Misschien moet jij je eens aanmelden voor een onderzoek.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:56 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij wordt het eens hoog tijd dat jullie je eens gaan aanmelden voor Docs at the Docs . Op 26-8-2008 wordt een avond georganiseerd over Aids ... misschien dat je daar de mensen eens duidelijk moet maken dat men niet zo vervelend moet doen tegen de bigfarma.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:19 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens aanmelden voor een onderzoek.
Als je zulke uitspraken doet, kan je verwachten dat je zulke reacties krijgt.
En zeker van mensen die al verdriet er genoeg van hebben.
En dan de arrogantie van je om te zeggen dat we ons maar ergens voor moeten inschrijven.....
Lambiekje, ik vind het altijd vermakelijk hoe jij met je eigen waarheid aankomt, daar hoor je me niet over.
Maar kom je met iets wat mensen, mij dus ook, raakt, dan kan je dit verwachten.
Of is dat voor jou te hoog gegrepen.
Ik zal dan wel weer een waarschuwing krijgen van een mod, maar word eens wakker, en kom eens uit je eigen droomwereld.
Voor de rest zou ik het op prijs stellen als je over deze dingen geen onzinnige dingen meer uitspreekt, en een beetje rekening houd met de mensen die dit lezen.
Kan je dat niet, wat jij waarschijnlijk denkt, kom dan met harde bewijzen.
En niet met jouw hersenspinsels.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon.
Waarom wel het pentagon en waarom niet WTC .. dat is dan toch raar?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon.
Als je mijn betogen goed heb gelezen zou AIDS aan sich niet dodelijk te hoeven zijn. Elk van 29 aandoeningen zijn goed te behandelen. Je wordt pas ziek als je aidsremmers gaat gebruiken. Maar blijf gerust denken dat AIDS het ergste ziekte is die je kan krijgenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:54 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
ZIekziekziek mannetje, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je dood gaat aan AIDS.
Dat is ook precies de reden dat ik die ziekte noem. Als jij straks seropositief blijkt en weigert je pillen te slikken, dan merkt je het vanzelf wel. Misschien dat je dan eindelijk eens tot inkeer komt.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je mijn betogen goed heb gelezen zou AIDS aan sich niet dodelijk te hoeven zijn. Elk van 29 aandoeningen zijn goed te behandelen. Je wordt pas ziek als je aidsremmers gaat gebruiken. Maar blijf gerust denken dat AIDS het ergste ziekte is die je kan krijgen![]()
Je doelt hier op de 13 bloedlijnen ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
Het is mijn idee toch een beetje dat alle of bijna alle samenzweringstheorieën in principe zijn afgeleid van, een spin off zijn van of verwant zijn aan een soort 'moeder aller samenzweringstheorieën'. As je die afwijst en de verwantschap ziet in andere samenzweringstheorieën, wijs je in principe ook alle andere samenzweringstheorieën af.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:55 schreef ToT het volgende:
Ga niet te diep inhoudelijk op zaken in hier,
Hoe wil je je erin verdiepen als alles, zoals je zegt, verzwegen wordt? Het internet lijkt me niet het juiste middel, al die ongefundeerde websites die onderhouden worden door enorme conspiracy-gelovers slaan in alle gevallen de plank mis.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lijkt me eerder onwetendheid van jou kant dan dat ik dissident ben.
Leg me eens uit waarom het dom is om je te verdiepen ipv van ja en amen te roepen na de indoctrinatie van onderwijs, overheid en mainstreammedia?
Eensch. Ik vraag me wel af wat je met die moeder aller samenzweringstheorieen bedoeld. Is dat de eerste samenzweringstheorie die de instigator is voor het algemenere geloof in samenzweringen voor de complotdenker, of een soort van historische samenzweringstheorie waaruit vele anderen zijn afgeleid? Ik noem het aloude grote Joodse complot, die duivelse Joden (zionisten in bedekte termen) zijn bij elke samenzweringstheorie wel terug te vinden. In bijv de eerste samenzweringstheorieen daags na 9/11 waren de Joden de boosdoeners.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
Het is mijn idee toch een beetje dat alle of bijna alle samenzweringstheorieën in principe zijn afgeleid van, een spin off zijn van of verwant zijn aan een soort 'moeder aller samenzweringstheorieën'. As je die afwijst en de verwantschap ziet in andere samenzweringstheorieën, wijs je in principe ook alle andere samenzweringstheorieën af.
als je nou eens een goede uitleg geeft van wat het is wil Lambiekje het vast wel overwegen en kan de rest van ons weer eens een leuk stuk lezen waar we hard om kunnen lachen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Xith het volgende:
Gelooft er nou niemand net als ik in reptillians en walvissians?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |