abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58732067
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

omdat er soms geen verschil is,sommige zijn zo geindoctrineerd door het geloof (welk geloof dan ook) dat ze bij alle dingen die ze doen het geloof op de eerste plaats zetten,en dat werkt in onze maatschappij gewoon niet (meer)
Ik bedoel dat ik het toch raar vind dat er geen verschil wordt gemaakt tussen mensen met een mening (of klacht) mét een geloof of niet. Een klacht is een klacht. Maar als dit een klacht door een geloof gevormd is, dan vind ik het wel jammer.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:49:26 #102
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58732187
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik het toch raar vind dat er geen verschil wordt gemaakt tussen mensen met een mening (of klacht) mét een geloof of niet. Een klacht is een klacht. Maar als dit een klacht door een geloof gevormd is, dan vind ik het wel jammer.
als een mening of klacht terecht is dan maakt het m.i niet uit of die persoon gelovig is of niet,echter hebben gelovigen de vervelende eigenschap om in dit soort gevallen hun mening als absolute waarheid te zien en er is dan ook geen discussie mogelijk,en dat kan gewoon niet meer tegenwoordig in nederland...

het meest vervelende vind ik nog dat er serieus naar dit soort klachten gekeken word
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_58732203
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik denk dat dat helaas nog wel tegenvalt,en dan heb ik het niet alleen over moslims
Die fundi groepen zijn niet zo heel groot hoor. Voor de meeste gelovigen is geloof gewoon 1 van de dingen in hun leven., en zeker geen onbelangrijke maar ook niet zo prominent als het tegenwoordig wel eens lijkt.
pi_58732226
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

als een mening of klacht terecht is dan maakt het m.i niet uit of die persoon gelovig is of niet,echter hebben gelovigen de vervelende eigenschap om in dit soort gevallen hun mening als absolute waarheid te zien en er is dan ook geen discussie mogelijk,en dat kan gewoon niet meer tegenwoordig in nederland...

het meest vervelende vind ik nog dat er serieus naar dit soort klachten gekeken word
Het meest vervelende vind ik dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:53:26 #105
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58732263
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Die fundi groepen zijn niet zo heel groot hoor. Voor de meeste gelovigen is geloof gewoon 1 van de dingen in hun leven., en zeker geen onbelangrijke maar ook niet zo prominent als het tegenwoordig wel eens lijkt.
ik hoop dat je gelijk hebt,maar ik krijg een hele andere indruk alsik het nieuws volg
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:55:22 #106
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58732311
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:51 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het meest vervelende vind ik dat er zoveel aandacht aan wordt gegeven.
daar heb je gelijk in,en daarom ga ik mij nu met andere dingen bezig houden,zoals naar de kroeg gaan
pi_58732315
Ik ze vraagtekens bij het hele nieuws-artikel aangezien ik begrepen heb dat gewone moslims hier niets mee te maken willen hebben. Het zullen wel weer van die pro-arabische,zwaar praktizerende moslims zijn die zich andermaal willen laten gelden.
75 topics = FIN
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:16:22 #108
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58732769
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ah ja. Ennuh...wie bepaald of een klacht "terecht" is? Jij en ik als niet gelovigen? Of de gelovigen? Of allebei?
In sommige gevallen maakt het dus HEEL ERG UIT of je gelooft of niet omdat je daar je standpunt op bouwt.

Ook wij ongelovigen zien ons standpunt graag als "de absolute waarheid".
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58732842
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ah ja. Ennuh...wie bepaald of een klacht "terecht" is? Jij en ik als niet gelovigen? Of de gelovigen? Of allebei?
In sommige gevallen maakt het dus HEEL ERG UIT of je gelooft of niet omdat je daar je standpunt op bouwt.

Nu even mijn andere mening. Bouwvakkers lopen zolang bouvakkers bestaan in de zomer in een korte broek en Nederland is geen Islamitisch land. Klacht is dus niet helemaal gegrond.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:28:11 #110
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_58733002
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee hoor,ik sta altijd open voor discussie en uit die discussie zal dan moeten blijken of een klacht terecht is..,
En zo gaat dat bij gelovigen meestal niet

En nu ga ik echt naar de kroeg,ik typ dit notabene vanaf de fiets op mijn telefoon
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:28:50 #111
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58733015
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nu even mijn andere mening. Bouwvakkers lopen zolang bouvakkers bestaan in de zomer in een korte broek en Nederland is geen Islamitisch land. Klacht is dus niet helemaal gegrond.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de klacht absurd.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:46:44 #112
3542 Gia
User under construction
pi_58733331
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij bent tegen korte broeken en mouwloze shirts op het werk. Nou niet bepaald de normen en waarden voor op het werk.
Werkplekken zat waar het inderdaad niet mag. En daar heb je je dan maar aan te houden.

Op de bouw mag het schijnbaar bij warm weer wel. Dus moeten ze dat gewoon doen.

Kijken die lui geen voetbal of zo? Of mogen voetballers wel werken in korte broek en shirt?
pi_58733375
Ik bedenk me net dat korte broeken bij de TNT waren afgeschaft, wat was daar de reden ook alweer voor?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 21:49:55 #114
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58733384
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Werkplekken zat waar het inderdaad niet mag. En daar heb je je dan maar aan te houden.

Op de bouw mag het schijnbaar bij warm weer wel. Dus moeten ze dat gewoon doen.

Kijken die lui geen voetbal of zo? Of mogen voetballers wel werken in korte broek en shirt?
Vraag het me ook af, wacht nog steeds op antwoord van Meki op Super7 of moslims al dan niet en korte broek aan mogen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_58733392
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 20:53 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik hoop dat je gelijk hebt,maar ik krijg een hele andere indruk alsik het nieuws volg
Dat komt omdat ieder incident zoveel aandacht krijgt, zoals dit topic.
pi_58733802
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Vraag het me ook af, wacht nog steeds op antwoord van Meki op Super7 of moslims al dan niet en korte broek aan mogen.
Moslims mogen toch ook geen alcohol drinken?
pi_58733832
In dat opzicht hebben die katholieken dat mooi voor mekaar.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:20:31 #118
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_58733943
Ik hoor niemand over ARBO regels.
Een werkgever dient zijn werknemers te beschermen tegen extreme warmte en zon.
Een korte broek verbieden bij bouwvakkers is in strijd met de ARBO wet.

Of die moslims even een paar daagjes hun huurwoning willen verlaten want dat is nodig voor de verbouwing.
pi_58733965
Hoeveel moslims zouden zich hier werkelijk druk om maken vraag ik me af. Ik gok op heel weinig.

Zoveel moslims lopen zelf in korte broeken..

Maar goed, sensatie nieuws.
pi_58733995
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat mogen ze alleen is de vraag waarvoor je het gaat dragen..
en geloof Telegraaf maar hoor een krant die Joden ook had verraden in de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_58734187
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat mogen ze alleen is de vraag waarvoor je het gaat dragen..
en geloof Telegraaf maar hoor een krant die Joden ook had verraden in de tweede wereldoorlog
Wanneer mag een moslim een korte broek dragen?
pi_58734253
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wanneer mag een moslim een korte broek dragen?
Er zijn bepaalde stromingen die erg hameren op het feit dat een man van navel tot knieschijft zich bedekt moet houden. Ik weet niet of het echt moet ja of nee.

Ik ken persoonlijk geen moslim die zich aan dit verbod houdt. En ik ken er veel aangezien ik zelf ook moslim ben.
Ik gok daarom ook op een of andere aandachtsclown. Sowieso, als het verbod echt is, dan zou het alleen voor moslims gelden en dan nog is het iets wat je zelf beslist.

Trouwens als je ziet hoe de Telegraaf dit nieuws brengt zou je zelfs denken dat ze de klager geld erbij hebben gegeven. Zo net naast het nieuws over de cartoonist.

http://telegraaf-i.telegr(...)0080517_3/pagina.php
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:44:02 #123
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_58734368
Bouwvakkers
Moslims
Korte broeken
Oud stinkzweet
Kippenlevers
Tuinbonen
SBS 6