Even fikken en kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:40 schreef OA het volgende:
* OA heeft nog nooit een minuut naar Lost gekeken![]()
Ik heb al eens een seizoen gedownload en bedacht dat ik het op tv ging kijken, maar er is nooit iets van gekomen...
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Even fikken en kijken.
Goeie serie 14.gif
Douche
Ik ook niet ook nooit gedownload.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:40 schreef OA het volgende:
* OA heeft nog nooit een minuut naar Lost gekeken![]()
Ik heb al eens een seizoen gedownload en bedacht dat ik het op tv ging kijken, maar er is nooit iets van gekomen...
Ph en mijn moederquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Voor wie is de dokter trouwens?
Ik ga maar eens opstaanquote:
hey DM.quote:Op zaterdag 17 mei 200812:20 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen [afbeelding]
Koffie kan ook heel artistiek zijn!
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Op mijn vorige mobiel was hij jarenlang mijn beltoon met L'amour Toujours.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gigi heeft wel meer goeie muziek
daar zou ik ook op reageren ja..quote:Op zaterdag 17 mei 200812:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op mijn vorige mobiel was hij jarenlang mijn beltoon met L'amour Toujours.
wat een bosmongool.. als kind van 10 is het leuk om zo het grasveld in de fik te zetten.. daarna ben je er te oud voor.quote:Op zaterdag 17 mei 200812:56 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)au_is_brandbaar.html
[afbeelding]
Je bent nog steeds niet wakker, zie CSC topicquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
jort! sorry, ik was in slaap gekukeld eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |