Toon maar aan dat het belachelijk dom opgeblazen is, en niet gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:36 schreef skiczukie het volgende:
Wat een belachelijk dom opgeblazen topic en ook zo dom dat iedereen in dit topic dit meteen weer aanpakken voor de moslimhaat.
Nee je hebt gelijk. Moslims in het algemeen hebben een hekel aan korte broeken bij bouwvakkers. Ze haten ze. Natuurlijk is het niet een belachelijke mening van een aantal (?) 'mensen'. Sorrie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:42 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Toon maar aan dat het belachelijk dom opgeblazen is, en niet gewoon de waarheid.
DIe haten alles wat Westers en Nederlands is....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Moslims in het algemeen hebben een hekel aan korte broeken bij bouwvakkers. Ze haten ze. Natuurlijk is het niet een belachelijke mening van een aantal (?) 'mensen'. Sorrie.
Dat heten de normen en waarden van de nederlandse samenleving. Een non gaat ook niet met dr nonnenpakje in een modewinkel werken...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Dacht het niet met zogenaamde huisregels en bedrijfscultuurmaken om zo hoofddoeken te verbieden..
Eerlijk is eerlijk, daar zouden veel minder mensen moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat heten de normen en waarden van de nederlandse samenleving. Een non gaat ook niet met dr nonnenpakje in een modewinkel werken...
Doen niet zo naief zegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het verschil is dat moslima's niet toegesproken worden in het wijkcentrum dat mensen zich gestoord hebben aan hun hoofddoek en ze die dus maar af moeten doen.
omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef skiczukie het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen geen verschil tussen mensen en religie kunnen/willen zien.
Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat heten de normen en waarden van de nederlandse samenleving. Een non gaat ook niet met dr nonnenpakje in een modewinkel werken...
Als de vereisten om in die winkel te werken zijn dat je niks op je hoofd hebt dan zijn dat de vereisten, klaarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, daar zouden veel minder mensen moeite mee hebben.
Volgens mij heb je het dan over een hele kleine groep.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
Definieer "het werk" eens?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat als een baas/bedrijf eisen stelt aan de kleding je je daar aan hebt te houden. Ga er dan ergens anders werken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
ik denk dat dat helaas nog wel tegenvalt,en dan heb ik het niet alleen over moslimsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het dan over een hele kleine groep.
Jij slaat de spijker op zn kop. EERST SAMEN, dan geloof...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |