abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58991075
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij wordt het eens hoog tijd dat jullie je eens gaan aanmelden voor Docs at the Docs . Op 26-8-2008 wordt een avond georganiseerd over Aids ... misschien dat je daar de mensen eens duidelijk moet maken dat men niet zo vervelend moet doen tegen de bigfarma.
Misschien moet jij je eens aanmelden voor een onderzoek.
Als je zulke uitspraken doet, kan je verwachten dat je zulke reacties krijgt.
En zeker van mensen die al verdriet er genoeg van hebben.

En dan de arrogantie van je om te zeggen dat we ons maar ergens voor moeten inschrijven.....

Lambiekje, ik vind het altijd vermakelijk hoe jij met je eigen waarheid aankomt, daar hoor je me niet over.
Maar kom je met iets wat mensen, mij dus ook, raakt, dan kan je dit verwachten.
Of is dat voor jou te hoog gegrepen.

Ik zal dan wel weer een waarschuwing krijgen van een mod, maar word eens wakker, en kom eens uit je eigen droomwereld.

Voor de rest zou ik het op prijs stellen als je over deze dingen geen onzinnige dingen meer uitspreekt, en een beetje rekening houd met de mensen die dit lezen.
Kan je dat niet, wat jij waarschijnlijk denkt, kom dan met harde bewijzen.
En niet met jouw hersenspinsels.
pi_58991848
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:19 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Misschien moet jij je eens aanmelden voor een onderzoek.
Als je zulke uitspraken doet, kan je verwachten dat je zulke reacties krijgt.
En zeker van mensen die al verdriet er genoeg van hebben.

En dan de arrogantie van je om te zeggen dat we ons maar ergens voor moeten inschrijven.....

Lambiekje, ik vind het altijd vermakelijk hoe jij met je eigen waarheid aankomt, daar hoor je me niet over.
Maar kom je met iets wat mensen, mij dus ook, raakt, dan kan je dit verwachten.
Of is dat voor jou te hoog gegrepen.

Ik zal dan wel weer een waarschuwing krijgen van een mod, maar word eens wakker, en kom eens uit je eigen droomwereld.

Voor de rest zou ik het op prijs stellen als je over deze dingen geen onzinnige dingen meer uitspreekt, en een beetje rekening houd met de mensen die dit lezen.
Kan je dat niet, wat jij waarschijnlijk denkt, kom dan met harde bewijzen.
En niet met jouw hersenspinsels.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_58992468
Geen waarschuwing voor jou, Bommenlegger.

Wel een algemene opmerking: er is gezegd dat dit topic alleen voor een opsomming is en niet om inhoudelijk op dingen in te gaan.

Bij deze wil ik de lopende discussies afsluiten; we gaan vanaf nu alleen maar opsommingen plaatsen.

Wil je inhoudelijk op dingen ingaan, kopieer dan het bericht waar je op wil antwoorden naar een ander topic toe. Als het goed is, is er al een topic over HIV/AIDS. Daar kan Lambiekje inhaken op wat er gezegd is.
Wat kanker betreft: mijn vader en op 1 na al zijn broers (jaja, groot boerengezin) hebben prostaatkanker gehad. Sinds de behandeling ervoor sloopt het lichaam van mijn vader zichzelf in een rap tempo en niemand weet waar het door komt, maar ik denk NIET dat de medische wereld iets verzwijgt. Ik denk NIET dat mijn vader steeds verder achteruit gaat omdat de medische wereld een universeel anti-kanker medicijn niet op de markt wil slingeren omdat ze anders veel geld mis zouden lopen.
Hij krijgt nu dagelijks 15 verschillende soorten medicijnen met uitschieters naar 18 voor alle aandoeningen die hij inmiddels heeft gekregen, maar ik steek zijn artsen op een enkeling na allemaal een dikke veer in de reet voor alle goede zorg en inzet.

Lambiekje, mocht je nog verder willen gaan over kanker en het past niet in een bestaand topic, dan mag je gerust een nieuw topic er over aanmaken, maar bedenk wel wat je los zou kunnen maken bij mensen die dierbaren verloren hebben aan die ziekte. Jij hebt vrijheid van meningsuiting, net zoals iedereen hier op het forum, maar het doel heiligt niet altijd alle middelen. Mensen wakker proberen te schoppen door je overtuigingen bij hen door de strot te drukken werkt soms 100% averechts. Werk aan je manier van communicatie als je mensen wil overtuigen.

Nogmaals: in DIT topic wordt er NIET meer inhoudelijk op zaken in gegaan, aangezien het daar niet voor bedoeld is, maar men moet niet denken dat men monddood gemaakt wordt: er zijn genoeg topics waarin je op de dingen in kunt gaan en anders maak je even wat topics aan.

Ik zet hier voor vanavond even een preventief slotje op voor het geval dat er mensen toch inhoudelijk op de boel in willen gaan. Morgenochtend gaat het slotje er weer van af.
pi_59002806
Alvast weer geopend; morgenochtend heb ik geen tijd.
pi_59032972
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon .
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:40:19 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59035480
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon .
Waarom wel het pentagon en waarom niet WTC .. dat is dan toch raar?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_59044651
Die discussie kan elders gevoerd worden.
pi_59065946
Ik geloof niet in de aids/kanker complotten, wel in reptillians en walvissians...
  maandag 2 juni 2008 @ 12:54:15 #109
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59066927
Je beseft zelf toch wel dat dit echt niet door de beugel kan?

[ Bericht 96% gewijzigd door ToT op 02-06-2008 14:27:37 ]
Are these the nazis, Walter?
  maandag 2 juni 2008 @ 13:35:32 #110
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59067926
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:54 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

ZIekziekziek mannetje, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je dood gaat aan AIDS.
Als je mijn betogen goed heb gelezen zou AIDS aan sich niet dodelijk te hoeven zijn. Elk van 29 aandoeningen zijn goed te behandelen. Je wordt pas ziek als je aidsremmers gaat gebruiken. Maar blijf gerust denken dat AIDS het ergste ziekte is die je kan krijgen

waarom ben ik ziek ?!! Ik geef alleen maar aan waar de wetenschap, industrie en overheid de boel corrumpren. Ik ben misschien wel wat zwartwit / kort door de bocht in sommige gevallen, maar hoe de wereld écht draait is eerder richting mijn visie dan dat het naar overeerlijke orhodoxie, die totaal geen geld wil verdienen aan de burgers. Het zijn geen complotten, het is meer de onwetendheid van mensen.

Maar om eerlijk te zijn is het allemaal nog velen malen zwartgalliger dan ik hier schets. Tegenwoordig is het bijvoorbeeld hip om te beleggen in voedsel te korten. Derdewereld crepeert omdat wij hier trieste beleggers hebben.

Waarom denk je dat er een olie-, hypotheek- en voedselcrisis is?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:45:33 #111
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_59068230
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je mijn betogen goed heb gelezen zou AIDS aan sich niet dodelijk te hoeven zijn. Elk van 29 aandoeningen zijn goed te behandelen. Je wordt pas ziek als je aidsremmers gaat gebruiken. Maar blijf gerust denken dat AIDS het ergste ziekte is die je kan krijgen
Dat is ook precies de reden dat ik die ziekte noem. Als jij straks seropositief blijkt en weigert je pillen te slikken, dan merkt je het vanzelf wel. Misschien dat je dan eindelijk eens tot inkeer komt.
Are these the nazis, Walter?
  maandag 2 juni 2008 @ 13:47:47 #112
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_59068306
Ik ben niet van de chemtrails en de nep-Apollo's. En verder geloof ik niet in de officiële complottheorie over 11/9.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_59069297
Ik heb 1 post ge-edit omdat hij echt te ver ging.
Verder merk ik dat we weer de diepte in gaan, terwijl dit gewoon een opsommingstopic is.
pi_59071078
Topic gaat ff op slot; als hij een derde keer op slot gaat, gaat hij niet meer open.

Ga gewoon verder in de topics die over deze onderwerpen gaan, maar NIET in een opsomtopic als deze.

Let verder ook s.v.p. op het temperament waarmee je postst typt.
pi_59095551
Laatste poging om dit nog fatsoenlijk te laten lopen na een (dik) 24 uurs-slotje.

Ga niet te diep inhoudelijk op zaken in hier, en maak er geen flame-war van.
pi_59137283
Het is mijn idee toch een beetje dat alle of bijna alle samenzweringstheorieën in principe zijn afgeleid van, een spin off zijn van of verwant zijn aan een soort 'moeder aller samenzweringstheorieën'. As je die afwijst en de verwantschap ziet in andere samenzweringstheorieën, wijs je in principe ook alle andere samenzweringstheorieën af.
I´m back.
pi_59139355
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
Het is mijn idee toch een beetje dat alle of bijna alle samenzweringstheorieën in principe zijn afgeleid van, een spin off zijn van of verwant zijn aan een soort 'moeder aller samenzweringstheorieën'. As je die afwijst en de verwantschap ziet in andere samenzweringstheorieën, wijs je in principe ook alle andere samenzweringstheorieën af.
Je doelt hier op de 13 bloedlijnen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59141906
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:55 schreef ToT het volgende:
Ga niet te diep inhoudelijk op zaken in hier,
pi_59142355
Ik denk meer dat ie bedoelt dat je een bepaalde mindset moet hebben om te geloven in conspiracies. Als je die hebt geloof je heel erg gemakkelijk de meeste zo niet allemaal (lambiekje) en als je die niet hebt geloof je er in bijna geen.
pi_59142575
ja die lambiekje mag wel eens flink ziek worden ja. mooi om em te zien smeken om medische hulp nadat ie half uit elkaar valt.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')