eenschquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
.
jaquote:
"Leer er mee leven"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
"Nou mevrouw B., we weten niet waarom u kapot gaat van de koppijn, maar hier heeft u pillen, have a nice life"
Dat Band of Brothers muziekje ook op 2.34quote:
Bekendere uitspraak dan "I have a dream"quote:
jaquote:
Papierquote:Mogguh koffievrienden![]()
Ik heb 3 seizoenen straks te checken, dat wordt een hell of a marathon....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:30 schreef eer-ik het volgende:
Die Lost afleveringen lijken ook steeds korter te duren
Vond het hele filmpje wel geniaal. De mario-versie wat minder (heeft dezelfde persoon ook gemaakt)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat Band of Brothers muziekje ook op 2.34
Ik heb ook 3 seizoenen achter elkaar gekeken in marathonvormquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3 seizoenen straks te checken, dat wordt een hell of a marathon....
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bekendere uitspraak dan "I have a dream"
niks mis meequote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 3 seizoenen straks te checken, dat wordt een hell of a marathon....
Even fikken en kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:40 schreef OA het volgende:
* OA heeft nog nooit een minuut naar Lost gekeken![]()
Ik heb al eens een seizoen gedownload en bedacht dat ik het op tv ging kijken, maar er is nooit iets van gekomen...
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Even fikken en kijken.
Goeie serie 14.gif
Douche
Ik ook niet ook nooit gedownload.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:40 schreef OA het volgende:
* OA heeft nog nooit een minuut naar Lost gekeken![]()
Ik heb al eens een seizoen gedownload en bedacht dat ik het op tv ging kijken, maar er is nooit iets van gekomen...
Ph en mijn moederquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Voor wie is de dokter trouwens?
Ik ga maar eens opstaanquote:
hey DM.quote:Op zaterdag 17 mei 200812:20 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen [afbeelding]
Koffie kan ook heel artistiek zijn!
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Op mijn vorige mobiel was hij jarenlang mijn beltoon met L'amour Toujours.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gigi heeft wel meer goeie muziek
daar zou ik ook op reageren ja..quote:Op zaterdag 17 mei 200812:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op mijn vorige mobiel was hij jarenlang mijn beltoon met L'amour Toujours.
wat een bosmongool.. als kind van 10 is het leuk om zo het grasveld in de fik te zetten.. daarna ben je er te oud voor.quote:Op zaterdag 17 mei 200812:56 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)au_is_brandbaar.html
[afbeelding]
Je bent nog steeds niet wakker, zie CSC topicquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
jort! sorry, ik was in slaap gekukeld eerder
Wel geinig om te zien dus geschikt, voor de tvquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een bosmongool.. als kind van 10 is het leuk om zo het grasveld in de fik te zetten.. daarna ben je er te oud voor.
Stijf van de morfinequote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:13 schreef Muck het volgende:
[..]
[KSC #826] Snotverdorie, weer een verse bak!
ik loop achter de dingen aan ja?quote:Op zaterdag 17 mei 200813:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet wakker, zie CSC topic [afbeelding]
ik vond het niet geinig, maar het was hier dan ook niet op de tv verderquote:Op zaterdag 17 mei 200813:13 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien dus geschikt, voor de tv [afbeelding]
Ik bedoel, morfine is verdovend ik zou het anders omschrijven.quote:
maar je staat wel stijf van de morfine volgens de uitdrukking hoor..:Yquote:Op zaterdag 17 mei 200813:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoel, morfine is verdovend ik zou het anders omschrijven.
Stijf klinkt meer oppeppend ik zou zeggen ze is down ervan, zoiets.
dat die mensen nog een recht van leven hebben zegquote:Op zaterdag 17 mei 200813:24 schreef JortK het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)e/article1173983.ece
[afbeelding]
Ik vind het wel lachwekkend eigenlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat die mensen nog een recht van leven hebben zeg
Nah, dit gaat anderen ook nieuwsgierig maken en zo.. gaat veel te ver.quote:Op zaterdag 17 mei 200813:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachwekkend eigenlijk [afbeelding]
oh bedoelde je datquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik bedoel, morfine is verdovend ik zou het anders omschrijven.
Stijf klinkt meer oppeppend ik zou zeggen ze is down ervan, zoiets.
Mensen testen toch altijd de dingen die niet mogenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, dit gaat anderen ook nieuwsgierig maken en zo.. gaat veel te ver.
klopt, daarom steek ik af en toe wel eens een sigaretje op, maar het zo dik benadrukken lijkt me niet echt nodig, en al helemaal niet in de mainstream media.quote:Op zaterdag 17 mei 200813:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Mensen testen toch altijd de dingen die niet mogen [afbeelding]
Ik dacht dat de uitdrukking stijf/strak van de pillen was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar je staat wel stijf van de morfine volgens de uitdrukking hoor..:Y
maar om moeders nu speed te geven....quote:Op zaterdag 17 mei 200813:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik dacht dat de uitdrukking stijf/strak van de pillen was.
Alhoewel speed meer op zn plaats is maarjah.
Het word gegeven om te verdoven misschien als het beter gaat dat ze aan een jointje genoeg heeft, geen idee, maar ze geven echt niet zo zwaar mogelijke medicatie in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar om moeders nu speed te geven....
Ik denk dat ik er over een uurtje ofzo ben. Schikt dat? Jammer dat het geen weer is om in de tuin te zittenquote:
Ja, zeker jammert.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er over een uurtje ofzo ben. Schikt dat? Jammer dat het geen weer is om in de tuin te zitten![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 200813:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Het word gegeven om te verdoven misschien als het beter gaat dat ze aan een jointje genoeg heeft, geen idee, maar ze geven echt niet zo zwaar mogelijke medicatie in het ziekenhuis.
Speed helpt niet om rustig te worden of pijn te verdoven ook niet echt geloof ik.
Ik gebruik het ook niet hoor, rook ook niet, jointje is wel lekker [afbeelding]
Okey, waar is 'ie nu heen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker jammert.
Tyfusmiezer.
Denk dat dat wel schikt idd.
Tegen die tijd is Ver ook wel weer thuis...
Werkwerkwerk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, waar is 'ie nu heen dan?
werkwerkwerk.. ook vervelend altijd.. dat gewerk.quote:Op zaterdag 17 mei 200813:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werkwerkwerk.
Hij moest invallen, collega was opeens ziek [afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
werkwerkwerk.. ook vervelend altijd.. dat gewerk.
ooh ja... zaterdagavond alweer.quote:Op zaterdag 17 mei 200814:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd [afbeelding]
Zeker in het weekend [afbeelding]
Bedoeling van een server is dat die toch altijd aanstaat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:01 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga mijn server weer eens aanzwengelen. Terabytes aan muziekvideos en series
Gaat nog wel even duren, eerst even wat updates er op kukelen
een server moet toch serveren? Dat hoeft van mij niet als ik lig te pittenquote:Op zaterdag 17 mei 200815:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Bedoeling van een server is dat die toch altijd aanstaat?
Bullcrapquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een server moet toch serveren? Dat hoeft van mij niet als ik lig te pitten
Klopt, maar mijn hds zijn niet hot swappable, dus soms moet ie even uit. Dan kan ik rustig een hd backuppen. Dat is nu weer eens gebeurd, dus nu flikker er ik ze er weer in.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Bedoeling van een server is dat die toch altijd aanstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |