkcentrum dat mensen zich gestoord hebben aan hun hoofddoek en ze die dus maar af moeten doen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58726917
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Denk je dat er een Nederlander zou klagen over een bouwvakker met een hoofddoek?

Absoluut.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58726925
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 17-05-2008 16:44:44 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58726942
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het verschil is dat moslima's niet toegesproken worden in het wijkcentrum dat mensen zich gestoord hebben aan hun hoofddoek en ze die dus maar af moeten doen.
absoluut wel. en ik heb het zelf gezien met me eigen ogen.
mischien dat jij het niet heb meegemaakt maar dat gebeurt bijna elke dag
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:43:41 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_58726963
quote:
_________
quote:
Deelt u de mening dat moslims juist veel kunnen leren van Nederlandse bouwvakkers, die hard werken voor hun geld, een grote bijdrage leveren aan onze economie en de samenleving niet met grote problemen opzadelen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankelijkheid? Zo neen, waarom niet?
_________

hij heeft wel een punt
Hm. Want geen enkele moslim werkt voor zijn geld, geen enkele moslim levert een bijdrage aan de ecoonomie en alle moslims zadelen de samenleving op met problemen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankeijkheid. Dat doen alleen christenen. In korte broek.
Prrrrr
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:46:58 #25
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_58727017
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:36 schreef DroogDok het volgende:
Ik zie trouwens ook gewoon mensen van islamitische signatuur in korte broek lopen.

Op de boulevard in Scheveningen lopen pappa en de kindjes in zwemkleding (surfshort en slippers) en moeders erachteraan met hoofddoek etc.
En de moeders dan wel ook in zwemkleding?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_58727061
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:42 schreef Meki het volgende:

[..]

absoluut wel. en ik heb het zelf gezien met me eigen ogen.
mischien dat jij het niet heb meegemaakt maar dat gebeurt bijna elke dag
Dat is dan fout. Net zo fout als zeiken om een korte broek van een bouwvakker.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:50:52 #27
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727075
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:46 schreef Demophon het volgende:

[..]

En de moeders dan wel ook in zwemkleding?
Nee natuurlijk niet Volledig gekleed incl. hoofddoek.
Moslims mogen dus blijkbaar zelf wel in zwemkleding rondlopen, maar een bouwvakker in een korte broek vinden ze aanstootgevend.

Vreemd volk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58727092
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Meki het volgende:
Nederlanders klagen over hoofddoeken
what is your point
Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega's waarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58727102
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is dan fout. Net zo fout als zeiken om een korte broek van een bouwvakker.
Waarom staat dit op de voorpagina Telegraaf
Waarom vraagt PVV er kamervragen erover.
Waarom staat er in de TT moslims ??.

dit ruikt alleen naar racisme. met dit soort nieuwsberichten wil Telegraaf de samenleving discriminatie en racisme aanleren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727125
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef Steeven het volgende:

[..]

Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega's waarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
1. erken eerst je medelanders als Nederlanders. want wij zijn niet in Nederland op vakantie, al hebben jullie dat gewild wij zullen altijd in Nederland blijven.
dus met vakantie naar Marokko is bullshit wij zijn geen vakantievierders in Nederlanders.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727126
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef Steeven het volgende:

[..]

Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega's waarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
ik had het niet beter kunnen verwoorden
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58727145
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik had het niet beter kunnen verwoorden
voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
erken ons als Nederlanders en zie ons niet als tweede a derde rangs burgers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727154
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:43 schreef mspoez het volgende:

[..]

Hm. Want geen enkele moslim werkt voor zijn geld, geen enkele moslim levert een bijdrage aan de ecoonomie en alle moslims zadelen de samenleving op met problemen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankeijkheid. Dat doen alleen christenen. In korte broek.
Mwa er staat niet direct dat moslims dat niet doen, puur alleen wat die nederlandse bouwvakker wel doet.
Dat daar niet geheel subtiel een link word gelegd naar moslims, waar ligt dat dan aan?
Zijn er dan toch moslims die niet werken/bijdragen aan de economie?

Mijn overbuurman is moslim en is een hardstikke aardige kerel, maar elke keer als ik een groep jonge moslims in de stad tegenkom, hoop ik dat ik mn telefoon mag houden, puur uit ervaring,
heb in de stad gewerkt en als je zulke jongeren vroeg niet in de winkel te hangen, werd er gedreigd mn "kop in mn kont" te steken. overigens veel praatjes en weinig actie, maar mijn mening over jonge moslims is door ervaring puur negatief.
pi_58727196
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Steeven het volgende:
Waarom al dat gezeur? Dit is toch het perfecte voorbeeld van een succesvolle integratie? Immers hebben ze de klaag cultuur van de Nederlanders prima overgenomen.
Die klaagcultuur bestond helemaal nog niet voordat de moslims hier naartoe kwamen. Ook dàt hebben we aan hun te 'danken'.
pi_58727210
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:25 schreef gelly het volgende:

Dan nog, over hoeveel klagers hebben we het hier ? Komt er ook een nieuwsbericht als buurtbewoners klagen over een radio die de bouwvakkers hebben aanstaan ?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58727217
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Meki het volgende:

[..]

1. erken eerst je medelanders als Nederlanders. want wij zijn niet in Nederland op vakantie, al hebben jullie dat gewild wij zullen altijd in Nederland blijven.
dus met vakantie naar Marokko is bullshit wij zijn geen vakantievierders in Nederlanders.
Dat hoef je niet tegen mij te zeggen hoor , en generaliseer niet zo. Pas als een grote club onder de autochtonen met allochtone wortels zich eindelijk weet te gedragen, zal erkenning snel volgen. Maar dit soort nieuwsberichten maakt dat er niet beter op.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58727241
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:

[..]

voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
erken ons als Nederlanders en zie ons niet als tweede a derde rangs burgers
Dat laatste doe ik lekker wel. Dat komt door jullie negatieve klotegedrag en jullie negatieve klotehouding. En voor de rest zoek je het lekker zelf maar uit, want je kunt me toch nergens toe dwingen. Het enige wat jullie kunnen is je gedrag en houding aanpassen, zodat ik wellicht ooit in de toekomst tot de conclusie zal komen dat die moslims toch zo erg nog niet zijn. Maar dat kan nog wel even duren, als het überhaupt ooit gaat gebeuren.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:01:10 #38
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727247
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Die klaagcultuur bestond helemaal nog niet voordat de moslims hier naartoe kwamen. Ook dàt hebben we aan hun te 'danken'.
sukkel
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:

[..]

voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
erken ons als Nederlanders en zie ons niet als tweede a derde rangs burgers
Accepteren "jullie" dan dat mensen hier in korte broek en minirok over straat lopen en dat homo's mogen trouwen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58727332
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:

[..]

voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
erken ons als Nederlanders en zie ons niet als tweede a derde rangs burgers
waar zie je mij (of hem) zeggen dat we "jullie" als tweederangs burgers en vakantievierders zien?

ik vraag me trouwens wel serieus af wat jij nog in nederland doet,jij doet niks als klagen op alles wat maar nederlands is
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58727335
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

sukkel
[..]

Accepteren "jullie" dan dat mensen hier in korte broek en minirok over straat lopen en dat homo's mogen trouwen?
reageer eerst op mijn vraag niet gelijk naar uit de uitkomst gaan!
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727372
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

waar zie je mij (of hem) zeggen dat we "jullie" als tweederangs burgers en vakantievierders zien?

ik vraag me trouwens wel serieus af wat jij nog in nederland doet,jij doet niks als klagen op alles wat maar nederlands is
het gelijk verwijzen op Nederlanders dat ook doen in Marokko.. daarmee bedoel je dat wij hier ook vakantievieders zijn en dus erken je ze niet als Nederlanders.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727399
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:00 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik lekker wel. Dat komt door jullie negatieve klotegedrag en jullie negatieve klotehouding. En voor de rest zoek je het lekker zelf maar uit, want je kunt me toch nergens toe dwingen. Het enige wat jullie kunnen is je gedrag en houding aanpassen, zodat ik wellicht ooit in de toekomst tot de conclusie zal komen dat die moslims toch zo erg nog niet zijn. Maar dat kan nog wel even duren, als het überhaupt ooit gaat gebeuren.
Ik vind het jammer dat je door PVV en de media je laat beinvloeden hoe erg wij zijn.. maar jij hebt er last van.. ik vraag me af of jij ons wel erkent als medelanders.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727402
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

sukkel
Zijn je argumenten alweer op?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:10:12 #44
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727426
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Meki het volgende:

[..]

reageer eerst op mijn vraag niet gelijk naar uit de uitkomst gaan!
Wat is de vraag dan?
Ik erken trouwens iedereen met een nederlands paspoort als nederlander.

Maar je kan niet verwachten dat iemand geen korte broek meer draagt omdat jij je daar nu toevallig aan stoort.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:11:35 #45
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727446
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:09 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Zijn je argumenten alweer op?
Nee.
Maar hoe kom je erbij dat nederlanders niet klaaden voor hier moslims woonden?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58727452
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:08 schreef Meki het volgende:
maar jij hebt er last van..
Inderdaad, en niet zo zuinig ook.
quote:
ik vraag me af of jij ons wel erkent als medelanders
Vroeger wel, maar inmiddels niet meer. En dat hebben jullie als collectief echt aan jezelf te danken, niet aan de PVV of de media.
pi_58727468
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef Meki het volgende:

[..]

het gelijk verwijzen op Nederlanders dat ook doen in Marokko.. daarmee bedoel je dat wij hier ook vakantievieders zijn en dus erken je ze niet als Nederlanders.


hij zegt er zelfs bij "als ik in marokko ga wonen" er staat nergens iets over vakantie vieren
lezen is niet je sterkste punt?

en ja,als ik ga emigreren,naar wat voor land dan ook,dan zorg ik dat ik van tevoren de cultuur en gebruiken ken en pas ik me daaraan aan..en als het me echt te ver gaat,dan ga ik er niet in dat land over zeuren,dan ga ik er gewoon niet naar toe
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58727471
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:11 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee.
Maar hoe kom je erbij dat nederlanders niet klaaden voor hier moslims woonden?
Omdat ik me dat nog kan herinneren.
pi_58727570
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Inderdaad, en niet zo zuinig ook.
[..]

Vroeger wel, maar inmiddels niet meer. En dat hebben jullie als collectief echt aan jezelf te danken, niet aan de PVV of de media.
je praat nu tegen de muur.. en de muur antwoordt niet terug

Als je alle allochtonen wantrouwt is er echt veel mis met jezelf. . ik vraag me af hoe jij je zou reageren als een Turkse buurman naast zou komen wonen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:21:37 #50
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727608
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Omdat ik me dat nog kan herinneren.
Dus je bent van voor 1947? Knap dat je weet hoe een computer werkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederland
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58727631
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:18 schreef Meki het volgende:

[..]

je praat nu tegen de muur.. en de muur antwoordt niet terug

Als je alle allochtonen wantrouwt is er echt veel mis met jezelf. . ik vraag me af hoe jij je zou reageren als een Turkse buurman naast zou komen wonen
Ben je wel helemaal lekker

Ik wantrouw niet alle allochtonen. Alleen moslims, en dus ook de inmiddels in opkomst zijnde autochtone variant.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:23:21 #52
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58727636
Pics or it didn't happen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:24:07 #53
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58727648
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58727754
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef Super7fighter het volgende:
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
ja whatever als een bouwvakker een bouwvakkersdecolite heeft, dat zijn er niet zo heel veel meer en dan vaak alleen als ze ff bukken.
en ze fluiten en kijken wel eens naar mooie dames maar dan nog altijd dat het niet bedreigend of smerig overkomt.

-edit- Nee

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 17-05-2008 19:56:25 ]
pi_58727772
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Ben je wel helemaal lekker

Ik wantrouw niet alle allochtonen. Alleen moslims, en dus ook de inmiddels in opkomst zijnde autochtone variant.
je wantrouwt alle Moslims.
wat hebben alle moslims jou aangedaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:34:14 #56
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58727845
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:29 schreef bakvis1 het volgende:

[..]

ja whatever als een bouwvakker een bouwvakkersdecolite heeft, dat zijn er niet zo heel veel meer en dan vaak alleen als ze ff bukken.
en ze fluiten en kijken wel eens naar mooie dames maar dan nog altijd dat het niet bedreigend of smerig overkomt.

de enigste gevaarlijke groep is die meisjes op straat, zwembad, strand aanrand en gewelddadig is tegenover vrouwen, homo's en mensen met kritiek.

je weet wel ...moslimtuig
De rel-allochtonen hebben dat van de niet-moslims geleerd. Net zoals dat constant gescheld aan de hand van het spreekkoor in Nederlandse stadions. Integratie pur sang dus.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58727864
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef Super7fighter het volgende:
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
omg,hoe ontzettend cliche
ik krijg de indruk dat jij nog nooit in de buurt van een bouw geweest bent,
99/100 bouwvakkers heeft geen afhangende broek,of hoogstens als ze diep moeten bukken..
en ook dat vrouwen nafluiten heb je denk ik van de tv geleerd of zo,want ik heb het in 9 jaar tijd nog maar 1 keer meegemaakt
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:35:22 #58
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727873
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef Super7fighter het volgende:
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
Waar staat dat in het artikel?

Maar wil je nu beweren dat moslims nooit in korte broek lopen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:40:56 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58728002
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:35 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omg,hoe ontzettend cliche
ik krijg de indruk dat jij nog nooit in de buurt van een bouw geweest bent,
99/100 bouwvakkers heeft geen afhangende broek,of hoogstens als ze diep moeten bukken..
en ook dat vrouwen nafluiten heb je denk ik van de tv geleerd of zo,want ik heb het in 9 jaar tijd nog maar 1 keer meegemaakt

Buiten dat...die bilspleet heb je ook bij lange broeken, niet alleen bij korte. En je ballen kunnen zien in een korte broek?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58728044
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Buiten dat...die bilspleet heb je ook bij lange broeken, niet alleen bij korte. En je ballen kunnen zien in een korte broek?
als je ballen onder je korte broek uitkomen word het eens tijd om ze flink leeg te laten kloppen idd
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58728067
Eerst de burkini, nu dit weer..... de tsunami is een feit..... nog even en de Sharia wordt hier in gevoerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:45:22 #62
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58728091
Ik ben benieuwd wanneer nazi-Duitsland erbij gehaald wordt
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:48:15 #63
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58728152
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:
Eerst de burkini, nu dit weer..... de tsunami is een feit..... nog even en de Sharia wordt hier in gevoerd.
Overdrijven is ook een vak
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:45 schreef tonja het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer nazi-Duitsland erbij gehaald wordt
je bent de eerste volgens mij
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58728173
Iedere Nederlander mag klagen, dus Moslims ook.
pi_58728224
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:49 schreef Hurmpje het volgende:
Iedere Nederlander mag klagen, dus Moslims ook.
idd,dat mag...

echter moet niet iedere klacht serieus bekeken worden,zoals deze
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:52:34 #66
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58728242
ik woon tegenwoordig in een land waarin er meer moslims wonen dan alle andere geloven bij elkaar.
hier werken veel moslims in de bouw.

je mag een keer raden wat ze aan hebben.... een korte broek en een t-shirt
Neerkomen wel!
pi_58728280
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef Freeflyer het volgende:
ik woon tegenwoordig in een land waarin er meer moslims wonen dan alle andere geloven bij elkaar.
OMFG zitten ze daar ook! Weer een potentieel vakantieland minder
quote:
je mag een keer raden wat ze aan hebben.... een korte broek en een t-shirt
Ja maar alleen de mannen heh. Anders wordt het weer keien rapen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:58:46 #68
3542 Gia
User under construction
pi_58728362
Als je iets niet wilt zien, of dat nou blote billen of cartoons zijn, dan moet je er niet naar kijken.

Je kunt altijd je gordijnen dicht doen. Is nog goed ook om de warmte buiten te houden. Op straat doe je maar oogkleppen op. Now way dat wij ons gaan bedekken omdat zij er aanstoot aan nemen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:04:26 #69
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58728476
Ik vraag mij wel eens af of alleen de radicale moslims naar NL verhuizen.
Neerkomen wel!
pi_58728610
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Freeflyer het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of alleen de radicale moslims naar NL verhuizen.
In landen als Turkije zijn ze wellicht minder radicaal. Maar dat maken ze 'goed' met gluiperigheid. Mij zie je in elk geval niet meer in zulke landen, ik ga wel weer gewoon naar Iberia of Zuid-Amerika.
pi_58729272
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak
Juist. Zoals Colijn destijds zei: Gaat u allen vooral rustig slapen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58729651
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Juist. Zoals Colijn destijds zei: Gaat u allen vooral rustig slapen.

  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:55:05 #73
213097 GBA
FINALE.
pi_58730267
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Freeflyer het volgende:
Ik vraag mij wel eens af of alleen de radicale moslims naar NL verhuizen.
Radicaliteit of de islam is in dezen het probleem niet, eerder domheid. De meeste moslims in NL zijn laagopgeleide lompe boeren en gedragen zich overeenkomstig. Tel daar de linkse nitwits die hen pushen om zich onmogelijk op te stellen bij op en je hebt de situatie van nu.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_58730312
Super7Figher en Meki laten zich weer kennen. Je moet maar eens respect opbrengen voor Nederland en de gewoontes, normen en waarden van de inwoners. Dit betekend dus niet dat je doodleuk moet zeggen 'maar dat ben ik ook'. Waarom? Als ik dat moet uitleggen dan spring ik liever van m'n balkon af. De gedachte dat ik aan een nutteloos karwei van zulk epische proporties moet beginnen alleen al..

Ben benieuwd trouwens hoeveel lui hebben geklaagd en wat voor soort figuren het waren. Moslims, ja dat begrijp ik maar meer details? Het feit dat onze twee resident jank-moslims hier 'ook' overklagen zegt dan wel weer een hoop maar misschien is het weer zaterdag telegraaf nieuws en niets meer dan dat
pi_58730364
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef Super7fighter het volgende:
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
Haha!! Nu weet ik het zeker!

Je bent een relkloon... -edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 17-05-2008 20:10:28 ]
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:08:45 #76
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_58730428
Waarom staat er eigenlijk elke dag een file richting A'dam op de A6/A1 bij Muiderberg?
Je kan net zo goed thuis blijven en geile bouwvakkers kijken!

NB. Wel weer zo'n vaag Telegraaf berichtje. Vraag mij af of de soep/couscous daadwerkelijk zo heet gegeten wordt. Wel goed relklonen topic weer!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_58730435
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:30 schreef Meki het volgende:
Klachten van Moslims over bouwvakkers in korte broek - Kamervragen
Bent u bereid de islamisering van Nederland die tot dit soort bizarre eisen leidt onmiddellijk te stoppen? Zo neen, waarom niet?
De PVV weet eigenlijk zelf het antwoord al. Anders hadden ze wel gevraagd: Zo ja, hoe?

Mijn bescheiden mening is dat een korte broek en een t-shirt fatsoenlijke kleding is, zeker bij warm weer. Nog even en moslims gaan nog klagen omdat ze op televisie 23 mannen op een grasveld hebben zien rondlopen in een korte broek en een T-shirt. Zoiets heet een voetbalwedstrijd...
pi_58730456
Waarom is dit nieuws?

Een stelletje moslimmalloten komt klagen omdat er mensen in korte broek aan het werk zijn... Kom op zeg!!! Vertel die mongolen gewoon dat ze niet moeten zeuren, klaar. Vooral niet teveel aandacht aan besteden en zeer zeker ook hun zin niet geven, dan is het gezever des te sneller voorbij.
Ik vind van niet
pi_58730840
Hoe durven die lui te klagen. Leer eerst maar eens de historie van Nederland, de taal, de gewoontes, enz..
Je zou ze bijna meteen het land uitzetten, misschien moet die bouwvakker zijn hamertje wat losser in de hand houden.....
pi_58730889
Waarom heeft de topic niet de titel 'Moslims willen bouwvakker met korte broek dood'? Wat een belachelijk dom opgeblazen topic en ook zo dom dat iedereen in dit topic dit meteen weer aanpakken voor de moslimhaat.
pi_58730988
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:36 schreef skiczukie het volgende:
Wat een belachelijk dom opgeblazen topic en ook zo dom dat iedereen in dit topic dit meteen weer aanpakken voor de moslimhaat.
Toon maar aan dat het belachelijk dom opgeblazen is, en niet gewoon de waarheid.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:44:13 #82
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58731010
Hebben die mensen niks beters te doen dan een beetje klagen over bouwvakkers die in een korte broek rondlopen? Dat ze zelf misschien geen korte broek mogen of willen dragen, is geen reden om dan maar gelijk op anderen te gaan zeiken die daar wel in lopen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_58731054
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:42 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Toon maar aan dat het belachelijk dom opgeblazen is, en niet gewoon de waarheid.
Nee je hebt gelijk. Moslims in het algemeen hebben een hekel aan korte broeken bij bouwvakkers. Ze haten ze. Natuurlijk is het niet een belachelijke mening van een aantal (?) 'mensen'. Sorrie.
pi_58731097
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef skiczukie het volgende:
Sorrie.
Excuses aanvaard.
pi_58731175
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Moslims in het algemeen hebben een hekel aan korte broeken bij bouwvakkers. Ze haten ze. Natuurlijk is het niet een belachelijke mening van een aantal (?) 'mensen'. Sorrie.
DIe haten alles wat Westers en Nederlands is....
pi_58731267
Klagen mag toch? Enorm goed geintegreerd.
pi_58731521
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 17-05-2008 20:35:05 ]
pi_58731550
Volgens mij ontbreekt er een post van een stakker.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:19:13 #89
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58731590
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Dacht het niet met zogenaamde huisregels en bedrijfscultuur maken om zo hoofddoeken te verbieden..
Dat heten de normen en waarden van de nederlandse samenleving. Een non gaat ook niet met dr nonnenpakje in een modewinkel werken...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58731616
Ik begrijp niet waarom mensen geen verschil tussen mensen en religie kunnen/willen zien.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:22:32 #91
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58731652
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat heten de normen en waarden van de nederlandse samenleving. Een non gaat ook niet met dr nonnenpakje in een modewinkel werken...
Eerlijk is eerlijk, daar zouden veel minder mensen moeite mee hebben.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58731693
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het verschil is dat moslima's niet toegesproken worden in het wijkcentrum dat mensen zich gestoord hebben aan hun hoofddoek en ze die dus maar af moeten doen.
Doen niet zo naief zeg
pi_58731783
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef skiczukie het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen geen verschil tussen mensen en religie kunnen/willen zien.
omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58731787
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat heten de normen en waarden van de nederlandse samenleving. Een non gaat ook niet met dr nonnenpakje in een modewinkel werken...
Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:30:07 #95
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58731824
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, daar zouden veel minder mensen moeite mee hebben.
Als de vereisten om in die winkel te werken zijn dat je niks op je hoofd hebt dan zijn dat de vereisten, klaar

Het is voor mij heel simpel, wat je thuis doet moet je zelf weten, wat je met je vrienden doet moet je ook zelf weten, maar in het dagelijks leven heb je je of aan te passen of te accepteren dat je niet overal aan de bak komt (zolang dit op basis van niet racistische/discriminerende regels is)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58731834
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
Volgens mij heb je het dan over een hele kleine groep.
pi_58731953
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
Definieer "het werk" eens?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:36:54 #98
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58731955
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat als een baas/bedrijf eisen stelt aan de kleding je je daar aan hebt te houden. Ga er dan ergens anders werken.

Ik hou niet van pakken, pakken zijn kut... ik vind dat mensen kleding moeten dragen die ze lekker vinden zitten. Het gaat niet om de eerste indruk qua uiterlijk, maar de eerste indruk bij de eerste woorden van een gesprek. Maar goed, ik heb die mening en ga dan ook niet lopen klagen dat ik ergens niet aan de bak kom omdat ik verplicht een pak moet dragen. Logisch toch?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58732009
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het dan over een hele kleine groep.
ik denk dat dat helaas nog wel tegenvalt,en dan heb ik het niet alleen over moslims
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:41:02 #100
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58732044
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
Jij slaat de spijker op zn kop. EERST SAMEN, dan geloof...

Maar men kijkt vaak eerst naar geloof en dan naar samen.. de wereld op zn kop
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58732067
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
Ik bedoel dat ik het toch raar vind dat er geen verschil wordt gemaakt tussen mensen met een mening (of klacht) mét een geloof of niet. Een klacht is een klacht. Maar als dit een klacht door een geloof gevormd is, dan vind ik het wel jammer.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:49:26 #102
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58732187
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik het toch raar vind dat er geen verschil wordt gemaakt tussen mensen met een mening (of klacht) mét een geloof of niet. Een klacht is een klacht. Maar als dit een klacht door een geloof gevormd is, dan vind ik het wel jammer.
als een mening of klacht terecht is dan maakt het m.i niet uit of die persoon gelovig is of niet,echter hebben gelovigen de vervelende eigenschap om in dit soort gevallen hun mening als absolute waarheid te zien en er is dan ook geen discussie mogelijk,en dat kan gewoon niet meer tegenwoordig in nederland...

het meest vervelende vind ik nog dat er serieus naar dit soort klachten gekeken word
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58732203
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik denk dat dat helaas nog wel tegenvalt,en dan heb ik het niet alleen over moslims
Die fundi groepen zijn niet zo heel groot hoor. Voor de meeste gelovigen is geloof gewoon 1 van de dingen in hun leven., en zeker geen onbelangrijke maar ook niet zo prominent als het tegenwoordig wel eens lijkt.
pi_58732226
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

als een mening of klacht terecht is dan maakt het m.i niet uit of die persoon gelovig is of niet,echter hebben gelovigen de vervelende eigenschap om in dit soort gevallen hun mening als absolute waarheid te zien en er is dan ook geen discussie mogelijk,en dat kan gewoon niet meer tegenwoordig in nederland...

het meest vervelende vind ik nog dat er serieus naar dit soort klachten gekeken word
Het meest vervelende vind ik dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:53:26 #105
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58732263
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Die fundi groepen zijn niet zo heel groot hoor. Voor de meeste gelovigen is geloof gewoon 1 van de dingen in hun leven., en zeker geen onbelangrijke maar ook niet zo prominent als het tegenwoordig wel eens lijkt.
ik hoop dat je gelijk hebt,maar ik krijg een hele andere indruk alsik het nieuws volg
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:55:22 #106
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58732311
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:51 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het meest vervelende vind ik dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven.
daar heb je gelijk in,en daarom ga ik mij nu met andere dingen bezig houden,zoals naar de kroeg gaan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58732315
Ik ze vraagtekens bij het hele nieuws-artikel aangezien ik begrepen heb dat gewone moslims hier niets mee te maken willen hebben. Het zullen wel weer van die pro-arabische,zwaar praktizerende moslims zijn die zich andermaal willen laten gelden.
75 topics = FIN
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:16:22 #108
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58732769
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

als een mening of klacht terecht is dan maakt het m.i niet uit of die persoon gelovig is of niet,echter hebben gelovigen de vervelende eigenschap om in dit soort gevallen hun mening als absolute waarheid te zien en er is dan ook geen discussie mogelijk,en dat kan gewoon niet meer tegenwoordig in nederland...

het meest vervelende vind ik nog dat er serieus naar dit soort klachten gekeken word
Ah ja. Ennuh...wie bepaald of een klacht "terecht" is? Jij en ik als niet gelovigen? Of de gelovigen? Of allebei?
In sommige gevallen maakt het dus HEEL ERG UIT of je gelooft of niet omdat je daar je standpunt op bouwt.

Ook wij ongelovigen zien ons standpunt graag als "de absolute waarheid".
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58732842
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ah ja. Ennuh...wie bepaald of een klacht "terecht" is? Jij en ik als niet gelovigen? Of de gelovigen? Of allebei?
In sommige gevallen maakt het dus HEEL ERG UIT of je gelooft of niet omdat je daar je standpunt op bouwt.

Ook wij ongelovigen zien ons standpunt graag als "de absolute waarheid".
Nu even mijn andere mening. Bouwvakkers lopen zolang bouvakkers bestaan in de zomer in een korte broek en Nederland is geen Islamitisch land. Klacht is dus niet helemaal gegrond.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:28:11 #110
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58733002
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ah ja. Ennuh...wie bepaald of een klacht "terecht" is? Jij en ik als niet gelovigen? Of de gelovigen? Of allebei?
In sommige gevallen maakt het dus HEEL ERG UIT of je gelooft of niet omdat je daar je standpunt op bouwt.

Ook wij ongelovigen zien ons standpunt graag als "de absolute waarheid".
Nee hoor,ik sta altijd open voor discussie en uit die discussie zal dan moeten blijken of een klacht terecht is..,
En zo gaat dat bij gelovigen meestal niet

En nu ga ik echt naar de kroeg,ik typ dit notabene vanaf de fiets op mijn telefoon
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:28:50 #111
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58733015
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nu even mijn andere mening. Bouwvakkers lopen zolang bouvakkers bestaan in de zomer in een korte broek en Nederland is geen Islamitisch land. Klacht is dus niet helemaal gegrond.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de klacht absurd.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:46:44 #112
3542 Gia
User under construction
pi_58733331
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
Werkplekken zat waar het inderdaad niet mag. En daar heb je je dan maar aan te houden.

Op de bouw mag het schijnbaar bij warm weer wel. Dus moeten ze dat gewoon doen.

Kijken die lui geen voetbal of zo? Of mogen voetballers wel werken in korte broek en shirt?
pi_58733375
Ik bedenk me net dat korte broeken bij de TNT waren afgeschaft, wat was daar de reden ook alweer voor?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:49:55 #114
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58733384
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Werkplekken zat waar het inderdaad niet mag. En daar heb je je dan maar aan te houden.

Op de bouw mag het schijnbaar bij warm weer wel. Dus moeten ze dat gewoon doen.

Kijken die lui geen voetbal of zo? Of mogen voetballers wel werken in korte broek en shirt?
Vraag het me ook af, wacht nog steeds op antwoord van Meki op Super7 of moslims al dan niet en korte broek aan mogen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58733392
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:53 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik hoop dat je gelijk hebt,maar ik krijg een hele andere indruk alsik het nieuws volg
Dat komt omdat ieder incident zoveel aandacht krijgt, zoals dit topic.
pi_58733802
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vraag het me ook af, wacht nog steeds op antwoord van Meki op Super7 of moslims al dan niet en korte broek aan mogen.
Moslims mogen toch ook geen alcohol drinken?
pi_58733832
In dat opzicht hebben die katholieken dat mooi voor mekaar.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:20:31 #118
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_58733943
Ik hoor niemand over ARBO regels.
Een werkgever dient zijn werknemers te beschermen tegen extreme warmte en zon.
Een korte broek verbieden bij bouwvakkers is in strijd met de ARBO wet.

Of die moslims even een paar daagjes hun huurwoning willen verlaten want dat is nodig voor de verbouwing.
pi_58733965
Hoeveel moslims zouden zich hier werkelijk druk om maken vraag ik me af. Ik gok op heel weinig.

Zoveel moslims lopen zelf in korte broeken..

Maar goed, sensatie nieuws.
pi_58733995
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vraag het me ook af, wacht nog steeds op antwoord van Meki op Super7 of moslims al dan niet en korte broek aan mogen.
Dat mogen ze alleen is de vraag waarvoor je het gaat dragen..
en geloof Telegraaf maar hoor een krant die Joden ook had verraden in de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58734187
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat mogen ze alleen is de vraag waarvoor je het gaat dragen..
en geloof Telegraaf maar hoor een krant die Joden ook had verraden in de tweede wereldoorlog
Wanneer mag een moslim een korte broek dragen?
pi_58734253
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wanneer mag een moslim een korte broek dragen?
Er zijn bepaalde stromingen die erg hameren op het feit dat een man van navel tot knieschijft zich bedekt moet houden. Ik weet niet of het echt moet ja of nee.

Ik ken persoonlijk geen moslim die zich aan dit verbod houdt. En ik ken er veel aangezien ik zelf ook moslim ben.
Ik gok daarom ook op een of andere aandachtsclown. Sowieso, als het verbod echt is, dan zou het alleen voor moslims gelden en dan nog is het iets wat je zelf beslist.

Trouwens als je ziet hoe de Telegraaf dit nieuws brengt zou je zelfs denken dat ze de klager geld erbij hebben gegeven. Zo net naast het nieuws over de cartoonist.

http://telegraaf-i.telegr(...)0080517_3/pagina.php
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:44:02 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58734368
Bouwvakkers
Moslims
Korte broeken
Oud stinkzweet
Kippenlevers
Tuinbonen
SBS 6
Ronnie Tober
Céline Dion
Masturberen met koude handen
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_58734422
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef Ringo het volgende:
Bouwvakkers
Moslims
Korte broeken
Oud stinkzweet
Kippenlevers
Tuinbonen
SBS 6
Ronnie Tober
Céline Dion
Masturberen met koude handen
pi_58734528
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef Ringo het volgende:
Bouwvakkers
Moslims
Korte broeken
Oud stinkzweet
Kippenlevers
Tuinbonen
SBS 6
Ronnie Tober
Céline Dion
Masturberen met koude handen
Niks mis met bouwvakkers.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:01:37 #126
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58734741
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Nee hoor,ik sta altijd open voor discussie en uit die discussie zal dan moeten blijken of een klacht terecht is..,
En zo gaat dat bij gelovigen meestal niet

En nu ga ik echt naar de kroeg,ik typ dit notabene vanaf de fiets op mijn telefoon
Ohja, dus omdat jij altijd open staat voor discussie is dat bij iedereen zo?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:07:33 #127
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58734866
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde stromingen die erg hameren op het feit dat een man van navel tot knieschijft zich bedekt moet houden. Ik weet niet of het echt moet ja of nee.

Ik ken persoonlijk geen moslim die zich aan dit verbod houdt. En ik ken er veel aangezien ik zelf ook moslim ben.
Ik gok daarom ook op een of andere aandachtsclown. Sowieso, als het verbod echt is, dan zou het alleen voor moslims gelden en dan nog is het iets wat je zelf beslist.

Trouwens als je ziet hoe de Telegraaf dit nieuws brengt zou je zelfs denken dat ze de klager geld erbij hebben gegeven. Zo net naast het nieuws over de cartoonist.

http://telegraaf-i.telegr(...)0080517_3/pagina.php
Okay

Wat betreft dat laatste kan je best gelijk hebben inderdaad.

Vind het alleen vreemd dat Meki en Super7 gelijk de vermeende klagers beginnen te beschermen als het dragen van korte broeken voor moslims blijkbaar geen probleem is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:50:53 #128
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58735587
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:45 schreef tonja het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer nazi-Duitsland erbij gehaald wordt
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat mogen ze alleen is de vraag waarvoor je het gaat dragen..
en geloof Telegraaf maar hoor een krant die Joden ook had verraden in de tweede wereldoorlog
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 18 mei 2008 @ 00:00:21 #129
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58735759
Whahaah

Meki 0 / Godwin, Tonja 1
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 18 mei 2008 @ 00:11:03 #130
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58735907
Zij zijn hier komen wonen, dus mogen ze zich gewoon aanpassen zonder klagen.
Moeten wij ook als we daar gaan wonen
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  zondag 18 mei 2008 @ 00:33:07 #131
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58736273
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ohja, dus omdat jij altijd open staat voor discussie is dat bij iedereen zo?
Waar zie je mij dat zeggen
Feit is gewoon dat je met normale mensen een discussie kunt voeren,en dat dat bij geloofgeinfecteerden niet mogelijk is
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 18 mei 2008 @ 10:35:11 #132
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58739172
Kan nou niet zeggen dat het als een verrassing kwam. De meeste mensen die hier reageren kiezen de kant van de hedonisten en Moslimhaters in plaats van de redelijkheid.

Schennis plegen en intimidatie, alsmede de werkethiek en normen/waarden in acht nemen, nemen de meeste users kennelijk niet als serieuze misdrijven, maar Moslimbashen, nee daar is niets mis mee.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 10:55:16 #133
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58739375
quote:
Feit is gewoon dat je met normale mensen een discussie kunt voeren,en dat dat bij geloofgeinfecteerden niet mogelijk is
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:35 schreef Super7fighter het volgende:
Kan nou niet zeggen dat het als een verrassing kwam. De meeste mensen die hier reageren kiezen de kant van de hedonisten en Moslimhaters in plaats van de redelijkheid.

Schennis plegen en intimidatie, alsmede de werkethiek en normen/waarden in acht nemen, nemen de meeste users kennelijk niet als serieuze misdrijven, maar Moslimbashen, nee daar is niets mis mee.
daar is de bevestiging al
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58739655
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat komt omdat ieder incident zoveel aandacht krijgt, zoals dit topic.
Of is het misschien dat we niet meer over incidenten spreken maar over een structureel probleem?

Het moet je intussen toch wel opvallen dat er wel ERG veel incidenten zijn. Ieder normaal mens gaat dan nadenken... jij ook?
pi_58739732
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:35 schreef Super7fighter het volgende:
Kan nou niet zeggen dat het als een verrassing kwam. De meeste mensen die hier reageren kiezen de kant van de hedonisten en Moslimhaters in plaats van de redelijkheid.

Schennis plegen en intimidatie, alsmede de werkethiek en normen/waarden in acht nemen, nemen de meeste users kennelijk niet als serieuze misdrijven, maar Moslimbashen, nee daar is niets mis mee.
http://www.lucaswashier.nl/?p=6376

hier ben je weer ff zoet.
pi_58739753
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Of is het misschien dat we niet meer over incidenten spreken maar over een structureel probleem?

Het moet je intussen toch wel opvallen dat er wel ERG veel incidenten zijn. Ieder normaal mens gaat dan nadenken... jij ook?
Het komt niet in je op dat die incidenten misschien vaker en groter belicht worden dan incidenten waar geen moslims bij betrokken zijn maar gelijkwaardig van aard ? Ieder normaal mens weet dingen in perspectief te plaatsen... jij ook?

Dit bericht is wel typerend daarvoor, hoeveel moslims hebben precies geklaagd over de bouwvakkers ? 100, 25, 1 ? Het is typische Telegraaf berichtgeving waar figuren als jij kennelijk nogal vatbaar voor zijn.
  zondag 18 mei 2008 @ 11:30:29 #137
52513 whosvegas
The Trickster
pi_58739820
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Steeven het volgende:
Waarom al dat gezeur? Dit is toch het perfecte voorbeeld van een succesvolle integratie? Immers hebben ze de klaag cultuur van de Nederlanders prima overgenomen.

Goeie opmerking
Are you nuts??
  zondag 18 mei 2008 @ 12:49:53 #138
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58741051
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:35 schreef Super7fighter het volgende:
Kan nou niet zeggen dat het als een verrassing kwam. De meeste mensen die hier reageren kiezen de kant van de hedonisten en Moslimhaters in plaats van de redelijkheid.

Schennis plegen en intimidatie, alsmede de werkethiek en normen/waarden in acht nemen, nemen de meeste users kennelijk niet als serieuze misdrijven, maar Moslimbashen, nee daar is niets mis mee.
Jij hebt die klacht zeker ingediend?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:59:37 #139
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_58741221
Ik heb vorig jaar ook een klacht ingedient bij Nuon, toen hier een meteropnemer in korte broek kwam. Ik heb hem ook de toegang tot mijn huis geweigerd. Ik vind het gewoon niet netjes. In het openbaar moet een man zich minimaal tot zijn kuiten bedekken. Ja, het is aanstellerig gedrag, maar je moet ergens de grens stellen en die was in dit geval overschreden.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 18 mei 2008 @ 13:01:25 #140
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58741245
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jij hebt die klacht zeker ingediend?
Toevallig was ik bij mijn (autochtone) tante op bezoek in Almere, en zij gaf ook aan dat de bouwvakkers in kwestie met hun broek bijna tot hun enkels liepen. Toen zij uit het raam keek naar de straat waar haar kinderen aan het spelen waren, waren de vervloekingen niet van de lucht. Uiteindelijk heeft ze haar kinderen naar binnen geroepen, omdat er geen einde kwam aan de decadentie. Ik raadde haar dan ook aan om een regen van klachten in te dienen.

Hetzelfde zal ik tegen mijn familie en vrienden in Rotterdam vertellen. Daar willen ze een buttplug in de Koopgoot zetten, in het centrum van Rotterdam waar dagelijks (islamitische) kinderen lopen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:06:03 #141
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58741303
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Toevallig was ik bij mijn (autochtone) tante op bezoek in Almere, en zij gaf ook aan dat de bouwvakkers in kwestie met hun broek bijna tot hun enkels liepen. Toen zij uit het raam keek naar de straat waar haar kinderen aan het spelen waren, waren de vervloekingen niet van de lucht. Uiteindelijk heeft ze haar kinderen naar binnen geroepen, omdat er geen einde kwam aan de decadentie. Ik raadde haar dan ook aan om een regen van klachten in te dienen.

Hetzelfde zal ik tegen mijn familie en vrienden in Rotterdam vertellen. Daar willen ze een buttplug in de Koopgoot zetten, in het centrum van Rotterdam waar dagelijks (islamitische) kinderen lopen.
potverdomme,het is wat he meid ...
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 18 mei 2008 @ 13:18:27 #142
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58741469
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:06 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

potverdomme,het is wat he meid ...
Het is mijn recht als Nederlandse burger van dit land om bezwaren aan te tekenen bij maatschappelijke problemen, waar een groot aandeel last heeft van een minderheid van hedonisten.

Het gebruik van geweld keur ik af. Dus dan moeten de protesten in schriftelijke vorm bij de gezagsdragers op de een of andere manier terechtkomen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:19:28 #143
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58741488
dat is idd je goed recht
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58741623
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Toevallig was ik bij mijn (autochtone) tante op bezoek in Almere, en zij gaf ook aan dat de bouwvakkers in kwestie met hun broek bijna tot hun enkels liepen. Toen zij uit het raam keek naar de straat waar haar kinderen aan het spelen waren, waren de vervloekingen niet van de lucht. Uiteindelijk heeft ze haar kinderen naar binnen geroepen, omdat er geen einde kwam aan de decadentie. Ik raadde haar dan ook aan om een regen van klachten in te dienen.

Hetzelfde zal ik tegen mijn familie en vrienden in Rotterdam vertellen. Daar willen ze een buttplug in de Koopgoot zetten, in het centrum van Rotterdam waar dagelijks (islamitische) kinderen lopen.
Als je 5 jarige kinderen weten wat een buttplug is dan zou ik je porn magazines maar eens wat beter gaan verbergen, je internet explorer cache vaker clearen en ze geen porno op het internet laten kijken. Echt hoor
  zondag 18 mei 2008 @ 13:33:28 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58741669
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Toevallig was ik bij mijn (autochtone) tante op bezoek in Almere, en zij gaf ook aan dat de bouwvakkers in kwestie met hun broek bijna tot hun enkels liepen. Toen zij uit het raam keek naar de straat waar haar kinderen aan het spelen waren, waren de vervloekingen niet van de lucht. Uiteindelijk heeft ze haar kinderen naar binnen geroepen, omdat er geen einde kwam aan de decadentie. Ik raadde haar dan ook aan om een regen van klachten in te dienen.
Heb je het hier nou over hun "korte" broek (ik zag een enkel! ik zag een enkel!) of over het befaamde stratenmakersdécolleté?
quote:
Hetzelfde zal ik tegen mijn familie en vrienden in Rotterdam vertellen. Daar willen ze een buttplug in de Koopgoot zetten, in het centrum van Rotterdam waar dagelijks (islamitische) kinderen lopen.
Dan zeg je toch gewoon dat je met zo'n ding flessen wijn afsluit. (Alcohol?!?)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 mei 2008 @ 14:52:20 #146
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_58742918
sorry hoor, maar beetje saaie wereld wordt het dan als zomers die gespierde mannen niet meer bloot mochten
pi_58743282
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Toevallig was ik bij mijn (autochtone) tante op bezoek in Almere, en zij gaf ook aan dat de bouwvakkers in kwestie met hun broek bijna tot hun enkels liepen. Toen zij uit het raam keek naar de straat waar haar kinderen aan het spelen waren, waren de vervloekingen niet van de lucht. Uiteindelijk heeft ze haar kinderen naar binnen geroepen, omdat er geen einde kwam aan de decadentie. Ik raadde haar dan ook aan om een regen van klachten in te dienen.

Hetzelfde zal ik tegen mijn familie en vrienden in Rotterdam vertellen. Daar willen ze een buttplug in de Koopgoot zetten, in het centrum van Rotterdam waar dagelijks (islamitische) kinderen lopen.
Butplug staat er al. Je kunt hem bewonderen op de lijnbaan.

Maar Superfighter je klaagt over moslimbash, maar men kan juist jouw reactie gebruiken als moslimbash.

Maak je echt werekelijk druk om "hedonistische" ( ) bouwvakkers?
Draag je zelf nooit een korte broek?
Om over kabouter butplug maar te zwijgen...
  zondag 18 mei 2008 @ 15:51:34 #148
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58743894
-edit- Nee

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 19-05-2008 10:50:52 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 15:56:17 #149
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58743994
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Butplug staat er al. Je kunt hem bewonderen op de lijnbaan.

Maar Superfighter je klaagt over moslimbash, maar men kan juist jouw reactie gebruiken als moslimbash.

Maak je echt werekelijk druk om "hedonistische" ( ) bouwvakkers?
Draag je zelf nooit een korte broek?
Om over kabouter butplug maar te zwijgen...
Ik snap niet wat het al dan niet dragen van een korte broek van enige verdwaalde Moslims afbreuk doet aan de bezwaren van bewoners in Almere? Is de Moslimgemeenschap als één collectief, dat samen denkt en handelt? En nee, ik draag geen korte broek, ik ben geen hedonist noch een Marokaanse straatschoffie.

Ik zie het hedonisme als het grootste kwaad dat de mensheid gekend heeft, na het nazisme en het facisme. In het hedonisme ontbreekt elke vorm van moraal, de redelijkheid en de menselijkheid ontbreken, het eigen genot, geluk gaat boven alles, zelfs lijken. Egoisme en normenvervaging voeren de boventoon.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 16:06:48 #150
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58744249
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef Super7fighter het volgende:
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
Hoe kun je het nou in godsnaam met de bewoners eens zijn, heb je zelf wel eens op de bouw gewerkt wanneer de zon met 26 graden op je hoofd zit te beuken? Je zal smeken om wat luchtige kleding, en daar hoort geen overal bij.
De bewoners moeten niet zeuren en ze kunnen mooi de andere kant opkijken wanneer ze weer eens een paar ontblote benen zien.
pi_58745508
Ik zie weinig hedonisme in bouwvakkers met korte broeken...
  zondag 18 mei 2008 @ 17:22:37 #152
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_58745871
Lol, bouwvakkers kennende staat die buurtbewoners daar filnk wat treiterwerk te wachten ^_^
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 18 mei 2008 @ 17:26:24 #153
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58745944
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:22 schreef DustPuppy het volgende:
Lol, bouwvakkers kennende staat die buurtbewoners daar filnk wat treiterwerk te wachten ^_^
idd
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 18 mei 2008 @ 17:30:43 #154
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58746048
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:22 schreef DustPuppy het volgende:
Lol, bouwvakkers kennende staat die buurtbewoners daar filnk wat treiterwerk te wachten ^_^
Ook dat ja, ik zie het al helemaal voor me. Een bouwvakker die expres zijn shirt uittrekt en een begint te fluiten op een homo manier bijvoorbeeld. Het was altijd wel lachen op de bouw.
  zondag 18 mei 2008 @ 17:43:24 #155
141675 SmoothPussy
Puur Natuur
pi_58746328
quote:
Op zondag 18 mei 2008 10:35 schreef Super7fighter het volgende:
Kan nou niet zeggen dat het als een verrassing kwam. De meeste mensen die hier reageren kiezen de kant van de hedonisten en Moslimhaters in plaats van de redelijkheid.

Schennis plegen en intimidatie, alsmede de werkethiek en normen/waarden in acht nemen, nemen de meeste users kennelijk niet als serieuze misdrijven, maar Moslimbashen, nee daar is niets mis mee.
Alles goed met je?


Aangezien ik geen moslim ben heb ik met moslimgebruiken in een seculiere staat geen donder te maken. Dat jij van iets normaals iets smerigs weet te maken is jouw pakkie an maar dring het een ander niet op of verhuis naar een land waar het normaal is dat men ingepakt loopt in soepjurken en tenten.
Niet voor de poes
  zondag 18 mei 2008 @ 17:53:16 #156
213097 GBA
FINALE.
pi_58746517
-edit- Nee

[ Bericht 49% gewijzigd door paddy op 19-05-2008 10:46:49 ]
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:09:53 #157
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58746862
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
En de autochtone kinderen staan hoe dan ook in contact met allochtone kinderen. Dus als er dagje uit is georganiseerd, worden de morele kinderen toch blootgesteld aan de uitingen van de Satan middels de autochtone niet-moslimkinderen, die hen vertellen wat het is en wat de bedoeling ervan is, met alle gevolgen van dien.
Bij mensen die het in zo'n context over Satan hebben, twijfel ik sterk aan hun eigen duivelse motieven. Jouw moraalpsychose neemt ernstige vormen aan, vriend. Ik zou je graag een psychiater aanbevelen. Hoewel je misschien meer hebt aan een gediplomeerd exorcist.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:21:50 #158
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58747107
- onnodig -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 18-05-2008 19:31:04 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:26:44 #159
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58747201
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

Bij mensen die het in zo'n context over Satan hebben, twijfel ik sterk aan hun eigen duivelse motieven. Jouw moraalpsychose neemt ernstige vormen aan, vriend. Ik zou je graag een psychiater aanbevelen. Hoewel je misschien meer hebt aan een gediplomeerd exorcist.
Jij beweert dat een grote buttplug normaal is om die te plaatsen in een openbare plek. Als dat niet duivels is, wat dan?

Sodom en Gomorra is er bijna niets bij.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:28:33 #160
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58747236
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef GBA het volgende:

[..]

Super7figther vertegenwoordigt met zijn haatvolle posts de gedachten van de gemiddelde moslim in Nederland. Dat zou te denken moeten geven.
Dat vind ik weer te ver gaan.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:30:25 #161
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58747275
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Super7fighter het volgende:
Jij beweert dat een grote buttplug normaal is om die te plaatsen in een openbare plek. Als dat niet duivels is, wat dan?

Sodom en Gomorra is er bijna niets bij.
Zolang jij een topic over blote bouwvakkerskuiten weet te verdraaien naar een discussie over een buttplug, vraag ik me af wie van ons er last heeft van zijn zondige inborst.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:32:04 #162
213097 GBA
FINALE.
pi_58747298
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:28 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat vind ik weer te ver gaan.
Nee, 't is zo.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:51:51 #163
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58747641
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zolang jij een topic over blote bouwvakkerskuiten weet te verdraaien naar een discussie over een buttplug, vraag ik me af wie van ons er last heeft van zijn zondige inborst.
Ik plaats een vergelijkbaar, recent geval, waarin zelfs gemeenteraadsleden bepleiten om zo'n ding in het centrum van Rotterdam te plaatsen. Is de PVDA helemaal gek geworden?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:53:08 #164
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58747664
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Gozer, als jij het dragen van een korte broek gelijk stelt aan schennis plegen, nudisme en exhibitionisme, dan is er echt iets goed fout in die bovenkamer van je!
Uit getuigeverklaringen kan ik je zeggen dat het hier gaat om bouwvakkers die hun bilspleet laten zien.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:08:11 #165
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58747886
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef Super7fighter het volgende:
Is de PVDA helemaal gek geworden?
Dat sowieso. Maar offtopic.

Waar hebben we het eigenlijk over? Een illustratie:

Blote benen


Kabouter Buttplug


Bilspleet
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:22:11 #166
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_58748080
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef GBA het volgende:

[..]

Super7figther vertegenwoordigt met zijn haatvolle posts de gedachten van de gemiddelde moslim in Nederland. Dat zou te denken moeten geven.
Nee hoor, hooguit van de minst geintegreerde, niet zo snuggere maar (hoe typisch) wel meest vocale moslims. Mensen die constant dit soort geneuzel spuien geven alle moslims een slechte naam.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 18 mei 2008 @ 19:48:57 #167
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58748471
Onderschrift Super7fighter :
quote:
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation
Iemand met zo'n onderschrift moet je sowieso negeren.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 18 mei 2008 @ 20:09:26 #168
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_58748761
Wacht eens ff! Gaat 't om die kabouter!

Doh, dat is geeneens een buttplug man. Dat is wat mensen er in zien.
Het moet namelijk de kerstman met een kerstboom voorstellen.

Daar was nog zo'n hele ophef over, jaar geleden ofzo. Pfff, oud nieuws.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 18 mei 2008 @ 20:16:49 #169
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58748883
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:08 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar offtopic.

Waar hebben we het eigenlijk over? Een illustratie:

Blote benen
[ afbeelding ]

Kabouter Buttplug
[ afbeelding ]

Bilspleet
[ afbeelding ]
Blijkbaar is nog een kortebroek, nog een bouwvakker nodig voor een "bouwvakkers decollec'té" We moeten voortaan iedereen maar verbieden de straat op te gaan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zondag 18 mei 2008 @ 20:51:55 #170
213097 GBA
FINALE.
pi_58749443
- flamebait -

[ Bericht 28% gewijzigd door sp3c op 18-05-2008 21:06:39 ]
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
  maandag 19 mei 2008 @ 10:14:10 #171
3542 Gia
User under construction
pi_58757149
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

1. Dat laatste, vieze punt.
Dat heeft niks te maken met een korte broek. Bij stratenmakers met een lange broek zie je dat ook.

Het hoort er eigenlijk een beetje bij. Volgens mij doen ze het erom.
  maandag 19 mei 2008 @ 10:19:43 #172
3542 Gia
User under construction
pi_58757246
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik plaats een vergelijkbaar, recent geval, waarin zelfs gemeenteraadsleden bepleiten om zo'n ding in het centrum van Rotterdam te plaatsen. Is de PVDA helemaal gek geworden?
Het is de kerstman met een kerstboom in zijn hand. Dat de kunstenaar niet zo goed een kerstboom uit steen kan houwen, kan hij ook niks aan doen.

Maar dat mensen er vervolgens een buttplug in zien, zegt meer over de vunzige gedachten van die mensen.

Geloof niet dat kinderen dat er inzien, overigens. Als je zegt dat het de kerstman is met een kerstboom, is het gewoon goed.
pi_58757322
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:19 schreef Gia het volgende:
Maar dat mensen er vervolgens een buttplug in zien, zegt meer over de vunzige gedachten van die mensen.
Volgens mij zijn de mensen die het hardst roepen dat zo'n beeld schandalig is, de grootste kast-perverts die je je maar kan voorstellen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:49:32 #174
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58764049
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef GBA het volgende:

[..]

Nee, 't is zo.
Dat vind jij, als ik elke post van de bepaalde Fokkers als algemeen gedachtegoed moet aannemen dan is het toch wel triest gesteld met de Nederlanders.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:54:36 #175
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58764128
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:48 schreef tonja het volgende:
Onderschrift Super7fighter :
[..]

Iemand met zo'n onderschrift moet je sowieso negeren.
Dat kan een onderschrift zijn van een Amerikaan.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:22:26 #176
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58764570
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat kan een onderschrift zijn van een Amerikaan.
Dat maakt niets uit.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 19 mei 2008 @ 17:54:36 #177
3542 Gia
User under construction
pi_58765198
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:08 schreef Ringo het volgende:

Bilspleet
[ afbeelding ]
Zie je wel: Bilspleet heeft niks te maken met een korte broek. Ze klagen dus om verkeerde redenen.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:59:32 #178
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58765283
De maker, een Amerikaan, heeft het (net als de kranten) het over een buttplug. Wie zijn jullie of ik om daarover te twisten?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 19 mei 2008 @ 18:08:35 #179
3542 Gia
User under construction
pi_58765415
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
De maker, een Amerikaan, heeft het (net als de kranten) het over een buttplug. Wie zijn jullie of ik om daarover te twisten?
Hoe kom je daarbij?
quote:
Kabouter Buttplug is de naam die de Rotterdammers gaven aan het beeld 'Santaclaus' van de Amerikaanse kunstenaar Paul Mc Carthy.
http://www.kabouterbuttplug.nl/
  maandag 19 mei 2008 @ 18:12:42 #180
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58765504
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
[..]

http://www.kabouterbuttplug.nl/
Las het vorige week in de kranten.

http://www.ad.nl/rotterda(...)eld_Santa_Claus.html
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58765776
Er zijn er meer mensen die aanstoot aan een korte broek nemen. Op Schiphol, en bij de ABN AMRO mag je geen slippers en geen korte broek dragen en jaren geleden was er ook zo'n toestand toen postbodes niet meer met korte broek mochten lopen.

http://www.cgb.nl/opinion-full.php?id=453054624
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 19 mei 2008 @ 18:56:26 #182
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58766192
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
De maker, een Amerikaan, heeft het (net als de kranten) het over een buttplug. Wie zijn jullie of ik om daarover te twisten?
Hé, daar is het kunst voor hè. Sta nooit iemand toe om jou een interpretatie af te dwingen. Voor mijn part draagt die pygmee een schemerlamp, ik vind het allemaal best.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 19 mei 2008 @ 19:03:58 #183
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58766315
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:28 schreef Manono het volgende:
Er zijn er meer mensen die aanstoot aan een korte broek nemen. Op Schiphol, en bij de ABN AMRO mag je geen slippers en geen korte broek dragen en jaren geleden was er ook zo'n toestand toen postbodes niet meer met korte broek mochten lopen.

http://www.cgb.nl/opinion-full.php?id=453054624
Maar dat zijn kledingregels van bedrijven, dat is toch wat anders dunkt me.
Dat van de postbodes lijkt er nog een beetje op, daar hadden toch ook mensen over geklaagd?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58766410
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:12 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Las het vorige week in de kranten.

http://www.ad.nl/rotterda(...)eld_Santa_Claus.html
Winkeliers niet blij met beeld Santa Claus
ROTTERDAM - Winkeliers zijn allesbehalve opgetogen over de komst van het beeld Santa Claus aan de voet van ‘hun’ Koopgoot.
Het metershoge beeld van de kerstman met seksspeeltje staat maar in de weg.

Bovendien: „Over elk detail van de Beurstraverse is nagedacht. Elk glasplaatje, elke gevelplaat, alles wordt minutieus doorgesproken, maar hier zijn we niet over geconsulteerd,’’ zegt Peter Muller, voorzitter van de winkeliersvereniging. „Er is achter de schermen wel eens wat gevraagd, maar dat is wat heel anders dan overleg.’’

Het resultaat is volgens Muller dat bezoekers straks vanuit een tot in de puntjes geregelde Koopgoot tegen een ‘metershoge kabouter met reuzendildo aanlopen’. „Dat beeld is te groot voor de omgeving, of de ruimte te klein.’’

Dat vindt ook Actis Retail, het bedrijf dat de Beurstraverse beheert. „Het is al een rommelig stukje bij de ingang van de traverse. Er lopen veel mensen, er liggen tramlijnen. Onze zorg is dat het beeld een obstakel vormt voor de entree.’’


Waar precies staat een uitspraak van de kunstenaar? Precies.
pi_58767082
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:03 schreef DroogDok het volgende:


Maar dat zijn kledingregels van bedrijven, dat is toch wat anders dunkt me.
Dat van de postbodes lijkt er nog een beetje op, daar hadden toch ook mensen over geklaagd?
Bedrijven hebben die kledingregels vanwege een bestaande (in en externe) fatsoensnorm. In Frankrijk zijn boxershorts in openbare zwembaden bv verboden, zonder zwemkleding kom je er niet in. Dus er zijn op zich meer die er aanstoot aan nemen. Maar of het een moslimorganisatie is die een officiele klacht heeft ingediend, of een Marokkaanse huisvader die bij de schaftkeet kwam klagen omdat hij al die inkijk rond zijn spelende kinderen niet zo tof vond, dat maakt nog wel een verschil.
De Telegraaf trekt alles in het extreme, verkopen ze nog wat krantjes.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')