Zolang jij een topic over blote bouwvakkerskuiten weet te verdraaien naar een discussie over een buttplug, vraag ik me af wie van ons er last heeft van zijn zondige inborst.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef Super7fighter het volgende:
Jij beweert dat een grote buttplug normaal is om die te plaatsen in een openbare plek. Als dat niet duivels is, wat dan?
Sodom en Gomorra is er bijna niets bij.
Ik plaats een vergelijkbaar, recent geval, waarin zelfs gemeenteraadsleden bepleiten om zo'n ding in het centrum van Rotterdam te plaatsen. Is de PVDA helemaal gek geworden?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zolang jij een topic over blote bouwvakkerskuiten weet te verdraaien naar een discussie over een buttplug, vraag ik me af wie van ons er last heeft van zijn zondige inborst.
Uit getuigeverklaringen kan ik je zeggen dat het hier gaat om bouwvakkers die hun bilspleet laten zien.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gozer, als jij het dragen van een korte broek gelijk stelt aan schennis plegen, nudisme en exhibitionisme, dan is er echt iets goed fout in die bovenkamer van je!
Dat sowieso. Maar offtopic.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef Super7fighter het volgende:
Is de PVDA helemaal gek geworden?
Nee hoor, hooguit van de minst geintegreerde, niet zo snuggere maar (hoe typisch) wel meest vocale moslims. Mensen die constant dit soort geneuzel spuien geven alle moslims een slechte naam.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:53 schreef GBA het volgende:
[..]
Super7figther vertegenwoordigt met zijn haatvolle posts de gedachten van de gemiddelde moslim in Nederland. Dat zou te denken moeten geven.
Iemand met zo'n onderschrift moet je sowieso negeren.quote:We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation
Blijkbaar is nog een kortebroek, nog een bouwvakker nodig voor een "bouwvakkers decollec'té" We moeten voortaan iedereen maar verbieden de straat op te gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar offtopic.
Waar hebben we het eigenlijk over? Een illustratie:![]()
Blote benen
[ afbeelding ]
Kabouter Buttplug
[ afbeelding ]
Bilspleet
[ afbeelding ]
Dat heeft niks te maken met een korte broek. Bij stratenmakers met een lange broek zie je dat ook.quote:
Het is de kerstman met een kerstboom in zijn hand. Dat de kunstenaar niet zo goed een kerstboom uit steen kan houwen, kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik plaats een vergelijkbaar, recent geval, waarin zelfs gemeenteraadsleden bepleiten om zo'n ding in het centrum van Rotterdam te plaatsen. Is de PVDA helemaal gek geworden?
Volgens mij zijn de mensen die het hardst roepen dat zo'n beeld schandalig is, de grootste kast-perverts die je je maar kan voorstellenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:19 schreef Gia het volgende:
Maar dat mensen er vervolgens een buttplug in zien, zegt meer over de vunzige gedachten van die mensen.
Dat vind jij, als ik elke post van de bepaalde Fokkers als algemeen gedachtegoed moet aannemen dan is het toch wel triest gesteld met de Nederlanders.quote:
Dat kan een onderschrift zijn van een Amerikaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:48 schreef tonja het volgende:
Onderschrift Super7fighter :
[..]
Iemand met zo'n onderschrift moet je sowieso negeren.
Dat maakt niets uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat kan een onderschrift zijn van een Amerikaan.
Zie je wel: Bilspleet heeft niks te maken met een korte broek. Ze klagen dus om verkeerde redenen.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:59 schreef Super7fighter het volgende:
De maker, een Amerikaan, heeft het (net als de kranten) het over een buttplug. Wie zijn jullie of ik om daarover te twisten?
http://www.kabouterbuttplug.nl/quote:Kabouter Buttplug is de naam die de Rotterdammers gaven aan het beeld 'Santaclaus' van de Amerikaanse kunstenaar Paul Mc Carthy.
Las het vorige week in de kranten.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
[..]
http://www.kabouterbuttplug.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |