Dat is dan fout. Net zo fout als zeiken om een korte broek van een bouwvakker.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:42 schreef Meki het volgende:
[..]
absoluut wel. en ik heb het zelf gezien met me eigen ogen.
mischien dat jij het niet heb meegemaakt maar dat gebeurt bijna elke dag
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:46 schreef Demophon het volgende:
[..]
En de moeders dan wel ook in zwemkleding?
Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega'squote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef Meki het volgende:
Nederlanders klagen over hoofddoeken
what is your point
Waarom staat dit op de voorpagina Telegraafquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is dan fout. Net zo fout als zeiken om een korte broek van een bouwvakker.
1. erken eerst je medelanders als Nederlanders. want wij zijn niet in Nederland op vakantie, al hebben jullie dat gewild wij zullen altijd in Nederland blijven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega'swaarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als ik in Marokko ga wonen ga ik toch ook niet klagen over hoofddoeken. Dat is het punt nl. hier. Dat constante gezeik om aan te passen, en dat de enige groep die zich aanpast hier de autochtone Nederlander is. En die is het beu. Ik scheer moslims zeker niet over één kam, want ik heb er een paar als uiterst toffe collega'swaarvan er vast meer rondlopen, maar er zijn er ook een hoop die ervoor zorgen dat mensen een hekel aan ze krijgen. Door uitlatingen te doen als in dit nieuwsbericht. En zo krijgt Wilders meer stemmen (niet van mij overigens).
voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlandersquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik had het niet beter kunnen verwoorden
Mwa er staat niet direct dat moslims dat niet doen, puur alleen wat die nederlandse bouwvakker wel doet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:43 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hm. Want geen enkele moslim werkt voor zijn geld, geen enkele moslim levert een bijdrage aan de ecoonomie en alle moslims zadelen de samenleving op met problemen op het gebied van criminaliteit en uitkeringsafhankeijkheid. Dat doen alleen christenen. In korte broek.
Die klaagcultuur bestond helemaal nog niet voordat de moslims hier naartoe kwamen. Ook dàt hebben we aan hun te 'danken'.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef Steeven het volgende:
Waarom al dat gezeur? Dit is toch het perfecte voorbeeld van een succesvolle integratie? Immers hebben ze de klaag cultuur van de Nederlanders prima overgenomen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:25 schreef gelly het volgende:
Dan nog, over hoeveel klagers hebben we het hier ? Komt er ook een nieuwsbericht als buurtbewoners klagen over een radio die de bouwvakkers hebben aanstaan ?
Dat hoef je niet tegen mij te zeggen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef Meki het volgende:
[..]
1. erken eerst je medelanders als Nederlanders. want wij zijn niet in Nederland op vakantie, al hebben jullie dat gewild wij zullen altijd in Nederland blijven.
dus met vakantie naar Marokko is bullshit wij zijn geen vakantievierders in Nederlanders.
Dat laatste doe ik lekker wel. Dat komt door jullie negatieve klotegedrag en jullie negatieve klotehouding. En voor de rest zoek je het lekker zelf maar uit, want je kunt me toch nergens toe dwingen. Het enige wat jullie kunnen is je gedrag en houding aanpassen, zodat ik wellicht ooit in de toekomst tot de conclusie zal komen dat die moslims toch zo erg nog niet zijn. Maar dat kan nog wel even duren, als het überhaupt ooit gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:
[..]
voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
erken ons als Nederlanders en zie ons niet als tweede a derde rangs burgers
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Die klaagcultuur bestond helemaal nog niet voordat de moslims hier naartoe kwamen. Ook dàt hebben we aan hun te 'danken'.
Accepteren "jullie" dan dat mensen hier in korte broek en minirok over straat lopen en dat homo's mogen trouwen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:
[..]
voor jou hetzelfde. wij zijn geen vakantievierders in Nederland. Wij zijn Nederlanders
waar zie je mij (of hem) zeggen dat we "jullie" als tweederangs burgers en vakantievierders zien?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:55 schreef Meki het volgende:
[..]
reageer eerst op mijn vraag niet gelijk naar uit de uitkomst gaan!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
sukkel
[..]
Accepteren "jullie" dan dat mensen hier in korte broek en minirok over straat lopen en dat homo's mogen trouwen?
het gelijk verwijzen op Nederlanders dat ook doen in Marokko.. daarmee bedoel je dat wij hier ook vakantievieders zijn en dus erken je ze niet als Nederlanders.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waar zie je mij (of hem) zeggen dat we "jullie" als tweederangs burgers en vakantievierders zien?
ik vraag me trouwens wel serieus af wat jij nog in nederland doet,jij doet niks als klagen op alles wat maar nederlands is
Ik vind het jammer dat je door PVV en de media je laat beinvloeden hoe erg wij zijn.. maar jij hebt er last van.. ik vraag me af of jij ons wel erkent als medelanders.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:00 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik lekker wel. Dat komt door jullie negatieve klotegedrag en jullie negatieve klotehouding. En voor de rest zoek je het lekker zelf maar uit, want je kunt me toch nergens toe dwingen. Het enige wat jullie kunnen is je gedrag en houding aanpassen, zodat ik wellicht ooit in de toekomst tot de conclusie zal komen dat die moslims toch zo erg nog niet zijn. Maar dat kan nog wel even duren, als het überhaupt ooit gaat gebeuren.
Wat is de vraag dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Meki het volgende:
[..]
reageer eerst op mijn vraag niet gelijk naar uit de uitkomst gaan!
Nee.quote:
Inderdaad, en niet zo zuinig ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:08 schreef Meki het volgende:
maar jij hebt er last van..
Vroeger wel, maar inmiddels niet meer. En dat hebben jullie als collectief echt aan jezelf te danken, niet aan de PVV of de media.quote:ik vraag me af of jij ons wel erkent als medelanders
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef Meki het volgende:
[..]
het gelijk verwijzen op Nederlanders dat ook doen in Marokko.. daarmee bedoel je dat wij hier ook vakantievieders zijn en dus erken je ze niet als Nederlanders.
Omdat ik me dat nog kan herinneren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee.
Maar hoe kom je erbij dat nederlanders niet klaaden voor hier moslims woonden?
je praat nu tegen de muur.. en de muur antwoordt niet terugquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Inderdaad, en niet zo zuinig ook.
[..]
Vroeger wel, maar inmiddels niet meer. En dat hebben jullie als collectief echt aan jezelf te danken, niet aan de PVV of de media.
Dus je bent van voor 1947? Knap dat je weet hoe een computer werkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef RonaldRegen het volgende:
[..]
Omdat ik me dat nog kan herinneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |