Misschien moet jij je eens aanmelden voor een onderzoek.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij wordt het eens hoog tijd dat jullie je eens gaan aanmelden voor Docs at the Docs . Op 26-8-2008 wordt een avond georganiseerd over Aids ... misschien dat je daar de mensen eens duidelijk moet maken dat men niet zo vervelend moet doen tegen de bigfarma.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:19 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens aanmelden voor een onderzoek.
Als je zulke uitspraken doet, kan je verwachten dat je zulke reacties krijgt.
En zeker van mensen die al verdriet er genoeg van hebben.
En dan de arrogantie van je om te zeggen dat we ons maar ergens voor moeten inschrijven.....
Lambiekje, ik vind het altijd vermakelijk hoe jij met je eigen waarheid aankomt, daar hoor je me niet over.
Maar kom je met iets wat mensen, mij dus ook, raakt, dan kan je dit verwachten.
Of is dat voor jou te hoog gegrepen.
Ik zal dan wel weer een waarschuwing krijgen van een mod, maar word eens wakker, en kom eens uit je eigen droomwereld.
Voor de rest zou ik het op prijs stellen als je over deze dingen geen onzinnige dingen meer uitspreekt, en een beetje rekening houd met de mensen die dit lezen.
Kan je dat niet, wat jij waarschijnlijk denkt, kom dan met harde bewijzen.
En niet met jouw hersenspinsels.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon.
Waarom wel het pentagon en waarom niet WTC .. dat is dan toch raar?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon.
Als je mijn betogen goed heb gelezen zou AIDS aan sich niet dodelijk te hoeven zijn. Elk van 29 aandoeningen zijn goed te behandelen. Je wordt pas ziek als je aidsremmers gaat gebruiken. Maar blijf gerust denken dat AIDS het ergste ziekte is die je kan krijgenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:54 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
ZIekziekziek mannetje, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je dood gaat aan AIDS.
Dat is ook precies de reden dat ik die ziekte noem. Als jij straks seropositief blijkt en weigert je pillen te slikken, dan merkt je het vanzelf wel. Misschien dat je dan eindelijk eens tot inkeer komt.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je mijn betogen goed heb gelezen zou AIDS aan sich niet dodelijk te hoeven zijn. Elk van 29 aandoeningen zijn goed te behandelen. Je wordt pas ziek als je aidsremmers gaat gebruiken. Maar blijf gerust denken dat AIDS het ergste ziekte is die je kan krijgen![]()
Je doelt hier op de 13 bloedlijnen ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
Het is mijn idee toch een beetje dat alle of bijna alle samenzweringstheorieën in principe zijn afgeleid van, een spin off zijn van of verwant zijn aan een soort 'moeder aller samenzweringstheorieën'. As je die afwijst en de verwantschap ziet in andere samenzweringstheorieën, wijs je in principe ook alle andere samenzweringstheorieën af.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:55 schreef ToT het volgende:
Ga niet te diep inhoudelijk op zaken in hier,
Hoe wil je je erin verdiepen als alles, zoals je zegt, verzwegen wordt? Het internet lijkt me niet het juiste middel, al die ongefundeerde websites die onderhouden worden door enorme conspiracy-gelovers slaan in alle gevallen de plank mis.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt me eerder onwetendheid van jou kant dan dat ik dissident ben.
Leg me eens uit waarom het dom is om je te verdiepen ipv van ja en amen te roepen na de indoctrinatie van onderwijs, overheid en mainstreammedia?
Eensch. Ik vraag me wel af wat je met die moeder aller samenzweringstheorieen bedoeld. Is dat de eerste samenzweringstheorie die de instigator is voor het algemenere geloof in samenzweringen voor de complotdenker, of een soort van historische samenzweringstheorie waaruit vele anderen zijn afgeleid? Ik noem het aloude grote Joodse complot, die duivelse Joden (zionisten in bedekte termen) zijn bij elke samenzweringstheorie wel terug te vinden. In bijv de eerste samenzweringstheorieen daags na 9/11 waren de Joden de boosdoeners.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
Het is mijn idee toch een beetje dat alle of bijna alle samenzweringstheorieën in principe zijn afgeleid van, een spin off zijn van of verwant zijn aan een soort 'moeder aller samenzweringstheorieën'. As je die afwijst en de verwantschap ziet in andere samenzweringstheorieën, wijs je in principe ook alle andere samenzweringstheorieën af.
als je nou eens een goede uitleg geeft van wat het is wil Lambiekje het vast wel overwegen en kan de rest van ons weer eens een leuk stuk lezen waar we hard om kunnen lachen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Xith het volgende:
Gelooft er nou niemand net als ik in reptillians en walvissians?
Er was toch ook iets met de Egyptenaren dat er een infiltratie was binnen de farao's ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Eensch. Ik vraag me wel af wat je met die moeder aller samenzweringstheorieen bedoeld. Is dat de eerste samenzweringstheorie die de instigator is voor het algemenere geloof in samenzweringen voor de complotdenker, of een soort van historische samenzweringstheorie waaruit vele anderen zijn afgeleid? Ik noem het aloude grote Joodse complot, die duivelse Joden (zionisten in bedekte termen) zijn bij elke samenzweringstheorie wel terug te vinden. In bijv de eerste samenzweringstheorieen daags na 9/11 waren de Joden de boosdoeners.
Dat is wel het meest stomme wat ik in tijden heb gehoord .. maar waarschijnlijk zit je te stoken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe wil je je erin verdiepen als alles, zoals je zegt, verzwegen wordt? Het internet lijkt me niet het juiste middel, al die ongefundeerde websites die onderhouden worden door enorme conspiracy-gelovers slaan in alle gevallen de plank mis.
*ohja, mocht niet*
Ik geloof niet dat WTC gebouw 7 collapsed is door een vuurtje.![]()
http://www.catchpenny.org/abydos.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er was toch ook iets met de Egyptenaren dat er een infiltratie was binnen de farao's ?
Maar ja, pyramides zie je overal.quote:They say that the number 13 is an unlucky number. This is almost a worldwide belief. You will usually never see a room numbered 13, or any hotels or motels with a 13th floor.
# But think about this: 13 original colonies,
# 13 signers of the Declaration of Independence,
# 13 stripes on our flag,
# 13 steps on the Pyramid,
# 13 letters in the Latin above,
# 13 letters in "E Pluribus Unum,"
# 13 stars above the Eagle,
# 13 bars on that shield,
# 13 leaves on the olive branch,
# 13 fruits, and if you look closely, 13 arrows.
# And, for minorities: the 13th Amendment.
http://www.qsl.net/w5www/dollarbill.html
quote:De uitdrukking 'Bottom of the Pyramid' werd in 1932 al gebruikt door Franklin D. Roosevelt, destijds president van de Verenigde Staten.
Base of the Pyramid in de praktijk
Al veel Multinationals zijn projecten gestart aan de Base of the Pyramid. Vanuit Nederland zijn bijvoorbeeld Unilever, DSM en Shell al geruime tijd bezig met interessante projecten op dit gebied. Vanuit de Verenigde Staten zijn Procter & Gamble, SC Johnson en Dupont erg actief in the Base of the Pyramid.
http://www.baseofthepyramid.nl/
quote:From 1941 -1945 DuPont contributed to the top secret Manhattan Project that was to produce the bombs that devastated Hiroshima and Nagasaki. The company was also the principal mass producer of plutonium in the US, having designed, built and operated the world’s first plutonium production plant, the Hanford plant in Washington, at the request of the federal government. It also designed, built and operated the Oak Ridge pilot plant in Tennessee.[16] During the war DuPont managed a total of 25 US government plants, manufacturing mainly explosives, methanol, ammonia and neoprene rubber. DuPont profited immensely from the war, emerging from the fighting with a cash fund exceeding $196 million.[17]
]http://www.catchpenny.org/abydos.html
Begin je je langzamerhand te verdiepen en in te zien dat er toch wel snode zaken aan de gang zijn waar de reguliere media zich verre van te houden ...?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:11 schreef ToT het volgende:
Lijkt me interessant leesvoer (heb op het moment geen tijd om het allemaal goed door te lezen of te bekijken), maar zou je dit ff in een ander topicje kunnen plaatsen?Dan kunnen we er daar verder op in gaan.
precies ... als er ook maar een fractie waar is van wat de geweldige conspiracies aankaarten...dan is er een serieus probleem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:24 schreef ToT het volgende:
Ach ik ben sowieso altijd al wel kritisch tegenover de overheid en de media geweest, maar langzaam maar zeker wordt het me wel duidelijker dat we nog harder genaaid worden dan ik al dacht.
Neem bijvoorbeeld die Codex over het voedsel. Ik heb een linkje in het desbetreffende topic gezet. Als die vrouw in dat filmpje gelijk heeft, zijn we echt de lul! Iets eerder in datzelfde topic zie je nog een reactie van mij op een actualiteitenprogramma die het over de codex had; die deden het al alsof het allemaal goed bedoelde richtlijnen waren, maar als ook maar een fractie klopt van wat die vrouw beweert, dan moeten we zo snel mogelijk van die "richtlijnen" af!
Ik zet even een samenvatting van dat filmpje in het codex topic.
Ja, die bedoel ik idd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Eensch. Ik vraag me wel af wat je met die moeder aller samenzweringstheorieen bedoeld. Is dat de eerste samenzweringstheorie die de instigator is voor het algemenere geloof in samenzweringen voor de complotdenker, of een soort van historische samenzweringstheorie waaruit vele anderen zijn afgeleid? Ik noem het aloude grote Joodse complot, die duivelse Joden (zionisten in bedekte termen) zijn bij elke samenzweringstheorie wel terug te vinden. In bijv de eerste samenzweringstheorieen daags na 9/11 waren de Joden de boosdoeners.
Er zijn 'n aantal topics over, waaronder deze:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:11 schreef ToT het volgende:
Lijkt me interessant leesvoer (heb op het moment geen tijd om het allemaal goed door te lezen of te bekijken), maar zou je dit ff in een ander topicje kunnen plaatsen?Dan kunnen we er daar verder op in gaan.
Bij de meeste conspiracies sta ik niet gelijk met een oordeel klaar; die van JFK, 9/11 of Roswell vind ik soms erg intrigerend. Maar die gefakete maanlanding, da's toch echt te idioot voor woorden hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:26 schreef jamie85 het volgende:
De maanlanding: Hier heb ik nog altijd mijn twijfels bij. Er zijn interessante aanwijzingen, maar het is misschien te lang geleden om het helemaal tot op het bot te onderzoeken en zeker te zijn van bepaalde feiten.
Dat zouden de zionisten zijn in de hele docu the ring of power komt dit uitgebreid aan bod.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er was toch ook iets met de Egyptenaren dat er een infiltratie was binnen de farao's ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |