abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58727061
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:42 schreef Meki het volgende:

[..]

absoluut wel. en ik heb het zelf gezien met me eigen ogen.
mischien dat jij het niet heb meegemaakt maar dat gebeurt bijna elke dag
Dat is dan fout. Net zo fout als zeiken om een korte broek van een bouwvakker.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:50:52 #27
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727075
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:46 schreef Demophon het volgende:

[..]

En de moeders dan wel ook in zwemkleding?
Nee natuurlijk niet Volledig gekleed incl. hoofddoek.
Moslims mogen dus blijkbaar zelf wel in zwemkleding rondlopen, maar een bouwvakker in een korte broek vinden ze aanstootgevend.

Vreemd volk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58727092
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Meki het volgende:
Nederlanders klagen over hoofddoeken
what is your point
Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega's waarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58727102
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is dan fout. Net zo fout als zeiken om een korte broek van een bouwvakker.
Waarom staat dit op de voorpagina Telegraaf
Waarom vraagt PVV er kamervragen erover.
Waarom staat er in de TT moslims ??.

dit ruikt alleen naar racisme. met dit soort nieuwsberichten wil Telegraaf de samenleving discriminatie en racisme aanleren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58727125
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef Steeven het volgende:

[..]

Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega's waarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
1. erken eerst je medelanders als Nederlanders. want wij zijn niet in Nederland op vakantie, al hebben jullie dat gewild wij zullen altijd in Nederland blijven.
dus met vakantie naar Marokko is bullshit wij zijn geen vakantievierders in Nederlanders.
pi_58727126
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef Steeven het volgende:

[..]

ik had het niet beter kunnen verwoorden
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58727145
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik had het niet beter kunnen verwoorden
voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
erken ons als Nederlanders en zie ons niet als tweede a derde rangs burgers
pi_58727154
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:43 schreef mspoez het volgende:

[..]

Hm. Want geen enkele moslim werkt voor zijn geld, geen enkele moslim levert een bijdrage aan de ecoonomie en alle moslims zadelen de samenleving op met problemen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankeijkheid. Dat doen alleen christenen. In korte broek.
Mwa er staat niet direct dat moslims dat niet doen, puur alleen wat die nederlandse bouwvakker wel doet.
Dat daar niet geheel subtiel een link word gelegd naar moslims, waar ligt dat dan aan?
Zijn er dan toch moslims die niet werken/bijdragen aan de economie?

Mijn overbuurman is moslim en is een hardstikke aardige kerel, maar elke keer als ik een groep jonge moslims in de stad tegenkom, hoop ik dat ik mn telefoon mag houden, puur uit ervaring,
heb in de stad gewerkt en als je zulke jongeren vroeg niet in de winkel te hangen, werd er gedreigd mn "kop in mn kont" te steken. overigens veel praatjes en weinig actie, maar mijn mening over jonge moslims is door ervaring puur negatief.
pi_58727196
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Steeven het volgende:
Waarom al dat gezeur? Dit is toch het perfecte voorbeeld van een succesvolle integratie? Immers hebben ze de klaag cultuur van de Nederlanders prima overgenomen.
Die klaagcultuur bestond helemaal nog niet voordat de moslims hier naartoe kwamen. Ook dàt hebben we aan hun te 'danken'.
pi_58727210
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:25 schreef gelly het volgende:

Dan nog, over hoeveel klagers hebben we het hier ? Komt er ook een nieuwsbericht als buurtbewoners klagen over een radio die de bouwvakkers hebben aanstaan ?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58727217
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Meki het volgende:

[..]

1. erken eerst je medelanders als Nederlanders. want wij zijn niet in Nederland op vakantie, al hebben jullie dat gewild wij zullen altijd in Nederland blijven.
dus met vakantie naar Marokko is bullshit wij zijn geen vakantievierders in Nederlanders.
Dat hoef je niet tegen mij te zeggen hoor , en generaliseer niet zo. Pas als een grote club onder de autochtonen met allochtone wortels zich eindelijk weet te gedragen, zal erkenning snel volgen. Maar dit soort nieuwsberichten maakt dat er niet beter op.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58727241
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:

[..]

voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
Dat laatste doe ik lekker wel. Dat komt door jullie negatieve klotegedrag en jullie negatieve klotehouding. En voor de rest zoek je het lekker zelf maar uit, want je kunt me toch nergens toe dwingen. Het enige wat jullie kunnen is je gedrag en houding aanpassen, zodat ik wellicht ooit in de toekomst tot de conclusie zal komen dat die moslims toch zo erg nog niet zijn. Maar dat kan nog wel even duren, als het überhaupt ooit gaat gebeuren.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:01:10 #38
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727247
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Die klaagcultuur bestond helemaal nog niet voordat de moslims hier naartoe kwamen. Ook dàt hebben we aan hun te 'danken'.
sukkel
quote:

[..]

Accepteren "jullie" dan dat mensen hier in korte broek en minirok over straat lopen en dat homo's mogen trouwen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58727332
quote:

[..]

waar zie je mij (of hem) zeggen dat we "jullie" als tweederangs burgers en vakantievierders zien?

ik vraag me trouwens wel serieus af wat jij nog in nederland doet,jij doet niks als klagen op alles wat maar nederlands is
pi_58727335
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

sukkel
[..]

Accepteren "jullie" dan dat mensen hier in korte broek en minirok over straat lopen en dat homo's mogen trouwen?
reageer eerst op mijn vraag niet gelijk naar uit de uitkomst gaan!
pi_58727372
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

waar zie je mij (of hem) zeggen dat we "jullie" als tweederangs burgers en vakantievierders zien?

ik vraag me trouwens wel serieus af wat jij nog in nederland doet,jij doet niks als klagen op alles wat maar nederlands is
het gelijk verwijzen op Nederlanders dat ook doen in Marokko.. daarmee bedoel je dat wij hier ook vakantievieders zijn en dus erken je ze niet als Nederlanders.
pi_58727399
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:00 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik lekker wel. Dat komt door jullie negatieve klotegedrag en jullie negatieve klotehouding. En voor de rest zoek je het lekker zelf maar uit, want je kunt me toch nergens toe dwingen. Het enige wat jullie kunnen is je gedrag en houding aanpassen, zodat ik wellicht ooit in de toekomst tot de conclusie zal komen dat die moslims toch zo erg nog niet zijn. Maar dat kan nog wel even duren, als het überhaupt ooit gaat gebeuren.
Ik vind het jammer dat je door PVV en de media je laat beinvloeden hoe erg wij zijn.. maar jij hebt er last van.. ik vraag me af of jij ons wel erkent als medelanders.
pi_58727402
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

sukkel
Zijn je argumenten alweer op?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:10:12 #44
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727426
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Meki het volgende:

[..]

reageer eerst op mijn vraag niet gelijk naar uit de uitkomst gaan!
Wat is de vraag dan?
Ik erken trouwens iedereen met een nederlands paspoort als nederlander.

Maar je kan niet verwachten dat iemand geen korte broek meer draagt omdat jij je daar nu toevallig aan stoort.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:11:35 #45
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727446
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:09 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Zijn je argumenten alweer op?
Nee.
Maar hoe kom je erbij dat nederlanders niet klaaden voor hier moslims woonden?
pi_58727452
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:08 schreef Meki het volgende:
maar jij hebt er last van..
Inderdaad, en niet zo zuinig ook.
quote:
ik vraag me af of jij ons wel erkent als medelanders
Vroeger wel, maar inmiddels niet meer. En dat hebben jullie als collectief echt aan jezelf te danken, niet aan de PVV of de media.
pi_58727468
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef Meki het volgende:

[..]

het gelijk verwijzen op Nederlanders dat ook doen in Marokko.. daarmee bedoel je dat wij hier ook vakantievieders zijn en dus erken je ze niet als Nederlanders.

hij zegt er zelfs bij "als ik in marokko ga wonen" er staat nergens iets over vakantie vieren
lezen is niet je sterkste punt?

en ja,als ik ga emigreren,naar wat voor land dan ook,dan zorg ik dat ik van tevoren de cultuur en gebruiken ken en pas ik me daaraan aan..en als het me echt te ver gaat,dan ga ik er niet in dat land over zeuren,dan ga ik er gewoon niet naar toe
pi_58727471
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:11 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee.
Maar hoe kom je erbij dat nederlanders niet klaaden voor hier moslims woonden?
Omdat ik me dat nog kan herinneren.
pi_58727570
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Inderdaad, en niet zo zuinig ook.
[..]

Vroeger wel, maar inmiddels niet meer. En dat hebben jullie als collectief echt aan jezelf te danken, niet aan de PVV of de media.
je praat nu tegen de muur.. en de muur antwoordt niet terug

Als je alle allochtonen wantrouwt is er echt veel mis met jezelf. . ik vraag me af hoe jij je zou reageren als een Turkse buurman naast zou komen wonen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:21:37 #50
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727608
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Omdat ik me dat nog kan herinneren.
Dus je bent van voor 1947? Knap dat je weet hoe een computer werkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')