Geen waarschuwing voor jou, Bommenlegger.

Wel een algemene opmerking: er is gezegd dat dit topic alleen voor een opsomming is en niet om inhoudelijk op dingen in te gaan.
Bij deze wil ik de lopende discussies afsluiten; we gaan vanaf nu alleen maar opsommingen plaatsen.
Wil je inhoudelijk op dingen ingaan, kopieer dan het bericht waar je op wil antwoorden naar een ander topic toe. Als het goed is, is er al een topic over HIV/AIDS. Daar kan Lambiekje inhaken op wat er gezegd is.
Wat kanker betreft: mijn vader en op 1 na al zijn broers (jaja, groot boerengezin) hebben prostaatkanker gehad. Sinds de behandeling ervoor sloopt het lichaam van mijn vader zichzelf in een rap tempo en niemand weet waar het door komt, maar ik denk NIET dat de medische wereld iets verzwijgt. Ik denk NIET dat mijn vader steeds verder achteruit gaat omdat de medische wereld een universeel anti-kanker medicijn niet op de markt wil slingeren omdat ze anders veel geld mis zouden lopen.
Hij krijgt nu dagelijks 15 verschillende soorten medicijnen met uitschieters naar 18 voor alle aandoeningen die hij inmiddels heeft gekregen, maar ik steek zijn artsen op een enkeling na allemaal een dikke veer in de reet voor alle goede zorg en inzet.
Lambiekje, mocht je nog verder willen gaan over kanker en het past niet in een bestaand topic, dan mag je gerust een nieuw topic er over aanmaken, maar bedenk wel wat je los zou kunnen maken bij mensen die dierbaren verloren hebben aan die ziekte. Jij hebt vrijheid van meningsuiting, net zoals iedereen hier op het forum, maar het doel heiligt niet altijd alle middelen. Mensen wakker proberen te schoppen door je overtuigingen bij hen door de strot te drukken werkt soms 100% averechts. Werk aan je manier van communicatie als je mensen wil overtuigen.
Nogmaals: in DIT topic wordt er NIET meer inhoudelijk op zaken in gegaan, aangezien het daar niet voor bedoeld is, maar men moet niet denken dat men monddood gemaakt wordt: er zijn genoeg topics waarin je op de dingen in kunt gaan en anders maak je even wat topics aan.
Ik zet hier voor vanavond even een preventief slotje op voor het geval dat er mensen toch inhoudelijk op de boel in willen gaan. Morgenochtend gaat het slotje er weer van af.