abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58727631
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:18 schreef Meki het volgende:

[..]

je praat nu tegen de muur.. en de muur antwoordt niet terug

Als je alle allochtonen wantrouwt is er echt veel mis met jezelf. . ik vraag me af hoe jij je zou reageren als een Turkse buurman naast zou komen wonen
Ben je wel helemaal lekker

Ik wantrouw niet alle allochtonen. Alleen moslims, en dus ook de inmiddels in opkomst zijnde autochtone variant.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:23:21 #52
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58727636
Pics or it didn't happen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:24:07 #53
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58727648
Ben het met de bewoners eens.

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

De bewoners staan in hun recht. We leven niet in Hedonistan.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58727754
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef Super7fighter het volgende:

Waarom moeten die bouwakkers per se hun bilspleet (en hun ballen) laten zien , terwijl er kinderen op straat spelen en deze vaklieden schennis plegen? Waarom vallen deze bouwvakkers telkens de langslopende moslimvrouwen lastig met hun opmerkingen en de geluiden die ze maken?

ja whatever als een bouwvakker een bouwvakkersdecolite heeft, dat zijn er niet zo heel veel meer en dan vaak alleen als ze ff bukken.
en ze fluiten en kijken wel eens naar mooie dames maar dan nog altijd dat het niet bedreigend of smerig overkomt.

-edit- Nee

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 17-05-2008 19:56:25 ]
pi_58727772
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Ben je wel helemaal lekker

Ik wantrouw niet alle allochtonen. Alleen moslims, en dus ook de inmiddels in opkomst zijnde autochtone variant.
je wantrouwt alle Moslims.
wat hebben alle moslims jou aangedaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:34:14 #56
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58727845
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:29 schreef bakvis1 het volgende:

[..]

ja whatever als een bouwvakker een bouwvakkersdecolite heeft, dat zijn er niet zo heel veel meer en dan vaak alleen als ze ff bukken.
en ze fluiten en kijken wel eens naar mooie dames maar dan nog altijd dat het niet bedreigend of smerig overkomt.

de enigste gevaarlijke groep is die meisjes op straat, zwembad, strand aanrand en gewelddadig is tegenover vrouwen, homo's en mensen met kritiek.

je weet wel ...moslimtuig
De rel-allochtonen hebben dat van de niet-moslims geleerd. Net zoals dat constant gescheld aan de hand van het spreekkoor in Nederlandse stadions. Integratie pur sang dus.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58727864
quote:

omg,hoe ontzettend cliche
ik krijg de indruk dat jij nog nooit in de buurt van een bouw geweest bent,
99/100 bouwvakkers heeft geen afhangende broek,of hoogstens als ze diep moeten bukken..
en ook dat vrouwen nafluiten heb je denk ik van de tv geleerd of zo,want ik heb het in 9 jaar tijd nog maar 1 keer meegemaakt
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:35:22 #58
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58727873
quote:

Waar staat dat in het artikel?

Maar wil je nu beweren dat moslims nooit in korte broek lopen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:40:56 #59
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58728002
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:35 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omg,hoe ontzettend cliche
ik krijg de indruk dat jij nog nooit in de buurt van een bouw geweest bent,
99/100 bouwvakkers heeft geen afhangende broek,of hoogstens als ze diep moeten bukken..
en ook dat vrouwen nafluiten heb je denk ik van de tv geleerd of zo,want ik heb het in 9 jaar tijd nog maar 1 keer meegemaakt

Buiten dat...die bilspleet heb je ook bij lange broeken, niet alleen bij korte. En je ballen kunnen zien in een korte broek?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58728044
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Buiten dat...die bilspleet heb je ook bij lange broeken, niet alleen bij korte. En je ballen kunnen zien in een korte broek?
als je ballen onder je korte broek uitkomen word het eens tijd om ze flink leeg te laten kloppen idd
pi_58728067
Eerst de burkini, nu dit weer..... de tsunami is een feit..... nog even en de Sharia wordt hier in gevoerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:45:22 #62
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58728091
Ik ben benieuwd wanneer nazi-Duitsland erbij gehaald wordt
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:48:15 #63
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58728152
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:
Eerst de burkini, nu dit weer..... de tsunami is een feit..... nog even en de Sharia wordt hier in gevoerd.
Overdrijven is ook een vak
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:45 schreef tonja het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer nazi-Duitsland erbij gehaald wordt
je bent de eerste volgens mij
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58728173
Iedere Nederlander mag klagen, dus Moslims ook.
pi_58728224
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:49 schreef Hurmpje het volgende:
Iedere Nederlander mag klagen, dus Moslims ook.
idd,dat mag...

echter moet niet iedere klacht serieus bekeken worden,zoals deze
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:52:34 #66
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58728242
ik woon tegenwoordig in een land waarin er meer moslims wonen dan alle andere geloven bij elkaar.
hier werken veel moslims in de bouw.

je mag een keer raden wat ze aan hebben.... een korte broek en een t-shirt
Neerkomen wel!
pi_58728280
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef Freeflyer het volgende:
ik woon tegenwoordig in een land waarin er meer moslims wonen dan alle andere geloven bij elkaar.
OMFG zitten ze daar ook! Weer een potentieel vakantieland minder
quote:
je mag een keer raden wat ze aan hebben.... een korte broek en een t-shirt
Ja maar alleen de mannen heh. Anders wordt het weer keien rapen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:58:46 #68
3542 Gia
User under construction
pi_58728362
Als je iets niet wilt zien, of dat nou blote billen of cartoons zijn, dan moet je er niet naar kijken.

Je kunt altijd je gordijnen dicht doen. Is nog goed ook om de warmte buiten te houden. Op straat doe je maar oogkleppen op. Now way dat wij ons gaan bedekken omdat zij er aanstoot aan nemen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:04:26 #69
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58728476
Ik vraag mij wel eens af of alleen de radicale moslims naar NL verhuizen.
Neerkomen wel!
pi_58728610
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Freeflyer het volgende:
In landen als Turkije zijn ze wellicht minder radicaal. Maar dat maken ze 'goed' met gluiperigheid. Mij zie je in elk geval niet meer in zulke landen, ik ga wel weer gewoon naar Iberia of Zuid-Amerika.
pi_58729272
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak
Juist. Zoals Colijn destijds zei: Gaat u allen vooral rustig slapen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58729651
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Juist. Zoals Colijn destijds zei: Gaat u allen vooral rustig slapen.

zaterdag 17 mei 2008 @ 18:55:05 #73
213097 GBA
FINALE.
pi_58730267
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 17:04 schreef Freeflyer het volgende:
Radicaliteit of de islam is in dezen het probleem niet, eerder domheid. De meeste moslims in NL zijn laagopgeleide lompe boeren en gedragen zich overeenkomstig. Tel daar de linkse nitwits die hen pushen om zich onmogelijk op te stellen bij op en je hebt de situatie van nu.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_58730312
Super7Figher en Meki laten zich weer kennen. Je moet maar eens respect opbrengen voor Nederland en de gewoontes, normen en waarden van de inwoners. Dit betekend dus niet dat je doodleuk moet zeggen 'maar dat ben ik ook'. Waarom? Als ik dat moet uitleggen dan spring ik liever van m'n balkon af. De gedachte dat ik aan een nutteloos karwei van zulk epische proporties moet beginnen alleen al..

Ben benieuwd trouwens hoeveel lui hebben geklaagd en wat voor soort figuren het waren. Moslims, ja dat begrijp ik maar meer details? Het feit dat onze twee resident jank-moslims hier 'ook' overklagen zegt dan wel weer een hoop maar misschien is het weer zaterdag telegraaf nieuws en niets meer dan dat
pi_58730364
quote:

Haha!! Nu weet ik het zeker!

Je bent een relkloon... -edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 17-05-2008 20:10:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')