Studeerde denk ikquote:
past toch allemaal op een paar usb sticksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:50 schreef Jonathon het volgende:
Danny zal toch wel een backup thuis hebben liggen van de Fok servers
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:16 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand had toch een mirror gemaakt, kunnen we daarop verder!
Ik dacht dat we inmiddels rond de 90 GB zaten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:11 schreef ScarFace- het volgende:
Als plaatjes niet worden opgeslagen, en niet iedere smiley apart ruimte inneemt, dus alleen de tekst, zal het niet meer dan 30GB zijn lijkt me(het forum)
1 Post is ongeveer 1KB.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:11 schreef ScarFace- het volgende:
Als plaatjes niet worden opgeslagen, en niet iedere smiley apart ruimte inneemt, dus alleen de tekst, zal het niet meer dan 30GB zijn lijkt me(het forum)
1 Post is ongeveer 1KB.
Wat moet men met een waterleiding in een datacentrum? Blussen doen ze daar iig niet met water. Misschien in een apart gedeelte een watervoorziening ivm toiletten voor de serverbeheerders die daar zeeer regelmatig uren zo niet dagen aan het kutten zijn om Fok! van de hick-ups af te helpen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef SeLang het volgende:
Maar het is me nu nog steeds niet duidelijk of een lekkende waterleiding het einde van Fok! kan betekenen of niet.
Op zich zou ik het trouwens prima vinden als alle oude posts zouden verdwijnen, iedereen opnieuw registreren en weer beginnen op 0 posts.
Nee, blussen gebeurt in een data centrum met gasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef SeLang het volgende:
Maar het is me nu nog steeds niet duidelijk of een lekkende waterleiding het einde van Fok! kan betekenen of niet.
Op zich zou ik het trouwens prima vinden als alle oude posts zouden verdwijnen, iedereen opnieuw registreren en weer beginnen op 0 posts.
En als de brand dan overslaat naar het datacentrum wordt het geblust. Maar oke, stel dat door een (softwarequote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef SeLang het volgende:
Door de lekkende waterleiding in het kantoortje naar het datacentrum ontstaat kortsluiting in het koffiezet apparaat ernaast.... (zie TU Delft).
Dus als dat datacentrum in de fik vliegt, ligt er dan ergens een backup buiten dat datacentrum?
Dat is dus mijn vraag.
Binnenkort bij het grofvuil en te zien bij Peter R de Vriesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
past toch allemaal op een paar usb sticks
Er kan geen brand komen, de hal waar de server staan wordt volgepompt met gas, waardoor er geen zuurstof is en dus ook geen brand kan ontstaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef SeLang het volgende:
Door de lekkende waterleiding in het kantoortje naar het datacentrum ontstaat kortsluiting in het koffiezet apparaat ernaast.... (zie TU Delft).
Dus als dat datacentrum in de fik vliegt, ligt er dan ergens een backup buiten dat datacentrum?
Dat is dus mijn vraag.
Ligt eraan hoe dat service technisch geregeld is, met andere woorden Breuls of Danny moet je dat kunnen vertellenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef SeLang het volgende:
Goed dan
Er stort een volgetankte Boeing 747 bovenop het datacentrum. Echt wel dat het dan brandt.
Is er nu wel of niet een backup van Fok! BUITEN dat datacentrum?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:21 schreef TeringHenkie het volgende:
Gezien hoe traag Fok! nu al is denk ik dat Danny te stom is om ook maar backups te maken, vooruit denken is immers een kwaliteit die hij niet bezit.Misschien dat ie de PMs wel backupt, kan ie ze thuis stiekem lezen
Op een backup server, in hetzelfde rackquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er wel wordt gebackuped, aangezien Fok! meerdere malen gecrashed en teruggezet is. Maar waar worden die backups bewaard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |